فروشگاه اینترنتی چند فروشنده(Marketplace)

فروشگاهی که چندین فروشنده دارد

فروشگاه اینترنتی چند فروشنده و یا Marketplace یکی از کاملترین نوع ساخت فروشگاه اینترنتی و طراحی فروشگاه آنلاین موجود در بازار کسب و کار آنلاین است.اساس کار این فروشگاه اینترنتی تمرکز بر ارائه خدمات و محصولات از جانب چندین فروشنده در یک بستر واحد می باشد.در این نوع طراحی سایت فروشگاهی هر فروشنده یک صفحه اختصاصی و همچنین لیست محصولات فروشگاه خود را دارد.

از نمونه های موفق در ایران می توان به دیجی کالا ، اسنپ مارکت و در سطح جهانی می توان به amazon و ebay اشاره کرد.

مشاهده دموهای موفق پلتفرم فروشگاهی ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت دموی فروشگاه اینترنتی در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو شماره 1 فروشگاه اینترنتی

جهت مشاهده انواع نمونه کار پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو شماره 2 فروشگاه اینترنتی

جهت مشاهده انواع نمونه کار پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو شماره 3 فروشگاه اینترنتی

جهت مشاهده انواع نمونه کار پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

marketplace یک نوع فروشگاه اینترنتی یا e-commerce است ولی هر e-commerce لزوماً مارکت پلیس نیست. معمولی ترین حالت از e-commerce همان نوع فروشگاه آنلاین است که وب سایت مالک تعدادی کالاست، آن‌ها را در انبار نگه داری می‌کند و به مشتریان می‌فروشد.فروشگاه اینترنتی چند فروشنده عموما نسبت به فروشگاه های اینترنتی 

طراحی-فروشگاه-اینترنتی-چند-فروشنده
سایت-فروشگاهی

فروشگاه اینترنتی که به صورت marketplace با مدل عمودی کار می کنند،از طریق منابع مختلف کالاهایی را به فروش میرسانند که درواقع همه به یک دسته تعلق دارند.برای مثال سایت فروشگاهی TrueFacet جواهرآلات و محصولات مرتبط به این کالاها را از طریق عرضه کننده های مختلف به فروش می رساند.

online-store

یک سایت فروشگاهی مارکت پلیس  که به صورت مدل افقی فعالیت می کند،انواع متفاوتی از محصولات را به فروش میرساند.در این نوع مدل تجاری انواع فروشنده در یک بستر شروع به فروش محصولات خود در یک فضای کاملا رقابتی می کنند.به عنوان مثال سایت دیجی کالا یک نمونه موفق در این زمینه است.

چند-فروشنده

در مدل تجاری جهانی،شما اقدام به فروش محصولات در یک بازارچه الکترونیک می کنید.در این بستر فروشندگان مختلفی در سرتاسر جهان وجود دارند که محصولات خود را به فروش میرسانند.از نمونه های موفق در این زمینه می توان به سایت ebay اشاره کرد که هر چیزی که فکرش را بکنید به هرکسی میفروشد.

پس از بررسی مدل کسب و کاری شما توسط تیم مارکتینگ ویستا ،تیم طراحی و برنامه نویسی ویستا اقدام به ساخت فروشگاه اینترنتی شما می کنند.
تمام ویژگی های مورد نیاز شما در طراحی فروشگاه اینترنتی لحاظ می شود تا فضای واقعی تری نسب به مدل کسب و کاری شما باشد.

گزارش های مختلف با فرمت های مختلف دیجیتالی و همچنین امکان ایجاد نمایش برحسب نمودار.
قابلیت مدیریت تمام قسمت های تعریف شده در پیشخوان مدیریتی فروشگاه اینترنتی چند فروشنده

افزونه و یا پلاگین متناسب با نیاز مشتری طراحی و کدنویسی شده و بر روی پنل مدیریتی نصب خواهند شد.پس از آن شما می توانید مدیریت کامل و جامع داشته باشید برو روی آن ها

در فروشگاه اینترنتی چند فروشنده Marketplace هر فروشنده صفحه اختصاصی خود را دارد.با توجه به دسترسی هایی که از طرف شما در پنل مدیریتی تعریف می شود،فروشندگان می توانند به اطلاعات طبقه بندی شده ای دسترسی داشته باشند.

در ساخت فروشگاه اینترنتی قابلیت ایجاد نقش های متفاوت برای افرادی که با آن درارتباط هستند وجود دارد.می توان نقش های افراد را در سیستم بصورت کاملا پویا و حرفه ای تنظیم کنیم.

یکی از ارکان اساسی طراحی سایت اختصاصی نحوه پرداخت آن میباشد. پلتفرم ویستا با ارائه درگاه های پرداخت داخلی و بین المللی باعث تسریع در پرداخت های غیرحضوری خواهد شد

درپنل مدریتی حرفه ای ویستا شما می توانید به  تمامی درخواست ها،خرید،پشتیبانی،تیکت ها و … دسترسی کامل داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی مارکت پلیس (marketplace) امروزه یکی از بهترین و کارسازترین مدل فرشگاه اینترنتی و کسب و کار آنلاین است.امروزه این مدل کسب و کاری و فروشگاهی طرفدار زیادی در ایران و جهان پیدا کرده است و باید در نظر داشت هدف اصلی این نوع مدل فروشگاه اینترنتی،حذف واسطه های نیست،بلکه به دنبال افزایش سود تامین کنندگان و مصرف کنندگان است.

تیم ویستا برای همه مدیران کسب و کار که می خواهند استارتاپ و یا کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنند،که متناسب با فضای آینده کشور سود آور و مطلوب باشد،پیشنهاد میکند حتما به دنبال ایجاد و پیاده سازی فروشگاه اینترنتی چند فروشنده (marketplace) باشند.این مدل از ثبت سفارش طراحی سایت برای کسب و کارهایی مفید است که توان برنامه سازی و برنامه ریزی بالایی در کشف ضعف بازارهای فعلی داشته باشند.

یکی از نمونه های بسیار پرکاربرد طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و مناسب فروشگاه های marketplace نیز می باشد، طراحی فروشگاه اینترنتی شبیه دیجی کالا است. شما به واسطه طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای خود این امکان را دارید که در هر زمان، محصولات خود را در سراسر کشور بفروش برسانید، مشتریان بیشتری را جذب کنید، به توسعه کسب و کار خود بپردازید و در نهایت به افزایش درآمد دست یابید. کافیست نمونه کار طراحی سایت ما را مشاهده کنید تا به این امر واقف شوید

به عنوان مثال افرادی که در زمینه تولید و فروش پوشاک و لباس فعالیت دارند، با اقدام برای طراحی سایت پوشاک و یا طراحی سایت خدماتی اختصاصی خود، این امکان را دارند که به معرفی برند و محصولات خود بپردازند، جدیدترین محصولات را برای مشاهده و خرید کاربران درون وب سایت قرار دهند و براحتی با مشتریان خود در ارتباط باشند.

online-store

قیمت فروشگاه اینترنتی drop shipping

سایت یا اپ فروشگاهی کدنویسی شده

100.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر حرفه ای

سایت + اپ فروشگاهی کدنویسی شده

120.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر حرفه ای
قیمت اپلیکیشن فروشگاهی ویستا

هر دو پکیج با کلیه امکانات و قابلیت‌های فروشگاهی ارائه می‌شود.

 این امکان برای شما وجود دارد که با کارشناسان ویستا تماس حاصل فرمایید و پاسخ سوالات خود را در خصوص هزینه طراحی پلتفرم فروشگاهی به صورت آنی دریافت کنید.

لیست قابلیت‌های پیشرفته

سامانه پیامکی

اتصال به پیک

چند زبانه

چند فروشندگی

قیمت پیشرفته

اندروید و ios

تیکتینگ

افزونه تحلیل آماری

حسابداری

مدیریت محصولات

گزارش گیری فروش

+ امکانات اختصاصی

نمونه کار طراحی سایت

مشاهده برجسته ترین نمونه کار طراحی سایت اختصاصی ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت نمونه کار طراحی سایت در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو 1 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 2 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 3 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت گردشگری ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم گردشگری با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت آگهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم آگهی با ما در ارتباط باشید.

برای آنکه مطمئن شوید در مسیر درستی قدم برمی‌دارید و سرمایه‌های مالی و زمانی شما در بهینه‌ترین حالت ممکن هزینه می‌شوند، لازم است کارتان را با یک برنامه‌ریزی دقیق و اصولی شروع کنید. با استفاده از تحلیل و تدوین استراتژی سئو ،در اولین قدم می‌توانید نقاط قوت و ضعف خود و رقیبان‌تان را به خوبی بشناسید و سپس با برنامه‌ریزی اصولی و هدفمند، رتبه سایت خود را در یک بازه زمانی منطقی بطور پیوسته ارتقاء دهید.

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

شرکت نرم افزاری ویستا به عنوان شرکت طراحی سایت معتبر علاوه بر ارائه خدمات متنوع طراحی سایت فروشگاهی ، در زمینه طراحی اپلیکیشن نیز امکانات متنوعی را برای مشتریان در نظر گرفته است. شما می توانید بمنظور خدمات رسانی بهتر در هر لحظه و مکان به مشتریان خود، درخواستی مبنی بر طراحی اپلیکیشن موبایل را مطرح کنید. تیم ویستا با داشتن نمونه کارهای موفق در زمینه طراحی اپلیکیشن ios و همینطور اندروید ، فرصتی مناسب را جهت توسعه و پیشرفت کسب و کارتان فراهم نموده است.

طبق قوانین ویستا ،30 درصد مبلغ نهایی پروژه درابتدا شروع کار از طرف مشتری گرامی دریافت خواهد شد.و مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله بصورت کامل تسویه خواهد شد. این اطمینان را داشته باشید که تیم ویستا مناسب ترین تعرفه طراحی فروشگاه اینترنتی را به شما ارائه خواهد کرد.

معمولا زمان انجام پروژه های استاندارد ساخت فروشگاه اینترنتی ،بین 1 تا 2 ماه کاری زمان میبرد اما زمان دقیقتر آن پس از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی فروشگاه اینترنتی شما مشخص خواهد شد.

تیم ویستا پس از تکمیل طراحی فروشگاه اینترنتی شما،تا یک سال بصورت کامل تمام مسائل فنی و پشتیبانی را انجام میدهد.پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما امکان تمدید قرار داد برای یکسال دیگر ایجاد خواهد شد.

شما می توانید با تیم مارکتینگ ویستا تماس بگیرید و جزئیات کار خود را بصورت کامل با تیم ما به اشتراک بگذارید.پس از بررسی جزئیات فعالیت های کاری شما،تیم مارکتینگ ویستا بهترین بسته پیشنهادی فروشگاه اینترنتی را در اختیار شما قرار میدهد.

‫5/5 ‫(1 نظر)
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا