توسعه قرار داد هوشمند بر بستر اتریوم

قراردادهای هوشمند پوشش دهنده شبکه بلاک چین هستند، زیرا با استفاده از چنین قراردادهایی می توان خدمات و ویژگی های متنوعی را به شبکه اضافه کرد. استفاده گسترده از بلاک چین اتریوم به دلیل ویژگی ها و خدمات منحصر به فرد، طراحی قرارداد هوشمند بر روی پلتفرم اتریوم را اجتناب ناپذیر می کند. شرکت ویستا به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در توسعه قرارداد هوشمند (Smart contract) اتریوم با ارائه خدمات حرفه ای و به روز در راستای کدنویسی و اجرای این قراردادها، خدمات ارزنده ای را برای توسعه کسب و کارها و سازمان ها ارائه می کند.

ثبت سفارش و مشاوره رایگان 

طراحی قرارداد هوشمند بر بستر اتریوم

اتریوم بزرگترین و پیشرفته ترین بلاک چین موجود است. این شبکه خدمات و ویژگی های بی شماری مانند گاز و ماشین مجازی اتریوم (EVM) ارائه می دهد. علاوه بر این، به دلیل کدنویسی منحصر به فرد این شبکه، تمامی قراردادهای مبتنی بر اتریوم بر روی پلتفرم آن قابل اجرا هستند. از این ویژگی ها می توان برای کدنویسی و اجرای قراردادهای هوشمند مختلف حتی در طراحی سایت صرافی استفاده کرد. این قراردادها به نوبه خود خدمات این بلاک چین را گسترده تر و بهتر می کند.

قرارداد هوشمند اتریوم چه پروژه هایی را ارائه میدهد؟

معرفی و توسعه ارز های دیجیتال

جذب سرمایه

ایجاد سازمان‌های مجازی

اپلیکیشن های توزیع شده غیرمتمرکز

قرارداد هوشمند اتریوم در چه زمینه هایی استفاده میشود؟

استفاده از قراردادهای هوشمند در کسب و کار ها مزایای بسیاری دارد. بنابراین، صنایع بی شماری از این فناوری برای توسعه تجارت خود استفاده می کنند.

تجارت

کارگزاری

بانکداری

حواله‌های بانکی

معاملات ارز دیجیتال

صنعت خرده‌فروشی

بهداشت و درمان

رسانه و سرگرمی

خدمات دولتی

وام‌دهی

مدیریت هویتی

مدیریت زنجیره تامین

طراحی قرارداد هوشمند بر بستر اتریوم

غیر متمرکز و بدون محدودیت در پردازش

به یاد داشته باشید که تنها تفاوت بین قراردادهای هوشمند و قراردادهای معمولی عدم تمرکز آنهاست. مزیت اصلی ارز دیجیتال اتریوم این است که هیچ محدودیتی برای پردازش قراردادها وجود ندارد و اتریوم به جای ارائه عملیات محدود، به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا نرم افزارهای خودکار را روی بلاک چین اجرا کنند. بنابراین، بلاک چین اتریوم توسط افرادی که برنامه های کاربردی ارائه می دهند قابل استفاده خواهد بود.

بدون واسطه و عدم تغییر پذیری اطلاعات

مطمئن

ذخیره‌سازی دیتاها

دقیق و پر سرعت

شفافیت

چند امضایی

امنیت بالا

اتوماسیون پیشرفته

فرم در خواست مشاوره

برای دریافت مشاوره می توانید مشخصات خود را در فرم زیر وارد نمایید تا مشاورین ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس حاصل فرمایند.

برای تماس مستقیم با مشاورین ما از طریق گزینه ها موجود در این بخش می توانید با تیم مشاورین ویستا ارتباط برقرار نمایید.

کاربردهای قراردادهای هوشمند اتریوم

بازار ارز های دیجیتال

بازارهای دیجیتال: قراردادهای هوشمند با حذف واسطه ها و استفاده از دیفای، رونق این بازارها را دوچندان کرده است.

خدمات کشت سرمایه

خدمات کشاورزی سرمایه: کشاورزی بازده یا کشت سرمایه جایگزین مناسبی برای استخراج ارز دیجیتال است و سودآوری بالایی دارد.

وام دهی

وام دهی: قراردادهای هوشمند با حذف واسطه ها فرآیند وام دهی را خودکار و ایمن کرده است.

روند اجرای کار در شبکه اتریوم چگونه صورت میگیرد ؟

1

مشتری و ارائه دهنده خدمات به پلت فرم متصل می شوند.

2

پروتکل های موجود در پلتفرم قرارداد هوشمند مورد نیاز هر دو طرف را ایجاد می کنند.

3

مشتری هزینه خدمات درخواستی را پرداخت می کند.

4

سرور در این مورد مطلع شده و درخواست مورد نظر را ارسال می کند. در این مرحله نتیجه به پلتفرم گزارش می شود.

5

مشتری تایید می کند که خدمات درخواستی انجام شده است.

6

هزینه پرداخت شده به حساب ارائه دهنده واریز می شود.

طراحی سایت NFt

صاحب اولین فروشگاه NFT کشور شوید

اولین ها ماندگار می‌شوند! مانند: والکس، نوبیتکس، بایننس و...

فرصت رو از دست ندید! بهترین زمان برای راه اندازی فروشگاه NFT در کشور! در حال حاضر خرید و فروش توکن NFT به یکی از معاملات سودآور برای بسیاری از فعالان و علاقه‌مندان به دنیای کریپتوکارنسی در سرتاسر جهان محسوب میگردد که بسرعت در حال گسترش و ترند شدن است و هیچ نمونه مشابهی نیز در کشور ندارد.

همین حالا صاحب اولین بازار NFT در ایران باشید

سوالی دارید؟ ما آنلاین هستیم

قرارداد هوشمند چیست ؟

قرارداد هوشمند برنامه ای است که در صورت رعایت شرایط به خصوص، معاملات را به صورت خودکار انجام می دهد عملکرد اصلی در طراحی صرافی غیر متمرکز با همین فرمول صورت میپذیرد.

قراردادهای هوشمند اتریوم ابزارهایی هستند که می‌توانند بدون نیاز به ارگان یا نهاد واسطه، در صورت رعایت شرایط خاص، تراکنش‌ها را به‌طور خودکار انجام دهند. همین موضوع سبب شده که یکی از پلتفرم های غیرمتمرکز محسوب می شود. این قرارداد اغلب با اتریوم مرتبط است و مبتنی بر بلاک چین است. این ایده برای تطبیق قراردادهای هوشمند طراحی شده است، اما محدود به یک بلاکچین نیست.

چه واضح باشد چه نباشد، واسطه ها در زندگی دیجیتال ما نفوذ می کنند. یک نهاد واسطه یا مرکزی که نه تنها شبکه را مدیریت می کند، بلکه قوانین را نیز اجرا می کند.

قرارداد هوشمند اتریوم توسط بلاک چین ممکن شده است. شبکه ای از سیستم هایی که با هم کار می کنند تا قوانین شبکه را بدون نیاز به واسطه  تایید کنند.

در قراردادهای سنتی، سندی شرایط روابط دو طرف را تعریف می کرد که طبق قانون قابل اجرا بود. اگر یکی از طرفین الف شرایط را نقض کند، طرف ب می تواند طرف الف را به دلیل نقض قرارداد به دادگاه بکشاند. اما یک قرارداد هوشمند چنین قراردادهایی را به صورت کد اجرا می کند. بنابراین قوانین به طور خودکار بدون دخالت دادگاه (یا هر شخص ثالث) اجرا می شوند همین امر باعث محبوبیت قرارداد های هوشمند شده است.

تاریخچه قرارداد های هوشمند

برای اولین بار در سال 1993، ایده یک قرارداد هوشمند توسط دانشمند کامپیوتر و رمزنگار نیک سابو به عنوان نوعی ماشین فروش دیجیتال توصیف شد. او در مثال معروف خود توضیح داد که چگونه کاربران می توانند 1 دلار را وارد کنند و کالایی مانند غذا یا نوشیدنی را از دستگاه دریافت کنند.

قراردادهای هوشمند از این نظر یکسان هستند که با توجه به ورودی داده شده، کاربر باید بتواند انتظار یک نتیجه خاص را داشته باشد.

چرا بهتر است از قرارداد هوشمند اتریوم استفاده کنیم؟

Bincoin اولین ارز دیجیتال جهان بود که از قراردادهای هوشمند در ابتدای ظهور پشتیبانی می کرد. اما در مقایسه با اتریوم بسیار محدود است. هر تراکنش یک قرارداد هوشمند است زیرا شبکه تنها در صورت رعایت شرایط خاص تراکنش ها را تایید می کند. کاربر باید امضای دیجیتالی ارائه دهد که ثابت کند مالک واقعی ارز مورد نظر است. فقط صاحب یک کلید خصوصی بیت کوین می تواند چنین امضای دیجیتالی را ایجاد کند.

در مقابل، اتریوم جایگزین شبکه محدود بیت کوین شده و زبانی را جایگزین آن می کند که به توسعه دهندگان اجازه می دهد از بلاک چین برای پردازش بیشتر ارزهای دیجیتال استفاده کنند. این زبان Turing-complete است، به این معنی که از مجموعه گسترده‌تری از دستورالعمل‌های محاسباتی پشتیبانی می‌کند. 

قراردادهای هوشمند چگونه با یکدیگر کار می‌کنند؟

قراردادهای هوشمند قرار نیست به صورت مجزا مورد استفاده قرار گیرند. برخی از قراردادهای هوشمند برای کمک به سایر قراردادهای هوشمند ساخته شده اند.

به عنوان مثال، هنگامی که شخصی از طریق یک قرارداد هوشمند روی دمای یک روز گرم تابستان شرط بندی می کند، ممکن است واکنش زنجیره ای از قراردادها را آغاز کند. یک قرارداد از داده های خارجی برای تعیین آب و هوا استفاده می کند و قرارداد دیگر می تواند در صورت تحقق شرط، بر اساس اطلاعاتی که از قرارداد اول دریافت کرده است، و این شرط را اجرا کند.

با در نظر گرفتن این موضوع، قراردادهای هوشمند اتریوم بلوک های سازنده برنامه های غیرمتمرکز و حتی کل شرکت ها را تشکیل می دهند که شرکت های غیرمتمرکز مستقل نامیده می شوند.

پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا