طراحی سایت تخفیف

صرفه جویی در زمان و هزینه دو موضوع بسیار مهم برای کاربران امروزی می باشد. در هنگام خرید و یا استفاده از خدمات گوناگون،بحث قیمت و امکان تخفیف از اولویت های مهم مصرف کنندگان می باشد.کاربران تمایل دارند که یک محصول با کیفیت را با قیمتی مناسب خریداری نمایند.اگر این امکان فراهم باشد که بتوانند به وسیله یک وبسایت آنلاین، خدمات و محصولات متنوع را مشاهده کرده و پس از بررسی و مقایسه آنان امکان بهره بردن از تخفیفات فوق العاده را داشته باشند،مطمئنا دیگر تمایلی به خریدهای حضوری و صرف کردن وقت و هزینه های بالا را نخواهند داشت! با توجه به این موضوع تیم ویستا خدمات متنوعی را در زمینه طراحی وبسایت اختصاصی تخفیف ارائه کرده است. طراحی سایت تخفیف گروهی همانند طراحی فروشگاه اینترنتی می باشد. به اینصورت که کاربران پس از مشاهده خدمات متنوع و مقایسه آنان، امکان پرداخت آنلاین را نیز خواهند داشت.

طراحی-سایت-تخفیف

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت تخفیف ویستا

شما برای طراحی سایت تخفیف ، نیاز به مشورت با افراد متخصص و آگاه در این زمینه دارید. شرکت نرم افزاری ویستا با داشتن مجرب ترین مشاوران و همینطور ارائه مناسب ترین هزینه طراحی سایت تخفیف، به شما کمک میکند که بهترین تصمیم را بگیرید. کافیست از طریق فرم زیر شماره تلفن و یا ایمیل خود را وارد کنید.

چرا طراحی سایت تخفیف ؟!

چرا این فضای جدید اهمیت داره ؟!

معرفی-شدن

فرصتی برای معرفی شدن

بهبود-خدمات-رسانی

توسعه کسب و کار

افزایش-درآمد

درآمدزایی

جلب-رضایت-کاربران

جلب رضایت مشتریان

اهمیت طراحی سایت تخفیف

امروزه کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای اینکه بتوانند در کنار حفظ مشتریان خود فعالیتشان را نیز گسترش دهند، نیازمند ارسال فرم ثبت سفارش طراحی سایت می باشند.دلیل آن نیز وجود تعداد بسیار زیاد کاربران فعال در بستر فضای مجازی می باشد. کاربران تمایل دارند که کارهای روزمره خود را به وسیله خدمات آنلاین با صرف کمترین هزینه و زمان انجام دهند. یکی از این کارها خرید کردن و استفاده از خدمات متنوع می باشد. خود این موضوع دارای گستردگی بسیار بالایی میباشد نظیر خرید محصولات خوراکی ، پوشاک ، لوازم ورزشی ، تورهای مسافرتی ، استفاده از خدمات فنی و مواردی از این قبیل.

طراحی سایت تخفیف گروهی یا طراحی سایت فروشگاهی این امکان را برای مشتریان شما فراهم می آورد که با مراجعه به سایت ، به طیف گسترده ای از خدمات و محصولات متنوع دسترسی داشته باشند. با تخفیف هایی که شما برای خدمات خود قرار داده اید، تجربه یک خرید لذت بخش با ویژگی های همچون صرفه جویی در زمان و هزینه و همینطور امکان پرداخت آنلاین را داشته باشند. طراحی سایت خدماتی و همنیطور طراحی سایت تخفیفی این ویژگی را دارد که شما میان خدمات دهندگان و مصرف کنندگان یک اتصال به وجود آورید. به این شکل که با توافق میان شما و سرویس دهندگان کالا و اجناس، این امکان به وجود خواهد آمد که شما خدمات آنان را در سایت خود قرار داده و با یک تخفیف معین ، امکان استفاده برای کاربران را ایجاد نمایید. در ازای تبلیغ و معرفی خدمات دهندگان، مبلغی را نیز دریافت نمایید.

طراحی-وب-سایت-تخفیف

مزایای طراحی سایت تخفیف

از مزایای طراحی سایت تخفیفی می توان به ارائه طیف گسترده ای از محصولات و خدمات برای مشتریان نام برد. به این صورت که شما می توانید در زمینه هایی نظیر فروش پوشاک ، بلیط های کنسرت و اماکن دیدنی ، محصولات غذایی ، تورهای گردشگری ، رستوران ها و موارد بسیاری دیگر به خدمات رسانی مشغول باشید. با توجه به میزان تخفیفی که برای خدمات خود قرار خواهید داد می توانی مشتریان بیشتری را جذب نمایید. شما قادر خواهید بود که با طراحی سایت تخفیف بصورت 24 ساعته و در تمام نقاط سطح کشور به فعالیت بپردازید. این اطمینان را داشته باشید مبلغی را که بابت هزینه طراحی سایت تخفیف پرداخت می نمایید، می توان به عنوان یک راهکار بسیار مناسب جهت تبلیغات موثر و منتج به درآمدزایی اشاره کرد.

خدمات ویستا در زمینه طراحی وبسایت تخفیف

طراحی خلاقانه و کاربردی

با توجه به درخواست و همینطور نوع نیاز شما، شرکت نرم افزاری ویستا اقدام به طراحی سایت تخفیف با ویژگی های بصری جذاب و کاربرپسند ، همینطور امکانات کاربردی بسیار گسترده و فراگیر خواهد کرد.

طراحی واکنشگرا

تمامی نمونه کار طراحی وبسایت که توسط تیم ویستا ارائه میشود، قابلیت نمایش صحیح در همه وسایل از قبیل موبایل، تبلت و نمایشگرهای مختلف را دارند. این یک ویژگی عالی برای کاربران می باشد.

سئو و بهینه سازی

در تمامی مراحل طراحی سایت تخفیفی ، به بهینه بودن برای موتورهای جستجو توجه ویژه ای خواهد شد. توجه به اصول سئو سایت برای موفقیت وب سایت شما تاثیر بسیار چشمگیری خواهد داشت.

پشتیبانی آنلاین

از ویژگی های شاخص تیم ویستا ، پیشتیبانی پیوسته و حرفه ای می باشد. شما می توانید اطمینان داشته باشد که در تمامی مراحل، به سوالات و اشکالات پیش آمده شما به بهترین شکل پاسخ داده خواهد شد.

امکانات طراحی سایت تخفیف

سایت یا اپ کدنویسی شده

80.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت + اپ کدنویسی شده

100.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت یا اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

110.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

سایت+ اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

130.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

مشاهده برجسته ترین نمونه کار طراحی سایت اختصاصی ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت نمونه کار طراحی سایت در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو 1 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 2 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 3 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت گردشگری ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم گردشگری با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت آگهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم آگهی با ما در ارتباط باشید.

طراحی وب سایت خود را هم اکنون سفارش دهید!

شما می توانید برای سفارش طراحی وبسایت تخفیف با شماره 88930113-021 تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین وب سایت شماره تلفن خود را وارد نمایید ، در اسرع وقت تیم بازاریابی ویستا با شما تماس خواهند گرفت.

طراحی سایت مشابه تخفیفان و نت برگ

طراحی-سایت-مشابه-تخفیفان

سایت تخفیفان یکی از نمونه های موفق ساخت وب سایت تخفیف می باشد. این مجموعه با معرفی خدمات و محصولات سایر شرکت ها و موسسات به کاربران ، مبلغ معینی را جهت تخفیف هرکدام مشخص کرده و امکان پرداخت آنلاین را فراهم نموده است. در واقع این سایت به ویژگی ها و تصاویر هر کدام از خدمات نظیر تفریحی و فرهنگی اشاره کرده و مبلغی را به عنوان تخفیف از کل قیمت آن کسر می نماید.

طراحی-سایت-مشابه-نت-برگ

از مورد دیگر در زمینه طراحی سایت تخفیف می توان به نت برگ اشاره کرد. این سایت با معرفی و ارائه تخفیف در زمینه خدماتی همچون تفریحی و ورزشی، فرهنگی، آموزشی، رستوران ها، تورهای مسافرتی و موارد بسیاری دیگر فعالیت میکند. نت برگ در واقع طرف قرارداد بسیاری از شرکت ها و مجموعه های بزرگ می باشد که با توافق میان طرفین، بخشی از فروش هر سرویس به این مجموعه تعلق می گیرد.

طراحی اپلیکیشن تخفیف

موبایل های هوشمند این فرصت را برای کسب و کارهای گوناگون به وجود آورده اند که با طراحی اپلیکیشن ، خدمات و محصولات خود را به کاربران معرفی کرده و فروش بیشتری را بدست آورند. در این بین تیم ویستا شرایطی را فراهم کرده است که در کنار طراحی سایت تخفیف خود، یک اپلیکیشن حرفه ای مانند طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار را داشته باشید. با استفاده از اپلیکیشن می توانید در هر لحظه و مکان با مشتریان خود در ارتباط باشید و خدمات خود را با کیفیتی به مراتب بهتر به کاربران ارائه نمایید.

مشاوره رایگان

برای آنکه اطمینان داشته باشید در مسیر درستی گام برداشته اید و سرمایه‌ شما در بهینه‌ترین حالت ممکن هزینه می‌شود ، لازم است کارتان را با یک برنامه‌ریزی اصولی و دقیق و مشورت با افراد حرفه ای آغاز کنید . تیم دیجیتال مارکتینگ ویستا این آمادگی را دارد که در زمینه فعالیت شما برای توسعه و پیشرفت کسب و کارتان ، به عنوان قدیمی ترین شرکت طراحی سایت مشاوره ای اختصاصی ارائه دهد. شرکت ویستا در تمامی حوزه های طراحی سایت اعم از طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت وردپرس و… فعالیت داشته و در زمینه ی طراحی سایت تجربه ی بسیار دارد.

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

سوالات متداول طراحی سایت تخفیف ویستا

معمولا زمان انجام پروژه های استاندارد طراحی سایت بین 1 تا 2 ماه کاری می باشد اما زمان دقیقتر آن پس از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی وبسایت شما تعیین خواهد شد .

تیم ویستا پس از کامل کردن طراحی وب سایت شما ، تا یک سال برای سایت های اختصاصی و سه ماه برای سایت های وردپرسی بصورت کامل تمام مسائل فنی را پشتیبانی خواهد کرد. پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما امکان تمدید قرار داد برای یکسال دیگر نیز وجود خواهد داشت .

شما می توانید با تیم  دیجیتال مارکتینگ ویستا تماس بگیرید و جزئیات کار خود را بصورت کامل با تیم ما به اشتراک بگذارید . پس از بررسی جزئیات ، مناسب ترین بسته را به شما معرفی خواهد شد.

طبق قوانین شرکت ویستا ، 30 درصد مبلغ پروژه درابتدا شروع کار از مشتری گرامی دریافت خواهد شد . مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله بصورت کامل تسویه خواهد شد.

در طراحی سایت تخفیف ، شما به صورت کامل به تمام ویژگی های مدیریتی دسترسی دارید . همچنین قادر هستید که در پنل ادمین خود به صورت مجزا افراد مختلفی را با سطح دسترسی متفاوت ایجاد نمایید.

انواع خدمات طراحی سایت ویستا

‫5/5 ‫(1 نظر)
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا