طراحی سایت معرفی

امروزه بهترین راه برای معرفی ویژگی ها و خدماتی که هر شخص ارائه می دهد، طراحی وب سایت اختصاصی مناسب با نوع فعالیت آن می باشد. استفاده از اینترنت و خدمات آنلاین روز به روز درحال افزایش می باشد. دیگر مثل زمان گذشته ، پرداخت کردن هزینه ای بسیار برای تبلیغات و خدماتی که ارائه می کنید به هیج وجه اقتصادی و موفقیت آمیز نیست! اکثر مردم تمایل دارند که کارهای روزمره خود را به وسیله اینترنت انجام دهند. حال که همچین فرصت مناسبی در فضای آنلاین ایجاد شده، شما با طراحی سایت معرفی خود می توانید به راحتی خدمات و محصولات خود را معرفی و عرضه نمایید. اهمیتی ندارد که شما چه نوع تخصصی دارید و یا مشغول به چه کاری هستید، این امکان را دارید که به منظور شناخت هرچه بهتر کاربران با ویژگی هایتان، اقدام به طراحی وب سایت معرفی خود کنید.

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت معرفی ویستا

شما برای طراحی سایت آموزش ، نیاز به مشورت با افراد متخصص و آگاه در این زمینه دارید. شرکت نرم افزاری ویستا با داشتن مجرب ترین مشاوران و همینطور ارائه مناسب ترین هزینه طراحی سایت معرفی ، به شما کمک میکند که بهترین تصمیم را بگیرید. کافیست از طریق فرم زیر شماره تلفن و یا ایمیل خود را وارد کنید.

چرا طراحی سایت؟!

چرا این فضای جدید اهمیت داره ؟!
معرفی-شدن

فرصتی برای معرفی شدن

بهبود-خدمات-رسانی

بهبود خدمات رسانی

افزایش-درآمد

افزایش درآمد

جلب-رضایت-کاربران

جلب رضایت کاربران

ساخت فروشگاه اینترنتی از آنجایی اهمیت پیدا کرده که با گذشت زمان سبک زندگی مردم تفاوت های بسیاری با گذشته کرده است.در گذشته نه چندان برای انجام کارهای روز مره خود نیاز بود که بصورت حضوری به مکان های مختلفی مراجعه می کردیم. در طی اینکار زمان و هزینه بسیاری برما تحمیل میشد. امروزه با گسترش فضای اینترنت و خدمات الکترونیک، مردم تمایل دارند که برای ساده ترین کارهای خود نیز به اینترنت مراجعه کنند. به همین علت با یک فضای بسیار پر کاربر و ایده آل جهت معرفی و ارائه خدمات خود روبرو هستیم. شما با هر تخصص و هر کسب و کاری که دارید می توانید به منظور جذب مخاطبان بیشتر و بهتر دیده شدن خدماتتان، اقدام به طراحی سایت معرفی خدمات خود کنید.به عنوان مثال مواردی همچون  طراحی سایت وکلا ،ساخت فروشگاه آنلاین، طراحی سایت خدماتی طراحی سایت فروشگاهی و همینطور طراحی سایت شرکتی می تواند زمینه ای را برای معرفی بهتر شما و خدماتتان فراهم نماید.

طراحی-سایت-معرفی

 طراحی سایت شخصی نیز مانند دیگر طراحی سایت ها در ویستا انجام می شود بعنوان مثال اگر شما کسب و کاری در زمینه پوشاک دارید و یا آموزشگاهی یا خودتان می خواهید بیشتر دیده شوید و افراد بیشتری با علم شما آشنا شوند و کاربران بیشتری را جذب نمایید طراحی وب سایت شخصی با قیمت طراحی سایت مناسب به شما پیشنهاد می شود کافی است بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید و طراحی سایت شخصی سفارش دهید.​ در صورتیکه در زمینه کاریابی فعالیت می کنید نیز طراحی سایت کاریابی ویستا به شما پیشنهاد می شود تا بتوانید با یک طراحی سایت در زمینه کاریابی به فعالیت خود تخصصی تر بپردازید و بیشتر دیده شوید.

طراحی-سایت-معرفی-ویستا

خدمات ویستا در زمینه طراحی سایت معرفی

انتخاب هاست مناسب

از نکات اصلی و تعیین کننده در مراحل طراحی وب سایت معرفی ، انتخاب دقیق مناسب هاست می باشد . هاست مناسب باعث عملکرد بهتر سایت شده و از بروز مشکلات جلوگیری می کند . این اقدام تاثیر بسیاری در موفقیت وبسایت و فروش بیشتر شما خواهد گذاشت .

طراحی کاربرپسند

اولین بازخورد و موردی که برای یک کاربر از بازدید یک وب سایت به وجود می آید ، ظاهر آن و سهولت در استفاده از امکانات سایت است . نمای ظاهری سایت از مهمترین نکات کلیدی می باشد و نقش مهمی در به وجود آمدن احساس مثبت در بازدیدکننده به وجود خواهد آورد.

برنامه معین برای کسب درآمد

برای فعالیت موثر و سود آور در زمینه دیجیتال مارکتینگ ، لازم است که شما اطلاعاتی پیش زمینه ای از شرایط رقبای خود و همینطور تبلیغات مناسب برای دیده شدن را داشته باشید . تیم مارکتینگ ویستا با تحلیل فنی و ارائه راهکار مناسب شما را در این زمینه همراهی خواهد کرد .

مشاوره تخصصی

برای موفقیت در هر زمینه کاری ، نیاز به مشورت با افراد متخصص و آگاه با آن موضوع کاری می باشد . برای اینکه طراحی وب سایت شما در یک فضای بشدت رقابتی با سایر برند های دیگر بتواند موفق باشد و به پیشرفت شما کمک کند نیاز به مشاوره حرفه ای در این زمینه دارید .

پشتیبانی حرفه ای

از ویژگی های برجسته ارائه دهنده خدمات الکترونیک دیجیتال به مشتریان خود می توان به پشتیبانی و پاسخ گویی تمام وقت اشاره کرد . تیم ویستا با پشتیبانی بصورت 24 ساعته و کاملا آنلاین ، در صورت بروز کوچک ترین ایراد ، اقدام به برطرف کردن آن خواهد کرد .

مشاوره در زمینه بازار فروش

برای فروش بهتر و رونق در کسب و کار ، شما نیاز به یک برنامه و هدف معین دارید تا بتوانید در مقابل رقبای خود موفق ظاهر شوید . تیم مارکتینگ ویستا با دریافت اطلاعات با ارزش و تاثیر گذار در زمینه کاری شما اقدام به مشاوره تخصصی جهت پیشرفت شما خواهد نمود .

سایت یا اپ کدنویسی شده

80.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت + اپ کدنویسی شده

100.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت یا اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

110.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

سایت+ اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

130.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

مشاهده برجسته ترین نمونه کار طراحی سایت اختصاصی ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت نمونه کار طراحی سایت در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو 1 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 2 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 3 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت گردشگری ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم گردشگری با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت آگهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم آگهی با ما در ارتباط باشید.

وب سایت معرفی خدمات خود را، هم اکنون سفارش دهید!

شما می توانید برای سفارش طراحی وب سایت معرفی محصولات و خدمات خود با شماره 88551470-021 تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین وب سایت شماره تلفن خود را وارد نمایید ، در اسرع وقت تیم بازاریابی ویستا با شما تماس خواهند گرفت.

اهمیت طراحی سایت معرفی

بطور معمول اگر شما کسب و کار نوپایی را ایجاد کرده اید، برای شناخته شدن در میان مردم نیاز به تبلیغات و معرفی خدمات خود دارید. حتی اگر دارای سابقه ای بلند مدت در زمینه خاصی باشید برای جذب مشتریان بیشتر و افزایش درآمد نیاز دارید که یک اقدام اساسی کنید. تبلیغات به روش قدیمی همچون چاپ تراکت و یا بنر دیگر کارایی گذشته را ندارند. به علت حضور کاربران بی شمار اینترنت فرصت مناسبی ایجاد شده است که با طراحی سایت معرفی محصول و خدمات خود براحتی قادر باشید که در معرض دید بسیاری از کاربران قرار گیرید و آنان را به مشتریان ثابت خود تبدیل نمایید. از دیگر مزایای طراحی سایت می توان به افزایش اعتبار و برند خود، سهولت در ایجاد تعامل با کاربران، ارائه خدمات در طیف گسترده ای از نقاط شهر و همینطور افزایش درآمد اشاره کرد.

زمانی که کاربران قادر باشند که ویژگی ها و خدمات شما را بصورت آنلاین ملاحظه نمایند، بطور پیوسته با شما ارتباط برقرار کرده و به یکی از مشتریان شما تبدیل خواهند شد. در کنار ساخت سایت معرفی محصولات و خدمات خود نیاز دارید که آنرا بصورت بهینه برای موتورهای جستجویی نظیر گوگل تبدیل کنید. بطور مثال در صورتی که شخصی تصمیم به طراحی سایت شبیه دیوار داشته باشد، به منظور افزایش رتبه سایت و نمایش بهتر در نتایج خروجی موتورهای جستجو، نیاز دارد که اقدام به سئو و بهینه سازی برای وب سایت خود نماید. تیم ویستا با هدف موفقیت کسب و کارهای کوچک و بزرگ خدماتی متنوعی را در زمینه طراحی سایت حرفه ای و سئو سایت به مشتریان خود ارائه می دهد. به منظور مشاوره و دریافت بهترین راهکار برای موفقیت خود،می توانید با مشاوران ویستا تماس برقرار کنید.

هزینه-طراحی-سایت-خدماتی

طراحی اپلیکیشن معرفی

شما می توانید در کنار ساخت وب سایت معرفی خدمات و محصولات خود، یک اپلیکیشن موبایل حرفه ای و همگام نیز داشته باشید. شرکت نرم افزاری ویستا با نمونه کارهای موفق در زمینه طراحی اپلیکیشن ، فرصت ایده آلی را برای شما فراهم نموه که با هدف معرفی هرچه بهتر خود و بهبود خدمات رسانی به مشتریانتان، درخواست طراحی اپلیکیشن موبایل را ارائه نمایید. مواردی نظیر طراحی اپلیکیشن خدماتی و طراحی اپلیکیشن شبیه دیوار از نمونه های بسیار خوبی برای معرفی خدمات می باشند.

سوالات متداول طراحی سایت معرفی ویستا

معمولا زمان استاندارد انجام پروژه های  ساخت وب سایت معرفی ،بین 1 تا 2 ماه کاری می باشد اما زمان دقیقتر آن پس از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی سایت شما مشخص خواهد شد.

تیم ویستا پس از تکمیل طراحی سایت معرفی خدمات شما، تا یک سال برای سایت های اختصاصی و سه ماه برای سایت های وردپرسی بصورت کامل از تمام مسائل فنی سایت شما پشتیبانی خواهد کرد. پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما امکان تمدید قرار داد برای یکسال دیگر نیز وجود خواهد داشت.

شما می توانید با تیم مارکتینگ ویستا تماس بگیرید و درخواست های خود را بصورت کامل به اشتراک بگذارید.پس از بررسی دقیق، تیم مارکتینگ ویستا بهترین بسته را به شما پیشنهاد خواهد داد.

طبق قوانین ویستا ، 30 درصد مبلغ پروژه درابتدا شروع کار از مشتری گرامی دریافت خواهد شد و مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله بصورت کامل تسویه خواهد شد.

شما در طراحی سایت معرفی خود به صورت کامل به تمام ویژگی های مدیریتی دسترسی دارید.همچنین می توانید در پنل ادمین خود به به صورت مجزا افراد مختلفی را با سطح دسترسی متفاوت ایجاد نمایید.

مشاوره رایگان

برای اطمینان از اینکه در مسیر درستی گام برمی دارید و سرمایه‌ های مالی و زمانی شما در بهینه‌ترین حالت ممکن هزینه می‌شوند ، لازم است کارتان را با یک برنامه‌ریزی اصولی و مشورت با افراد متخصص شروع کنید . تیم ویستا با قرار دادن بخش چت آنلاین درون وبسایت و همینطور داشتن مشاورانی مجرب و کارآزموده ، بهترین پیشنهاد را برای توسعه و پیشرفت کسب و کار شما به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت و با نمونه کار طراحی وب سایت حرفه ای ارائه خواهد کرد.

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

انواع خدمات طراحی سایت ویستا

‫0/5 ‫(0 نظر)
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا