طراحی سایت کاریابی

طراحی سایت کاریابی یکی از زمینه های طراحی وب سایت اختصاصی است که در سال های اخیر تعداد زیادی از کارجویان و کارفرمایان به اینگونه سایتها علاقه زیادی نشان میدهند. ساخت وبسایت کاریابی و استخدام، فضایی ایجاد میکند تا کارفرما ها بتوانند آگهی استخدام خود را برای تعداد بیشتر و افراد مرتبط تری به نمایش بگذارند و برای کارجویان نیز فرصتی برای یافتن شغلی با ویژگی های مورد نظرشان وجود خواهد داشت. بنابراین تیم ویستا بسته هایی تخصصی مناسب برای طراحی وب سایت وکلا با مناسب ترین قیمت طراحی سایت کاریابی در نظر گرفته است. شما میتوانید ویژگی های منحصربفرد طراحی سایت مختص استخدام را در ادامه مشاهده فرمایید.

مشاوره

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت کاریابی ویستا

قبل از این که تصمیمی در خصوص طراحی وب سایت کاریابی بگیرید ، تیم ویستا به شما یک مشاوره اختصاصی در مورد امکانات مورد نیاز سایت کاریابی پیشنهاد کند. شما می توانید برای اطلاع از هزینه طراحی سایت کاریابی ، فرم زیر را پر کرده تا مشاورین ما در کوتاهترین زمان با شما تماس بگیرند.

تماس مستقیم با کارشناسان ویستا:
وب-سایت-کاریابی-حرفه ای

چرا به طراحی وب سایت کاریابی نیاز است؟

در گذشته ای نه چندان دور کارجویان برای پیدا کردن شغل، باید به دفاتر کاریابی مراجعه میکردند. اما مدتی ست که دیگر هر کاری از طریق اینترنت و به صورت آنلاین صورت میگیرد و روز به روز به تعداد وبسایت ها و ساخت اپلیکیشن هایی که کارها را برایمان راحت میکنند افزوده میشود. سایت هایی مانند جابینجا، از نمونه های موفق طراحی سایت استخدامی هستند که فضایی برای کارفرمایان و کارجویان فراهم می آورند تا بتوانند به راحتی به هدف خود برسند.

طراحی سایتهای کاریابی به این صورت است که مشاغل را در دسته بندی های متفاوتی به کاربر نمایش میدهد و با استفاده از فیلتر ها، کارجویان میتوانند لیست مشاغل مد نظر خود را بیابند. همچنین بسیاری از طراحی وبسایت های استخدام، برای سهولت کاربران امکان ساخت رزومه با قالب های حرفه ای و آماده را بریا کارجویان فراهم میکنند. کارفرما ها میتوانند با پرداخت مبلغی، آگهی خود را روی سایت قرار دهند تا به افراد جویای کار نمایش داده شود. همچنین از ویژگی های ساخت وبسایت این است که کارفرما ها میتوانند مهارت های مورد نیاز برای سمت مورد نظر و همچنین، نوع کار از لحاظ پاره وقت، تمام وقت ، دورکاری و .. را مشخص کنند.

خدمات ویژه ویستا در زمینه ساخت وب سایت کاریابی !

web-page

طراحی جذاب و کاربردی

بحث زیبایی بصری سایت و همچنین راحتی در استفاده بخش های سایت یک موضوع پراهمیت است که در میزان موفقیت تاثیر به سزایی میگذارد
support

پشتیبانی آنلاین

تیم پشتیبانی شرکت ویستا با پشتیبانی آنلاین در هر زمان پاسخگو و پشتیبان  مشکلات شما عزیزان خواهد بود 

tablet

طراحی واکنشگرا

نمونه کارهای طراحی سایت کاریابی که توسط تیم ویستا ارائه میشوند قابلیت نمایش صحیح در انواع نمایشگرها را دارا می باشند. 

vision

مناسب ترین قیمت

شرکت ویستا تلاش میکند ضمن ارائه بهترین کیفیت مناسب ترین تعرفه طراحی سایت کاریابی با قیمت طراحی سایت کاریابی مورد رضایت شما را ارائه دهد.

تعرفه طراحی سایت استخدامی چگونه است؟

هر نوع کسب و کاری نوع خاصی از طراحی سایت حرفه ای یا ساخت اپلیکیشن را میطلبد. خصوصا ساخت وبسایت استخدامی، نیاز به امکانات مخصوص خود میباشد. شما میتواند با توجه به گستردگی فعالیتتان، امکانات مورد نظر خود را با مشاورین ویستا در میان بگذارید و راهنمایی های مورد نیاز خود را در مورد ساخت وبسایت کاریابی دریافت نمایید.همچنین میتوانید هزینه طراحی سایت بسته های آماده را در بخش پایین مشاده نمایید. تنها کافیست شماره تماس خود را بگذارید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.

قیمت-وب-سایت-کاریابی

پکیج پایه

7.8 میلیون تومان

پکیج پایه طراحی سایت کاریابی برای مشاغلی نوپایی که تنها یک سایت با امکانات پایه برای معرفی کسب و کار  خود می خواهند مناسب است. 

پکیج متوسط

10.8 میلیون تومان

پکیج متوسط  طراحی وبسایت کاریابی برای افرادی که نه یک سایت مبتدی و نه سایت کاملا حرفه ای برای کسب و کار خود می خواهند مناسب است .

پکیج پیشرفته

14.8 میلیون تومان

پکیج پیشرفته طراحی وب سایت کاریابی برای افرادی که یک سایت کاملا حرفه ای با تمام قابلیت های موجود برای کسب و کار خود می خواهند مناسب است .

قابلیت های پکیج پایه

قابلیت های پکیج متوسط

تمام پکیج پایه به اضافه

قابلیت های پکیج پیشرفته

تمام پکیج متوسط به اضافه

طراحی سایت وکلا

سایت وکلا و آموزش مسائل حقوقی

سایت بازاریابی دیجیتال

سایت شرکت نرم افزاری

سایت خانم دکتر میرم قلی زاده

سایت دکتر مریم قلی زاده

سایت آگهی فروش

سایت فروش کالای خانه و آشپزخانه

تهیه غذای آنلاین

سایت فروش غذا

سوپرمارکت آنلاین

سایت فروشگاه اینترنتی

سایت موشن گرافیک

وب سایت کاریابی خود را سفارش دهید!

شما می توانید برای سفارش طراحی وب سایت خود و همینطور سئو وب سایت کاریابی ، با شماره 88551470-021 تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین وب سایت شماره تلفن خود را وارد نمایید ، در اسرع وقت تیم بازاریابی ویستا با شما تماس خواهند گرفت.

وب-سایت-کاریابی

امکانات طراحی سایت کاریابی

  • استفاده از فیلتر های پیشرفته برای یافتن مهارت، نوع ساعت کاری
  • امکان طراحی اپلیکیشن همگام با سایت
  • رزومه ساز آنلاین با قالب های پیشرفته و حرفه ای
  • پنل ارتباط  کارفرمایان با کارجویان
  • بخش مقالات و اخبار
  • همگام با اصول بهینه سازی برای موتورهای جستجو
  • استفاده از هاست قوی 
  • وبسایت کاملا ریسپانسیو
  • قابلیت گرفتن پشتیبانی از اطلاعات سایت
  • افزودن کاربران و معین کردن نقش و سطح دسترسی
  • امکان قرار دادن پیش نیاز کار
  • معرفی شرکت ها، تعداد پرسنل
  • امکان ارسال آگهی استخدام از طریق ایمیل

مزایای طراحی سایت کاریابی

نمایش توانایی ها

کارجویان با امکان ارسال رزومه برای شرکت های مورد نظر میتوانند خود را در معرض دید قرار داده و توانایی های خود را نشان دهند.

امکان-جستجو-فیلتر-پیشرفته

از آنجا که دسته بندی مشاغل و ساعات کاری انواع متفاوتی دارند، امکان جستجو و فیلتر پیشرفته در طراحی وبسایت کاریابی بسیار مهم است.

پنل ارتباط کارجویان و کارفرمایان ​ در ساخت وبسایت استخدامی باعث میشود کارجویان و کارفرمایان از طریق پنل بتوانند با هم در ارتباط باشند و قرار مصاحبه حضوری بگذارند

گذاشتن اخبار مرتبط در ساخت وبسایت کاریابی ، به سئو سایت و همچنین به افزایش بازدید کمک میکند و باعث میشود مخاطبین بیشتری جذب وبسایت و کسب و کار شما شوند.

طراحی سایت کاریابی و سئو ، برای چه افراد و کسب و کارهایی مناسب است؟

طراحی سایت کاریابی و سئو سایت  ، برای شرکت هایی مناسب است که قصد راه اندازی یک فضای آنلاین برای ارتباط کارفرمایان و کارجویان راه اندازی کنند . یا شرکت های کاریابی که قبلا به صورت حضوری فعالیت میکردند و حالا قصد ورود به دنیای آنلاین را نیز دارند. معمولا کسب درآمد از ساخت سایت کاریابی بدین صورت است که از شرکت کارفرما مبلغی جهت قرار دادن آگهی بر روی وبسایت دریافت میگردد. 

همچنین پلن هایی برای کارجویان نیز قرار دارد که در صورت تمایل میتوانند با خرید این پلن ها رزومه خود را بیشتر در معرض دید شرکت مورد نظر خود قرار دهند. از آنجایی که این وبسایت ها از بازدیدکنندگان زیادی نیز برخوردار است از درج آگهی و بنر تبلیغاتی نیز میتوان کسب درآمد کرد.

سئو-وب-سایت-کاریابی

سوالات متداول طراحی سایت کاریابی ویستا

معمولا زمان استاندارد انجام پروژه های  ساخت سایت  کاریابی ،بین 1 تا 2 ماه کاری می باشد اما زمان دقیقتر آن پس از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی سایت شما مشخص خواهد شد.

تیم ویستا پس از تکمیل طراحی وب سایت کاریابی شما، تا یک سال برای سایت های اختصاصی و سه ماه برای سایت های وردپرسی بصورت کامل از تمام مسائل فنی سایت شما پشتیبانی خواهد کرد. پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما امکان تمدید قرار داد برای یکسال دیگر نیز وجود خواهد داشت.

شما می توانید با تیم مارکتینگ ویستا تماس بگیرید و درخواست های خود را بصورت کامل به اشتراک بگذارید. پس از بررسی دقیق، تیم مارکتینگ ویستا بهترین بسته را به شما پیشنهاد خواهد داد.

طبق قوانین ویستا، 30 درصد مبلغ پروژه درابتدای شروع کار از مشتری گرامی دریافت خواهد شد و مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله بصورت کامل تسویه خواهد شد.

شما به صورت کامل به تمام ویژگی های مدیریتی دسترسی دارید.همچنین می توانید در پنل ادمین خود به به صورت مجزا افراد مختلفی را با سطح دسترسی متفاوت ایجاد نمایید.

شرکت ویستا یکی دیگر از طراحی سایت هایی که انجام می دهد که تقریبا مرتبط با طراحی سایت کاریابی است، طراحی سایت معرفی می باشد. که می توانید برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک کلیک کنید .

5 طراحی سایت کاریابی خلاقانه در دنیا

بسترهای شغلی خلاقانه (سایتهای کاریابی با طراحی خلاقانه ) به حرفه ای ها فضایی برای ارایه پرتفولیوهای خود و به کارفرمایان اطلاعات مفید درباره کاندیداهای بالقوه خود میدهند.

  1. طراحی سایت کاریابی  (www.behance.net)

این سایت در سال 2006 در نیویورک راه اندازی شد. تمرکز این سایت بر کمک به انواع  هنرمندان بصری برای پیدا کردن شغل مورد نظر است. در این سایت کارفرمایان متعددی از جمله Washington Post, New York City Ballet, Uber and Taco Bell فرصتهای شغلی خود را ارایه میدهند. این وبسایت برای کارفرمایان رایگان نیست (399 $ /Month  برای یک شغل و 1,499 $ تعداد نامحدود شغل). این سایت یک پلت فرم برای “طراحان سایت” میباشد تا بتوانند پرتفولیوهای کارهای بصری خود را مانند طراحی های گرافیکی، مد و عکاسی به نمایش بگذارد.

  • مزیت: این سایت به شما امکان دیده شدن توسط این شرکتهای معتبر را میدهد. کارفرمایان این امکان را دارند تا ازمیان بیش از 12 میلیون جویای کار، نیروی مورد نظر خود را انتخاب کنند.
  • معایب: این سایت پشتیبانی تلفنی ندارد.
  • نتیجه گیری : سایتی با پلت فرمی بخوبی طراحی شده که بصورت گسترده و در ابعاد جهانی به افراد دسترسی میدهد.
طراحی-سایت-کاریابی-behance

2.  طراحی وب سایت کاریابی dribbble.com

این سایت پلتفرمی شبیه به Behance دارد و به کارجویان امکان ارایه پرتفولیوهای خلاقانه و دیده شدن توسط شرکتهایی نظیر Facebook, Microsoft, Amazon & Salesforce را میدهد. این سایت پیشنه ای عالی در شبکه های اجتماعی دارد. این شرکت نیز همانند Behance پشتیبانی تلفنی ندارد. هزینه ارسال پزیشن های شغلی از 99$ تا 399$ در ماه متغیر است. این سایت از وبسایت های دیگر نظیر DeviantART   و Behance  موفقتر است و همچنین یکی از محبوبترین پلت فرم ها آنلاین برای طراحان میباشد. بیشتر شغلهای ارایه شده در این سایت تمام- وقت هستند تا پاره وقت و یا فریلنسر.

طراحی-وب-سایت-کاریابی-dribbble

3. طراحی سایت کاریابی  krop.com

این وبسایت در سال 2000 و در لس آنجلس راه اندازی شد. پلت فرم Krop فرصت های متنوعی برای کارهای خلاقانه مانند کپی رایترها (افراد طراح در زمینه تبلیغات )، طراحان تولید، مدیران شبکه های اجتماعی و انواع خلاقان بصری، شغل پیشنهاد میدهد و کارفرمایانی نظیر Apple, Verizon, PBS, Tesla & ESPN پزیشنهای شغلی خود را ارایه میدهند. این وبسایت برای کارفرمایان به ازای تعداد پست شغلی بیشتر هزینه کمتری(135$-199$) را دریافت میکند و همچنین پشتیبانی تلفنی نیز دارد.

طراحی-سایت-کاریابی-krop

4. طراحی وب سایت کاریابی (womenwhocode.com)

همانطور که از نام این سایت پیداست، این پلتفرم منبع بسیار مناسبی برای کارجویان خانم در صنعت تکنولوژی؛ به خصوص برای مهندسان نرم افزار، توسعه گران و طراحان وبسایت، میباشد. با دیتابیسی با بیش از 160,000 عضو در سراسر امریکا، کارفرمایان قادر هستند تا با برنامه‌نویسان خانم در هر سطحی ارتباط برقرار کنند. ابن وبسایت در سال 2011 در سان فرانسیسکو راه اندازی شد و همچنین از پشتیبانی نلفنی حمایت نمیکند.

  • هزینه پست شغل از 199$ در ماه برای یک فرصت شغلی تا 1,299$ برای پنج فرصت شغلی متغیر است و پستهای شغلی برای 1 ماه بر روی وبسایت باقی میمانند.
  • این وبسایت با پرداخت بیشتر این امکان را به کارفرمایان میدهد تا پست شغلی را بر روی فروم و صفحه توییتر خود نیز قرار دهند.

5. طراحی سایت کاریابی ( http://designjob.aiga.org )

این وبسایت یک سازمان عضویت حرفه ای برای طراحی با 70 چپتر و 18,000 عضو و همچنین قدیمیترین و بزرگترین شرکت در این زمینه است. شرکت ها میتوانند شغلها و کارورزی های مرتبط با طراحی را بر روی این پلت فرم قرار دهند. پستها برای 45 روز بر روی وبسایت اصلی، وبسایت محلی و شبکه های اجتماعی AIGA میماند. گذاشتن پست شغلی بر روی این وبسایت تقریبا گران است (Pro Bono &Internship : 50$ / Single Job: 225$ / Three Pack: 599$  ) ولی اجازه دسترسی به 18,000 طراح حرفه ای را میدهد.

طراحی-سایت-کاریابی-AIGA

مشاوره رایگان و اختصاصی ویستا

برای اطمینان از اینکه در مسیر درستی گام برمی دارید و سرمایه‌ های مالی و زمانی شما در بهینه‌ترین حالت ممکن هزینه می‌شوند ، لازم است کارتان را با یک برنامه‌ریزی اصولی و مشورت با افراد متخصص شروع کنید . تیم ویستا به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت در زمینه های مختلف اعم از طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی سایت شرکتی و… با داشتن مشاورانی مجرب و کارآزموده و بهترین نمونه کار طراحی وب سایت ، بهترین پیشنهاد را برای توسعه و پیشرفت کسب و کار شما ارائه خواهد کرد.

‫4/5 ‏‫(5 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا