طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی

ساخت اپلیکیشن چند فروشگاهی(مارکت پِلیس)

با تیم تخصصی ویستا

هر چه رو به جلو حرکت می کنیم، رد پای خرید مجازی از طریق اپلیکیشن بیشتر احساس می شود؛ پس آشنا شدن با این حوزه و بازار  فروش آن خالی از لطف نیست. ما در این صفحه قصد داریم در مورد اپلیکیشن چند فروشگاهی به همراه مزایا، امکانات و طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی صحبت کنیم.

اپلیکیشن چند فروشگاهی یا مارکت پِلیس چیست؟!

نام دیگر اپلیکیشن چند فروشگاهی، اپلیکیشن مارکت پلیس(market place) است؛ در این نوع از اپلیکیشن ها به جای فروش یک نوع محصول با برندی واحد، چندین نوع محصول با برندهای مختلف به فروش می رسند؛ نکته ی قابل توجه این است که صاحب اپلیکیشن چند فروشگاهی می تواند به دو صورت فعالیت کند:

مدیریت

در این حالت، فرد سازنده ی اپلیکیشن بستری برای فروشندگان دیگر فراهم می کند تا آن ها بتوانند در این اپلیکیشن، محصولات خودشان را به فروش برسانند و فرد سازنده، محصولی را به فروش نمی رساند؛ در این شرایط منبع درآمد فرد از حق کمیسیون دیگر فروشندگان تامین می شود.

تفاوت اپلیکیشن فروشگاهی و چند فروشگاهی

فروش و مدیریت

در این حالت، فرد سازنده ی اپلیکیشن علاوه بر فراهم کردن بستری برای فروش دیگران، خود نیز محصولاتش را به فروش می رساند و منبع درآمد وی هم از حق کمسیون فروشندگان دیگر تامین می شود و هم از سود ناشی از فروش کالاهای شخصی خودش.

تفاوت اپلیکیشن چند فروشگاهی و اپلیکیشن فروشگاهی؟!

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی و اپلیکیشن فروشگاهی برای یک نوع کسب و کار ایجاد می شود؛ به طور مثال یک مغازه ی کفش فروشی با برند ” کفش راحت” اقدام به ساخت اپلیکیشن می کند و در این اپلیکیشن تنها برند “کفش راحت” به فروش می رسد؛ اما در اپلیکیشن چند فروشگاهی، صاحب اصلی اپلیکیشن با چند فروشگاه مختلف وارد مذاکره می شود و محصولاتی متفاوتی مثل کفش، لباس و… را به فروش می رساند.

 

دیجی کالا نمونه ای از اپلیکیشن چند فروشگاهی است که به طور همزمان چندین برند و محصول را برای خرید معرفی می کند.

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی به چه مشاغلی پیشنهاد می شود؟!

در جواب باید بگم که هر شغلی که در حال حاضر به ذهن شما خطور کرد، قابلیت حضور در اپلیکیشن چند فروشگاهی را دارد؛ با مثال میگم: 

شغل های خدماتی: کارواش، املاک، تدریس هر نوع علم و مهارتی، آرایشگری و حتی دلاکی؛ بله!!! دلاکی

تعجب کردین ولی واقعیته، تو دنیای اپلیکیشن شما با مشتری هایی رو به رو می شوید که حتی دلتنگ دلاکی هستند؛ پس تا وقتی مشتری هست، ارائه ی خدمات هم باید باشه

شغل های فروشندگی: هر نوع فروش محصولی از شیر مرغ تا جون آدیمزاد در اپلیکیشن فروشگاهی می تواند قرار گیرد.

اپلیکیشن چند فروشگاهی چیست؟!

معروف ترین اپلیکیشن های چند فروشگاهی در ایران

اپلیکیشن چند فروشندگی فروشگاه

دیجی کالا معروف ترین اپلیکیشن چند فروشگاهی است که محصولات فروشگاهی را به فروش می رساند؛ همانطور که می دانید محصولات مختلف و متوع با برندهای گوناگون در آن به فروش می رسد.

لوگو آچاره

اپلیکیشن چند فروشندگی خدماتی

اپلیکیشن آچاره خدمات مختلفی چون نظافت، لوله کشی و ... را به مخاطبان ارائه می دهد و بستری را برای افراد متخصص فراهم آورده تا بتوانند توسط این اپلیکیشن به مشتریان خود برسند

معروف ترین اپلیکیشن های چند فروشگاهی در ایران

اپلیکیشن چند فروشندگی رستوران

در اپلیکیشن اسنپ فود شما می توانید انواع غذا را از رستوران ها و کافه های متفاوت سفارش دهید؛ پس این اپلیکیشن بستری را فراهم کرده تا فروشندگان بتوانند غذای رستوان خود را به فروش برسانند.

لوگو اپلیکیشن دیوار

اپلیکیشن چند فروشندگی آگهی

اپلیکیشن دیوار برای این ساخته شده است  که فروشندگان مختلف بتوانند اجناس، خانه، ماشین و هر گونه اقلام دیگر را آگهی کنند و از این راه، مشتری های خود را پیدا کنند. حساب می آید.

مزایای اپلیکیشن چند فروشگاهی

(برای صاحب اپلیکیشن)

ایجاد کارآفرینی

ایجاد کارآفرینی

سازنده ی یک اپلیکیشن چند فروشگاهی با ساخت چنین اپلیکیشنی فضای خیلی مناسبی را برای فروش دیگران فراهم می کند و فروشندگان می توانند به خوبی فعالیت داشته باشند؛ کارآفرینی از این زیباتر است؟!

کاهش اصطحکاک

کاهش اصطحکاک

اپلیکیشن چند فروشگاهی مانند یک پاساژ معروف در شهر است؛ با این تفاوت که اپلیکیشن در فضای مجازی و پاساز در فضای حضوری مطرح است؛ هماهنگی میان فروشندگان در حالت حضوری راحتتر است و یا مجازی؟!

تقویت برندینگ

در هر بیزینسی اگر شما بتوانید خدمات بیشتر و متنوع تری را ارائه دهید، قطعا از برندینگ بهتری برخوردارید؛ در اپلیکیشن چند فروشگاهی نیز به علت وجود بستری نامحدود برای خدمات بیشتر، بهبود برندینگ امری معمول است.

گسترش نامحدود

فضای مجازی برعکس فضای حضوری هیچ محدودیتی ندارد و شما با بهبود ساختار اپلیکیشن خود می توانید بی نهایت محصول و خدمات را ارائه دهید و این مسئله از لحاظ برنامه ریزی و مسائل دیگر کاملا بدون چالش است.

مزایای اپلیکیشن چند فروشگاهی

(برای فروشندگان دیگر)

کاهش هزینه تبلیغ

حذف هزینه ی تبلیغ

تبلیغات و مارکتینگ به طور کامل بر عهده ی صاحب اپلیکیشن است و فروشندگان تنها وظیفه ی فروش در اپلیکیشن را دارند؛ از این رو هزینه ی تبلیغات و برندینگ بر دوش آنان نیست.

فروش آسان تر محصولات

یک فروشنده در حالت حضوری باید کلی انرژی و زمان بگذارد تا خرید صورت بگیرد؛ ولی در فروش از طریق اپلیکیشن، تمامی مراحل فروش در قالب اپلیکیشن صورت گرفته و این مسیر به راحتی طی می شود.

جذب مشتری بیشتر

افزایش جامعه ی آماری مشتری

فروشندگان حضوری در بهترین حالت بتوانند محصولات خود را به دورترین نقطه ی شهر بفروشند؛ اما در فروش از طریق اپلیکیشن می توانند محصول خود را به هر نقطه از ایران و جهان بفروشند.

کسب محبوبیت

کسب جایگاه و محبوبیت

در فروش از طریق اپلیکیشن چند فروشگاهی، فروشندگان می توانند در بستری کار کنند که از جانب مردم شناخته شده و دیگر نیازی به اثبات خود ندارند؛ زیرا صاحب اپلیکیشن مسئول تبلیغات و برندینگ است.

مشاوره رایگان و ثبت سفارش

اگر سوال، ابهام و درخواست سفارش داشتی حتما باهامون تماس بگیر

اگر شرایط تماس گرفتن نداری میتونی شمارت رو داخل باکس تایپ کنی و گزینه ی ارسال رو بزنی؛ در اسرع وقت بهت پاسخ میدیم.

اگر عجله داری حتما برامون تو قسمت یادداشت بگو و تایم دلخواه برای رو هم بنویس.

مشاوره رایگان

امکانات صاحب اپلیکیشن

دریافت گزارش کامل از درآمد تمامی فروشندگان

امکان ایجاد دو یا چند پنل مدیریتی

ثبت تسویه حساب توسط فروشنده ها در زمان های مختلف

ارائه ی گزارش کامل از میزان کمیسیون صاحب اپلیکیشن

امکان اضافه کردن بی نهایت فروشنده

احراز هویت امنیتی برای ثبت نام فروشندگان

امکانات فروشندگان

پنل مدیریت جداگانه برای هر فروشنده

امکان فروش به صورت تکی و عمده

ثبت تسویه حساب در زمان دلخواه

معرفی بیشتر فروشندگان با امتیاز بالا

افزودن محصول بصورت نامحدود

انبار محصول به صورت جداگانه

ارسال نوتیفیکیشن تخفیفات ویژه به کاربر

ثبت نام با شماره موبایل

ارسال پیامک لحظه ای به کاربر

مشاهده ی نظرات دیگر کاربران

امکانات کاربران

امکانات کاربران

جستجو با فیلترهای متنوع و زیاد

مشاهده ی محصولات پر بازدید

مشاهده ی فروشندگان بر حسب شهر

پرداخت وجه با شیوه های متفاوت

سوالات متداول

طبق قوانین ویستا، 30 درصد مبلغ نهایی پروژه در ابتدا شروع کار از طرف مشتری گرامی دریافت خواهد شد و مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله به صورت کامل تسویه خواهد شد. این اطمینان را داشته باشید در ازای مبلغی که بابت هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی پرداخت می نمایید به مزایای بسیاری از قبیل شناخته شدن در فضای آنلاین و افزایش میزان فروش دست خواهید یافت.

معمولا زمان انجام پروژه های استاندارد ساخت فروشگاه اینترنتی آنلاین، بین 1 تا 2 ماه کاری زمان میبرد؛ اما زمان دقیق تر آن پس از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی فروشگاه شما مشخص خواهد شد.

مشاوره ی تخصصی ویستا کاملا رایگان است و کافیست با مشاوران ما تماس بگیرید تا پاسخ شما را بدهند.

تیم  ویستا  پس از تکمیل طراحی فروشگاه اینترنتی شما، تا یک سال به صورت کامل تمام مسائل فنی و پشتیبانی را انجام می دهد؛ پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما امکان تمدید قرار داد برای یکسال دیگر ایجاد خواهد شد.

‫0/5 ‫(0 نظر)
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا