طراحی سایت هنری

در دنیای امروز شرکت های معماری و یا هنری برای خدمات رسانی و پیشرفت در حوزه هنر نیازمند سایت هستند. طراحی سایت اختصاصی هنری از این رو بسیار حائز اهمیت است .امروزه برای پیشی گرفتن از رقیبان و افزایش فروش و سود آوری نیازمند طراحی سایت ، طراحی اپلیکیشن موبایل می باشیم بطوری که سهم بزرگی از بازار را به خود بگیریم و بازاریابی خود را رونق بخشیم. مانند بسیاری از شرکت ها که با طراحی سایت تجاری خود در زمینه تجارت الکترونیک فعالیت خود را گسترش داده اند. شما نیز با طراحی وب سایت هنری با شرکت ویستا  می توانید علاوه بر دیده شدن در دنیای دیجیتال، کسب و کار خود را در زمینه هنر افزایش دهید. ویستا خدمات رسانی طراحی سایت هنری را با مشاوره رایگان و قیمت طراحی سایت هنری مناسب  برای شما در نظر گرفته  است.

مشاوره

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت هنری ویستا

قبل از این که تصمیمی در خصوص طراحی وب سایت هنری بگیرید ، تیم ویستا به شما یک مشاوره اختصاصی در مورد امکانات مورد نیاز سایت هنری پیشنهاد کند. شما می توانید برای اطلاع از هزینه طراحی سایت هنری ، فرم زیر را پر کرده تا مشاورین ما در کوتاهترین زمان با شما تماس بگیرند.

تماس مستقیم با کارشناسان ویستا:

چرا طراحی سایت هنری ؟

چرا ساخت چنین سایتی مهم است؟

فرصتی برای معرفی شدن

فرصتی برای معرفی شدن

بهبود-خدمات-رسانی

بهبود خدمات رسانی

افزایش-سود-آوری

افزایش سود آوری

جلب رضایت مشتریان

ساخت سایت هنری برای هر تمامی شرکت ها یک اقدام ضروری به نظر می رسد. در نتیجه هر شرکتی باید برای توسعه کسب و کار خود برای طراحی سات خود و ارائه خدمات خود به صورت آنلاین اقدام کند. برای این که بتوانید بهترین گروه طراحی سایت را برای سفارش خود انتخاب کنید باید نمونه طراحی سایت را در آن شرکت بررسی کنید و سپس برای سفارش اقدام کنید . تیم ویستا با داشتن بهترین نمونه سایت هنری و نیز داشتن نمونه کار در طراحی سایت پزشکی ، طراحی سایت بیمه و … می تواند شما را در این راه کمک کند.

مشاهده برجسته ترین نمونه کار طراحی سایت اختصاصی ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت نمونه کار طراحی سایت در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو 1 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 2 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 3 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت گردشگری ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم گردشگری با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت آگهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم آگهی با ما در ارتباط باشید.

هزینه طراحی سایت هنری

سایت یا اپ کدنویسی شده

80.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت + اپ کدنویسی شده

100.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت یا اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

110.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

سایت+ اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

130.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

خدمات ویستا در مورد طراحی سایت هنری

طراحی خلاقانه کاربرپسند

ویستا با توجه به در خواست کارفرما و نیاز کاربران طراحی سایت  را اجرا می کند و سعی بر این دارد تا طراحی خلاقانه و متفاوت تری را ایجاد کند. شرکت ویستا طراحی سایت را متناسب با طراحی های جدید و خلاقانه اجرا و پیاده سازی می کند.

واکنشگرا

واکنشگرا

با توجه به استفاده زیاد کاربران از گوشی های همراه ،کلیه سایت هایی که در ویستا اجرا و پیاده سازی می شود قابلیت نمایش در موبایل، تبلت و .. را دارد چرا که اینکار مخاطبان بیشتری دارد و موردپسندتر می باشد.

امکان اتصال به اپلیکیشن موبایل

تیم نرم افزاری ویستا برای شما اپلیکیشن موبایل را نیز در نظر گرفته است تادر کنار طراحی سایت هنری خود امکان داشتن اپلیکیشن موبایل را نیز داشته باشید و راحت تر از امکانات آن اسفاده نمایید. 

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین

بخش پرداخت آنلاین در طراحی وب سایت هنری قرار گرفته است تا شما براحتی پرداخت های آنلاین محصولات هنری خود را انجام دهید. پرداخت آنلاین باعث صرفه جویی در زمان کاربران شما خواهد شد.

طراحی اپلیکیشن هنری ماهرخ

از نمونه های جالب در زمینه طراحی اپلیکیشن در زمینه هنر طراحی اپلیکیشن ماهرخ می باشد که در زیر مجموعه طراحی اپلیکیشن های خدماتی می باشد که در زمینه زیبایی و آراستگی ظاهری است.  می توانید به صفحه مربوط به آن رفته و اطلاعات کاملتری دریافت نمایید.

طراحی-اپلیکیشن-ماهرخ

هم اکنون وب سایت هنری خود را سفارش دهید!

شما می توانید برای سفارش طراحی وب سایت هنری با شماره 88551470-021 تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین وب سایت شماره تلفن خود را وارد نمایید ، در اسرع وقت تیم بازاریابی ویستا با شما تماس خواهند گرفت.

طراحی-وب-سایت-هنری-حرفه-ای

نکات مهم در مورد طراحی سایت هنری

همانطور که میدانید اگر شما هنرمندی باشید و بخواهید محصولات هنری خود را نمایش بگذارید می توانید بجای پرداخت هزینه زیاد بابت نمایشگاه برای محصولات هنری خود طراحی وب سایت هنری داشته باشید. چراکه امروزه موثرترین راه نمایش آثار هنری استفاده از اینترنت است. در طراحی سایت هنری خود با نشان دادن کلیه مشخصات محصولتان مثل قیمت،سایز،رنگ و … برای مشتریان خود کار را راحت کنید و با چند کلیلک ساده تصمیم خود را برای خرید محصول بگیرند و در زمان رفت و آمد خود صرفه جویی نمایند.

از جمله نکاتی که طراحی سایت هنری را متفاوت تر می کند “خلاقیت” است.بخصوص اگر مشتریان خاصی دارید که خود در زمینه هنر فعالیت دارند این نکته بسیار حائز اهمیت است.شرکت ویستا با ارائه  خدمات در زمینه طراحی سایت حرفه ای، طراحی سایت شرکتی و حتی طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی و همچنین در زمینه سئو وب سایت سعی دارد تا شما محصول خود را با کیفیتی مناسب در اینترنت قرار دهید تا مشتریان بیشتری جذب کنید  وحتمال  بازدید کاربران از سایت شما بالاتر می رود.

طراحی-وب-سایت

امکانات طراحی سایت هنری

سئو سایت هنری

عبارت سئو یا ( :Seo Search engine Optimization) یعنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر می باشد . سئو و بهینه سازی سایت بعد از طراحی وب سایت تجاری از دیگر خدمات شرکت ویستا می باشد. سئو سایت شما امکان بهتر دیده شدن سایت شما را در موتور جستجوی گوگل فراهم میکند . در صورتی که وب سایت شما در صفحه اول گوگل نشان داده شود آمار بازدید سایتتان هم بالا می رود و تعداد بیشتری مشتری جذب سایت شما می شوند که اعتبار بیشتری به کسب و کار شما وارد می شود.

طراحی-سایت-اپلیکیشن-هنری-ویستا

طراحی اپلیکیشن حرفه ای

 استفاده از گوشی های همراه در میان کاربران روز به روز بیشتر می شود پس نیاز به اپلیکیشن در کنار طراحی سایت هنری شما کاملا حس می شود. با طراحی اپلیکیشن حرفه ای متناسب با سایت هنری خود این مکتن برای شما فراهم می شود. با طراحی اپلیکیشن ویستا می توانید خدمت رسانی بهتری به مشتریان خود داشته باشید تا در صورت دسترسی نداشتن به سایت بتوانند از طریق اپلیکیشن کالای خود را سفارش دهند و از کالای هنری شما رضایت کافی به عمل آید.

مشاوره رایگان و اختصاصی ویستا

برای اینکه در مسیر درست قدم بردارید و سرمایه شما در حالت مناسبی هزینه شود بهتر است با برنامه ریزی و مشورت با مشاوران تخصصی آغاز کنید. شرکت نرم افزاری ویستا با  مشاوران متخصص و حرفه ای بهترین پیشنهادات را برای کسب و کار شما ارائه می دهد چراکه قدم اول برای شروع کسب و کارتان بسیار مهم است و آینده کار شما را تعیین میکند در واقع “هدف” اصلی که برای کسب و کارتان دارید.

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

10 نمونه از معروف ترین وب سایت های هنری

ایجاد یک وب سایت هنری حرفه ای لازمه کار هر هنرمندی برای بقا ، ارائه  و نمایش کارهایش در محیط اینترنت است. برای موفقیت بیشتر در دنیای اینترنت طراحی سایت هنری خلاقانه و سئو سایت بسیار مهم است. حال ممکن است این سوال پیش آید که چرا هنرمندان یا آرتیست ها باید مراقب باشند؟ سایت شما اولین معرفی کننده هنر شماست پس طراحی سایت گالری هنری شما بسیار مهم است و باعث موفقیت شما خواهد شد.

مهم نیست که چقدر به حوزه فناوری علاقه مند هستید چراکه اینترنت و شبکه های اجتماعی یک ضرورت محسوب می شود و حتی اگر نخواهید لازمه بهتر شدن کسب و کار شما ایجاد و طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای یا طراحی اپلیکیشن فروشگاهی می باشد .به این سایتهای هنری نگاهی بیندازید که 10 مورد از آن ها را برای شما معرفی کردیم این سایتهای هنری هر کدام به شکلی خاص باعث پیشرفت کار هنرمند شده اند.

طراحی-سایت-هنری-1

1 – وبسایت Bunksy

این وب سایت الهام گرفته از بنگسی هنرمند خیابانی کارگردان و نقاش بریتانیایی که هنرش آمیخته از طنز سیاه و گرافیتی است. فضای طراحی این وب سایت هنری بسیار ساده است و محتوای خاصی ندارد و نمونه کارهای فضاهای بیرونی و درونی با تصاویر و عکس های با کیفیت در سایت وجود دارد.

طراحی-سایت-معروف-بنگسی

2-برادران دوفالا یا DUFALA BROTHERS

این سایت بسیار ساده و مختصر و مفید می باشد در قسمت ستورن راست سایت منویی وجود  دارد. بعنوان مثال بخشی مختص مجسمه سازی و عکس هایی از نمونه کارها در لینک مربوط به مجسمه سازی وجود دارد یا بخشی تحت عنوان روی کاغذ وجود دارد که شامل تعدادی تصویر از نمونه کاها می باشد و…

طراحی است برادران دوفالا

3- طراحی سایت هنری Tauba Auerbach

این سایت در بین سایت های مختلف بسیار ساده تر است و دارای فونت های عجیبی است و طراحی بسیاز متفاوتی دارد.این وب سایت دارای عکس های بسیار زیادی است.

طراحی-وب-سایت-هنری-Tauba-Auerbach

4- طراحی سایت james Turrell

وب سایت Turrell پر از اطلاعات از یک عمر کار است.وب سایت وی همچنین به بازدید کنندگان این امکان را می دهد که به لطف یک جدول زمانی هوشمندانه نقشه برداری ، مکان مورد نظر خود را بر اساس تاریخ و موقعیت جغرافیایی جستجو کنند. طراحی این وب سایت هنری بسیار ساده و در عین حال کاربردی و کامل است.

طراحی سایت james Turrell

5-  طراحی سایت wim delvoye

این وب سایت بسیار فوق العاده و خلاقانه است بطوری که روی هر ساختمان یا ایکون مورد نظر کلیک نمایید شما را به صفحه مورد نظر می برد. صفحه اول این وب سایت مانند بازی است. بازی ‘Wim City’  به شما امکان می دهد تا هنگام کاوش در شهر ، نمونه کارها را کشف کنید.

طراحی-سایت-wim-city

6- سایت Brimstone Creative

داستان نویسانی هستند که از تصاویر و فیلم ها برای به اشتراک گذاشتن دیدگاه بی نظیر خود استفاده می کنند. وب سایت آنها از فضای سفید و الگوهایی با چیدمان غیر متعارف برای برجسته کردن آن استفاده شده است. با حرکت در صفحه تیمشات ، می بینید که برند آنها واقعاً خلاق است – کارمندان آنها عناوینی مانند: “Hero Happiness” و “Storyteller” را دارند. آنها حتی یک نقطه اختصاص با نام “علاقه مند به لبخند” به سگ اداره داده اند.

طراحی-سایت-brimstonecreative

7- سایت mattpamer

زیبایی این وب سایت به سادگی است: فقط سه صفحه (کار ، در مورد ما ، تماس) . این وبسایت دارای تصاویر جذاب و متن آسان و خوانا است. طراحی این وب سایت هنری  یک نمونه واقعی از کسی است که می خواهد شما روی کارهایش تمرکز کنید. 

طراحی-سایت-هنری-mattpamer

8- طراحی سایت هنری Maxim Shkret

اگر برای پروژه آینده خود به مجموعه نهایی وب سایت های هنری نیاز دارید ، باید Maxim Shkret را بررسی کنید. این وب سایت عالی و خلاقانه یک هنرمند دیجیتال با 10+ سال تجربه است. وب سایت وی دارای محتوای پاک ، روشن و مختصر است که در واقع می تواند بازدید کننده را به خود جلب کند. ظاهراً اشیاء مجسمه دیجیتالی متحرک هستند که از CNC پنج محوره استفاده می کنند. از آنجا به بعد ، خریدار علاقه مند می تواند عکس را فوراً خریداری کند. همچنین شامل صفحات ، گالری ، مخاطب و نمادهای رسانه های اجتماعی نیز می شود.

طراحی-سایت-هنری-Maxim Shkret

9- سایت هنری Elena Iv Skaya

هنرمندان اغلب وقت خود را در خلق هنر خود می گذرانند. بنابراین ، آنها وقت کمتری برای تهیه وب سایت های هنری خود می گذرانند. با این حال ، وب سایت ها شخصیت شما را به عنوان یک برند در سراسر وب نشان می دهند. از این رو ، اگر وب سایت بتواند شخصیت هنرمند را به خوبی نشان دهد ، بهترین کار را کرده است. النا ایو اسکاایا ، یک عکاس خلاق است که عکس خود را به خلاقیت های شگفت انگیز مانند نقاشی تبدیل می کند. وب سایت وی مجهز به آثار هنری است که برای جلب مخاطب جذاب ساخته است. صحنه قهرمان دارای یک طرح منحصر به فرد است که از طریق فضای پر سفیدی به محتوا تأکید می کند. آثار هنری را با استفاده از تصاویر بزرگ که صفحات ساده و مفصلی نیز دارند نمایش داده است.

طراحی-سایت-هنری-Elena-Iv-Skaya

10- طراحی وب سایت هنری Art 

اختصاص داده شده به بزرگترین مجموعه هنری جهان ، دسترسی همه را به تصاویر هنری باورنکردنی و صنایع دستی برتر ممکن می سازد. همچنین از ویژگی های عالی این وب سایت تجارت الکترونیک حمل و نقل رایگان ، بازپرداخت رایگان ، مشاوره طراحی رایگان و قیمت های روزمره پایین ارائه می دهد. همه این ها دارای نمادهای تک رنگ مسطح با CTA نیز هستند. همچنین این نمایشگاه مجموعه های برجسته ، آثار هنری پرطرفدار و موارد دیگر را به نمایش می گذارد.

سوالات متداول طراحی سایت هنری ویستا

معمولا زمان انجام پروژه های استاندارد طراحی سایت هنری بین 1 تا 2 ماه کاری می باشد اما زمان دقیقتر آن پس از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی وبسایت شما تعیین خواهد شد .

تیم ویستا پس از کامل کردن طراحی وب سایت شما ، تا یک سال برای سایت های اختصاصی و سه ماه برای سایت های وردپرسی بصورت کامل تمام مسائل فنی را بررسی خواهد کرد و پشتیبانی کاملی به عمل خواهد آورد . پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما امکان تمدید قرار داد برای یکسال دیگر نیز وجود خواهد داشت .

شما می توانید با تیم دیجیتال مارکتینگ ویستا تماس بگیرید و جزئیات کار خود را بصورت کامل با تیم ما به اشتراک بگذارید . پس از بررسی جزئیات فعالیت کاری شما ، تیم مارکتینگ ویستا مناسب ترین بسته را به شما معرفی می کند.

طبق قوانین شرکت ویستا ، 30 درصد مبلغ پروژه درابتدا شروع کار از مشتری گرامی دریافت خواهد شد . مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله بصورت کامل تسویه خواهد شد.

در زمینه طراحی وب سایت هنری  ، شما به صورت کامل به تمام ویژگی های مدیریتی وبسایت دسترسی دارید . همچنین قادر هستید که در پنل ادمین خود به صورت مجزا افراد مختلفی را با سطح دسترسی متفاوت ایجاد نمایید.

طراحی اپلیکیشن در  ویستا در زمینه های مختلفی انجام می شود . از جمله آن ها می تواند طراحی اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا ، طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب و …

طراحی سایت هنری ویستا در شهرهای مختلف ایران انجام می شود . کافی است به صفحه طراحی سایت هنری در تهران یا طراحی سایت هنری در شیراز رفته و در مورد آن ها بیشتر بخوانید. 

‫3/5 ‏‫(2 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا