طراحی اپلیکیشن در کرج

گسترش استفاده از تلفن‌‌های همراه و راحتی دسترسی به اینترنت باعث شده است طراحی اپلیکیشن اندروید از محبوبیت زیادی برخوردار شود. طراحی اپلیکیشن در کرج یکی از فرصت های پیش رو برای کسب و کارهای شهر کرج است که می‌تواند به افزایش اعتبار کسب و کار، افزایش مشتریان و همچنین افزایش سود منجر شود. برای مشاهده هزینه طراحی اپلیکیشن  می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید

طراحی اپلیکیشن در کرج

مشاوره رایگان  و اختصاصی 

شرکت نرم افزاری ویستا تیمی درجه یک و حرفه ای از مشاوران فنی و حرفه ای را ایجاد کرده است که پاسخگوی نیازهای شما باشد. کافی است شماره تلفن خود را وارد کنید تا مشاوران ویستا با شما تماس بگیرند.

تماس مستقیم با کارشناسان تیم ویستا:

اهمیت طراحی اپلیکیشن در کرج

کرج چهارمین شهر پرجمعیت ایران به شمار می‌رود. طراحی اپلیکیشن در کرج همانند سایر شهرهای بزرگ یکی از عوامل مهم در رشد و توسعه کسب و کار محسوب می‌شود. طراحی اپلیکیشن باعث ایجاد مزایایی بسیار پراهمیت می‌شود. با طراحی اپلیکیشن در کرج می‌توانید کسب و کار خود را آنلاین کرده و با به طور دائم و رایگان با مشتریان خود در ارتباط باشید. ارتباط مداوم با مشتری یکی از مهمترین عوامل در نگهداری مشتری است. هر زمانی که کاربر بخواهد می‌تواند از خدمات و محصولات شما بازدید کند. آنلاین بودن شما و پشتیبانی ۲۴ ساعته باعث افزایش رضایت مشتری می‌شود و می‌توانید باعث پیشی گرفتن تجارت شما نسبت به رقبا شود. 

مزایای طراحی اپلیکیشن 

بالاتر بردن اعتبار فروشگاه

بالا بردن اعتبار فروشگاه

یکی از مزایای طراحی اپلیکیشن موبایل، ایجاد برندینگ برای کسب و کار شما است. با داشتن یک اپلیکیشن اندروید و ios اعتبار فروشگاه خود را نسبت به فروشندگان سنتی بالاتر می‌برید.

صرفه جویی در زمان و هزینه

صرفه جویی در زمان و هزینه

از مهمترین مزایای طراحی اپلیکیشن اندروید و ios، صرفه جویی در زمان و هزینه است. مشتری بجای اتلاف وقت در رسیدن به فروشگاه، به صورت آنلاین خرید خود را انجام می‌دهد.

مشتریان وفادار

داشتن مشتریان وفادار

با ارائه خدمات با کیفیت به صورت آنلاین و هرآنچه که مشتری می‌خواهد، باعث رضایت مشتری می‌شوید و در نتیجه مشتریانی وفادار خواهید داشت. از این رو طیف مشتریان خود را افزایش می‌دهید.

تبلیغات هدفمند

تبلیغات موثر و هدفمند

از ویژگی‌های داشتن یک ساخت اپلیکیشن موبایل اندروید، ایجاد تبلیغات موثر و هدفمند برای مشتریان  است. با طراحی اپلیکیشن برای کسب و کار خود درحال تبلیغ برند و شاخه فعالیت خود هستید.

لوگو خرید اینترنتی

خرید ساده و سریع

سادگی استفاده از اپلیکیشن و سرعت استفاده از آن از ویژگی های مهم ایجاد اپلیکیشن فروش است. با طراحی رابط و تجربه کاربری عالی می‌توانید در این عرصه موفقیت بسیاری بدست آورید. 

لوگو پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی آنلاین

برای دستیابی به رضایت مشتری و ایجاد اعتماد و کسب وفاداری مشتری، اپلیکیشن موبایل اندروید و ios باید پشتیبانی آنلاین داشته باشد تا در هر زمان مشتری بتواند با شما ارتباط برقرار کند.

کرج به عنوان یک نمونه آشکار در زمینه توسعه فضای شهری، گسترش خدمات عمومی و همینطور توسعه کسب و کارهای گوناگون می‌باشد. مجموع این عوامل باعث افزایش جمعیت ساکنان این شهر شده است. گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و سهولت در استفاده از خدمات آن فرصتی مناسب برای طراحی اپلیکیشن موبایل و ارائه خدمات گوناگون نظیر ساخت وب اپلیکیشن، موبایل بانک، تاکسی اینترنتی، برنامه‌های فروشگاهی و… را فراهم نموده است. با توجه به ظرفیت بسیار بالای این شهر و تبدیل شدن آن به یک شهر ممتاز از نظر اقتصادی، تجاری و خدمات عمومی به شهروندان خود توجه به موضوع مهم طراحی اپلیکیشن در کرج بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

طراحی انواع اپلیکیشن های کاربردی در کرج

طراحی اپلیکیشن خدماتی

کرج به عنوان یکی از شهرهای پرجمعیت ایران است که کسب و کارهای زیادی در آن مشغول فعالیت هستند. طراحی اپلیکیشن خدماتی در کرج باعث می‌شود بتوانید خدمات خود را به صورت گسترده تبلیغ کرده و افراد زیادی را با خدمات خود آشنا کنید. با ساخت اپلیکیشن خدماتی کرج، خدمات خود را فقط به منطقه کاری خود محدود نمی‌کنید و از دورترین نقاط شهر می‌توانید مشتری داشته باشید. می‌توانید ۲۴ ساعت از شبانه روز با مشتریان خود ارتباط داشته باشید.

طراحی اپلیکیشن خدماتی در کرج
طراحی اپلیکیشن رستوران در کرج

طراحی اپلیکیشن رستوران

با طراحی اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا در کرج می‌توانید خدمات خود را به صورت آنلاین به مشتریان عرضه کنید. اپلیکیشن سفارش غذا یکی از اپلیکیشن های پراستفاده و محبوب نزد مردم شده است. با طراحی اپ رستوران کرج علاوه بر خدمات حضوری، خدمات آنلاین مانند سفارش آنلاین، رزرو میز، ارسال با پیک، پرداخت آنلاین و… داشته باشید. اکثر کاربران امروزی از اپلیکیشن‌های آنلاین رستوران برای سفارش غذای خود استفاده می‌کنند. 

طراحی اپلیکیشن تاکسی 

تاکسی آنلاین یکی از موارد بسیار پر استفاده در زندگی امروزی می‌باشد. با طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ در کرج می‌توانید رقیب خوبی برای رقبای فعلی باشید. مهمترین مزایای طراحی اپلیکیشن تاکسی آنلاین قیمت پایینتر نسبت به تاکسی سابق، سادگی استفاده، در دسترس بودن در هر ساعت، امنیت بالا و… می‌باشد. ارائه نمونه بهتر و باکیفیت تر با خدمات بروز تر باعث پیشی گرفتن شما از رقبا خواهد شد. برای طراحی اپلیکیشن تاکسی در کرج با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. 

طراحی اپلیکیشن تاکسی در کرج

مزایای ساخت اپلیکیشن در کرج

معرفی محصولات و خدمات به صورت آنلاین

جذب مشتریان زیاد بدون توجه به مکان مشتری

افزایش درآمد قابل توجه با طراحی اپلیکیشن

تعامل با مشتریان و کاربران به صورت ۲۴ ساعته

پشتیبانی آنلاین و پس از فروش محصولات و خدمات

نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن

مشاهده برجسته ترین نمونه کار طراحی اپلیکیشن ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت نمونه کار طراحی اپلیکیشن در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو 1 طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 2 طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن آگهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم آگهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن کتابخوان ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم کتابخوان با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن موزیک ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم موسیقی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن سفارش غذا ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم رستوران با ما در ارتباط باشید.

طراحی اپلیکیشن در کرج برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

شهر کرج با توجه به پتانسیل و ظرفیت های بسیار بالا، مکان بسیار مناسبی برای اقدام به ساخت اپلیکیشن موبایل می‌باشد. زمانی که بخش غربی استان تهران بصورت یک استان مجزا با نام البرز شکل گرفت، کرج به عنوان مرکز این استان انتخاب شد. تبدیل کرج به مرکز استان و همینطور گسترش مساحت این شهر باعث بالاتر رفتن نرخ جمعیت این شهر گردید. با گذر زمان و پیشرفت روز افزون تکنولوژی این امکان برای مردم جامعه فراهم گردیدکه با استفاده از گوشی های هوشمند، کارهای روزانه خود را براحتی انجام دهند. به راحتی با اپلیکیشن اینترنت بانک، امور بانکی را انجام دهند، با نرم افرار تاکسی اینترنتی در شهر جابه جا شوند و … که همگی آنها با هدف جذب کاربران بیشتر و افزایش سود انجام می‌پذیرد. 

اپلیکیشن خود را سفارش دهید…

برای درخواست ساخت اپلیکیشن اندروید و ios  میتوانید با شماره تلفن 88930113-021 تماس حاصل فرمایید و یا از طریق چت آنلاین موجود در وب‌سایت و یا فرم مشاوره شماره تلفن خود را قرار دهید تا در اسرع وقت تیم بازاریابی شرکت ویستا با شما تماس بگیرند.

تماس مستقیم با کارشناسان تیم ویستا:

طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل در کرج

انواع مختلفی از طراحی اپلیکیشن وجود دارد که موارد ذکر شده در بالا بخشی از آنها بود. تقریبا می‌توان گفت بالای ۹۰ درصد کسب و کارها به طراحی اپلیکیشن برای رشد و توسعه کسب و کار خود نیاز دارند. زیرا زندگی امروزی شرایطی را به وجود آورده که کاربران به خدمات آنلاین و زندگی ساده تر تمایل بیشتری نشان داده اند. همچنین با ساده سازی دسترسی به اینترنت و آشنا شدن اکثر مردم بخصوص نسل جوان با کارکردهای اینترنت، کمتر کسی همچنان به فعالیت سنتی خود ادامه می‌دهد. مشغله های زیاد زندگی انسان‌ها را به فکر راه حل‌هایی برای ساده ساده زندگی کرده است. با طراحی اپلیکیشن حرفه ای می‌توانید باعث رشد قابل توجه تجارت خود شوید.

سفارش اپلیکیشن اندروید کرج

علاوه بر اپلیکیشن خدماتی، اپلیکیشن مشابه اسنپ و رستوران مواردی مختلفی برای طراحی اپ وجود دارد. طراحی اپلیکیشن بیمه در کرج، طراحی اپلیکیشن املاک در کرج، طراحی اپلیکیشن خبری در کرج، طراحی اپلیکیشن پزشکی در کرج، طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در کرج، طراحی اپلیکیشن شبیه دیجی کالا و… از موارد مهم در طراحی اپلیکیشن می‌باشد. ویستا با داشتن برنامه نویسان حرفه ای در کرج، برای افزایش موفقیت شما در تلاش است. 

سفارش اپلیکیشن اندروید کرج

چرا ویستا ؟

طراحی حرفه ای

مشاوره کاملا رایگان

یکسال پشتیبانی رایگان

تیم جوان و حرفه ای

قیمت مناسب و به صرفه

سالها تجربه کاری و حرفه ای

مراحل سفارش طراحی اپلیکیشن در کرج

مشخص کردن ایده

در آغاز کار لازم است که شما ویژگی و مزیت های طراحی اپلیکیشن موبایل خود را با سایر اپلیکیشن‌های موبایل مشخص نمایید. این مزایا و برتری باعث سرعت بخشیدن به رشد و پیشرفت شما خواهد شد. آسان تر کردن کار با اپلیکیشن آموزشی و طراحی خاص تر باعث افزایش محبوبیت اپلیکیشن شما خواهد شد.

مشخص کردن طرح

بعد از مشخص کردن ایده نوبت به مشخص کردن طرح اپلیکیشن شما می‌رسد. در این مرحله می‌توانید بر روی برگه ای طرح اولیه خود را با جزئیات رسم نمایید. در این مرحله براحتی می‌توانید از مشاوره رایگان ویستا بهره مند شوید و طراحی وایرفریم حرفه ای را در ساخت اپلیکیشن به ما بسپارید.

طرح گرافیکی اولیه

بعد از مرحله طراحی وایرفریم تیم طراحی تجربه کاربری یا همان تیم ui/ux شروع به طراحی گرافیکی و ساخت اپلیکیشن شما می‌کند که با نرم افزارهای گرافیکی، ظاهر اپلیکیشن شما طراحی می‌شود. این بخش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که نمایانگر فضای کلی اپلیکیشن شماست.

پیاده سازی ظاهر اپلیکیشن

در این مرحله برنامه نویسی front طراحی اپلیکیشن موبایل آغاز می‌شود. در این مرحله ظاهر اپلیکیشن بصورت کد نویسی منطبق بر طراحی اولیه که توسط تیم ui انجام شده بود پیاده سازی می‌شود و بعد از آن وبسایت به صورت کامل طراحی شده و تست تجربه کاربری انجام می‌گیرد.

برنامه نویسی

در این مرحله تیم برنامه نویسی ویستا دیتابیس نرم افزار را متناسب با ظاهر و جزئیات آن طراحی می‌نماید سپس روبط میان آن‌ها را مشخص کرده و شروع به api  نویسی نرم افزار می‌نماید تا نرم افزار پویا و داینامیک سازی شود. برنامه نویس های front-end از api ها ی طراحی شده در نرم افزار بهره می برند.

پشتیبانی اپلیکیشن

بعد از تمامی مراحل در مرحله آخر تست نرم افزار در حالات مختلف انجام می‌شود. بعنوان مثال اپلیکیشن بر اساس تعداد کاربران تست و کلیه ایرادات آن برطرف می‌شود. در جلسات آخر بصورت آنلاین یا حضوری نحوه کار در جلسه با شرکت طراحی سایت گفته شده  و کلیه توضیحات به ایشان داده می‌شود.

مراحل سفارش دهی طراحی اپلیکیشن کرج

check logo

تکمیل فایل داکیومنت یا پروپزال

check logo

جلسات فنی با شرکت نرم افزاری

check logo

طراحی نمونه اولیه یا prototype

check logo

بررسی زیرساخت های مورد نیاز

check logo

تعیین هزینه و زمان - بررسی موضوعات قرارداد

طراحی سایت و اپلیکیشن در کرج

علاوه بر طراحی اپلیکیشن، طراحی سایت از فعالیت‌های حرفه ای ویستا است. طراحی سایت در کنار طراحی اپلیکیشن باعث رشد بیشتر کسب و کار شما شده به این صورت که تعداد کاربرانی که خدمات شمارا مشاهده می‌کنند بیشتر می‌شود. زیرا با داشتن هر دو ابزار هم به کاربران موبایلی و هم به کاربران دسکتاپی خدمات می‌دهید. در صورت نیاز اپلیکیشن و سایت با یکدیگر همگام سازی می‌شوند. طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت با وردپرس از جمله موارد پرطرفدار در میان کاربران هستند. 

رشد کسب و کار

رشد کسب و کار با طراحی اپ در کرج

می توان گفت امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و دنیای دیجیتال، میزان استفاده کنندگان از گوشی های همراه و اپلیکیشن‌های موبایل کاملا رو به افزایش است. چرا که کاربران با استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل به راحتی می‌توانند نیاز های روزمره خودشان را برطرف کنند. به همین دلیل یکی از مواردی که باعث رشد کسب و کار شما می شود، ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید و ios می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید کالاها و خدمات خود را فارغ از محدوده جغرافیایی که درون آن هستید ارائه دهید. تیم طراحی اپلیکیشن ویستا با ارائه خدمات متنوع، اقدام به ساخت اپلیکیشن موبایل در کرج بر روی پلتفرم‌های مختلف کرده است.

طراحی سایت در کرج

طراحی سایت در کرج یکی دیگر از ابزارها برای توسعه تجارت است. با طراحی سایت می‌توانید نام تجاری خود را باارزش کرده و باعث قدرتمند شدن کسب و کار خود در مقابل رقیبان شوید. قطعا طراحی سایت نیز درآمد را افزایش داده و به عنوان بستری اصلی برای هر تجارت است. شرکت طراحی سایت ویستا می‌تواند برای رسیدن شما به جایگاه های برتر شما را یاری کند.

طراحی سایت در کرج

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی یکی از بهترین گزینه ها برای فروش محصولات و معرفی خدمات به صورت آنلاین است. با طراحی سایت فروشگاهی می‌توانید در هرساعت از شبانه روز محصولات خود را بفروش برسانید. حذف شدن واسطه ها از مزایای مهم طراحی سایت فروشگاهی است. جلب اعتماد مشتریان از دیگر مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی است. علاوه بر این می‌توان در کنار سایت فروشگاهی خود، طراحی اپلیکیشن فروشگاهی را نیز انجام داد. داشتن هردو این ابزار به فروش بهتر و ایجاد وفاداری مشتری کمک می‌کند. 

سئو سایت در کرج

سئو سایت در کرج

شرکت سئو ویستا فعالیت‌های حرفه در زمینه سئو سایت انجام می‌دهد. اولین قدمی که یک طراح سایت باید انجام دهد سئو سایتش است. بدون سئو نمی‌توان در حرفه خود موفق شد. زیرا رقیب آنقدر زیاد است که در صورتی که در لینک‌های اول قرار نگیرید مردم نمی‌توانند با حرفه شما آشنا شوند. برای مشاهده قیمت سئو و سفارش سئو می‌توانید از مشاوران باتجربه ما راهنمایی بگیرید.

سوالات متداول

تیم مارکتینگ ویستا پس از بررسی همه جزئیات ایده شما، یک پروپزال و وایرفریم برای شما ارسال خواهد کرد که تمام جزئیات روند کار از جمله هزینه و زمان بندی اپلیکیشن در آن ذکر خواهد شد.

بله، شما می توانید طرح موردنظر خود را با استفاده از نرم افزار های گرافیکی نظیر Photoshop یا Illustrator ویا همچنین بر روی کاغذ رسم کنید و آن را برای تیم فنی ویستا ارسال کنید. پس از بررسی قالب از طرف تیم فنی،طراحی رابطه کاربری اپلیکیشن آغاز خواهد شد.

پس از مشخص کردن نوع سفارش خود و ارسال آن به ما چه به صورت تلفنی چه به صورت ایمیل، توافقی بین طرفین صورت می گیرد و تمام موارد بصورت قرار داد و مکتوب نوشته می شود و قرارداد میان طرفین بسته می شود.
شماره تماس:02188551470

تمام خدمات طراحی اپلیکیشن و نرم افزار ویستا، شامل یک سال پشتیبانی کامل و حرفه ای بوده است. پشتیبانی عموما بصورت آنلاین و غیرحضوری می باشد.

شرکت ویستا یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه طراحی اپلیکیشن می‌باشد. این شرکت کیفیت و عملکرد اپلیکیشن‌های خود را به صورت صد در صدی ضمانت خواهد کرد. همچنین می‌توانید نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن ویستا را مشاهده نمایید. ویستا یکسال پشتیبانی رایگان در تمامی طراحی‌های اپلیکیشن خود دارد.

پس از طراحی اپلیکیشن موبایل و تکمیل فرایند ساخت اپلیکیشن، تا یک سال پشتیبانی کامل اپلیکیشن شما (شامل توسعه، امنیت، پشتیبانی و …) توسط شرکت نرم افزاری ویستا انجام خواهد شد. پس از یک سال نیز در صورت رضایت، قرار داد پشتیبانی 1 ساله یا 6 ماهه بین ویستا و کارفرمای محترم بسته خواهد شد.

شما می توانید برای برقراری ارتباط با تیم مارکتینگ ویستا از طریق یکی از راهای زیر اقدام کنید:

1- تماس با شماره 02188551470

2- ارتباط با آی دی تلگرامی @technical_vistacode

انواع طراحی اپلیکیشن ویستا

درباره ویستا

شرکت نرم افزاری ویستا یکی از شرکت‌های فعال در زمینه طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، سئو سایت، طراحی پورتال، طراحی نرم افزارهای تحت وب و… است. ویستا با داشتن تیمی مجرب همواره برای رضایت خدمات مشتریان در تلاش است. سئو سایت از فعالیت های حرفه ای این شرکت محسوب شده که امری حیاتی برای صاحبان وب سایت هاست.

طراحی اپلیکیشن در زمینه های مختلفی صورت می‌گیرد. طراحی اپلیکیشن بیمه، طراحی اپلیکیشن املاک، طراحی اپلیکیشن شبیه دیوار، طراحی اپلیکیشن شبیه دیجی کالا، طراحی اپلیکیشن فروشگاهی، طراحی اپلیکیشن آموزشی، طراحی اپلیکیشن خدماتی، طراحی اپلیکیشن شبیه اسنپ فود و… بخشی از طراحی اپلیکیشن در حوزه های مختلف است.

طراحی سایت بیمه، طراحی سایت سازمانی، طراحی سایت فیلم، طراحی سایت موسیقی، طراحی سایت دانلود، طراحی سایت املاک، طراحی سایت صرافی، طراحی سایت مذهبی، طراحی سایت خبری و… از نمونه های طراحی سایت است که توسط ویستا انجام می‌شود. نرم افزار حسابداری آنلاین نیز از نمونه های موفق شرکت ویستا است. 

‫4.9/5 ‏‫(7 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا