هر چه رو به جلو حرکت می کنیم، تمایل افراد نسبت به فروش از طریق اپلیکیشن فروشگاهی افزایش پیدا می کند؛ از این رو همگام شدن با جامعه و به روز بودن امری ضروری است. تیم ویستا برای ورود شما به حوزه فروش از طریق اپلیکیشن فروشگاهی تمام توان و تخصص خود را خواهد گذاشت تا با بهترین روش بتوان طراحی اپلیکیشن مورد نظر شما را انجام دهد.
مطالب این صفحه در ارتباط با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی است و مشاغلی که در پایین ذکر شده اند، حتما آن را مطالعه کنند.
تمام افرادی که محصولات خود را در جایی مثل سایت، اینستاگرام، واتساپ و صفحات مجازی به فروش می رسانند، در این دسته قرار می گیرند؛ مانند طلا فروشی، فروش لباس، بدلیجات و هر آنچه که قابلیت فروش داشته باشد.
تمامی افرادی که محصولات خود را چه در قالب مغازه و غیر از آن به صورت حضوری به مشتری می فروشند؛ نکته ی قابل توجه برای آن ها این است که با توجه به رشد روز افزون فروش مجازی، هرگز از ورود به این حوزه غافل نشوید.
* توجه کنید که فروش از طریق اپلیکیشن مناسب افرادی است که به دنبال پیشرفت بیشتر هستند و در گام اول، کسب رضایت مشتری برایشان اولویت محسوب می گردد و تنها از این طریق می خواهند به درآمد بیشتر برسند؛ زیرا فروش از طریق اپلیکیشن بدون کسب اعتماد از جانب مشتری قطعا با شکست رو به رو خواهد شد.
اپلیکیشن فروشگاهی بستر مناسبی برای فروش است؛ به این صورت که مشتری، محصول مورد نظر خود را در اپلیکیشن مشاهده می کند، نظرات کاربران دیگر در ارتباط با آن را می خواند و متناسب با شرایط خود، تصمیم بر خرید می گیرد؛ تمامی مراحل از جمله مشاهده، تفکر و خرید به صورت مجازی و در اپلیکیشن صورت می گیرد و در آخر مشتری محصول خود را درب منزل تحویل می گیرد.
ببینید یک باورغلطی وجود دارد مبنی بر اینکه فروش حضوری مشکل دارد و افراد باید فروش از طریق اپلیکیشن را جایگزین آن کنند اما به نظر من فروش مجازی مکمل فروش خضوری است و بالاخره افراد جامعه از فروش حضوری استفاده می کنند، پس هدف ما رد کردن فروش حضوری نیست بلکه گسترش دادن حوزه ی فروش شماست.
یک واقعیت انکار ناپذیر وجود دارد که هر چه رو به جلو حرکت می کنیم درصد فروش مجاری بیشتر از فروش حضوری خواهد شد زیرا به علت مشغله های زیاد، افراد ترجیح می دهند خرید خود را در منزل و با یک کلیک انجام دهند از این رو پیشنهاد من به شما فروشندگان این است که هر چه زودتر در کنار فروش حضوری خود این حوزه را هم وارد کنید و با مردم در حرکت باشید.
در فروش حضوری مشتریان شما در بهترین حالت از دورترین جای شهر به شما مراجعه خواهند کرد ولی در فروش مجاری شما می توانید مشتریانی از ک کشور داشته باشید و مردم ایران و حتی خارج از ایران را پوشش دهید.
در فروش حضوری شما مجبورید تراکت و آگهی پخش کنید و افرادی را برای پخش آن قرار دهید؛ همچنین مغازه ی خود را برای تبلیغات تزئین کنید ولی در اپلیکیشن، شما تنها با ارسال یک نوتیفیکیشن، مشتری را آگاه می کنید.
در خرید حضوری شما موظفین که اجناس را بیاورید، باز کیند، با مشتری دائما تعامل داشته باشید و سر قیمت نیز کلی بحث کنید؛ ولی در خرید از طریق اپلیکیشن، هیچ کدام از این اتفاق ها نمی افتد.
بعد از خرید حضوری، شما نسبت به پیشنهادات و انتقادات مشتری آگاهی لازم را پیدا نمی کنید؛ زیرا بین شما و مشتری ارتباطی وجود ندارد؛ ولی در خرید از طریق اپلیکیشن شما می توانید نظرات کاربران را بشنوید و به رفع و اصلاح آن بپردازید.
طبیعتا فروشنده ای که هم در حوزه ی خرید حضوری و هم غیر حضوری فعالیت می کند، برندینگ بهتری نسبت به فروشنده ای دارد که فقط در فروش حضوری فعالیت دارد؛ زیرا هم درحوزه ی مجازی و هم حضوری بین مشتریان اعتبار کسب می کند
شما با قابلیت چند فروشگاهی کردن اپلیکیشن خود می توانید محصولات دیگر فروشندگان را دراپلیکیشن خود به فروش برسانید و درصدی را نیز برای خود بردارید؛ دقیقا مانند دیجی کالا. در انتهای صفحه، توضیح بیشتری داده شده است.
اگر سوال یا ابهامی برات ایجاد شده و یا اینکه درخواست سفارش داری، حتما باهامون تماس بگیر تا بهت کمک کنیم
اگرم الان شرایطش رو نداری شمارت رو بزار برامون تا باهات تماس بگیریم.
(حتی میتونی بگی چه تایمی راحتی تا باهات تماس بگیریم)
اصلی ترین رقبای شما دیجی کالا و اسنپ مارکت هست ولی قبل آموزش پیش گرفتن از رقبا باید ببینیم که برای ورود به عرصه ی رقابت باید چه جایگاهی داشته باشیم
مرحله ی اول در ورود به عرصه ی رقابت، داشتن یک سری حداقل ها است و تا زمانی که اپلیکیشن شما ویژگی های موجو در این بخش را نداشته باشد، از طرف مردم مورد قبول واقع نخواهد شد، چه برسد به اینکه بتوانید با رتبه های اول در این حوزه به رقابت بپردازید و از آن ها پیشی بگیرید!!!!
قبل از شروع باید نسبت به جایگاه خود اطلاعات کافی داشته باشید؛ به طور مثال:
_ بودجه شما چقدر است؟!
_ آیا مشاوری متخصص در کنار شما قرار دارد؟!
_ چه مقدار زمان برای این کار اختصاص داده اید؟!
_ در حوزه ی گرافیک و برنامه نویسی، فرد با مهارتی را انتخاب کرده اید؟!
این ها تنها بخشی از سوالات است؛ ولی نگران نباشید زیرا اگر یک مشاور متخصص در کنار خود داشته باشید، بقیه مراحل به راحتی درست می شود.
موضوع طراحی بحثی گسترده است؛ اما در مجموع، طراحی به دو بخش اصلی UX و UI تقسیم می شود.
_ طراحی UI: مخاطب شما در اولین مواجه ی خود با اپلیکیشن، جذب ظاهر و زیبایی آن می شود که این زیبایی به طراحی UI مرتبط است؛ پس هرگز از آن غافل نشوید.
_ طراحی UX: برای اینکه کاربر شما بتواند به بخش های مختلف اپلیکیشن دسترسی داشته باشد و در این مسیر با چالش رو به رو نشود، شما باید در طراحی UX به خوبی عمل کنید تا کاربر به خوبی بخش ها مختلف اپلیکیشن شما هدایت شد.
ک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
زیربنای ظاهر، عملکرد و کارایی اپللیکیشن شما کاملا به حوزه ی برنامه نویسی مرتبط است؛ پس نمی توان از آن غافل شد.
برنامه نویسی اپلیکیشن به سه بخش اصلی تقسیم می شود:
_ Front end: برنامه نویسی تمامی قسمت هایی که کاربر شما می بیند به این حوزه مرتبط است.
_ Back end: برنامه نویسی قسمت هایی که در ظاهر اپلیکیشن مشخص نیست و کاربر نمی تواند ببیند به حوزه ی Back end مرتبط است.
_ APL: این بخش رابط بین بخش Front end و Back end است.
تا وقتی مطمئن نشدی، منتشر نکن لطفا!!!
تمام مراحلی که تا به الان طی کردید به شما یک اپلیکیشن به ظاهر خوب تحویل داده احتمالا؛ ولی گول ظاهرش رو نخورین؛ هر چقدر هم که شما روی برنامه ریزی حرکت کرده باشید، باز هم امکان وجود خطا هست و نباید بدون تست کردن اپلیکیشن تون رو منتشر کنید. البته اینم بگم که میتونید این کار رو کنید ولی اگر اپلیکیشن شما مشکلی داشته باشه قطعا به اعتبار شما لطمه میزنه و از همون گام اول مردمم اعتمادشون رو به شما از دست میدهند و احیا این اعتماد کار راحتی نخواهد بود؛ پس بهتره قبل از دیدن عملکرد اپلیکیشن توسط مردم، خودتون ببینید چه خبره و کجاها ممکنه مشکل وجود داشته باشه.
حال که مرحله ی تست رو هم انجام دادین دیگه وقته انتشار رسیده؛ تمامی مراحلاین بخش به پلت فرم اپلیکیشن شما مربوطه؛ یعنی اینکه اپلیکیشن شما برای آیفون طراحی شده و یا اندروید؟!
برای انتشار شما باید اپلیکیشن خودتون رو به فروشگاه های مربوطه ارسال کنید تا از طریق اون ها اپلیکیشن شما توسط مردم دیده بشه؛ برای اپلیکیشن های مخصوص گوشی اندروید شما باید به فروشگاه Google play store ارسال کنید و برای اپلیکیشن های مخصوص به گوشی های آیفون شما باید به App Apple مراجعه کنید و ثبت نام لازم را انجام دهید.
یه خبر خوب برای سازندگان اپلیکیشن گوشی های اندروید دارم!
خوشبختانه پروسه ی انتشار از طریق Google play store خیلی راحت و کوتاهه ؛ ولی برای فروشگاه آیفون پروسه ی تایید زمان بیشتری میبرد.
خیلی از رقبای شما تا به اینجای کار رو عالی میان ولی وقتی خیالشون راحت شد اپلیکیشن رو رها می کنند و فکر می کنند بزی تموم شده و نوبت سوددهی هست؛ ولی یادتون باشه که یکی از مهم ترین مراحل همین مرحله ی آخر هستش میدونید چرا؟!!
به علت اینکه مشتری به صورت حضوری با شما ارتباط ندارد پس پروسه ی اعتمادسازی هم به گونه ی دیگری باید شکل بگیره؛ مشتری باید حضوری شما رو کاملا حس کنه و شما موظف هستین که در غالب نظرات کاربران و کامنت ها از مشکلات و پیشنهاداتش با خبر باشید؛ فقط در این صورت هست که مشتری به شما اعتماد میکنه و میدونه شما ذغذغه مند نیازهاش هستید.
لطفا تمامی سوالات، پیشنهادات و انتقادهای کاربرانتون رو بخونید و خیلی زود پاسخ بدید تا مشتری شما را در کنار خودش حس کند.
سوال خیل خوبیه چون تا الان فکر میکنم بعضی از افراد فکر کردند که اپلیکیشن تنها برای محصولاتی به کار می رود که خوردنی نیستند و برای ارسال آن ها مشکلی نیست ولی باید اینو بگم که درسته که محصولی مثل لباس رو می تونین از تهران به تبریز هم بفرستید ولی مثلا برای خرید ماست و نوشابه هیچ کس از یک شهر دیگه نمی کنه؛ پس این اپلیکیشن برای مشتریان شهر خودتون ایده ی خیلی خوبیه زیرا کلی از افراد هستند که برای خورد و خوراک روزانه نیز ترجیح م یدهندبه مغازه نروند و با یک کلیک کارشون رو انجام دهند.
تا الان در مورد اپلیکیشن فروشگاهی صحبت کردیم که به شما امکان ارائه و فروش محصولات در قالب اپلیکیشن رو میداد؛ ولی اپلیکیشن چند فروشگاهی یعنی ارائه ی محصولات چند فروشگاه در قالب یک اپلیکیشن واحد. اگه بخوام با مثال بگم مثل دیجی کالا که محصولات چند فروشگاه با برندهای مختلف رو ارائه میده؛ اپلیکیشن چند فروشگاهی یه ایده ی خیلی خوبه برای کارآفرینی و کسب سود بیشتر؛ ولی خب اینجا نمی گنجه که توضیح بدم، اگه خواستین از لینک پایین برای اطلاعات بیشتر استفاده کنید.
تعرفه دقیق در سایت ویستا به آدرس www.vistaapp.ir درج شده است.تعرفه دقیق در سایت ویستا به آدرس www.vistaapp.ir درج شده است.
تمامی امکانات موجود در اپلیکیشن دیجی کالا در نسخه حرفه ای اپلیکیشن فروشگاهی وجود دارد. برای مشاهده قیمت و امکانات طراحی اپلیکیشن فروشگاهی پایه و حرفه ای به سایت ویستا مراجعه نمایید.
شرکت ویستا یکی از شرکتهای بزرگ در زمینه طراحی اپلیکیشن میباشد. این شرکت کیفیت و عملکرد اپلیکیشنهای خود را به صورت صد در صدی ضمانت خواهد کرد. همچنین میتوانیدنمونه کارهای طراحی اپلیکیشن ویستا را مشاهده نمایید. ویستا یکسال پشتیبانی رایگان در تمامی طراحیهای اپلیکیشن خود دارد.
بله، با توجه به دستنویس بودن کامل سیستم، امکان پیاده سازی هر گونه امکانات و ایدههای شما چه برای اپلیکیشن و چه برای وب سایت امکان پذیر میباشد.
بله، در صورت درخواست ظاهر و قالبی دلخواه چه برای اپلیکیشن اندروید فروشگاه و چه برای وب سایت، طرحهای مورد نظر خود را به صورت فایلی تصویری و یا روی کاغذ برای ما ارسال میکنید و ما دقیقا ظاهر مورد نظر شما را پیاده سازی خواهیم کرد.
برای خرید این بسته نرم افزاری لطفا با پشتیبانی شرکت ویستا تماس حاصل فرمایید تا در این زمینه شما را راهنمایی کنند. پس از مشخص کردن نوع سفارش خود و ارسال آن به ما چه به صورت تلفنی چه به صورت ایمیل، توافقی بین طرفین صورت میگیرد و تمام موارد قرارداد به صورت مکتوب نوشته میشود.
شماره تماس:02188551470
بزرگترین شرکت دانش بنیان نرمافزاری کشور در حوزه پیاده سازی و توسعه پلتفرم های مختلف (وب و اپلیکیشن) توسط حرفهای ترین تیم برنامهنویسان و مشاوران مارکتینگ با رویکردی پیشرو و پرشتاب در عرصه فناوری و فضای دیجیتال
محمد رضایی
⭕ کارشناس پشتیبانی
اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)
یا