طراحی سایت فیلم

عموما اغلب انسان ها در رده سنی های متفاوت علاقه به فیلم و سریال دارند و اغلب از سایت های ارائه دهنده فیلم استفاده می کنند چراکه مرجع بهتر و کامل تری است و مطالب خواندی تر و جالب تری در این زمینه دارند. اگر شما هم به فیلم و سریال علاقه دارید ، می توانید طراحی وبسایت خود را به ویستا بسپارید تا هم فیلم ها و محصولات خود را به نمایش بگذارید و در دنیای اینترنت بیشتر شناخته شوید و هم با فروش آنلاین محصولات خود افزایش فروش نیز داشته باشید. اگر شما دارای ویدئو کلوپی هستید که می خواهید بیشتر شناخته شوید طراحی سایت فیلم یا طراحی اپلیکیشن موبایل ویستا گزینه خوبی برای شماست و بعد از آن نیز می توانید از گروه مشاوره ویستا سئو و بهینه سازی سایت خود را بخواهید تا در صفحه اول گوگل نشان داده شوید و سایت خود را بهینه تر نمایید.

طراحی وب سایت فیلم
مشاوره

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت فیلم در ویستا

شما برای طراحی سایت فیلم حرفه ای ، نیاز به مشورت با افراد متخصص و با آگاه در این زمینه دارید. شرکت نرم افزاری ویستا با داشتن مجرب ترین مشاوران و همینطور ارائه مناسب ترین قیمت طراحی سایت فیلم به شما کمک میکند که بهترین تصمیم را  بگیرید. کافیست از طریق فرم زیر شماره تلفن و یا ایمیل خود را وارد کنید.

تماس مستقیم با کارشناسان ویستا:

با دیدن این ویدئو ، با فرآیند طراحی سایت فیلم در ویستا آشنا شوید !

روی فیلم روبرو کلیک کنید...

اهمیت طراحی سایت فیلم

فیلم و سریال یکی از مهم ترین سرگرمی های افراد به شما می رود .  حتما برای شما هم پیش آمده که فیلم مورد علاقه خود را به دلایل مختلف مثل در دسترس نبودن تلویزیون و یا نداشتن وقت از دست داده اید. دسترسی به جدید ترین و به روز ترین فیلم های سینما یکی از مسائل مهمی است که افراد به دنبال آن هستند . اما با طراحی سایت فیلم ، می توانید فیلم های مورد علاقه خود را در هر لحظه و هر جا تماشا کنید . با استفاده از سایت های فیلم ، می توانید بدون این که برای حرید فیلم از خانه بیدون بروید ، به راحتی در منزل محتوای ویدئویی خود را مشاهده کنید. 

جذب کاربران بیش تر
تماشای فیلم به صورت 24 ساعته
تنظیمات پخش فیلم
اهمیت طراحی سایت فیلم
افزایش اعتبار سایت فیلم
جستجوی محتوای ویدئویی
کاهش اتلاف وقت و هزینه برای دسترسی به فیلم

نتفیلیکس ، بزرگ ترین سایت فیلم در دنیا

در چند سال اخیر ، تماشای آنلاین فیلم پیشرفت بسیاری کرده است و در این بین نتفیلیکس طرفداران بسیاری در دنیا پیدا کرده است. نتفلیکس (Netflix) بزرگ ترین سیستم پخش فیلم و سریال به صورت آنلاین است . این شرکت اعلام کرده است که در زمان کرونا نزدیک به 16 میلیون به کاربر جذب کرده است. سایت نتفیلیکس این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا با دستگاه های مختلف فیلم و سریال را تماشا کنید. در نتفیلیکس می توانید برنامه های مختلف و متناسب با هر سلیقه ای را نگاه کنید. این برنامه یک ماه اشتراک رایگان دارد و بعد از باید برای دیدن فیلم اشتراک تهیه کنید .

طراحی سایت فیلم

نماوا و فیلیمو ، موفق ترین نمونه های سایت فیلم در ایران

در ایران نیز نمونه های موفقی از طراحی وب سایت حرفه ای و اپلیکیشن های فیلم  به نام های فیلیمو و نماوا وجود دارد که در سال های اخیر انقلابی در زمینه تماشای فیلم به صورت آنلاین به وجود آورده اند . در سال های اخیر سریال های خانگی به شدت محبوب شده اند و طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. شما می توانید با داشتن اشتراک ماهانه و یا سالانه در سایت ها و اپلیکیشن های این دو برنامه محبوب به راحتی فیلم ها و سریال های خانگی راتماشا کنید و از دیدن آن ها لذت ببرید. علاوه بر آن فیلم ها و سریال ها بر اساس دهه های مختلف در سایت قرار گرفتند که شما می توانید با انتخاب دهد و دسته بندی مورد نظر خود به تماشای فیلم بپردازید . 

مزایای طراحی وب سایت فیلم

تبلیغات هدفمند

تبلیغات-هدفمند-در-سایت-فیلم

وب سایت های فیلم در مدت بسیار کمی مخاطبان خود را به دست می آورند . در این جا نوبت درآمد زایی می رسد. در این جا می توانند با گرفتن تبلیغ و گذاشتن در بخش های مختلف سایت به درآمد زایی برسند.

دسترسی 24 ساعته

دسترسی-24-ساعته

یکی از مهم ترین ویژگی های طراحی سایت فیلم و سریال ، دسترسی 24 ساعته آن است . یعنی این که کاربران می توانند در هر ساعت از شبانه روز به تماشای فیلم و سریال مورد علاقه خود بپردازند. 

داشتن فیلم به صورت نا محدود

فیلم-های-نامحدود

ارائه انواع فیلم و سریال های نامحدود از نکات مثبت طراحی سایت فیلم به شمار می رود. دسترسی به تعداد زیادی از فیلم ها و سریال ها بدون محدودیت برای کاربران بسیار لذت بخش است.

دانلود محتوای اورجینال

دانلود-آسان-در-سایت-فیلم

در طراحی سایت دانلود فیلم ، فیلم ها و سریال های اورجینال با کیفیت 480 تا 1080 وجود دارد که شما می توانید با توجه به کیفیت و حجم موجود فیلم مورد نظر خود را دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید. 

دسته بندی بر اساس ژانر های مختلف

دسته-بندی-بر-اساس-ژانر-فیلم-ها

دسته بندی در این سایت های فیلم و سریال بر اساس ژانر های درام ، کمدی ، انیمیشن و … وجود دارد. یان کار باعث می شود تا دسترسی راحت تری به فیلم ها و سریال ها داشته باشید. 

استفاده آسان

استفاده-آسان-از-سایت-فیلم

یکی از مزایای طراحی سایت فیلم، استفاده آسان برای مخاطبان است. با عضویت در سایت های فیلم و سریال  می‌توانید یک سینامی آنلاین و  بزرگ فیلم و سریال را در گوشی داشته باشید.

قیمت طراحی سایت فیلم

هزینه طراحی سایت فیلم را با توجه به امکانات مورد نظر مشتریان تخمین می زنند. برخی از افراد هستتند که تمام امکاناتی که در سایت فیلیمو و یا نماوا وجود دارد را از متخصصان ما در خواست می کنند که در این صورت هزینه سایت افزایش می یابد . شرکت ویستا با توجه به تنوع تقاضا ها تلاش نموده با ارائه بسته های متنوع نیاز کاربران و متقاضیان را پوشش دهد. در صورتی که امکانات مورد نیاز خود را در بسته ها نیافتید، تیم مشاوره ویستا آماده شنیدن نظرات شما و راهنمایی به شما میباشد.

سایت یا اپ کدنویسی شده

80.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت + اپ کدنویسی شده

100.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت یا اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

110.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

سایت+ اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

130.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

طراحی سایت مشابه فیلیمو

طراحی اپلیکیشن شبیه فیلیمو

سایت فیلیمو  محصول جدید آپارات است و یکی از سایت های فیلم و سریال است که تقریبا در بین تمامی افراد شناخته شده است. این سایت دارای آرشیو بزرگی از فیلم و سریال های ایرانی و خارجی می باشد. یکی از مزیت های خوبی که سایت فیلیمو دارد ، کیفیت خوب و سرعت بالای برای پخش آنلاین فیلم و سریال می باشد. برای استفاده از خدمات سایت فیلیمو و تماشای فیلم حتما باید حق اشتراک پرداخت کنید. 

یکی از ویژگی های خوبی که سایت فیلیمو به همراه دارد ، دیته بندی بر اساس ژانر فیلم ، کشور ، داشتن زیر نویس و یا دوبله و  دسته بندی بر اساس سن است . در این صورت می توانید دست بازتری در انتهای فیلم و سریال داشته باشید .

تیم ویستا با داشتن نیروی متخصص در زمینه طراحی سایت شبیه فیلیمو آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. برای کسب اطلاعات بیش تر در زمینه طراحی سایت فیلم و سریال با مشاورین ما تماس بگیرید.

طراحی سایت مشابه نماوا

طراحی اپلیکیشن شبیه نماوا

سایت نماوا نیز یکی دیگر از سایت های پر طرفدار فیلم وسریال است که در سال 1393 توسط شرکت فناوری و ارتباطات شاتل راه اندازی شد که در ابتدا فقط مخصوص مشتریان شاتل بود ولی بعد ها در دسترس تمام افراد قرار گرفت. که شما می توانید با خرید اشتراک سالانه و یا ماهانه از تماشای فیلم در این سایت لذت ببرید . سایت نماوا دارای ژانر های مختلف در زمینه سریال های ایرانی ، کره ای ، هندی ، ترکی ، دوبله های نماوا ، انیمیشن و کارتون می باشد. 

امروزه به دلیل قابل دسترس بودن اپلیکیشن های موبایل ،  دربین افراد طرفداران بسیاری پیدا کرده اند . یکی از ویژگی های مثبتی که سایت نماوا و نیز فیلیمو دارند ، اپلیکیشن همگام با سایت است . 

تیم ویستا با داشتن نیروی متخصص در زمینه طراحی سایت فیلم شبیه نماوا آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. برای کسب اطلاعات بیش تر با مشاورین ما تماس بگیرید.

طراحی سایت فیلم و سریال یکی از محبوب ترین وب سایت های موجود است. زیرا فیلم و سریال از مهم ترین سرگرمی های افراد به شمار می رود.  برای این که بتوانید شرکت طراحی سایت و برنامه نویسی مناسبی را برای کار خود انتخاب کنید ، باید خدمات و نمونه کار های شرکت مورد نظر را بررسی کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را در این مورد بگیرید . تیم ویستا با داشتن نمونه کار طراحی وب سایت حرفه ای و کارشناسان متخصص می تواند شما را در زمینه طراحی سایت فیلم کمک کند.

مشاهده برجسته ترین نمونه کار طراحی سایت اختصاصی ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت نمونه کار طراحی سایت در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو 1 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 2 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 3 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت گردشگری ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم گردشگری با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت آگهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم آگهی با ما در ارتباط باشید.

همین الان وب سایت سایت فیلم خود را سفارش دهید!

طراحی سایت فیلم در بین طرافداران موزیک اهمیت بسیاری دارد. شما می توانید برای سفارش طراحی سایت ، ساخت اپلیکیشن و یا برای سفارش سئو  ، با شماره 88551470-021 تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین وب سایت شماره تلفن خود را وارد نمایید ، در اسرع وقت تیم بازاریابی ویستا با شما تماس خواهند گرفت.

سفارش-طراحی-سایت

امکانات طراحی سایت فیلم و سریال

امکان عضویت ویژه در سایت
امکان پرداخت های آنلاین برای خرید اشتراک
تعریف حق اشتراک  ماهانه و سالانه
به روز بودن فیلم ها وسریال ها
امکان جستجوی پیشرفته برای پیدا کردن فیلم
امکان اتصال به سیستم های پرداخت چون زرین پال ، پی پال
قرار دادن اخبار مربوط به فیلم و سریال
امکان چت و درج نظر در مورد فیلم و سریال
قرار دادن انواع فیلم های خازجی با دوبله یا زیر نویس
دسته بندی فیلم ها برای دسترسی بهتر
امکانات-طراحی-سایت-فیلم

مراحل ساخت سایت فیلم در ویستا

نیازسنجی مشتریان

نیاز سنجی مشتری

مشخص کردن نیاز مشتری و ارائه طرح اولیه

طراحی گرافیکی سایت

طراحی گرافیکی

شروع طراحی گرافیکی با توجه به محصول مورد نظر

طراحی سایت

طراحی سایت

تکمیل طراحی سایت و بارگذاری تمام محصولات

تحویل سایت

تحویل نهایی

رفع ایرادات نهایی طبق نظر مشتری و تحویل آن

شرکت ویستا چه خدماتی در زمینه طراحی وبسایت فیلم ارائه می دهد؟

خدمات ویستا قیمت- مشاوره
مشاوره فنی و اجرائی با مدیر پروژه در هر مرحله
خدمات ویستا قیمت - استاندارد گوگل
رعایت کلیه استانداردهای گوگل و سئو سایت
خدمات ویستا قیمت - دامنه
ارائه مالکیت دامنه و پنل به نام خریدار
خدمات ویستا قیمت -طراحی گرافیکی
عدم محدودیت در طراح گرافیکی home page
خدمات ویستا قیمت - پروژه
ارائه سورس کامل پروژه همزمان با تسویه حساب
خدمات ویستا قیمت - ضمانت
ضمانت و تضمین عملکرد صحیح کلیه امکانات سایت تا یک سال از زمان قرارداد.
خدمات ویستا قیمت - پول قرارداد
50 درصد قیمت سفارش طراحی سایت ابتدا و 50 درصد مابقی انتهای کار خواهد بود.
خدمات ویستا قیمت - تیم ویستا
انجام پرژه توسط تیم طراحی سایت و گرافیست و سئو مجرب در ویستا
انتخاب هاست و سرور مناسب
طراحی منحصر به فرد
داشتن برنامه معین برای درآمدزایی
مشاوره حرفه ای
پشتیبانی تمام وقت
مشاوره در زمینه بازار فروش

طراحی اپلیکیشن فیلم

با گسترش اینترنت و نیز صنعت فیلم سازی ،  فرصتی مناسب برای صاحبان مشاغل به وجود آمده است تا با طراحی اپلیکیشن موبایل ، کسب و کار خود را رونق دهند. در همین راستا اپلیکیشن های فیلم همچون فیلیمو و نماوا بسیار پر طرفدار شده اند. افراد با خرید اشتراک های یک ماهه تا یک ساله می توانند جدید ترین و به روز ترین فیلم های سینمای ایران و جهان را مشاهده کنند. 

تیم ویستا با داشتن نمونه کارهای موفق در زمینه طراحی اپلیکیشن فیلم با مناسب ترین قیمت طراحی اپلیکیشن ،این امکان را برای شما ایجاد کرده است که در کنار طراحی سایت اختصاصی خود، یک طراحی اپلیکیشن دانلود حرفه ای نیز داشته باشید. با استفاده از این اپلیکیشن براحتی در هر لحظه و مکان قادر خواهید بود که به مشتریان بسیاری خدمات رسانی کنید.

طراحی-اپ-فیلم
سئو-سایت-فیلم

سئو سایت فیلم

بعد از طراحی سایت فیلم ، نوبت به بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو می رسد . اکثر مخاطبان سایت برای دیدن فیلم مورد نظر آن را در گوگل سرچ می کنند و در نهایت روی لینک های اول تا سوم کلیک می کنند و سراغ سایت های دیگر نمی روند. با بهینه سازی ساین اعتبار برند شما افزایش می یابد و دیده می شوید.  شرکت سئو ویستا می تواند شما را برای بهبود رتبه سایت شما کمک کند که این کار را با مناسب ترین قیمت سئو به نسبت شرکت های دیگر انجام می دهد . برای سفارش سئو می توانید با شرکت تماس بگیرید و یا روی لینک زیر کلیک کنید. 

سوالات متداول طراحی سایت فیلم

معمولا زمان انجام پروژه های استاندارد طراحی سایت فیلم حرفه ای بین 1 تا 2 ماه کاری می باشد اما زمان دقیقتر آن پس از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی وبسایت شما تعیین خواهد شد .

تیم ویستا پس از کامل کردن طراحی وب سایت شما ، تا یک سال برای سایت های اختصاصی و سه ماه برای سایت های وردپرسی بصورت کامل تمام مسائل فنی را بررسی خواهد کرد و پشتیبانی کاملی به عمل خواهد آورد . پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما امکان تمدید قرار داد برای یکسال دیگر نیز وجود خواهد داشت .

شما می توانید با تیم مارکتینگ ویستا تماس بگیرید و جزئیات کار خود را بصورت کامل با تیم ما به اشتراک بگذارید . پس از بررسی جزئیات فعالیت کاری شما ، تیم مارکتینگ ویستا مناسب ترین بسته را به شما معرفی می کند.

طبق قوانین شرکت ویستا ، 30 درصد مبلغ پروژه درابتدا شروع کار از مشتری گرامی دریافت خواهد شد . مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله بصورت کامل تسویه خواهد شد.

در طراحی سایت فیلم و دیوار ، شما به صورت کامل به تمام ویژگی های مدیریتی دسترسی دارید . همچنین قادر هستید که در پنل ادمین خود به صورت مجزا افراد مختلفی را با سطح دسترسی متفاوت ایجاد کنید.

سایر خدمات ویستا

هر روزه به میزان خدمات آنلاین در سطح کشور افزوده می شود. به طوری که خدمات آنلاین بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل می دهند. به همین خاطر صاحبان مشاغل برای بهبود خدمات خود اقدام به طراحی سایت با وردپرس ، طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی اپلیکیشن و سئو و بهینه سازی سایت ها انجام می گیرد . شرکت نرم افزاری ویستا با داشتن تیم متخصص در زمینه سفارش طراحی وبسایت و اپلیکیشن ، طراحی اپلیکیشن  ، سئو و طراحی نرم افزار های تحت وب مانند نرم افراز حسابداری آنلاین  خدمات آنلاین به شما در این راه مشاوره می دهد .تیم ویستا با داشتن مشاورانی مجرب و کارآزموده ، بهترین پیشنهاد را برای توسعه و پیشرفت کسب و کار شما ارائه خواهد کرد.کافیست با مشاوران ما تماس بگیرید تا از مشاوره تخصصی و رایگان ما بهره مند شود. 

انواع خدمات طراحی سایت ویستا
‫4.7/5 ‏‫(3 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا