سئو سایت انگلیسی

سایت های دو زبانه ، برای اینکه بتوانند علاوه بر داخل ، از خارج از کشور هم ورودی بگیرند باید اقدام به سئو سایت انگلیسی بکنند. حالا چرا انگلیسی ؟ به این دلیل که زبان انگلیسی زبان بین المللی است و با به کار گیری این زبان در سایت و بهینه سازی آن برای موتور های جستجو ، تمامی مردمان جهان می توانند مخاطب تو باشند. 

کسب و کار هایی که محصولات یا خدمات خود را علاوه بر ایران به کشور های دیگر هم ارائه می دهند از سایت های دو زبانه (multilingual website) استفاده می کنند. مثل صادر کنندگان پسته ، بادام ، زعفران و یا هر کسب و کاری قصد فروش محصولات خود به خارج از کشور داشته باشد.

قبل از هر چیز ، مشاوره سئو!

پیشنهاد ما به شما این است که قبل از هر کاری از تیم مجرب ویستا مشاوره ای رایگان و بسیار کارآمد بگیرید  تا از روند سئو سایت انگلیسی و نحوه بهینه سازی سایتتان آگاهی لازم را بیابید. حتما می دانید که مرحله ی پس از طراحی سایت ، سئوی سایت است و بدون انجام این مرحله ، موتور های جستجو نظیر گوگل سایت شما را ، سایت با ارزشی نمی شمارد و در نتایج جستجو بالا نمی آورد. پس درنگ نکنید و شماره تلفن خود را در کادر زیر قرار دهید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

مشاوره و تحلیل رایگان سئو سایت

نحوه انجام سئو سایت انگلیسی

همانطور که در پاراگراف اول گفته شد ، سئو سایت انگلیسی همان کار هایی است که برای بهبود سئو سایت های فارسی زبان خودمان انجام می دهیم ؛که شامل سئو درون صفحه ، سئو بیرون صفحه و سئو سبز یا تکنیکال است. برای آشنایی بیشتر می توانید به مقاله سئو سایت مراجعه کنید. 

  • همه محتوا ها به زبان انگلیسی باشد.
  • عنوان ، alt ، و نام عکس ها به زبان انگلیسی باشد.
  • سرور ها در کشور های انگلیسی زبان باشند.
  • به طور کلی هر چیزی که قرار می دهیم باید انگلیسی باشد . مثل لینک ها و بک لینک ها ، انکر تکست ها ،تگ ها ، متا تگ ها ، کامنت ها و …

تجربه و رابط کاربری عالی (Perfect UI and UX)

ارائه یک تجربه کاربری عالی به کاربران ورودی سایت ، کاری واجب است که باعث می شود مشتریان احتمالی ، دفعه های بعد هم به سراغ ما بیایند یا خیر . مثلا کسی که به سایت ما سر میزند ، با خاطره ای خوش سایت را ترک می کند و از برند ما خاطره خوبی خواهد داشت ؟ یا اینکه از کرده خود پشیمان شده و توبه کار می شود ؟ بسیاری از سایت ها را میبینیم که واقعا تجربه کاربری مناسبی را ندارند و کاربر ، هر چقدر هم حرفه ای باشد گیج  می شود. برای داشتن یک تجربه کاربری یا UX عالی ، باید کاربران ورودی را بررسی کنیم و ببینیم که کسی که وارد این صفحه یا این سایت می شود چه توقعاتی دارد . و چطور می توانیم او را راضی نگه داریم. در سئو به زبان انگلیسی به دلیل اینکه مخاطبان ما از سراسر دنیا هستند و سایت های انگلیسی زبان تجربه های کاربری بسیار قدرتمندی دارند ، ما هم باید از این لحاظ عالی عمل کنیم تا بتوانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم. تجربه کاربری ، یک عنصر بسیار موثر در حوزه سئو می باشد که در خیلی از مواقع باعث افزایش ماندگاری کاربر در صفحات سایت ما می شود . و هر چقدر نرخ ماندگاری افزایش یابد ، گوگل اعتبار بیشتری به صفحه می دهد و در نتایج هم رشد می کند.

تجربه کاربری مناسب | UX

رابط کاربری ، یا User Interface به جنبه های زیبایی شناسی یک محصول ، سایت و یا یک صفحه از سایت گفته می شود که تاثیر بسیار مثبتی می تواند روی دیدگاه کاربر روی برند ما داشته باشد. داشتن یک رابط کاربری مناسب ، همیشه تاثیر خود را روی ذهن کاربر می گذارد . اساسا وقتی کسی ، یک فضای زیبا را می بیند ، راحت تر می تواند به آن اعتماد کند.یک برند ، هر قدر هم که معتبر باشد ، اگر رابط کاربری ضعیفی داشته باشد ، اعتماد کردن را سخت می کند.

گاهی اوقات کوچکترین نکات که ممکن است خیلی بی اهمیت به نظر برسد. در صورت تکرار می تواند خیلی زننده باشد. حتی اگر زننده هم نباشد ، ممکن است حس مثبتی که می توانید از کاربر بگیرید منتفی شده و قضیه اعتماد کنسل شود.

سرعت عالی (Perfect Speed)

سرعت ، یکی دیگر از موارد پر اهمیت برای سئو سایت انگلیسی و به طور کلی برای سئو هر مدل سایتی است. سرعت ، با این که از زیر مجموعه های تجربه کاربری به حساب می آید ، به دلیل اهمیت بسیار زیادش ما آن را در قسمتی جداگانه قرار دادیم . 

سرعت می تواند تاثیر زیادی روی سئو سایت انگلیسی زبان شما داشته باشد. به این دلیل که گوگل اهمیت زیادی برای سرعت سایت قائل است. بار ها شده که قصد ورود به سایتی را داشته اید و به دلیل سرعت پاینن آن سایت ، بیخیال آن شده اید و نتیجه دیگری را انتخاب کرده اید. اگر سرعت سایت شما هم پایین باشد ، دیگران هم همینکار را خواهند کرد.

سعی کنید در انتخاب هاست و سرور برای سایتتان دقت زیادی بکنید تا از کمبود سرعت سرور رنج نبرید و مشتری های خود را نپرانید.

با توجه به تحریم های سفت و سخت علیه ایران ، فرایند سئو برای سایت هایی غیر از زبان فارسی بسیار سخت شده است ولی غیر ممکن نیست و اگر بتوانید کیفیت بالای سایت خود را به گوگل اثبات کنید ، میتوانید در نتایج بالا بیاید.

بله . با توجه به اینکه تولید محتوا به زبان انگلیسی باید از هر لحاظی بدون نقص و اشتباهی باشد ، به متخصصان سئو با دانش کافی انگلیسی نیاز می شود که برای شرکت سئو کار هزینه بر خواهد بود.

بسته به نوع قرارداد و زمینه فعالیت شما این میزان متغیر است و هر چقدر درحوزه کاری شما رقابت بیشتری باشد ، بیشتر به طول می انجامد. با تماس با تیم پشتیبانی ویستا و مشاوره رایگان می توانید دقیقتر به پاسخ خود برسید.

‫5/5 ‫(1 نظر)
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا