طراحی-سایت-تجاری-6

طراحی سایت تجاری

شرکت های بازرگانی برای اینکه بتوانند وارد عرصه تجارت الکترونیک و خدمات رسانی بصورت آنلاین شوند نیازمند طراحی سایت اختصاصی تجاری می باشند. امروزه برای حضوری موفق در زمینه تجارت نیازمند یک استراتژی کارآمد می باشیم. با توجه به افزایش رقیبان و همینطور رقابت بسیار فشرده میان شرکت ها این ضرورت ایجاد شده است که برای اینکه سهمی از بازار بسیار بزرگ و پر سود فضای مجازی داشته باشیم و به وسیله خدمات رسانی آنلاین ، بازاریابی خود را گسترش دهیم نیاز به طراحی وب سایت تجاری مناسب با نوع فعالیت خود داریم. شرکت نرم افزاری ویستا با خدمات متنوع در زمینه طراحی سایت تجارت الکترونیک و همینطور ارائه مناسبت ترین قیمت طراحی سایت تجاری ، فرصت مناسبی را جهت حضوری قدرتمند در عرصه خدمات دهی بصورت آنلاین برای شرکت ها فراهم نموده است.

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت تجاری ویستا

شما برای سفارش طراحی سایت تجاری خود، نیاز به مشورت با افراد حرفه ای و با تجربه در این زمینه دارید. شرکت نرم افزاری ویستا با داشتن مجرب ترین مشاوران ، به شما کمک میکند که بهترین تصمیم را برای رسیدن به موفقیت بگیرید. کافیست از طریق فرم زیر شماره تلفن و یا ایمیل خود را وارد کنید.

تماس مستقیم با کارشناسان تیم ویستا :

مشاوره-طراحی-سایت-تجاری-ویستا

چرا این فضای جدید اهمیت داره ؟!

معرفی-شدن

فرصتی برای معرفی شدن

بهبود-خدمات-رسانی

بهبود خدمات رسانی

افزایش-درآمد

افزایش سودآوری

جلب-رضایت-کاربران

جلب رضایت مشتریان

خدمات ویستا در مورد طراحی سایت تجاری

طراحی خلاقانه و جذاب

با توجه به درخواست و همینطور نوع نیاز شما، شرکت نرم افزاری ویستا اقدام به طراحی سایت تجاری با ویژگی های بصری جذاب و کاربرپسند ، همینطور امکانات کاربردی بسیار گسترده و فراگیر خواهد کرد.

واکنشگرا

کلیه نمونه طراحی سایت تجاری که توسط تیم ویستا ارائه میشود، قابلیت نمایش صحیح در همه وسایل از قبیل موبایل، تبلت و نمایشگرهای مختلف را دارند. این یک ویژگی عالی برای کاربران میباشد.

پشتیبانی حرفه ای

از ویژگی های شاخص تیم ویستا ، پیشتیبانی فنی و حرفه ای می باشد. شما می توانید اطمینان داشته باشد که در تمامی مراحل، به سوالات و اشکالات پیش آمده شما به بهترین شکل پاسخ داده خواهد شد.

قیمت مناسب

تیم ویستا این تضمین را می دهد که مناسب ترین تعرفه طراحی سایت تجاری را به شما ارائه نماید. در ازای هزینه ای که برای طراحی وب سایت انجام میدهید به منافع بسیاری دست پیدا می کنید.

قیمت طراحی سایت تجاری

سایت یا اپ کدنویسی شده

80.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت + اپ کدنویسی شده

100.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت یا اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

110.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

سایت+ اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

130.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

ساخت سایت تجاری برای هر تمامی شرکت ها یک اقدام ضرورری به نظر می رسد. در نتیجه هر شرکتی باید برای توسعه کسب و کار خود برای طراحی سات خود و ارائه خدمات خود به صورت آنلاین اقدام کند. برای این که بتوانید شرکت طراحی سایت مناسبی را برای سفارش خود انتخاب کنید باید نمونه سایت های تجاری را در آن شرکت بررسی کنید و سپس برای سفارش اقدام کنید . تیم ویستا با داشتن بهترین نمونه طراحی سایت تجاری و نیز داشتن نمونه کار در طراحی سایت پزشکی ، طراحی سایت بیمه و … می تواند شما را در این راه کمک کند.

مشاهده برجسته ترین نمونه کار طراحی سایت اختصاصی ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت نمونه کار طراحی سایت در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو 1 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 2 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 3 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت گردشگری ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم گردشگری با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت آگهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم آگهی با ما در ارتباط باشید.

هم اکنون وب سایت تجاری خود را سفارش دهید!

شما می توانید برای درخواست طراحی سایت تجارت الکترونیکی و همینطور خدمات سئو با شماره 88930113-021 تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین وب سایت شماره تلفن خود را وارد نمایید ، در اسرع وقت تیم بازاریابی ویستا با شما تماس خواهند گرفت.

طراحی-وب-سایت-تجاری-2

اهمیت طراحی سایت تجاری

با یک نگاه ساده به اطرافمان در خواهیم یافت که بسیاری از کارهای گذشته که بصورت زمان بر و پر هزینه انجام می گرفت، امروزه با گسترش دریافت سفارش طراحی سایت بین مشاغل مختلف بصورتی بسیار آسان و با کیفیت مناسب تری در حال انجام می باشد. شما در هر زمینه ای که در حال تجارت هستید برای دستیابی به بازارهای بزرگ و آنلاین نیازمند طراحی سایت تجاری می باشید. از آنجایی که امروزه اکثر مردم جامعه برای انجام کوچکترین کارهای خود نیز به اینترنت مراجعه می کنند یک فرصت بسیار مناسبی برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ فراهم شده است که با طراحی سایت تجارت الکترونیکی بتوانند به ارائه خدمات خود بپردازند. طراحی سایت اختصاصی شما به عنوان یک شناسنامه برای کسب و کارتان و همینطور ویترینی برای نمایش خدمات و محصولاتتان می باشد و باعث ایجاد اعتبار برای شما خواهد شد. به عنوان مثال اگر در زمینه هنر تجارت یا کسب و کاری دارید می توانید درخواست طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای دهید تا هم محصولات خود را نمایش دهید و هم تجارت خود را گسترش دهید و با خرید آنلاین در وقت و هزینه مشتریان خود صرفه جویی نمایید.

ساخت وب سایت تجاری همانند طراحی فروشگاه اینترنتی دارای مزایای بسیاری می باشد. به بهتر شناخته شدن خدمات و برند شما در فضای آنلاین کمک خواهد کرد، باعث می شود که براحتی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و از نظرات آنان آگاه شوید، بدون واسطه و هزینه تبلیغ اضافی خدمات و محصولات شرکت خود را در معرض دید کاربران قرار دهید ، در سطح بسیار گسترده ای از موقعیت مکانی و بصورت 24 ساعته به مشتریان خدمات رسانی کنید و … این موارد بخشی از فواید طراحی سایت تجارت برای موسسات و شرکت ها می باشد. شما در ازای مبلغی که بابت هزینه طراحی سایت تجاری پرداخت می کنید، یک سرمایه گزاری مطمئن برای توسعه کار خود و همینطور تبلیغی بسیار مناسب جهت معرفی خدماتتان انجام خواهید داد.

امکانات طراحی سایت تجاری

سئو سایت تجاری

بعد از طی کردن مراحل طراحی سایت تجاری نوبت به سئو و بهینه سازی سایت میرسد. با استفاده از خدمات سئو حرفه ای که توسط تیم ویستا ارائه می شود، وب سایت شما در نتایج اولیه خروجی گوگل برای کاربران نمایش داده خواهد شد. این اتفاق سبب خواهد شد که میزان ورودی و بازدیدکنندگان سایت شما افزایش پیدا کند و به نوعی موتورهای جستجو تبلیغ کننده سایت شما باشند. از میان کاربرانی که از وبسایت دیدن می کنند، تعداد قابل توجهی از آنها به مشتریان شما تبدیل خواهند شد و این اتفاق باعث توسعه کسب و کارتان ، افزایش اعتبار و کسب درآمد بیشتر را به همراه خواهد داشت.

اپلیکییشن-تجاری

طراحی اپلیکیشن تجاری

با توجه به گسترش روز افزون استفاده از گوشی های هوشمند در میان کاربران، یک فرصت بسیار مناسبی برای شرکت ها و موسسات ایجاد شده است که در کنار طراحی وب سایت شرکتی خود اقدام به طراحی اپلیکیشن نمایند. شرکت نرم افزاری ویستا با داشتن تیم حرفه ای و نمونه کارهای موفق در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل این امکان را فراهم کرده است تا بمنظور ارتباط موثرتر شرکتها با مشتری و خدمات رسانی بهتر، درخواست خود مبنی بر ساخت اپلیکیشن را ارائه دهند.

مشاوره اختصاصی ویستا

برای اطمینان از اینکه در مسیر درستی گام برمی دارید و سرمایه‌ شما در بهترین حالت ممکن هزینه می‌شود ، لازم است در ابتدا کارتان را با یک برنامه‌ریزی اصولی و مشورت با افراد متخصص شروع کنید . شرکت نرم افزاری ویستا با داشتن مشاورانی مجرب و کارآزموده ، بهترین پیشنهاد را برای توسعه و پیشرفت کسب و کار شما ارائه خواهد کرد.

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

سوالات متداول طراحی سایت تجاری ویستا

معمولا زمان انجام پروژه های استاندارد طراحی سایت تجارت الکترونیکی بین 1 تا 2 ماه کاری می باشد اما زمان دقیقتر آن پس از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی وبسایت شما تعیین خواهد شد .

تیم ویستا پس از کامل کردن طراحی وب سایت شما ، تا یک سال برای سایت های اختصاصی و سه ماه برای سایت های وردپرسی بصورت کامل تمام مسائل فنی را بررسی خواهد کرد و پشتیبانی کاملی به عمل خواهد آورد . پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما امکان تمدید قرار داد برای یکسال دیگر نیز وجود خواهد داشت .

شما می توانید با تیم دیجیتال مارکتینگ ویستا تماس بگیرید و جزئیات کار خود را بصورت کامل با تیم ما به اشتراک بگذارید . پس از بررسی جزئیات فعالیت کاری شما ، تیم مارکتینگ ویستا مناسب ترین بسته را به شما معرفی می کند.

طبق قوانین شرکت ویستا ، 30 درصد مبلغ پروژه درابتدا شروع کار از مشتری گرامی دریافت خواهد شد . مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله بصورت کامل تسویه خواهد شد.

در زمینه طراحی سایت تجاری  ، شما به صورت کامل به تمام ویژگی های مدیریتی وبسایت دسترسی دارید . همچنین قادر هستید که در پنل ادمین خود به صورت مجزا افراد مختلفی را با سطح دسترسی متفاوت ایجاد نمایید.

تیم مارکتینگ ویستا پس از بررسی همه جزئیات ایده شما،یک پروپزال و وایرفریم برای شما ارسال خواهد کرد که تمام جزئیات روند کار از جمله هزینه و زمان بندی ساخت اپلیکیشن در آن ذکر خواهد شد.

انواع خدمات طراحی سایت ویستا

‫5/5 ‫(1 نظر)
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا