طراحی اپلیکیشن بیمه

امروزه طراحی اپلیکیشن موبایل یکی از راه‌های جذب مشتری است. یکی از اپلیکیشن‌های پرطرفدار طراحی اپلیکیشن بیمه است. اکثر مشتریان تمایل دارند بدون اتلاف وقت و در هر مکان و زمان بتوانند خدمات بیمه ای خود را انجام دهند. شرکت‌های بیمه باید برای جلب رضایت به یک استراتژی قوی نیاز دارند. آنها نیاز به یک اپلیکیشن بیمه برای آنلاین کردن خدمات خود دارند تا با توجه به تقاضای زیاد بتوانند پاسخگوی نیازها مردم باشند. از امکانات ویژه ویستا داشتن یک پلن آماده بیمه است. برای آگاهی از هزینه ساخت اپلیکیشن بیمه با ما تماس بگیرید.

طراحی اپلیکیشن بیمه
پشتیبانی ویستا

مشاوره رایگان و اختصاصی 

مشاوران ما به شما کمک می‌کنند تا با صرف سرمایه کمتر و کیفیت بالاتر تصمیم درستی را برای توسعه کسب و کار خود بگیرید. کافی است تا از طریق فرم زیر شماره تلفن خود را وارد نمایید. 

تماس مستقیم با کارشناسان تیم ویستا:

نمونه طراحی اپلیکیشن

مشاهده برجسته ترین نمونه کار طراحی اپلیکیشن ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت نمونه کار طراحی اپلیکیشن در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو 1 طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 2 طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن آگهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم آگهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن کتابخوان ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم کتابخوان با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن موزیک ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم موسیقی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن سفارش غذا ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم رستوران با ما در ارتباط باشید.

اهمیت طراحی اپلیکیشن بیمه

با فراگیر شدن استفاده کنندگان از تلفن های همراه و همچنین افزایش روزافزون اپلیکیشن‌های موبایل شیوه کار اکثر کسب و کارها تغییر کرده است. شرکت های بیمه یکی از انواع کسب و کارهاست که آنلاین شدن خدمات کسب و کار آنها با تقاضای زیادی همراه شده است. خدمات بیمه در اپلیکیشن های بیمه به صورت آنلاین ارائه می‌شود که در هر ساعت از شبانه روز قابل دسترسی و استفاده است. راحتی و قابل حمل بودن تلفن‌های همراه به ترغیب مردم به استفاده از این خدمات می افزاید. اگر به فکر طراحی اپلیکیشن موبایل برای دفتر بیمه خود هستید ابتدا از موقعیت کسب و کار خود اطلاعات کسب کرده و سپس تصمیم بگیرید. 

امروزه اکثر مردم تمایل دارند کارهای خود را به صورت آنلاین انجام دهند. هیچ استثنایی هم در زمینه خدمات بیمه ای وجود ندارد. طراحی اپلیکیشن بیمه امری ضروری محسوب می‌شود زیرا همواره مردم خدمات راحت تر و سریع تر را ترجیح می‌دهند. طبق تحقیقات ۴۰ درصد از مردم از خدمات بیمه آنلاین استفاده می‌کنند. مردم تقریبا عادت دارند همه چیز را در موبایل هایشان بخرند و استثنایی در مورد خدمات بیمه وجود ندارد. برای اینکه بتوانید از رقیبان خود پیشی بگیرید باید زودتر به فکر راه اندازی یک اپلیکیشن بیمه برای شرکت خود باشید.

مزایای ساخت اپلیکیشن بیمه

بالاتر بردن اعتبار فروشگاه

بالا بردن اعتبار  شرکت

یکی از مزایای طراحی اپلیکیشن بیمه، ایجاد برندینگ برای کسب و کار شما است. با داشتن یک اپلیکیشن بیمه حرفه ای، رتبه و اعتبار شرکت بیمه خود را افزایش می‌دهید و نسبت به دیگران ارتقا می‌یابید.

روند سریع خدمات بیمه

روند سریع

از مهمترین مزایای طراحی اپلیکیشن بیمه  دریافت سریع خدمات بیمه ای همراه با مشاوره است. استفاده آسان برای همه افراد تنها با چند کلیک از مزایای خوب اپلیکیشن بیمه است. 

خدمات مشاوره ای بیمه

خدمات مشاوره ای

در زندگی پرمشغله، امکان بازدید حضور در دفاتر بیمه وجود ندارد. به همین دلیل با مشاوره آنلاین می‌توان ایده بهتری در مورد انواع خدمات بیمه دریافت کرد. ارتباط می‌تواند متنی، صوتی و تصویری باشد.

ردیابی زنده نماینده بیمه

ردیابی زنده

در اپلیکیشن بیمه یک عملکرد موقعیت جغرافیایی دارد که برای هر دو سیستم عامل اندروید و ios ارائه می‌شود. تا کاربر بتواند نماینده خود را به محل فرابخواند و اطلاعات جامعی از خدمات مورد نیاز را کسب کند.

اطلاعات جامع شرکت بیمه

اطلاعات جامع 

در اپلیکیشن بیمه تمامی اطلاعات مرتبط با دفاتر بیمه وجود دارد. با چند لمس ساده می‌توان تمامی اطلاعات مربوط به شرکت بیمه مانند آدرس شرکت، شعب بیمه، شماره تلفن و… را دریافت کرد.

علان به کاربر برای اخبار بیمه

اعلان به کاربر

یکی از ویژگی های خوب اپلیکیشن بیمه ارسال نوتیفیکیشن و اعلان هایی درباره تاریخ تمدید بیمه، تخفیفات و تبلیغ در اپلیکیشن است. این اطلاعات برای کاربران تلفن همراه بسیار مفید است.

مزایای طراحی اپلیکیشن بیمه

تمامی فرایند های کاری شما را خودکار می‌کند

دستیابی به اطلاعات جامع درباره شرکت بیمه

افزایش جذب مشتریان جدید  و دریافت بازخورد

ارتباط دائمی و ۲۴ ساعته با مشتریان 

ارائه پیشنهادات منحصر به فردبه هر مشتری

ساده سازی تنظیم قرارداد بیمه 

مزایای طراحی اپلیکیشن بیمه ویستا

مزایای طراحی اپلیکیشن بیمه ویستا

آسان سازی خدمات مشتری با طراحی اپلیکیشن بیمه

طراحی وب اپلیکیشن یا سایر پلتفرم های دیجیتال بیمه نه تنها باعث آسان شدن زندگی مشتریان می‌شود بلکه باعث صرفه جویی در زمان کارمندان بیمه می‌شود و می‌توانند مشتریان بیشتری را جذب کنند. برای مثال یک مشتری شرکت بیمه می‌تواند تصاویر تصادف خودروی خود را برای شرکت بیمه ارسال کند و تقاضای پوشش بیمه داشته باشد. اینکار باعث صرفه جویی در وقت خواهد شد. همچنین با نصب اپلیکیشن بیمه کاربران می‌توانند به راحتی به خدمات شرکت بیمه دسترسی داشته باشند و به خوبی تصمیم بگیرند کدام بیمه را انتخاب کنند.

چرا طراحی اپلیکیشن حرفه ای بیمه  با ویستا؟

شرکت نرم افزاری ویستا یکی از بهترین بهترین پلتفرم های بیمه را برای شرکت شما طراحی خواهد کرد. از ویژگی های خوب ویستا که این شرکت را نسبت به شرکت های دیگر متمایز می‌کند درج ویژگی های بیشتر در طراحی اپلیکیشن  حرفه ای بیمه، قیمت مناسب تر از دیگر شرکت‌ها، کیفیت بالای اپلیکیشن، پشتیبانی پس از فروش به مدت یکسال و زمان تحویل زودتر از دیگر شرکت ها است. این نکته رو در نظر داشته باشید که در ساخت اپلیکیشن بیمه امکان سفارشی سازی برای هر نوع بیمه و با هر ویژگی درخواستی کارفرما وجود دارد.

انواع طراحی اپلیکیشن بیمه

بیمه اتومبیل

از آنجایی که همه دارندگان خودرو باید از خودروی خود را بیمه کنند طراحی اپلیکیشن بیمه خودرو یکی از گزینه های محبوب برای آنهاست. با طراحی اپلیکیشن بیمه نامه خودرو تمامی خدمات خود را می‌توانند به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام دهند. با طراحی اپلیکیشن بیمه ماشین می‌توانید مشتریان جدیدی را جذب کرده و وفادارای مشتریان سابق را بیشتر کنید.

طراحی اپلیکیشن بیمه ماشین
طراحی اپلیکیشن بیمه عمر

بیمه عمر

بیمه عمر یکی از بیمه های معروف در میان اقشار جامعه است. با طراحی اپلیکیشن بیمه عمر می‌توانید افراد زیادی را برای خدمات آنلاین بیمه عمر جذب خود کنید. بیمه عمر یک نوع حمایت مالی است که از عواقب یک حادثه ناگوار جلوگیری می‌کند. با یک شعار تبلیغاتی خوب مردم را برای این بیمه گران قیمت ترغیب کنید. اپلیکیشن بیمه عمر یک اهرم برای مشتریان وفادار است. 

بیمه مسافرتی

یکی از بیمه های محبوب بیمه مسافرتی است. بیمه مسافرتی یک نوع بیمه برای مسافرت به خارج از کشور است که در صورت بیماری خرجهای درمان را در کشور مقصد تقبل می‌کند. تورها معمولا بیمه مسافرتی را برای مسافران پرداخت می‌کنند اما در صورت مسافرت شخصی خود فرد بیمه را پرداخت می‌کند. طراحی اپلیکیشن بیمه مسافرتی یکی از عوامل جذب مخاطبان است.

طراحی اپلیکیشن بیمه مسافرتی
طراحی اپلیکیشن بیمه سلامت

بیمه سلامت

بیمه سلامت و درمان یکی از بیمه های پرطرفدار در میان همه اقشار جامعه است. زیرا این بیمه خرجهای جراحی، پزشکی، دارو و گاها دندان پزشکی را پرداخت می‌کند. این بیمه برای کارمندان توسط کارفرما پرداخت می‌شود. با طراحی اپلیکیشن بیمه سلامت می‌توانید خدمات آنلاین را در اختیار مردم بگذارید تا بتوانند بسیار ساده از انواع خدمات آنلاین استفاده کنند.

بیمه آتش سوزی

یکی دیگر از انواع بیمه ها بیمه آتش سوزی است که نوعی خدمات املاک است. با داشتن بیمه آتش سوزی می‌توانید تعویض، تعمیر یا بازسازی خانه خود را با این بیمه انجام دهید. با طراحی اپلیکیشن بیمه آتش سوزی تمامی خدمات خود را به صورت آنلاین معرفی کرده و مشتریان می‌توانند به صورت آنلاین و راحت خرید و تمدید بیمه خود را انجام دهند. 

طراحی اپلیکیشن بیمه آتش سوزی

ویژگی‌های مهم ساخت اپلیکیشن بیمه آنلاین

check logo

ثبت نام سریع کاربران جدید

check logo

امکان مشاهده خط مشی آنلاین

check logo

ارسال نوتیفیکشن رایگان به همه کاربران

check logo

سیستم پرداخت یکپارچه

check logo

چت آنلاین مشتری و نماینده بیمه

check logo

تخفیف به مشتریان وفادار و بلند مدت

مزایای ساخت اپلیکیشن بیمه

اپ بیمه جایگزین سیستم سنتی

هنگامی که کاربر جدید ثبت نام می‌کند، پروفایل کاربر باید یک اطلاعات جامعی از شخص بیمه شده در اختیار کاربر قرار دهد. همچنین اسناد طولانی برای خواندن از حوصله کاربر خارج است. ولی با طراحی اپ بیمه مشتری می‌تواند خط مشی‌ها را به صورت آنلاین مشاهده کنند. سیستم اعلان کاربر، سیستم پرداخت و چت آنلاین از ویژگی های مهم در جلب رضایت مشتری است. همچنین با طراحی سایت حرفه ای بیمه می‌توانید اپلیکیشن بیمه مورد نظر خود را شخصی سازی کرده و از تمامی امکانات حرفه ای بیمه بهره مند شوید.

تاریخچه ابداع طراحی اپلیکیشن بیمه

ابتدا برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ اپلیکیشن بیمه طراحی شد. آن زمان هنوز از تکنولوژی های جدید فناوری اطلاعات استفاده نمی‌کردند و بیشتر نیاز بود به سمت گام های جدید فناوری اطلاعات قدم بردارند. آن زمان هنوز مردم استفاده چندانی از اپلیکیشن های بیمه نمی‌کردند. در سال ۲۰۱۷ استفاده از اپلیکیشن های بیمه بیشتر شد. زیرا تقاضای مردم با افزایش اعتماد به این اپلیکیشن ها بیشتر شد. همچنین شرکت های بیمه بیشتر از قبل خدمات آنلاین خود را برای ارتباطات امن و سریع با اپلیکیشن ها ارائه کردند. در سال ۲۰۱۸ اپلیکیشن های بیمه نسبت به قبل انعطاف پذیرتر شدند. بسیاری از مردم برای انجام کلیه خدمات بیمه از اپلیکیشن های بیمه استفاده می‌کردند. بازار خدمات بیمه با اپلیکیشن بیمه در سالهای بعد رشد بسیار بیشتری می‌کند. اگر هنوز به فکر رشد کسب و کار آفلاین خود هستید بهتر است سریع تر به سمت آنلاین شدن قدم بردارید و تجارت خود را متحول کنید.

سایت یا اپ کدنویسی شده

80.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت + اپ کدنویسی شده

100.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت یا اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

110.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

سایت+ اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

130.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

معروف ترین اپلیکیشن های بیمه

بیمه بیمیتو

بیمیتو یک اپلیکیشن در زمینه خرید و مدیریت خدمات بیمه است. با اپلیکیشن بیمه می‌توانید خدمات بیمه های مختلف نظیر انواع خدمات، قیمت، سطح پوشش و … را باهم مقایسه کنید و با آگاهی کامل خرید خود را انجام دهید. همچنین با این اپلیکیشن می‌توانید مدیریت کامل بیمه خود را انجام دهید. تاریخ سررسید اقساط، تاریخ اتمام بیمه و… را یادآوری می‌کند و در هر زمان به خدمات دسترسی دارید.

لوگو اپلیکیشن بیدار

بیمه بیدار

از اپلیکیشن های معروف در این زمینه، اپلیکیشن بیمه بیدار است. در اپلیکیشن بیدار اطلاعات تمامی بیمه شدگان را می‌توانید در گوشی همراه خود نگهداری کنید. در این اپلیکیشن خدماتی نظیر یادآوری اقساط انواع بیمه نامه ها توسط پیامک، قابلیت ثبت بازخوردها، مشاهده آمار فروش، یادآوری اقساط بیمه به صورت خودکار به مشتریان و… وجود دارد. برای طراحی اپلیکیشن شبیه بیمه بیدار با ویستا تماس بگیرید.

بیمه مرکوری

مرکوری یکی از بیمه های تازه تاسیس است که در زمینه بیمه خودرو خدمات آنلاینی ارائه می‌دهد. در واقع این اپلیکیشن بیمه ارائه دهنده بیمه کوتاه مدت بدنه و هوشمند سفر است. قیمت این بیمه نامه در ابتدای سفر طبق نوع خودرو، نوع سفر درون شهری و برون شهری، مسافت سفر و… تعیین می‌شود و در کل مدت سفر اعتبار دارد. این اپلیکیشن کاملا آنلاین و بدون حضور افراد کارشناس انجام می‌شود.

لوگو بیمه مرکوری
لوگو هشتگ بیمه

هشتگ بیمه

هشتگ بیمه اپلیکیشن آنلاین خدمات بیمه است که مشتریان با توجه به نیازهایشان درخواست های بیمه ای خود را ثبت می‌کنند. آنالیز هوشمندی بر درخواست های مشتری انجام می‌شود و سپس این اپلیکیشن درخواست را برای نمایندگان مربوطه ارسال می‌کند. تمامی افراد می‌توانند بیمه درمان تکمیلی خود را بصورت کاملا آنلاین خریداری کنند.

بهبود فرایند کار با ساخت اپلیکیشن بیمه

با ساخت اپلیکیشن موبایل بیمه کارمندان شرکت بیمه می‌توانند در ۲۴ ساعت شبانه روز و در ۷ روز هفته به دفاتر بیمه متصل شوند و یا حتی در هنگام تعطیلات یا مسافرت امور مشتری را انجام دهند. با ساخت اپلیکیشن بیمه می‌توانند به اتوماسیون نیروی فروش متصل شده و با مشتریان به طور کارامد ارتباط برقرار کنند. همچنین ارائه قیمت خدمات به صورت سریع یک روش عالی برای جذب مشتری است. اینکار از نظر رقابت مزیت قابل توجهی برای شرکت های بیمه دارد. طراحی اپلیکیشن بیمه کاربردهای فراوانی برای شرکت‌های بیمه، نمایندگان بیمه و مشتریان دارد.

درخواست اپلیکیشن بیمه

طراحی اپلیکیشن بیمه برای زندگی در حال حرکت

در زندگی امروزی که زمان اهمیت زیادی دارد نیاز به طراحی اپلیکیشن موبایل برای سرعت بخشیدن به کارها و رسیدن به سایر امور زندگی داریم. طراحی اپلیکیشن بیمه برای زندگی امروزی امری ضروری است. با اپلیکیشن بیمه می‌توانید فعالیت های زیادی را به صورت آنلاین در اختیار مشتریان قرار دهید. گزارشات آنلاین، رسیدگی به خسارات، پرداخت خسارات مشتری، پرداخت بیمه نامه، تغییر بیمه نامه و همچنین مشاهده قـ‌یمـت بیمه نامه ها از امور اصلی اپلیکیشن های بیمه هستند.

مراحل سفارش طراحی اپلیکیشن بیمه

مشخص کردن ایده

در آغاز کار لازم است که شما ویژگی و مزیت های طراحی اپلیکیشن بیمه خود را با سایر اپلیکیشن‌های بیمه مشخص نمایید. این مزایا و برتری باعث سرعت بخشیدن به رشد و پیشرفت شما خواهد شد. آسان تر کردن کار با اپلیکیشن بیمه و طراحی خاص تر باعث افزایش محبوبیت اپلیکیشن شما خواهد شد.

مشخص کردن طرح

بعد از مشخص کردن ایده نوبت به مشخص کردن طرح اپلیکیشن شما می‌رسد. در این مرحله می‌توانید بر روی برگه ای طرح اولیه خود را با جزئیات رسم نمایید. در این مرحله براحتی می‌توانید از مشاوره رایگان ویستا بهره مند شوید و طراحی وایرفریم حرفه ای را در ساخت اپلیکیشن به ما بسپارید.

طرح گرافیکی اولیه

بعد از مرحله طراحی وایرفریم تیم طراحی تجربه کاربری یا همان تیم ui/ux شروع به طراحی گرافیکی و ساخت اپلیکیشن شما می‌کند که با نرم افزارهای گرافیکی، ظاهر اپلیکیشن شما طراحی می‌شود. این بخش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که نمایانگر فضای کلی اپلیکیشن شماست.

پیاده سازی ظاهر اپلیکیشن

در این مرحله برنامه نویسی front طراحی اپلیکیشن بیمه آغاز می‌شود. در این مرحله ظاهر اپلیکیشن بصورت کد نویسی منطبق بر طراحی اولیه که توسط تیم ui انجام شده بود پیاده سازی می‌شود و بعد از آن وبسایت به صورت کامل طراحی شده و تست تجربه کاربری انجام می‌گیرد.

برنامه نویسی

در این مرحله تیم برنامه نویسی ویستا دیتابیس نرم افزار را متناسب با ظاهر و جزئیات آن طراحی می‌نماید سپس روبط میان آن‌ها را مشخص کرده و شروع به api  نویسی نرم افزار می‌نماید تا نرم افزار پویا و داینامیک سازی شود. برنامه نویس های front-end از api ها ی طراحی شده در نرم افزار بهره می برند.

پشتیبانی اپلیکیشن

بعد از تمامی مراحل در مرحله آخر تست نرم افزار در حالات مختلف انجام می‌شود. بعنوان مثال اپلیکیشن بر اساس تعداد کاربران تست و کلیه ایرادات آن برطرف می‌شود. در جلسات آخر بصورت آنلاین یا حضوری نحوه کار در جلسه با شرکت طراحی سایت تخصصی گفته شده  و کلیه توضیحات به ایشان داده می‌شود.

چرا ساخت اپلیکیشن ویستا ؟

طراحی حرفه ای

مشاوره کاملا رایگان

یکسال پشتیبانی رایگان

تیم جوان و حرفه ای

قیمت مناسب و به صرفه

سالها تجربه کاری و حرفه ای

در صورتی که نیاز به طراحی اپلیکیشن اختصاصی دارید و می‌خواهید تمامی ویژگی های اپلیکیشن را با وسواس خود طراحی کنید می‌توانید روی تیتر بالا کلیک کرده و وارد صفحه مربوطه شوید تا تمامی جزئیات مربوط به طراحی اختصاصی را مطالعه کنید. از آنجایی که طراحی اپلیکیشن اختصاصی از هر نظر که شما بخواهید طراحی می‌شود؛ باعث منحصر به فرد شدن اپلیکیشن شما می‌شود. با طراحی اپ اختصاصی می‌توانید کسب و کار خود را آنلاین کنید و همیشه ارتباطتان را با مشتری حفظ کنید. این ارتباط باعث افزایش درآمد و حفظ مشتریان شما می‌شود. 

رشد کسب و کار با طراحی اپلیکیشن موبایل

روش های قدیمی و سنتی رو به پایان می‌باشند. شرکت ها و کسب و کارهای بزرگ یا کوچک همواره به دنبال سود بیشتر و حفظ مشتریان خود هستند. آنها در این بازار بزرگ رقابتی، حریفان بسیار قدرتمندی دارند که همواره به نیاز کاربران وسهولت استفاده آنان از امکانات توجهی ویژه داشته اند. اگر بخواهیم مثل زمان گذشته تنها به استفاده از برنامه های کاربردی کامپیوتر به نیاز مشتریان پاسخ دهیم نتیجه ای جز شکست برای ما حاصل نخواهد شد. ما باید خدمات و امکانات خود را در هر لحظه و بصورت آنلاین ارائه دهیم. سرعت در خدمات رسانی و کیفیت بالا در اجرای آن راه حل ما با ساخت اپلیکیشن می‌باشد.

طراحی سایت بیمه  آنلاین

از دیگر خدمات مهم برای آنلاین شدن کسب و کار، طراحی سایت بیمه است. طراحی سایت بیمه در کنار طراحی اپلیکیشن بیمه باعث جذب مشتریان بیشتری می‌شود. هرکدام از ابزارها مشتریان مخصوص خود را دارند و خیلی از اوقات مردم از هر دو ابزار استفاده می‌کنند. در صورت طراحی سایت نیاز به همگام سازی سایت و اپلیکیشن است. شرکت طراحی سایت ویستا فعالیت تخصصی در زمینه طراحی سایت دارد.

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی یکی دیگر از خدمات ویستا است که برای کسب و کارهایی که نیاز به فروش آنلاین محصولات و ارائه خدمات آنلاین دارند امری ضروری است. علاوه بر طراحی سایت فروشگاهی می‌توان طراحی اپلیکیشن فروشگاهی را نیز انجام داد. با طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی در ۲۴ ساعت شبانه روز می‌توان با مشتریان ارتباط برقرار کرد و به به سود قابل توجهی رسید. تیم تخصصی ویستا در طراحی سایت و اپلیکیشن تجربه ای حرفه ای دارد.

سئو سایت بیمه

شرکت سئو ویستا با فعالیت حرفه ای در زمینه سئو و بهینه سازی سایت در تلاش است تا خدمات باکیفیت را در اختیار مشتریان قرار دهد. قیمت سئو خوب و زمان مناسب برای سئو سایت از خدمات ویژه ویستا است. تیم متخصص ویستا با رعایت تمامی قوانین سئو، سایت شما را به رتبه برتر گوگل می‌رسانند. برای سفارش سئو می‌توانید از طریق لینک زیر به قسمت مشاوره رایگان رفته و با درج نام و شماره همراه خود منتظر تماس مشاوران ما باشید.

سوالات متداول

تیم مارکتینگ ویستا پس از بررسی همه جزئیات ایده شما، یک پروپزال و وایرفریم برای شما ارسال خواهد کرد که تمام جزئیات روند کار از جمله هزینه و زمان بندی اپلیکیشن در آن ذکر خواهد شد.

بله، شما می توانید طرح موردنظر خود را با استفاده از نرم افزار های گرافیکی نظیر Photoshop یا Illustrator ویا همچنین بر روی کاغذ رسم کنید و آن را برای تیم فنی ویستا ارسال کنید. پس از بررسی قالب از طرف تیم فنی،طراحی رابطه کاربری اپلیکیشن آغاز خواهد شد.

پس از مشخص کردن نوع سفارش خود و ارسال آن به ما چه به صورت تلفنی چه به صورت ایمیل، توافقی بین طرفین صورت می گیرد و تمام موارد بصورت قرار داد و مکتوب نوشته می شود و قرارداد میان طرفین بسته می شود.
شماره تماس:02188551470

تمام خدمات طراحی اپلیکیشن و نرم افزار ویستا، شامل یک سال پشتیبانی کامل و حرفه ای بوده است. پشتیبانی عموما بصورت آنلاین و غیرحضوری می باشد.

شرکت ویستا یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه طراحی اپلیکیشن می‌باشد. این شرکت کیفیت و عملکرد اپلیکیشن‌های خود را به صورت صد در صدی ضمانت خواهد کرد. همچنین می‌توانید نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن ویستا را مشاهده نمایید. ویستا یکسال پشتیبانی رایگان در تمامی طراحی‌های اپلیکیشن خود دارد.

پس از طراحی اپلیکیشن موبایل و تکمیل فرایند ساخت اپلیکیشن، تا یک سال پشتیبانی کامل اپلیکیشن شما (شامل توسعه، امنیت، پشتیبانی و …) توسط شرکت نرم افزاری ویستا انجام خواهد شد. پس از یک سال نیز در صورت رضایت، قرار داد پشتیبانی 1 ساله یا 6 ماهه بین ویستا و کارفرمای محترم بسته خواهد شد.

شما می توانید برای برقراری ارتباط با تیم مارکتینگ ویستا از طریق یکی از راهای زیر اقدام کنید:

1- تماس با شماره 02188551470

2- ارتباط با آی دی تلگرامی @technical_vistacode

چرا ویستا

شرکت ویستا یک شرکت نرم افزاری در زمینه طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، سئو سایت، طراحی پورتال، طراحی نرم افزارهای تحت وب و… است. این شرکت در زمینه های فوق سابقه ای حرفه ای و طولانی دارد. یکی از نمونه های موفق در زمینه طراحی نرم افزار تحت وب نرم افزار حسابداری آنلاین است. 

طراحی اپلیکیشن کتاب، طراحی اپلیکیشن فیلم، طراحی اپلیکیشن دیجی کالا، طراحی اپلیکیشن شبیه دیوار، طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی، طراحی اپلیکیشن املاک، طراحی اپلیکیشن خدماتی، طراحی اپلیکیشن آموزشی، طراحی اپلیکیشن شرکتی بخشی از نمونه های طراحی اپلیکیشن ویستا است. 

طراحی سایت نیز از دیگر خدمات مهم این شرکت است. به عنوان نمونه طراحی سایت دانلود، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فیلم، طراحی سایت دیجی کالا، طراحی سایت تاکسی، طراحی فروشگاهی اینترنتی، طراحی سایت سازمانی، طراحی سایت املاک، طراحی سایت خدماتی، طراحی سایت آموزشی، طراحی سایت با وردپرس و… بخشی از نمونه های طراحی سایت ویستا است.

نمونه اپلیکیشن‌های ویستا

2 پاسخ

  1. سلام من نیاز به ساخت اپلیکیشن مشابه بیمیتو دارم. دقیقا شبیهش برام طراحی میکنید ؟

    1. سلام ما میتونیم اپلیکیشن مشابه بیمیتو رو دقیقا شبیه اپ بیمیتو براتون بسازیم. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫4.8/5 ‏‫(14 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا