طراحی سایت هتل

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش خرید های اینترنتی و آنلاین نیاز به طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن برای هتل ها بیش از پیش حس می شود؛ زیرا فروشندگان و صاحبان شرکت نیز اقدام به طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت شرکتی خود کرده اند، از این رو همگام بود با نیاز جامعه و مردم حائز اهمیت است. برای دیده شدن بیشتر در جستجوی گوگل از طریق سئو و بهینه سازی ، گروه سئو شرکت ویستا آماده خدمت رسانی به شماست. کافی است قبل از شروع کار با مشاوران ویستا تماس بگیرید . همچنین می توانید نمونه کارهای طراحی سایت و اپلیکیشن ویستا موجود در سایت را مشاهده نمایید . طراحی وب سایت هتل می تواند ابزار قدرتمندی برای ایجاد برند باشد. طراحی سایت هتل به شما این امکان را می دهد تا خدمات خود را راحتتر و بهتر برای مخاطبان نمایش دهید و مخاطبان بیشتری را جذب کنید. طراحی وب سایت هتل بسیار مهم است چراکه بسیاری از هتل های 5 ستاره نیز در ایران طراحی سایت مناسبی ندارند و این امتیازی منفی برای آنها محسوب می شود.

طراحی سایت هتل

مشاهده آخرین نمونه کار طراحی سایت گردشگری ویستا

ویژگی های فنی وبسایت

ویژگی های ظاهری وبسایت

ویژگی های عملکردی وبسایت

جهت مشاهده انواع نمونه کار طراحی وبسایت با ما در ارتباط باشید.

مشاوره
مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت هتل ویستا

قبل از این که تصمیمی در خصوص طراحی وب سایت هتل بگیرید ، تیم ویستا به شما یک مشاوره اختصاصی در مورد امکانات مورد نیاز سایت هتل پیشنهاد کند. شما می توانید برای اطلاع از هزینه طراحی سایت هتل ، فرم زیر را پر کرده تا مشاورین ما در کوتاهترین زمان با شما تماس بگیرند.

تماس مستقیم با کارشناسان ویستا:

چرا طراحی سایت هتل ؟!

چرا این فضای جدید اهمیت داره ؟!
فرصتی-برای-معرفی-هتل

فرصتی برای معرفی شدن

meal

بهبود خدمات رسانی

افزایش-درآمد

افزایش اعتبار

رضایت-کاربران

جلب رضایت کاربران

خدمات ویستا در مورد طراحی سایت هتل

طراحی حرفه ای و کاربرپسند

طراحی وب سایت هتل بسیار مهم است چراکه کاربر در ابتدا با طراحی و دیزاین وبسایت شما رو برو می شود. ظاهر وب سایت و سهولت استفاده از امکانات آن بسیار مهم است و از نکات کلیدی در جلب توجه و رضایت کاربران است.

 

پشتیبانی آنلاین​

تیم ویستا دارای پشتیبانی 24 ساعته و کاملا آنلاین است. و در صورت بروز کوچکترین مشکل یا ایراد اقدام به از بین بردن ان خواهد کرد. پشتیبانی و ارائه خدمات آنلاین تیم ویستا از دیگر ویژگی های بارز آن است و همواره سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد.

طراحی واکنشگرا

در حوزه سایت و طراحی اپلیکیشن و وب سایت از جمله ویژگی هایی که این روزا بشدت حس می شود، ریسپانسیو بودن آن وب سایت است. یعنی قابلیت نمایش در دیگر وسایل الکترونیکی را دارا باشد. نمونه کارهای طراحی سایت کاریابی که توسط تیم ویستا ارائه میشوند قابلیت نمایش صحیح در انواع نمایشگرها را دارا می باشند.

درآمدزایی
برنامه معین درآمدزایی

شما نیاز دارید تا از رقبا و تبلیغات بیشتر بدانید تا بیشتر دیده شوید . تیم مارکتینگ ویستا با ارائه راهکارهای مناسب و تحلیل های درست و فنی راه حل های مناسبی برای شما تعیین می کند و شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد تا افزایش سرمایه برای کسب و کارتان رقم بخورد.

 

اهداف طراحی سایت هتل

قبل از هر چیز باید بدانید که هدف از طراحی سایت در هر زمینه ای ، کسب درآمد برای صاحبان مشاغل می باشد . درنتیجه مهمترین هدف طراحی سایت هتلداری ، رسیدن به درآمد مطلوب است .  بعد از آن معرفی هتل و جذب مشتری می تواند از اهداف طراحی سایت هتل به شمار آید. مدیر هتل برای این که بتواند سایت خود را در جهت اهداف هتل طراحی کند  و طراحی سایت هتل موفقیت آمیز باشد  ، باید تمام امکانات و و ویژگی هایی که یک سایت می تواند داشته باشد را در نظر بگیرد . استفاده از گرافیک پیشرفته و حرفه ای می تواند باعث جذاب مشتریان شود و علاوه بر آن ، طراحی سایت بر اساس سئو سایت ، تولید محتوای جذاب برای کاربران جهت معرفی هتل و خدمات آن ، بهبود رتبه سایت برای موتورهای جستجو و … می تواند از امکانات طراحی سایت هتل به شمار آید. 

مزایای طراحی سایت هتلداری

هتل ها و مکان های اقامتی هر شهر می تواند بیانگر فرهنگ و هنر آن شهر باشد بنابراین طراح سایت حرفه ای با طراحی سایت حرفه ای هتل  و هنری می تواند فرهنگ مربوط به آن شهر را نشان دهد و تمامی امکانات مربوط به آن هتل را به زیبایی نشان دهد .با طراحی سایت هتل این امکان بوجود میآید تا در سریع ترین سرعت هتل مورد نظر خود را ارزیابی کرده و از همه جنبه ها آن را مورد برسی قرار دهید. بعنوان مثال قیمت رزرو هتل ، عکس از اتاق ها ،رستوران هتل و … . هتلداران باید این نکته را در نظر داشته باشند که طراحی وب سایت هتل می تواند بازدید کنندگان بسیاری را بسوی هتل جذب کنند.با طراحی سایت علاوه بر جلب رضایت مشتری، قادر خواهید بود تا درآمدزایی هم بیشتر داشته باشید. تیم ویستا با بهینه سازی سایت ، هتل شما را در موتورهای جستجو نمایش می دهد و بازدیدکنندگان بسیاری را جذب می کند.

چرا-طراحی-سایت-هتل-2

صرفه جویی در هزینه و زمان هتل داران و مسافران

پرداخت آنلاین در کمترین زمان ممکن

جذب مشتریان بیشتر و افزایش سودآوری

مزیت طراحی سایت هتل

جذب کاربران بیشتر

افزایش اعتبار سایت خبری شما

رضایت بیشتر کاربران شما

خبر رسانی در منطقه ای بسیار وسیع

ارائه خدمات بصورت 24 ساعته

کسب درآمد از تبلیغات

سایت هتل خود را، هم اکنون سفارش دهید!

شما می توانید برای سفارش طراحی سایت هتل با شماره 88930113-021 تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین وب سایت شماره تلفن خود را وارد نمایید ، در اسرع وقت تیم بازاریابی ویستا با شما تماس خواهند گرفت.

ساخت سایت هتل برای هر تمامی شرکت ها یک اقدام ضرورری به نظر می رسد. در نتیجه هر شرکتی باید برای توسعه کسب و کار خود برای طراحی سات خود و ارائه خدمات خود به صورت آنلاین اقدام کند. برای این که بتوانید بهترین شرکت طراحی سایت و برنامه نویسی را برای سفارش خود انتخاب کنید باید نمونه کار طراحی سایت های هتل را در آن شرکت بررسی کنید و سپس برای سفارش اقدام کنید . تیم ویستا با داشتن بهترین نمونه سایت هتل و نیز داشتن نمونه کار در طراحی سایت پزشکی ، طراحی سایت بیمه و … می تواند شما را در این راه کمک کند.

مشاهده برجسته ترین نمونه کار طراحی سایت اختصاصی ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت نمونه کار طراحی سایت در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو 1 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 2 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 3 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت گردشگری ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم گردشگری با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت آگهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم آگهی با ما در ارتباط باشید.

مشاوره اختصاصی ویستا

تیم مارکتینگ ویستا این آمادگی را دارد که در زمینه فعالیت شما و همینطور گزینه های ممکن برای توسعه و گسترش کسب و کارتان ، مشاوره های اختصاصی ارائه دهد.برای آنکه اطمینان داشته باشید در مسیر درستی گام برداشته اید و سرمایه‌های مالی و زمانی شما در بهترین حالت ممکن هزینه می‌شوند ، بهتر است با یک برنامه‌ریزی اصولی و دقیق آغاز کنید .  مواردی از قبیل شرایط بازار کار و همینطور نقاط قوت و ضعف خود و رقبایتان مورد تحلیل و بررسی قرار میگیرد و بهترین راهکار برای پیشرفت شما عنوان خواهد شد.

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

سوالات متداول طراحی سایت هتل ویستا

معمولا زمان انجام پروژه های استاندارد طراحی سایت هتل حرفه ای بین 1 تا 2 ماه کاری می باشد اما زمان دقیقتر آن پس از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی وبسایت شما تعیین خواهد شد .

تیم ویستا پس از کامل کردن طراحی وب سایت شما ، تا یک سال بصورت کامل تمام مسائل فنی را بررسی خواهد کرد و پشتیبانی کاملی به عمل خواهد آورد . پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما امکان تمدید قرار داد برای یکسال دیگر نیز وجود خواهد داشت .

شما می توانید با تیم مارکتینگ ویستا تماس بگیرید و جزئیات کار خود را بصورت کامل با تیم ما به اشتراک بگذارید . پس از بررسی جزئیات فعالیت کاری شما ، تیم مارکتینگ ویستا مناسب ترین بسته را به شما معرفی می کند.

طبق قوانین شرکت ویستا ، 30 درصد مبلغ پروژه درابتدا شروع کار از مشتری گرامی دریافت خواهد شد . مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله بصورت کامل تسویه خواهد شد.

در طراحی سایت هتل و دیوار ، شما به صورت کامل به تمام ویژگی های مدیریتی دسترسی دارید . همچنین قادر هستید که در پنل ادمین خود به صورت مجزا افراد مختلفی را با سطح دسترسی متفاوت ایجاد کنید.

انواع مطالب طراحی سایت
‫3.7/5 ‏‫(3 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا