سئو یکی از مهم ترین مراحل به هدف رساندن یک کسب و کار در دنیای دیجیتال است. در واقع بدون سئو یا بهینه سازی، سایت هیچ راندمانی ندارد و با فعالیت بیشتر رقبا شما هر روز به حاشیه بازار رانده خواهید شد. حتما سوال میکنید یک سایت سئو شده با سایت سئو نشده چه تفاوتی دارد و نمونه کارهای سئو به چه صورتی هستند. ویستا قصد دارد در این مقاله نمونه سایتها و نمونه متنهای سئو را معرفی کند. با ما همراه باشید.
با نمونه کارهای سئو آشنا شوید و بهترین متنهای سئو را بشناسید
شماره تماس خود را وارد کنید تا در اسرع وقت مشاوران ویستا با شما تماس بگیرند
برای اینکه نمونه سئو را در متن و سایت و… به طور کامل شفاف سازی کنیم، فرض کنید شما یک کسب و کار برای طراحی اپلیکیشن راه اندازی کردهاید و برای کسب و کار خود یک سایت طراحی کرده و حالا میخواهید سایت خود را سئو کنید تا اگر کاربران کلمه “طراحی اپلیکیشن” را در موتورهای جستجوگر مثل گوگل سرچ کردند، سایت شما در صفحه اول و در سه لینک اول پیشنهادی نمایش داده شود. در حال حاضر با سرچ این کلمه “سایت ویستا” در لینک یک گوگل نمایش داده میشود. خب میخواهیم بررسی کنیم که سایت ویستا برای کسب این رتبه چه کارهایی انجام داده است. از متن سئو شروع میکنیم.
نمونه یک متن سئو شده
با طراحی اپلیکیشن موبایل می توانید این فرصت را داشته باشید که ارتباط و دسترسی بیشتری با مشتریان خود خواهید داشت. اگر کسب و کارتان پتانسیل لازم را داشته باشد، شما هم میتوانید با ساخت اپلیکیشن قدرتمند، کاربردی و زیبا، یک پل ارتباطی مناسب با مشتریها داشته باشید. تیم طراحی اپلیکیشن ویستا، با مهارت و تجربه طولانیمدت خود آماده است تا در زمینه طراحی اپلیکیشن اندروید و ios با شما همراه باشد. مطمئن باشید که مجموعه ویستا متنوع ترین امکانات و همینطور مناسب ترین قیمت طراحی اپلیکیشن را به شما ارائه خواهد کرد. با ما همراه باشید.
در یک متن سئو شده تمام کلمات هم خانواده با کلمه کلیدی مورد هدف گنجانده میشود به عنوان مثال در این متن برای کلمه کلیدی “طراحی اپلیکیشن”، کلماتی مثل “ساخت اپلیکیشن”، “تیم طراحی اپلیکیشن” و “طراحی اپلیکیشن اندروید” نیز نوشته شده است.
متنی که برای بهینه سازی سایت نوشته میشود باید شخصی و بدون کپی باشد. گوگل متنهای کپی شده را به سرعت تشخیص میدهد و این مساله تاثیری به شدت منفی روی سئو سایت دارد. بر اساس اصول سئو هر سایت باید متن تخصصی مربوط به حوزه کاری خود را بنویسد.
یک متن سئو شده، از طریق لینک سازی کاربر را به صفحه دیگری هدایت میکند که در جهت رفع هرچه بهتر نیاز کاربر است. در این متن “قیمت اپلیکیشن” به صفحه مربوط به آن هدایت میشود تا کاربران با کسب اطلاعات در مورد قیمت این خدمت تصمیم بهتری برای انتخاب آن بگیرند.
سئو، جلب رضایت کاربر است هرچه یک سایت برای کاربران جذاب باشد، از نظر سئویی پیشرفته است. بنابراین نگارش متن به صورتی که کسل کننده نباشد و خواننده را با خود همراه کند یکی از موارد حائز اهمیت در متن سئو است. کلماتی مثل “با ما همراه باشید”.
در یک متن سئو شده تمام کلمات هم خانواده با کلمه کلیدی مورد هدف گنجانده میشود به عنوان مثال در این متن برای کلمه کلیدی “طراحی اپلیکیشن”، کلماتی مثل “ساخت اپلیکیشن”، “تیم طراحی اپلیکیشن” و “طراحی اپلیکیشن اندروید” نیز نوشته شده است.
متنی که برای بهینه سازی سایت نوشته میشود باید شخصی و بدون کپی باشد. گوگل متنهای کپی شده را به سرعت تشخیص میدهد و این مساله تاثیری به شدت منفی روی سئو سایت دارد. بر اساس اصول سئو هر سایت باید متن تخصصی مربوط به حوزه کاری خود را بنویسد.
یک متن سئو شده، از طریق لینک سازی کاربر را به صفحه دیگری هدایت میکند که در جهت رفع هرچه بهتر نیاز کاربر است. در این متن “قیمت اپلیکیشن” به صفحه مربوط به آن هدایت میشود تا کاربران با کسب اطلاعات در مورد قیمت این خدمت تصمیم بهتری برای انتخاب آن بگیرند.
سئو جلب رضایت کاربر است هرچه یک سایت برای کاربران جذاب باشد، از نظر سئویی پیشرفته است. بنابراین نگارش متن به صورتی که کسل کننده نباشد و خواننده را با خود همراه کند یکی از موارد حائز اهمیت در متن سئو است. کلماتی مثل “با ما همراه باشید”.
نتیجه فعالیتهای سئو خود را در جایگاه کلمات کلیدی مورد هدف نشان میدهد. از طرفی نتایج گوگل در صفحه اول گوگل مدام در حال تغییر هستند بنابراین برای نشان دادن نمونه کارهای سئو در هر لحظه و هر روز باید اطلاعات آپدیت شده و به روز را مشاهده کرد. شرکت ویستا با سالها تجربه موفق در پروژههای طراحی سایت و سئو و برخورداری از متخصصین تراز اول یکی از درخشانترین آرشیو نمونه کارهای سئو را دارا میباشد.
برای خرید لباس معمولا با لمس دست جنس آن را بررسی میکنیم، با استفاده از عکسهای ژورنالی یا مانکنها میزان زیبایی آن را میسنجیم، به کیفیت و ظرافت دوخت آن توجه میکنیم و چندین مورد دیگر. اما برای بررسی نمونه کارهای سئو چه چیزی را باید بسنجیم؟ چطور باید تشخیص دهیم که یک پروژه سئو انجام شده در چه سطح کیفیتی بوده است؟ جواب این سوال را در ادامه مطلب خواهیم کفت. در اینجا چند نمونه از نمونه کارهای سئو را میبینید. کلمات نوشته شده برای هر سایت فقط چند نمونه از کلمات کلیدی پروژهها هستند که با سرچ این کلمات در موتور جستجوگر گوگل سایت مورد نظر در صفحه اول و جزء رتبههای بالا نمایش داده میشود.
فروشگاه اینترنتی زیبایی/ گن عمل/ دستگاه سیکس پک/ اتوی صورت/ دستگاه پاک کننده تاتو/ تجهیرات زیبایی/ تجهیزات پوست/ گن لیپوماتیک و…
لوگو فلزی/ آرم فلزی/ لیبل فلزی/ مارک سازی/ پلاک سازی خودرو/ ساخت پلاک/ پلاک استیل/ مارک سازی/ اتیکت پرسنلی/ مارک صنعتی و…
سیستم اعلام حریق/ تجهیزات اعلام حریق/ سنس/ نمایندگی سنس/ نمایندگی اعلام حریق/ شاسی اعلام حریق/ انواع دتکتور/ دتکتور دود و…
طراحی اپلیکیشن/ شرکت نرم افزاری/ اپلیکیشن املاک/ شرکت سئو/ اپلیکیشن فروشگاهی/ طراحی سایت خبری/ نرم افزار گردشگری و…
خب میرسیم به پاسخ سوالی که بالا پرسیدیم. از کجا بدانیم یک نمونه کار سئو، قوی و با کیفیت است؟ توجه کنید برای این کار چندین فاکتور وجود دارد که باید هر کدام از این فاکتورها را به صورت جداگانه بررسی کرده و مورد توجه دقیق قرار دهید تا بتوانید در مورد اینکه نمونه کار سئو با کیفیت هست یا خیر تصمیم بگیرید:
از آنجا که نتایج کلمات کلیدی دائما در حال تغییر هستند، رتبه کلمات کلیدی نیز تغییر میکنند. بنابراین برای اطلاع از آخرین نمونه کارهای سئو و کسب اطلاعات به روز پروژهها
با شرکت ویستا در تماس باشید
گزارش سئو یک فایل متنی و تصویری در حدود حداقل پنج صفحه و حداکثر سی صفحه است که شرکت سئو موظف است بعد از طی شدن زمانی مشخص از شروع کار به صاحب سایت تحویل دهد. در ادامه به طور مفصل خواهیم گفت که معیارهای مناسب برای یک گزارش سئو کامل چیست. اما این گزارش به چه دردی میخورد؟ با استفاده از این گزارش، شما به عنوان صاحب سایت اولا از فعالیتهای انجام شده بر سایت و همینطور نتیجه این فعالیتها در نتیجه بهینه سازی سایت را مشاهده میکنید. روند پیشرفت و رشد سایت را ببینید تا متوجه شوید چقدر به اهداف سئو خود نزدیک شدهاید. به عنوان مثال در یک کلمه کلیدی مورد نظر چه جایگاهی دارید، چقدر ورودی از آن کلمه دارید و… .
برای داشتن یک گزارش بهینه سازی سایت که کامل باشد باید از ابزارهایی استفاده کرد. ابزارهایی که وضعیت فعلی سایت در موتورهای جستجو و همینطور روند پیشرفت و رشد سایت را نشان دهد. نمونههایی از این ابزارها شامل گوگل سرچ کنسول(google search console) یا همان وبمسترتولز، گوگل آنالیتیکس (google analytics)، جی تی متریکس (GT metrics)، ماز تولبار (moz toolbar) و چندین و چند ابزار دیگر که هر کدام برای گزارش بخشی از سایت به کار میرود. به عنوان نمونه ابزار ماز برای گزارش گیری در مورد اعتبار سایت، اعتبار صفحات، اسپم اسکور و همینطور تحلیل وضعیت سایت در مقایسه با رقبا را نشان میدهد. شرکت سئو باید از تمام ابزارهای تحلیل سئو سایت استفاده کرده و نتایج را در گزارش خود ارائه دهد.
گزارش نویسی بهینه سازی سایت توسط ابزارهایی که نمونههایی از آنها در بالا معرفی شد انجام میشود. این ابزارها چه معیارهایی از سایت را میسنجند؟ و به عبارتی معیارهای یک گزارش سئو کامل چیست؟ و در گزارشی که شرکت سئو به ما تحویل میدهد باید دنبال چه معیارهایی باشیم؟ به چند نمونه از مهمترین آنها اشاره میکنیم.
حتما میپرسید حالا که با استفاده از گزارش سئو میتوانم تمام اطلاعات لازم در مورد سایت و همینطور میزان پیشرفت سئو سایت را بدانم، هرچند وقت یک بار باید این گزارش را تحویل بگیرم و بررسی کنم؟ توجه کنید که نمیشود برای تمام سایتها نسخه واحد پیچید چون ماهیت سایتها و میزان تغییرات لازم برای اعمال شدن متفاوت است. اما به صورت کلی و در حالت عرف شرکت سئو باید گزارش سئو را هر ماه یک بار آماده کرده و ارائه دهد. هرچند که در برخی شرایط شما میتوانید به ابزارهای سئو سایت دسترسی داشته و در هر زمانی که تمایل داشتید وضعیت سایت را چک کنید.
خب! تا این جای مقاله با روند سفارش سئو آشنا شدیم و دیدیم که نمونه متن و نمونه کار سئو به چه صورتی است؛ یاد گرفتیم اگر برای انعقاد قرارداد سئو به یک شرکت سئو مراجعه کردیم باید چه درخواستهایی از شرکت مربوطه داشته باشیم؛ به چه صورت قرار است روی سایت ما کار کند، متن سئو شده را با چه فاکتورهایی تحویل ما دهد و گزارش کار را چند وقت یک بار و در چه قالب و چارچوبی برای ما آماده کند.
اما هنوز در مورد یکی از مهمترین نکات همکاری با شرکت سئو چیزی نگفتهایم و آن چیزی نیست جز قرارداد سئو. قرارداد شرکت سئو به چه صورتی باید نگاشته شود؟ چه حقوقی از طرفین باید در آن مد نظر قرار بگیرد؟ در ادامه در مورد قرارداد سئو صحبت میکنیم و یک نمونه قرارداد سئو را برای تسلط هرچه بیشتر شما عزیزان به مبحث قرارداد سئو قرار میدهیم. ادامه مقاله را دنبال کنید.
سئو و بهینه سازی شامل خدمات گستردهای است که شما به عنوان صاحب سایت ممکن است به هنگام شروع همکاری با یک شرکت سئو دچار سردرگمی شوید. در مقاله شرکت سئو گفتیم که شرکت سئو حرفهای برای بهینه سازی سایت نباید تضمینی بدهد. پس چطور باید از همکاری آسوده خاطر باشیم؟ انعقاد قرارداد چاره کار است. در این قرارداد خواستهها و حقوق طرفین از روند همکاری مشخص شده، مورد تایید طرف مقابل و همینطور قانون قرار گرفته، به صورت کتبی نوشته شده و به امضای طرفین میرسد. هم شرکت سئو و هم صاحب سایت با داشتن چنین قراردادی از محفوظ بودن حقوق خود آسوده خاطر بوده و نگرانی از بابت متحمل شدن آسیب مادی یا معنوی ندارند.
اصولا ماهیت قرارداد سئو چیست؟ شفاف و روشن کردن حقوق طرفین. بنابراین در چنین قرادادی باید تمام نکات مبهم و حتی واضح همکاری نوشته شده و امضا شود. نکات واضح مواردی مثل طول مدت همکاری در سئو، قیمت سئو، لیست خدمات درخواست شده ، دستمزد سئوکار و… میباشد. اما یک سری نکات مبهم هم وجود دارد که ممکن است کارفرمایان چندان به این نکات مسلط نباشند. مواردی از این نکات شامل تعداد دفعات و نحوه پرداخت هزینه سئو، شرایط فسخ قرارداد از جانب هر کدام از طرفین، تعهدات طرفین برای پیشرفت پروژه و حتی نحوه تحویل کار و گزارش بهبود سئو سایت است که اصولا باید کاملا شفاف در قرارداد سئو مورد توجه قرار بگیرند.
شماره تماس خود را وارد کنید تا در اسرع وقت مشاوران ویستا با شما تماس بگیرند
برای این کار چند فاکتور را میتوانید بررسی کنید. نحوه انتخاب کلمات کلیدی که باید دقیقا متناسب با حوزه کسب و کار و همینطور سرچ کاربران باشد، جایگاه کلمات کلیدی در نتایج گوگل و تحلیل رقبا در آن حوزه به خصوص.
نمونه متن سئو شده چند ویژگی دارد: کپی نیست، گروه کلمات کلیدی در خود دارد، دارای لینکهای مفید است و جذاب و خواندنی ست.
دقت کنید که افراد سودجو به خصوص در زمانهای اخیر با دادن وعدههای جذاب سعی در فریب افراد دارند. قرارداد سئو سندی است که حقوق مادی و معندی طرفین، نحوه پرداخت هزینه سئو، شرایط فسخ قرارداد سئو و… در آن تعریف شده و امضا میشود. بنابراین با خیال آسوده میتوان پروژه سئو را آغاز کرد.
به نمونه گزارش سئو توجه کنید، گزارش کار سئو باید تمام موارد مربوط به وضعیت سایت و روند پیشرفت رو نمایش دهد. رتبه کلمات کلیدی، اعتبار و سرعت سایت، میزان ورودی کاربران و رتبه الکسا از مهمترین معیارهای یک گزارش سئو کامل هستند.
ارتباط با کارشناسان ویستا و دریافت مشاوره رایگان
آدرس دفتر مرکزی: خیابان ولیعصر (عج)، بین زرتشت و شهید مطهری، کوچه صدر، خیابان سربداران، پلاک 21، واحد 1 » مسیریابی
آدرس دفتر مارکتینگ: خیابان سمیه بن بست خوانساری
دیگه نیاز نیست برای رشد یا ایجاد کسب و کار خودتون کلی زمان و هزینه اضافی صرف کنید! کافیه اپلیکیشن ویستا (ویزینس) رو دانلود و شروع به گسترش کسب و کار خودتون کنید، از طریق ویزینس علاوه بر سفارش سریع خدمات ویستا، از مشاوره رایگان و تخصصی کارشناسان در هر زمان بهره مند خواهید شد، همین حالا به صورت رایگان این اپلیکیشن رو دریافت کنید
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت نرم افزاری ویستا (جوانفکران داده گستر) میباشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.