شرکت نرم افزاری ویستا

متخصص انتقال کسب و کار بر بستر اینترنت

شرکت نرم افزاری ویستا فعال در عرصه خدماتی همچون طراحی وبسایت، سئو و بهینه سازی، طراحی اپلیکیشن های موبایلی و نرم افزار های تحت وب … و ارائه دیگر خدمات در حوزه نرم افزار در تلاش است تا تمام نیازهای کاربران در زمینه آنلاین سازی کسب و کار به بهترین شکل ممکن و بهره‌گیری از جدیدترین استانداردها و اصول روز در حداقل زمان و با کمترین هزینه پوشش دهد.

خدمات ما

ما چه خدماتی می توانیم به شما ارائه دهیم ؟

ادامه مطلب …

ادامه مطلب …

ادامه مطلب …

4+

بیشتر

ادامه مطلب …

نمونه کار ها

ما پیش از این چه خدماتی ارائه داده ایم ؟

درباره ما

ما چه شرکتی و با چه پیشینه ای هستیم ؟

مشتری راضی
80 +
پروژه موفق
120 +
کارمند وفادار
0 +
مشتریان خارجی
0 +

ویژگی های ما

ارائه خدمات عالی و رضایت مشتریان به ما قوت قلب خواهد داد.

ارائه خدمات متنوع و با کیفیت به همراه قیمت مناسب، ما را نسبت به رقبا متمایز می کند.

قیمت مناسب

ادامه مطلب …

همه فن حریف

ادامه مطلب …

سئو سایت

ادامه مطلب …

دیگر خدمات ما

ویستا چه خدمات دیگری به مشتریانش ارائه می دهد؟

طراحی موشن گرافیک

موشن گرافیک متحرک سازی تصاویر و صدا گذاری روی آن ها از طریق نرم افزار های گرافیکی می باشد. اصول ساخت موشن گرافیک در ویستا شامل ویژگی ها و امکانات متنوعی می باشد که دراین صفحه با آن ها آشنا خواهید شد.

طراحی پرتال

قطعا در مورد طراحی پورتال (طراحی پرتال) و کارایی های آن سوال های زیادی در ذهن دارید که برای رسیدن به جواب به سایت های زیادی مراجعه کردید و جوابی نگرفته اید. به ساده ترین زبان ممکن در این صفحه به تمام سوالات شما جواب داده شده است.

نرم افزار حسابداری

قصد داریم تا در مورد یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری تحت وب ، به نام چرتکه مطالبی را بیان کنیم. با حسابداری تحت وب می توان مستقل از مکان و زمان به حساب های خود دسترسی داشته باشیم و کارهای خود را سریع و بی دردسر و با برنامه ریزی دقیق تری انجام دهیم.

نرم افزار CRM

CRM مخفف مدیریت ارتباط با مشتری است که برای تعامل و ایجاد روابط با مشتریان استفاده می‌شود. نرم افزار CRM، سیستمی برای مدیریت روابط با مشتریان شما است. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به مشاغل کمک می‌کند تا تعاملات مشتری را در یک سیستم ثبت سابقه، ردیابی و مدیریت کنند.

نظرات مشتریان

دیگران درباره ما چه می گویند؟

از زحمات شما و همکاران محترم به خاطر صبر و بردباریشون و طراحی خوبشون سپاسگزارم از دید بنده شما در کارتون خیلی مسلط هستید و جا داره خسته نباشید بگم خدمتتون.

جلال حمزه ای
مدیر بیمه پذیر

خداروشکر دغدغه ای از بابت رفع مشکلات وجود نداشت و هر موردی که اطلاع داده می شد سریع رفع میشد. سرعت پیگیری هم بسیار عالی بود.

مهدی حکیمی
مدیر والبیتکس

از نظر من همکاری با شرکت شما بسیار عالی بود. کل فرایند همکاری نظیر طراحی سایت و اپ ، همون چیزی شد که میخواستم

آقای صادقی
مدیر رمز باز
خدمات پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا