برای اولین بار در ایران !!!

طراحی سایت NFT

در چند سال گذشته، بازار ارزهای دیجیتال  پتانسیل خود را برای شکل دادن به یک اقتصاد جدید در عصر دیجیتال امروز به جهان نشان داده است. بسیاری از پلتفرم‌ها پس از سال‌ها توانستند ارزش قابل قبولی به‌دست آورند، اما NFT ها تنها در مدت چند ماه به جایگاهی مهم دست یافتند. ثمر  این جایگاه، لازمه ایجاد بستر های معاملاتی برای NFT  ها را بیشتر میکند. تیم ویستا برای اولین با در ایران قدمی فراتر از تصور به سمت طراحی انواع مارکت پلیس NFT مانند OpenSea برداشته و پیشرو در ارائه خدمات در این راستا میباشد.

سفارش طراحی سایت و فروشگاه NFT

فرصت رو از دست ندید! بهترین زمان برای راه اندازی فروشگاه NFT در کشور!
در حال حاضر خرید و فروش توکن NFT به یکی از معاملات سودآور برای بسیاری از فعالان و علاقه‌مندان به دنیای کریپتوکارنسی در سرتاسر جهان محسوب میگردد که بسرعت در حال گسترش و ترند شدن است و هیچ نمونه مشابهی نیز در کشور ندارد.

ثبت سفارش و دریافت مشاوره آنی رایگان

همین حالا صاحب اولین بازار NFT در ایران باشید

با تکمیل فرم زیر کارشناسان ما سریعا با شما تماس خواهند گرفت ✌

طراحی سایت NFt

اولین ها ماندگار می‌شوند! مانند: والکس، نوبیتکس، بایننس و...

فرصت رو از دست ندید! بهترین زمان برای راه اندازی فروشگاه NFT در کشور!
در حال حاضر خرید و فروش توکن NFT به یکی از معاملات سودآور برای بسیاری از فعالان و علاقه‌مندان به دنیای کریپتوکارنسی در سرتاسر جهان محسوب میگردد که بسرعت در حال گسترش و ترند شدن است و هیچ نمونه مشابهی نیز در کشور ندارد.

همین حالا صاحب اولین بازار NFT در ایران باشید

سوالی دارید؟ ما آنلاین هستیم

طراحی سایت NFT اختصاصی خودتون رو به ما بسپارید

صنعت NFT چشم انداز بسیار خوبی دارد، بنابراین طراحی فروشگاه NFT ایده بسیاری از توسعه دهندگان تجارت در ایران است. انتظار می رود این بازار در دوره پیش بینی از سال 2021 تا 2026 با CAGR 35 درصد رشد کند و به ارزش تخمینی 147 میلیارد دلار برسد. NFT اکنون به یک پدیده اصلی تبدیل شده است. این روند در جوامع بازار کریپتو را می توان به عنوان افزایش تعداد تأثیرگذاران، ظهور جوامع جدید و افزایش تقاضا برای این هنر دیجیتال دانست.

در حال حاضر بازارهای NFT زیادی وجود دارد، بنابراین مدیریت و توسعه بازار NFT پلیس می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. با این حال، با یک تیم مجرب، می توانید یک پلت فرم منحصر به فرد و مقرون به صرفه برای جذب کاربران جدید بسازید. اما چگونه یک بازار NFT ایجاد کنیم؟ نگران نباشید، تیم توسعه Changex مروری بر این بازار، طراحی فروشگاه NFT، امکانات و فناوری های مرتبط با آن و همچنین هزینه توسعه چنین محصولی برای اولین بار در ایران ارائه می دهد. تیم ما افتخار و تجربه زیادی در طراحی سایت صرافی آنلاین و توسعه انواع پلتفرم های مختلف بلاک چین دارد و توسعه یک پلتفرم اختصاصی بازار NFT بخشی از تخصص ما است.

پروژه شما با پلترفم های خارجی رقابت میکند ؟

شما در رقابت با بهترین ها برتر هستید !!!

صنعت NFT چشم انداز بسیار خوبی دارد، بنابراین طراحی فروشگاه NFT ایده بسیاری از توسعه دهندگان تجارت در ایران است. انتظار می رود این بازار در دوره پیش بینی از سال 2021 تا 2026 ،  35 درصد رشد کند و به ارزش تخمینی 147 میلیارد دلار برسد. NFT اکنون به یک پدیده اصلی تبدیل شده است. این روند در جوامع بازار کریپتو را می توان به عنوان افزایش تعداد اینفلوئنسرها، ظهور جوامع جدید و افزایش تقاضا برای این هنر دیجیتال دانست.

مزایای کلیدی NFT Marketplace

NFTها مانند ارزهای دیجیتال از فناوری بلاک چین استفاده می کنند. همچنین برای بازارهای ساخت توکن اختصاصی غیر قابل تعویض این موضوع صدق میکند. در نتیجه، تمام مزایای بلاک چین برای پلتفرم دیجیتالی شما برای بازار NFT اعمال می شود. بیایید نگاهی به مزایای اصلی بیاندازیم.

شفافیت کامل

فناوری بلاک چین به این معنی است که تمام تراکنش های NFT در یک پایگاه داده توزیع شده قابل مشاهده هستند. می توانید آن را به عنوان یک دفتر کل معاملاتی در نظر بگیرید که تمام اقدامات موجود در بازار شما را در زمان واقعی نمایش می دهد.

تقسیم ناپذیر بودن

هر NFT دارای شناسه دیجیتال منحصر به فرد و ویژگی های خاص خود است. کاربران می توانند به دارایی های انحصاری که فوراً از طریق بازار شما در دسترس هستند دسترسی داشته باشند. منحصر به فرد بودن، توکن های تقسیم ناپذیر را بسیار مطلوب می کند.

عدم تمرکز

توسعه بازار NFT به معنای ایجاد یک پلتفرم غیرمتمرکز است که در آن کاربران بتوانند دارایی ها را آزادانه معامله کنند و به موسسات مالی سنتی، تنظیم کننده ها و غیره وابسته نباشند. این عدم تمرکز از طریق استفاده از فناوری بلاک چین امکان پذیر است.

نقدینگی

تقاضا برایNFT به طور مداوم در حال افزایش است. مردم از تمرکززدایی و عدم وجود مقررات استاندارد قدردانی می کنند، بنابراین آنها فعالانه در دارایی های دیجیتال سرمایه گذاری می کنند. در نتیجه، بسیاری از کاربران شاهد افزایش نقدینگی در بخش NFT هستند.

اصالت و مالکیت منحصر به فرد

یکی دیگر از مزایای ایجاد یک بازار NFT، شانس به دست آوردن وفاداری و اعتماد کاربران است. توکن غیرقابل تعویض یک سابقه مالکیت در دسترس عموم است که در صورت لزوم ممکن است حسابرسی شود. در نتیجه جعل NFT غیرممکن است.

سطح بالایی از امنیت

فناوری‌های بلاک چین به بازارهای NFT اجازه می‌دهد تا تمام مزایای ویژگی‌های امنیتی درجه یک را تجربه کنند. چنین ویژگی هایی شامل الگوریتم های رمزگذاری و اجماع است.

عملکرد اصلی فروشگاه NFT چگونه است ؟

برندهای شرکتی ممکن است NFT هارا برای اهداف بازاریابی یا فروش مستقیم دارایی ها در metaverse ارائه دهند. آنها نقشی مشابه هنرمندان دیجیتال و پروژه های جمعی دارند اما با نیت متفاوت. برای برندهای جهانی، NFT ها اغلب وسیله ای برای بازاریابی محصولات و خدمات دنیای واقعی هستند. با این حال، برخی از برندها در حال انجام سرمایه گذاری های عمده در NFT و استقرار متاورس مرتبط هستند. به عنوان مثال می توان به نایک، لویی ویتون، مولسون کورس و هوندا اشاره کرد.

فروشگاه NFT مدیریت دارایی دیجیتال را با عملکرد فروش و حراج ترکیب می کنند. آن‌ها با بلاک چین‌هایی که تراکنش‌های NFT را ذخیره و پشتیبانی می‌کنند و کیف پول‌های ارزهای دیجیتالی که برای خرید آن‌ها استفاده می‌شوند، تعامل دارند و کارمزد تراکنش‌ها را دریافت می‌کنند. بازارهایی مانند OpenSea صحت NFTها را تأیید می‌کنند، و قابلیت اطمینان را به خریداران و فروشندگان ارائه می‌دهند.

ثبت سفارش و مشاوره رایگان 

فروشگاه NFT چه فرصت هایی برای کسب درآمد ایجاد میکند ؟

UX/UI و طراح محصول برای برندهای شرکتی

همانطور که برندها کسب و کار خود را در فضای مجازی و NFT گسترش می دهند، به طراحان UX/UI برای پشتیبانی از فروش کالاهای مجازی جدید و کمک به پر کردن شکاف بین Web 2.0 و Web3 نیاز خواهند داشت. یک آگهی استخدام نایک در سال 2022 برای طراح اصلی محصول، استودیو مجازی نایک به دنبال این است: «یک طراح محصول پیشرو برای کمک به تصور و ایجاد فضای web3، Metaverse، و NFT ما، با تمرکز بر ایجاد محصولات مجازی، تجربیات، و بازارهایی برای جامعه خالق و مجموعه‌دار ما ” بیشتر نقش‌های شرکتی برای طراحان بدون تجربه NFT یا Web3 مناسب نیستند، اما کاوش در این نوع فرصت‌ها راه خوبی برای شناسایی مهارت‌هایی است که برندها به دنبال آن هستند.

معمار متاورس

این نقش یک موقعیت پر تقاضا است که به ترکیبی از UX/UI و تجربه بازی در صنعت نیاز دارد. Sandbox، Decentraland و Big Time چنین فرصت هایی را ارائه می دهند. معماران Metaverse به مهارت های طراحی سه بعدی و دانش در مورد نحوه فروش یا معامله اقلام مجازی نیاز دارند. دسنترالند این نقش را شامل «مدل سازی هر چیزی از عمارت ها، سوپرقایق ها [sic]، تا سالن های کنفرانس، مقرهای آینده نگرانه، مبلمان داخلی/خارج، و حتی مد دیجیتال» توصیف می کند. با پیش‌بینی گلدمن ساکس مبنی بر اینکه متاورس در نهایت می‌تواند ۸ تریلیون دلار یا بیشتر درآمد سالانه ایجاد کند، و با نقش کلیدی NFT در اکثر پروژه‌های متاورس، فرصت رشد در این زمینه فوق‌العاده است.

UX/UI و طراح برند برای پروژه های NFT

پروژه های تاسیس شده NFT، مانند Bored Ape Yacht Club، اغلب به دنبال کاندیداهایی با UX/UI و دانش برند هستند تا حضور وب خود را افزایش دهند. به عنوان مثال، یک طراح ممکن است به پروژه NFT کمک کند تا یک وب‌سایت ایجاد کند. چنین نقشی بعید است به تجربه NFT نیاز داشته باشد و فرصتی برای ایجاد دانش و شبکه فراهم می کند. بسیاری از مشارکت‌های مشاوره‌ای من با این نوع پروژه‌ها بوده است، و من توصیه می‌کنم طراحانی که در NFT‌ها تازه کار هستند، نقش‌های مشابهی را کشف کنند.

ارزیابی پروژه ها

همه فرصت‌ها از سوی نام‌های بزرگی مانند Bored Ape Yacht Club یا نایک به دست نمی‌آیند. طراحان بدون تجربه NFT ممکن است نقش های بیشتری را در میان پروژه های نوپا پیدا کنند. در این موارد، معیارهای عملی می توانند به طراحان کمک کنند تا قبل از پذیرش نقش، پتانسیل موفقیت یک NFT را قضاوت کنند. این اعداد را مقایسه کنید تا بهترین فرصت ها را برای به کارگیری مهارت های خود و کسب تجربه NFT به دست آورید.

ارزش و فروش

قیمت طبقه ارزانترین NFT موجود در یک مجموعه است (مهمترین معیار برای یک پروژه NFT). ارزش بازار هزینه جاری برای به دست آوردن کل مجموعه است که ارزش کل پروژه را نشان می دهد. این معیارها حسی از ارزش پروژه را ارائه می دهند. حجم فروش روزانه، هفتگی و ماهانه نشان دهنده احساسات بازار و تغییر در طول زمان است. به دنبال افزایش مداوم حجم باشید. یکی دیگر از معیارهای مفید، تعداد کل فروش یک NFT است. داده های خرید فعلی و قبلی نشان دهنده جذابیت و تداوم پروژه است.

ویژگی های طراحی فروشگاه NFT ویستا

ایمن

حفظ سرمایه با پروتکل هوشمند

سرعت بالای معاملات

پشتیبانی سازماندهی شده

سیتسم معاملاتی تایید تراکنش

پوشش ارزی بروز

ارائه معادل‌های ارزش دلاری فعلی

داده‌های بصری برجسته و خوانا

طراحی پویا و حرفه ای

ویژگی های کلیدی طراحی فروشگاه NFT ویستا

ویترین حرفه ای

ویترین مهمترین عنصر بازار شماست. در اینجا تمام اطلاعات لازم از جمله پیشنهادات، توضیحات دقیق هر NFT، صاحبان آن، نرخ ها و تاریخچه قیمت را جمع آوری خواهید کرد.

جستجوی پیشرفته

این یک ویژگی ضروری برای توسعه برنامه توسعه NFT Marketplace است. این ویژگی زمانی مفید خواهد بود که کاربران شما نیاز به یافتن سریع توکن ها داشته باشند.

فیلتر ها

فیلترها مشابه جستجوی رمز عبور پیشرفته عمل می کنند، اما دسته های بیشتری را شامل می شوند. این ابزار به کاربران شما کمک می‌کند NFT‌ها را بر اساس چیزی بیش از نوع آن‌ها شناسایی کنند.

ایجاد لیست ها

کاربران بازار می توانند لیست ایجاد کنند. اینها می‌توانند فهرست‌های عمومی باشند، جایی که فهرست‌ها اطلاعاتی درباره NFT‌ها، مانند عناوین، برچسب‌ها، قیمت‌ها، یا توضیحات مفصل دارایی را نشان می‌دهند.

پروفایل سازندگان

این ویژگی برای سازندگان NFT بسیار حیاتی است. به لطف آن، آنها می توانند سایر کاربران را از وضعیت فعلی آثار دیجیتال خود به روز نگه دارند.

خرید و مناقصه

هیچ توسعه پلتفرم NFT تجارت الکترونیکی بدون خرید و ارائه عملکرد کامل نیست. تا کاربران بتوانند به راحتی توکن های غیر قابل تعویض را خریداری و عرضه کنند.

حراجی ها

حراج یک ویژگی جذاب است حتی برای آن دسته از کاربرانی که هنوز آماده تجارت در بازار شما نیستند. این تابع به ایجاد ترافیک برای پلتفرم شما کمک می کند.

کیف پول اختصتصی

یکی از ویژگی های بازار NFT. اگر کیف پولی را نیز در بازار خود ادغام کنید، مورد محبوبیت بیشتری نسبت رقبا خواهید داشت. در نتیجه، کاربران می توانند بدون خروج از پلتفرم شما، NFT ها را پرداخت و مدیریت کنند.

رتبه بندی ها

یک سیستم رتبه‌بندی را پیاده‌سازی کنید تا به کاربران بازار خود اطلاع دهید که کدام نشانه‌ها مرتبط‌تر هستند. این ویژگی به ویژه برای مبتدیان ارزهای دیجیتال مفید خواهد بود.

قابلیت تعیین قیمت پایه برای دریافت پیشنهاد

درج حداقل قیمت برای ایجاد مناقصه

قابلیت فروش به شکل یک پکیج کامل

چه نوع NFT ها می توانند در فروشگاه شما فهرست شوند؟

NFT ها را به عنوان محصولات دیجیتال و بازار خود را به عنوان یک فروشگاه آنلاین در نظر بگیرید. درست مانند پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی که لباس‌ها یا مثلاً اقلام تزئینی خانه را مبادله می‌کنند، بازارهای NFT می‌توانند جایگاه‌های مختلفی را هدف قرار دهند. در اینجا شما دو گزینه اصلی دارید: ایجاد یک بازار جهانی یا یک بازار خاص. اولی انواع مختلفی از NFT ها را فهرست می کند، در حالی که دومی فقط یک نوع خاص از توکن های غیرقابل تعویض را شامل می شود. بنابراین قبل از اینکه فرآیند توسعه بازار NFT خود را شروع کنید، با انواع موجود توکن های غیر قابل تعویض آشنا شوید.

هنری

NFTهایی هستند که توسط هنرمندان دیجیتال ایجاد شده اند که به دنبال فروش آثار خود در حراجی ها هستند و در عین حال حق چاپ هنر خود را حفظ می کنند.

بازی

NFT در صنعت بازی کاربران را قادر می سازد تا دارایی های درون بازی را خریداری یا به دست آورند. پس از آن، این دارایی ها یا می توانند در بازی استفاده شوند یا فروخته شوند.

رسانه ها

NFT در رسانه ها مبارزه با کلاهبرداری و سرقت حق چاپ را بسیار تسهیل می کند. برای مثال، شخصیت‌های عمومی می‌توانند محتوای خود را توکن کنند، در نتیجه آن را احراز هویت کنند و حق چاپ خود را ادعا کنند.

موسیقی

NFT در صنعت موسیقی به نویسندگان کمک می کند تا از اثارشون محافظت کنند و از ساخته های خود درآمد کسب کنند.

توکن سازی زمین های مجازی

این نوع دیگری از NFT است که شامل توکن سازی زمین های مجازی و املاک و مستغلات می شود. این فرصتی را برای جلوگیری از درگیری بر سر مالکیت زمین یا املاک فراهم می کند.

مفهوم اصلی NFT چیست ؟

NFT ها یا توکن های غیرقابل تعویض، توکن های دیجیتالی هستند که روی بلاک چین ذخیره می شوند. برخلاف ارزهای دیجیتال که هر سکه یکسان است، هر NFT منحصر به فرد است و می تواند به عنوان راهی برای اثبات مالکیت نوعی فایل دیجیتال فروخته شود.

فایل های NFT در واقع روی خود بلاک چین ذخیره نمی شوند. در عوض آنها با پیوندی به فایل اصلی همراه با سند مالکیتی که پیوند به آن اشاره می کند، ذخیره می شوند. همچنین هیچ قانونی وجود ندارد که بگوید دو یا چند NFT نمی توانند برای یک فایل وجود داشته باشند. به عنوان مثال، یک NFT می تواند نادر باشد، به این معنی که تنها 10 نسخه از آن وجود دارد، یا برعکس، هزاران NFT یکسان را می توان روی بلاک چین نوشت.

از نظر فنی می‌توانید هر فایل دیجیتالی را به‌عنوان NFT بفروشید، اما اگر به دنبال استفاده از ابزارهای ساده‌سازی بازار هستید، به فرمت‌هایی که آنها پشتیبانی می‌کنند محدود خواهید شد. به خاطر داشته باشید که اولین NFT شما احتمالاً نوعی تصویر، ویدیو یا کلیپ صوتی خواهد بود.

بلاکچین های NFT

اکنون فرآیند تبدیل دارایی به NFT برای شما به عنوان سازنده آغاز شده است. از آنجایی توسعه قرارداد هوشمند بربستر اتریوم (ETH) اولین بلاک چینی ود که از NFT پشتیبانی می کرد، امروزه در بین توسعه دهندگان بسیار محبوب است و در بین بلاک چین های مختلف رتبه اول را دارد.

اهمیت NFT ها چیست ؟

NFT ها یا توکن های غیر قابل تعویض، تکامل مفهوم نسبتا ساده ارزهای دیجیتال هستند. همانطور که گفتیم، شما می توانید هر محصولی را به NFT تبدیل کنید. انجام این کار باعث حذف واسطه می شود. تبدیل محصولات فیزیکی به دیجیتال به هنرمندان این امکان را می دهد که مستقیماً با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. جدا از این، آنها همچنین می توانند فرآیندهای تجاری را بهبود بخشند.

علاوه بر درآمدزایی، NFTها مزایای دیگری مانند تأیید هویت نیز دارند. به عنوان مثال گذرنامه های فیزیکی را در نظر بگیرید که باید در هر نقطه ورود و خروج ارائه شوند. اکنون، اگر گذرنامه‌های فردی به NFT تبدیل شوند، فرآیند ورود و خروج برای حوزه‌های قضایی ساده‌تر می‌شود، زیرا هر NFT ویژگی‌های شناسایی منحصربه‌فرد خود را دارد.

در این مرحله، شما تقریباً با NFT ها در فضای کریپتو آشنا هستید. اگر با NFT آشنایی ندارید پیشنهاد می کنیم به مقاله اختصاصی NFT در سایت ارز زوم مراجعه کنید. در این مقاله به طور کامل و جامع توکن های NFT یا غیر قابل تعویض را توضیح داده ایم. برای شروع تولید و فروش محصولات NFT در آینده با ما همراه باشید.

اهمیت NFT ها چیست ؟

در ادامه با بهترین بازار NFT پلیسی که شامل بازارهای باز، منتخب، کلکسیونی و بازی می شود آشنا می شویم.
دریای آزاد
بهترین بازار NFT پلیس

OpenSea

OpenSea اغلب اولین بازار NFT در نظر گرفته می شود و ادعا می کند که بهترین بازار NFT پلیس در حال حاضر است. تجزیه و تحلیل DappRadar موافق است. در بازارهای عمومی، OpenSea بیشترین پول را در 30 روز گذشته یا در مارس 2021 داشته است.

رابط کاربری آرامش بخش است زیرا پس زمینه سفید و آبی پیوندها را دلپذیر می کند. از آنجایی که شاید قدیمی ترین بازار آزاد باشد، رابط کاربری به طور شگفت انگیزی بصری است. OpenSea همچنین باید برای مبتدیان خوب در نظر گرفته شود زیرا آموزش هایی که ارائه می دهند به راحتی قابل درک هستند. با استفاده از این پلتفرم می توانید چیزهای زیادی در مورد نحوه عملکرد بازارهای NFT بیاموزید.

Rarible

 

برای یک بازار آزاد، آنها بیشترین کاربر را دارند و دلیل خوبی هم دارد. وقتی آدرس Rarible را تایپ می کنید، فوراً با بازار استقبال می شوید. این را با OpenSea مقایسه کنید، جایی که باید روی یک دکمه کلیک کنید تا ببینید چه چیزی برای مناقصه وجود دارد. رابط کاربری در Rarible شبیه پاپ است و فضای سرگرم کننده ای را به شما می دهد. تم زرد این موضوع را برجسته می کند و باعث می شود پلتفرم سریع، شلوغ و راحت به نظر برسد.

تنها مشکل این بازار هزینه بنزین برای شروع است و ممکن است برای مبتدیان بسیار گران باشد، پس مراقب باشید.

Foundation

 

در Foundation، جامعه به آثار هنری ارسال شده به برنامه رأی می‌دهد و آن را مانند فناوری‌هایی که NFTها بر اساس آن‌ها ساخته شده‌اند، به صورت همتا به همتا تبدیل می‌کند. برای درخواست، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و نام خود را به رأی انجمن اضافه کنید. پس از این، سرنوشت شما با نحوه رأی دادن جامعه به محصول شما مشخص می شود.

اگر می خواهید پس از عضویت تایید شده رای دهید، وارد شوید، لیست سازندگان را بررسی کنید و سپس از هنرمندانی که ترجیح می دهید حمایت کنید. هدف این بنیاد «سپردن قدرت به دست سازندگان» است. در حال حاضر، به طور کامل توسط کاربر تنظیم نشده است، اما هدف آن این است که پس از رشد جامعه، کاملاً همتا به همتا باشد. اگرچه تعداد کاربران آن همچنان در حال افزایش است، اما حجم پولی بسیار بالایی دارد.

یکی از اشکالات بالقوه یک پلتفرم فقط این است که ممکن است یک سبک غالب در فضا وجود داشته باشد. و این موضوع می تواند تنوع پلتفرم را مختل کند. سپس دوباره، می توانید استدلال کنید که این کیفیت به استحکام یک سبک موضوعی و ملموس کمک می کند.