شرکت طراحی سایت

داشتن یک وب‌سایت خوب نیاز هر کسب‌وکاری است. نیازی که باید به درستی بر طرف شود. قبل از طراحی سایت باید  شرکت طراحی سایت معتبری انتخاب کنید. ما در این مقاله به 8 مرحله که هنگام انتخاب شرکت طراحی سایت باید به آن دقت کنید، پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

بهترین-شرکت-طراحی-سایت-شاخص

مقایسه بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران

قبل از اینکه به مراحل انتخاب شرکت طراحی سایت بپردازیم بهتر است تا اطلاعات اولیه‌ای در مورد خدمات، هزینه و کیفیت خدمات بهترین شرکت های طراح داشته باشید. به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتی پس از مطالعه کامل این مقاله دوباره نیم‌نگاهی به این بخش داشته باشید. در نهایت این بخش است که می‌تواند به شما کمک کند.

مرحله اول - تعیین هدف

مرحله اول

هدفتان از طراحی سایت چیست

در مرحله اول شما باید به این آگاهی برسید که هدفتان از طراحی سایت چیست. سایت‌های بسیاری وجود دارد که بدون هدف خاصی طراحی و پس از مدتی به حال خود رها شدند و هیچ‌کس سمت آن‌ها نمی‌رود. آیا یک فروشگاه هستید که نیاز به بازگشت سرمایه دارد یا یک شرکت که هدف اصلی آن معرفی محصولش است. پس از یافتن مشکل‌تان باید از شرکت طراحی سایت و برنامه نویسی خود بخواهید تا راه‌حل‌هایی برای این موضوع ارائه کند. اگر راه‌حل‌ها نیاز شما را رفع می‌کرد بهتر است تا به بخش هزینه طراحی سایت و مرحله بعد برسید.

مرحله دوم

قیمت را در نظر داشته باشید

به عنوان کارفرما می‌توان هزینه پروژه را تخمین زد؟ قطعا بله اما چگونه؟ در سال‌های گذشته برای تبلیغات چه مقدار هزینه کرده‌اید؟ آیا این سرمایه‌ را دوباره بدست آورده‌اید؟ در این مرحله باید از شرکت طراحی سایت مورد نظر خود بخواهید تا با دلایلی روشن هزینه طراحی سایت را به شما اعلام کند. اگر این شرکت می‌تواند سرمایه شما را پس از طراحی سایت بازگرداند قطعا نباید معامله را بر هم زد. شما قطعا هزینه‌های نامناسب در جای نامناسب داشته‌اید که گاها بازگشت ندارند مانند تبلیغات چاپی! پس از هزینه نیاز است تا سابقه شرکت طراحی سایت نیز بررسی شود.

مرحله دوم - قیمت

هزینه و قیمت

حال که بحث قیمت در هر شرکت برنامه نویسی وب مطرح شد، ما نیز قیمت پکیج‌های خود را در ادامه قرار می‌دهیم. اگر در هر صورتی نیازی به امکانات پکیج‌های پیشفرض ما نداشتید، از بخش مشاوره با ما تماس بگیرید. پس از اضافه یا کسر نمودن امکانات مورد نیاز، همکاران ما قیمت دقیق را به شما اطلاع می‌دهند. پس از مطالعه قیمت باید به دغدغه دیگری به نام سابقه شرکت طراحی سایت بپردازیم. به یک شرکت برنامه نویسی وب نو پا اعتماد کنم یا یک شرکت قدیمی را انتخاب کنم. با ما  همراه باشید.

سایت یا اپ کدنویسی شده

140.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت + اپ کدنویسی شده

170.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت یا اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

200.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

سایت+ اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

260.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما
مرحله سوم - بررسی سابقه شرکت

مرحله سوم

به سابقه شرکت دقت کنید

اینکه شرکت انتخابی شما قدیمی ترین شرکت طراحی سایت باشد یا نوپا فرقی نمی‌کند. شرکت‌های بسیاری هستند که در کنار طول عمر کم ایده‌های ناب و نوآورانه را ارائه می‌دهند و بهتر از شرکت‌های قدیمی شما را در این راه همراهی می‌کنند. اینکه شرکت برنامه نویسی وب با صنعت شما آشنا باشد و با توجه به نیاز کاربر راه‌حل خود را ارائه دهد قطعا یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود. برای اینکار می‌توانید در کنار بررسی نمونه کارهای طراحی سایت این شرکت به تعاملی سازنده با آن‌ها بپردازید. ما در زمینه بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران ، مقاله‌ای تهیه کرده‌ایم که می‌توانید مطالعه کنید و به جواب نهایی بسیاری از سوالات خود برسید.

بررسی نمونه سایت های طراحی شده

شما می‌توانید با مراجعه به سایت‌هایی که توسط شرکت طراح به وجود آمده‌اند، از سطح عملکرد و کیفیت طراحی صفحات مطلع شوید. با مقایسه کردن چند نمونه‌ به جمع‌بندی مناسبی خواهید رسید. تا به اینجا سه گام برای انتخاب شرکت طراحی سایت طی شده است. در ادامه نیز با ما همراه باشید.

اینکه هر شرکت طراحی سایت معتبر تا چه اندازه مهارت دارد را می‌توان از طریق نمونه‌کارها متوجه شد. شرکت‌ها برای بدست آوردن پروژه طراحی وب سایت نیاز دارند تا نمونه‌کارهای قوی داشته باشند. در این بخش ما تعدادی نمونه طراحی وب سایت را زمینه طراحی سایت ارز دیجیتال ، طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی و طراحی سایت شرکتی قرار داده‌ایم.

مشاهده برجسته ترین نمونه کار طراحی سایت اختصاصی ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت نمونه کار طراحی سایت در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت فروشگاهی

نمونه-کار-طراحی-سایت-فروشگاهی-ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت آگهی دسترس

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم آگهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی صرافی متمرکز

نمونه-کار-طراحی-صرافی-کوین-ریس

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم خدماتی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی صرافی غیرمتمرکز

طراحی-سایت-صرافی-غیرمتمرکز-mybitswap

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم کتابخوان با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت کتابخوان آنوبانی

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم صرافی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت آموزشی

نمونه-کار-طراحی-سایت-آموزشی-ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم آموزشی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت حسابداری

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم حسابداری با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت گردشگری

نمونه-کار-طراحی-سایت-گردشگری-ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم گردشگری با ما در ارتباط باشید.

مرحله چهارم

با شرکت تعامل داشته باشید

هنگامی که با شرکت طراحی سایت و برنامه نویسی وارد مذاکره می‌شوید، احتمال اینکه دلیل انتخاب بعضی امور را به درستی درک نکنید، وجود دارد. یکی از وظایف گروه طراحی سایت این است تا به شما دلیل انتخاب، چگونگی و چرایی یک موضوع را توضیح دهد. شما باید نسبت به تمام امور بخشی که بر روی آن سرمایه‌گذاری کرده‌اید، آگاه باشید. درباره روش کار گروه طراحی سایت خود بپرسید، دلیل انتخاب یک تصمیم را به دست آورید و به توصیه‌هایشان دقت کنید. نکته‌ای که همیشه باعث ایجاد اختلاف تیم طراحی و کارفرما می‌شود بحث تولید محتوا است. در ادامه به این موضوع پرداخته‌ایم.

مرحله چهارم - تعامل با شرکت

مرحله پنجم

تولید محتوا وظیفه کیست

با توجه به تجربه ما هنگام طراحی سایت به تنها نکته‌ای که توجه نمی‌شود، تولید محتوا است. اینکه مخاطبین شما چه افرادی هستند، چه علاقه‌هایی دارند و… از نکاتی است که در حین تولید محتوا باید در نظر گرفته شود. صادقانه بگوییم مهم‌ترین و حیاتی‌ترین مرحله برای انتخاب شرکت طراحی سایت همین مرحله است. اینکه چه اطلاعاتی باید در دسترس مخاطبین باشد. قطعا هیچ‌کس بهتر از شما مشتریانتان را نمی‌شناسد. به همین دلیل وظیفه طراح سایت تولید محتوا برای شما نیست. در شرکت نرم‌افزاری ویستا یکی از مواردی که در ابتدا به آن اشاره می‌شود، تولید محتوا است. حال که ابهام این بخش از بین رفت بهتر است تا به یک سال آینده فکر کنید.

مرحله پنجم - تولید محتوا
مرحله ششم - شرکت شما را به چه میرساند

مرحله ششم

شما را به چیزی می‌رساند

اینکه شرکت برتر طراحی سایت شما را به چه نقطه‌ای برساند بحث مهمی است. اینکه شما رتبه یک گوگل باشید بدون شک کافی نخواهد بود. در نهایت رتبه اول گوگل برای کسب‌و‌کاری که برند خود را بهتر معرفی کرده است، بدست می‌آید. در این زمینه مثال‌های بسیاری وجود دارد مانند علی بابا در زمینه بلیط هواپیما که با برند خود توانسته است رتبه یک گوگل را به دست آورد و این کلمه و علی‌بابا به یکدیگر گره خورده‌اند. نیاز است تا شما هم از شرکت طراح سایت خود بخواهید تا با توجه به انتظارات شما چاره‌ای بیاندیشند. بهتر است تا با بحث استراتژی در این زمینه آشنا شوید در غیر این صورت سریع‌تر آن شرکت را ترک کنید.

مرحله هفتم

استراتژی داشته باشید

در این بخش به بحث استراتژی در قسمت قبل خواهیم پرداخت. حال که با هدف‌ها و انتظارات آشنا شدید، باید برای دست‌یابی به آن‌ها برنامه و نقشه درستی تهیه کنید. اینکه چگونه می‌توانید برند خود را بیشتر در اینترنت نشان دهید؟ کاربران هنگام ورود به سایت شما چه امکاناتی نیاز دارند که باعث بازگشت دوباره آن‌ها شود؟ بازدید‌کنندگان شما از طریق گوگل خرید بیشتری انجام می‌دهند یا از تبلیغات در سایر سایت‌ها؟  مطمئن شوید که استراتژی شما را به هدفی که در اولین مرحله داشتید، نزدیک خواهد کرد. شرکت خوب باید وب‌سایتی متناسب با انتظارات شما طراحی کند و خدمات پس از فروش و پشتیبانی خوبی ارائه دهد.

مرحله هفتم - استراتژی
مرحله هشتم - خدمات پس از فروش

مرحله هشتم

خدمات پس از فروش و پشتیبانی

تحویل وب‌سایت به مشتری پایان کار نیست! یک گروه طراحی سایت معتبر از وب‌سایت شما محافظ می‌کند و آن را در سلامت نگه می‌دارد. تغییراتی که نیاز است در سایت اعمال شوند را با هزینه بسیار پایین انجام می‌دهد. کارفرما باید این حس را داشته باشد که پس از طی کردن مراحل و تحویل وب‌سایت خود، تنها نباشد و شرکت طراحی سایت او را به حال خود رها نکرده باشد. حال آیا ارزش دارد تا یک بار دیگر مراحل انتخاب شرکت طراحی سایت را مطالعه کنید؟

خدمات شرکت های طراحی سایت معتبر

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

حال که به نقشه راه  یافتن شرکت طراحی سایت مناسب پرداختیم باید بدانید که تمام شرکت‌های طراحی سایت معتبر باید خدماتی را ارائه دهند. در غیر این صورت در آینده با این شرکت‌ها دچار مشکل می‌شوید. حتما قبل از سفارش، در این موارد با شرکت مورد نظر خود صحبت کنید:

طراحی سایت حرفه‌ای به این معنی است که وب‌سایت شما واکنش‌گرا باشد، اصول سئو در آن رعایت شده باشد و امنیت کامل را دارا باشد.

یک شرکت طراحی سایت معتبر باید بعد از اتمام طراحی، نحوه استفاده از سایت را آموزش داده و پشتیبانی از تمام سایت را بر عهده بگیرد.

به‌طور مداوم سایت‌ها برای جلوگیری از سرقت اطلاعات سایت و امن ماندن نیاز به روز رسانی دارند. شرکت‌ها باید بروزرسانی مستمر سایت را نیز انجام دهند.

با افزایش ترافیک قطعا نیاز به امکانات جدید‌تری بر روی سایت خواهید داشت. شرکت‌ها باید این خدمات را با قیمت مناسب ارائه دهند.

مقایسه طراحی سایت توسط شرکت و فرد

یکی از دیگر دغدغه‌های اصلی هنگام طراحی سایت برای کارفرمایان، این موضوع است که با شرکت طراحی سایت همکاری کنم یا طراحی سایت را به یک فرد یا همان فریلنسر بسپارم. همان‌طور که می‌دانید این روزها شرکت‌ها و فریلنسر‌های بسیاری وجود دارند و نمی‌توان گفت که تمام شرکت‌ها خوب هستند و یا فریلنسر‌ها بد هستند.

در میان هر دو مجموعه افراد خوب و افرادی برعکس این موضوع وجود دارند. به طور قطع نمی‌توان این موضوع را مشخص کرد که کدام یک از دو گروه مناسب هستند. ما در ادامه به مقایسه این دو گروه خواهیم پرداخت و شما با توجه به میل خود و با توجه هر دسته از ویژگی‌ها می‌توانید همکار آینده خود را مشخص کنید.

مزایای کار با شرکت طراحی سایت:

مزایای کار با فریلنسر:

همین حالا قیمت طراحی سایت خود را مشخص نمایید

با مشخص نمودن نوع وبسایت و ویژگی های آن در فرم روبه‌رو می‌توانید همین حالا از هزینه طراحی وبسایت مورد نیاز خود مطلع شوید. همچنین در صورت نیاز به دریافت مشاوره رایگان از سمت کارشناسان ویستا، با ما تماس بگیرید و یا با پرکردن فرم منتظر تماس همکاران ما باشید.

تماس با کارشناسان ویستا

سوالاتی که شما پرسیدید…

اگر نیاز به انتخاب شرکت طراحی سایت معتبر دارید قطعا باید به مواردی که در ادامه ذکر می‌کنیم دقت کنید

  • اینکه گروه طراحی سایت مشتریان رضایت‌مند داشته باشد.
  • اینکه نمونه‌های خوب و قوی داشته باشند چون در نهایت برای شما نیز وب‌سایتی مانند سایر نمونه‌ها طراحی خواهند کرد.
  • اینکه وب‌سایت خود شرکت طراحی سایت از امنیت، کیفیت، زیبایی، محتوا و سرعت بالایی بر‌خوردار باشد. قطعا هر شرکت طراح سایت اول از همه به وب‌سایت خود رسیدگی می‌کند.

به این دلیل قیمت طراحی سایت در شرکت‌های مختلف متفاوت است که:

  • هر شرکت خدمات خاصی را ارائه می‌کند و برای هر خدمت خود امکانات خاصی را در نظر می‌گیرد
  • هر شرکت به یک مقدار به طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری اهمیت می‌دهد.
  • هر شرکت در زمینه خاصی متخصص و بهترین است. به طور مثال شرکت نرم‌افزاری ویستا در زمینه طراحی سایت صرافی بدون شک بهترین شرکت در ایران است.
  • میزان پشتیبانی، امنیت و ارتقا سایت از دیگر موضوعاتی است که باعث تفاوت قیمت طراحی سایت در شرکت‌های مختلف می‌شود.

به طور قطع تنها راه انتخاب بهترین شرکت‌های طراحی سایت در ایران مراجعه به گوگل و جستجو همین عبارت یعنی “بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران” است.

بهترین شرکت طراحی وب سایت شرکتی است که به تعهدات خود با مشتری عمل می‌کند. برای وقت مشتری احترام قائل است و در برابر دریافت وجه مورد توافق ، بهترین عملکرد را به اجرا می‌گذارد.

روش‌های مختلفی برای اینکار وجود دارد. بهترین آنها بررسی نمونه‌کارهای انجام شده توسط شرکت ، کیفیت و نوع خدماتی که در ازای مبلغی که درخواست می‌کند می‌باشد.

تیم ویستا با توجه به نیاز و سلیقه مشتری ، خدمات طراحی سایت اختصاصی را ارائه می‌دهد. آموزش در هنگام تحویل پروژه به مشتریان و پشتیبانی یک ساله از دیگر خدمات ویستا می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرکت وب وان ( WebOne )

شرکت طراحی سایت وب وان در سال توسط مهندس بهنام شبرندی به وجود آمد. ایشان باتوجه به علاقه زیادی که در زمینه امنیت سیستم عامل و نرم افزار داشت، در سال 1387 توانست چندین پروژه در این زمینه با موفقیت به انجام برساند. با رشد اینترنت در ایران و به طبع آن افزایش وب سایت ها، چندین وب سایت با همکاری گروهی که با ایشان در حال انجام پروژه ها بودند ساخته شد و علاقه بسیاری در زمینه سامانه های تحت وب شکل گرفت.

از زمان فعالیت در زمینه برنامه های ویندوزی امکان بروز رسانی خودکار برنامه از اصولی بود که همیشه رعایت می شد و سهم زیادی در امکان موفقیت نرم افزار داشت. در زمینه وب سایت ها هم مشکل عدم به روز رسانی خودکار نیز وجود داشت، شرکت ها، سایت های مختلفی طراحی می کردند بدون اینکه امکان به روز رسانی خودکار داشته باشند، از طرفی دیگر بسیاری از متقاضیان از قبل وب سایت داشتند اما باتوجه به رشد سریع وب و مرورگرها و عدم امکان به روز رسانی خودکار، وب سایت ها پس از مدتی کوتاه قدیمی می شدند و از بسیاری از تکنولوژی ها و امکانات جدید محروم می ماندند.

این چالش ها منجر به این شد که ایده  به روز رسانی خودکار وب سایت های طراحی شده شکل بگیرد. طراحی فریم ورک مدیریت محتوای یکپارچه ای(CMF). وب وان در قالب شرکت ثبتی مهندسی نرم افزار هایا به فعالیت خود ادامه داد و پس از چندین سال توسعه و تکامل، فریم ورک کامل وب وان در پروژه های بسیاری مورد استفاده قرار گرفت. هم اکنون بیش از 4500 وب سایت با موضوعات مختلف در ایران و سایر کشورها از این فریم ورک استفاده می کنند که از جمله می توان به دانشکده علوم پزشکی تهران،شرکت دامداران،شرکت قاسم ایران(مینو)،فروشگاه کتاب دانشگاه ازاد تهران جنوب، فروشگاه اینترنتی تواضع نام برد.

شرکت ویستا اپ ( Vistaapp )

شرکت نرم افزاری ویستا در سال 1394 با هدف ایجاد زیرساخت و آنلاین سازی کسب و کارها ایجاد شد. بنابراین به طور جدی به تمام زمینه های ممکن در این عرصه ورود پیدا کرده و با تمام توان برای بهبود شرایط کسب و کارها در کشور تلاش می کند.

شرکت نرم افزاری ویستا با فعالیت در حوزه های مختلفی همچون طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت، طراحی اپلیکیشن اندروید، طراحی نرم افزار های تحت وب و … و همچنین ایجاد ارتباط موثر و هم افزایی بین تیم های مختلف خود توانسته است در مدت زمان اندکی در عرصه های گوناگون دیجیتالی کشور وارد شده و به عنوان یکی از مجموعه های مطرح این حوزه شناخته شود. ویژگی های شاخص مجموعه از ابتدا تا کنون نوآوری های بی وقفه، نیروی منابع انسانی توانمند، و تلاش برای توسعه هر چه بیشتر کسب و کارهای طرف قرارداد خود بوده است.

شرکت پیام آوا پردازش ( Payamava )

شرکت فناوری اطلاعات پیام آوا پردازش در سال ۸۸ با نام تجاری «میهن دیزاینر» با محوریت ارائه خدمات هاستینگ و طراح سایت شروع به کار کرد. با ادامه فعالیت این مجموعه اساتید صاحب نام عرصه برنامه نویسی و IT به این تیم ملحق شدند. با گذشت دو سال از ادامه فعالیت این مجموعه به منظور ارتقای تجارت شرکت ها ، خدمات بهینه سازی سایت و سئو را به خدمات این شرکت اضافه گردید .در سال ۹۴ بعد از گذشت ۶سال از تاسیس شرکت، با وجود رشد چشم گیر اینترنت در ایران اعضای اصلی شرکت خواستار تغییرات اساسی در استراتژی شرکت شدند. هم اکنون این شرکت با نام تجاری پیام آوا پردازش به شمار ثبت ۵۱۰۷۵۳ با نزدیک به یک دهه تجربه و داشتن متخصصینی فارغ التحصیل از برترین دانشگاههای ایران و با تجریبات کاربردی و کارآ به همراه حرفه ای گری و اشنایی با علم روز دنیا بستری مناسب برای پروژهای فوق تخصصی شما عزیزان فراهم آورده اند.

شرکت آوینا پرداز ( Avinapardaz )

شرکت آوینا پرداز آریا به صورت گسترده ای در فعالیت های مربوط به حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) مشغول به ارائه خدمات می باشد.این خدمات شامل ارائه راهکارهای نوین نرم افزاری برای انواع بیزنیس های کوچک و متوسط ، طراحی وب سایت های اختصاصی ، طراحی و اجرای پروژه های پیچیده فروشگاه های آنلاین مجازی ، خدمات مربوط به بهینه سازی و بهبود رتبه (SEO) انواع وب سایت ها ، خدمات آنلاین مارکتنیگ ، طراحی و تولید نرم افزارهای داخلی و..می باشد. شرکت آوینا پرداز با تکیه بر دانش بالا و سالها تجربه متخصصین خود در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و با استفاده از آخرین تکنولوژی و علوم روز دنیا، هدف و رسالت خود را ارائه بهترین راهکارها جهت پیشرفت و توسعه کسب و کار مشتریان خود می داند. یکی از دغدغه های اصلی این شرکت، تضمین کیفیت و امنیت تمامی پروژه ها و انطباق با آخرین استاندارد های روز دنیا است.همچنین شرکت آوینا پرداز، پشتیبانی کامل از محصولات و خدمات ارائه شده را از وظایف اصلی خود میداند و همواره تمام تلاش خود را در جهت رضایت مشتریان خود انجام داده است.

شرکت داده ورزان ( Dadevarzan )

هسته فنی شرکت داده ورزان فعالیت تخصصی خود را در عرصه وب از اواسط سال 1381 آغاز نمود . این تیم با هدف یافتن تخصص در عرصه وب و تجربه کار گروهی , مطالعات گسترده ای را در وب شروع کرد . در خردادماه سال 1382 اولین نسخه پورتال و سیستم مدیریت محتوای داده ورزان, در واحد تحقیق و توسعه این شرکت پا به عرصه پر رقابت وب گذاشت . این محصول برای پاسخ گویی به نیاز وافر بازار وب ایران طراحی و اجرا گردید . تقاضای گسترده برای cms ای که بتواند با محیطی کاربرپسند و با کاربری خیلی ساده خود , امکان بروزرسانی وب سایت های بزرگ و پیچیده ارگان ها و موسسات دولتی و شرکت های خصوصی را بوجود آورد. در آن زمان تقریبا ، تمامی سیستم های مدیریت محتوای موجود نرم افزارهای خارجی بود که بعضی فارسی شده بود و کار با آنها برای متصدیان سایت که اکثرا کاربران مبتدی اینترنتی بودند مشکل و گاه ناممکن بود .عدم وجود راهنمای مناسب , پشتیبانی فنی واقعی و عدم توانایی شرکت های ارائه دهنده این سیستم ها در برنامه نویسی اضافه قابلیت هایی که مورد تقاضای مشتریان بود , به این نیاز روز افزون دامن می زد .

خدمات پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا