طراحی سایت پوشاک

با گسترش خدمات آنلاین و شیوع بیماری کرونا در کشور بسیاری از مشاغل و کسب و کار ها برای این که بتوانند مشتریان خود را حفظ کنند و کسب و کار خود را توسعه دهند، اقدام به طراحی وبسایت اختصاصی کرده اند. فروشندگان و تولیدکنندگان لباس هم از مشاغلی هستند که نیازمند سفارش طراحی سایت هستند. ویستا به شما کمک می کند تا با آسودگی خاطر اقدام به طراحی وبسایت کنید. برای مشاهده قیمت طراحی سایت پوشاک و نیز نمونه کار های ویستا روی دکمه های زیر کلیک کنید.

طراحی سایت پوشاک
مشاوره

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت پوشاک ویستا

قبل از این که تصمیمی در خصوص طراحی وب سایت پوشاک بگیرید ، تیم ویستا به شما یک مشاوره اختصاصی در مورد امکانات مورد نیاز سایت پوشاک پیشنهاد کند. شما می توانید برای اطلاع از هزینه طراحی سایت پوشاک ، فرم زیر را پر کرده تا مشاورین ما در کوتاهترین زمان با شما تماس بگیرند.

با دیدن این ویدئو ، با فرآیند طراحی سایت پوشاک در ویستا آشنا شوید !

روی فیلم روبرو کلیک کنید...

امروزه تمایل به استفاده از خدمات آنلاین در میان مردم بصورت چشمگیری افزایش یافته است. بسیاری از کارهای روزمره که با صرف هزینه بسیار و تلف کردن زمان همراه بود، امروزه با سرعتی بسیار بالا و کیفیتی به مراتب بهتر از قبل در حال انجام گرفتن است. دلیل اصلی این اتفاق ارائه خدمات و محصولات در بستر اینترنت می باشد. فروشندگان لباس و تولیدکنندگان پوشاک برای اینکه بتوانند در این بازار پر رقابت سهمی داشته باشند، می بایست یک بازنگری در نوع ارائه محصولات و خدمات خود داشته باشند. با طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی لباس این امکان را دارند که در منطقه ای به وسعت کل کشور محصولاتشان را بفروش برسانند، مشتریان بیشتری جذب کنند و کسب و کارشان را گسترش دهند. فروشندگانی که از این فرصت ایده آل به وجود آمده استفاده لازم را نبرند، به مرور زمان کسب و کارشان به سمت زوال خواهد رفت.

طراحی-سایت-لباس

مزایای طراحی سایت پوشاک

طراحی سایت پوشاک مزایای بسیاری را برای فروشنده و همینطور خریدار به همراه دارد. اول از مصرف کننده و یا همان خریدار شروع می کنیم. کاربرانی که به سایت فروشگاهی شما مراجعه می کنند این قابلیت را دارند که در میان تعداد قابل توجهی از پوشاک به مقایسه بپردازند، قیمت ها را مشاهده کنند و امکان استفاده از کدهای تخفیف را داشته باشند. آنها می توانند با صرف کمترین زمان لباس مورد نظر با رنگ مورد علاقه خود را انتخاب نمایند و بصورت آنلاین هزینه آن را پرداخت کنند. این اتفاق سبب صرفه جویی در زمان و هزینه های مشتریان خواهد شد.

همینطور برای افرادی که اقدام به طراحی سایت فروشگاه پوشاک کرده اند مزایایی از قبیل تبلیغات ارزان و بسیار موثر، افزایش اعتبار، جذب مشتریان بیشتر برای خود و همچنین افزایش فروش را به دنبال خواهد داشت. وب سایت شما در هر لحظه و هر مکان برای کاربران قابل دسترس می باشد و این یعنی اینکه شما محدودیت های ساعت کاری و موقعیت جغرافیایی برای فروش محصولات خود را از پیش رو برخواهید داشت.

طراحی سایت پوشاک مناسب چه مشاغلی است؟

طراحی وب سایت پوشاک برای فروشندگان لباس مردانه و زنانه، تولیدکنندگان پوشاک، عمده فروشان و بنکداران، فروشگاه های سیسمونی و مواردی از این دست قابل استفاده می باشد. شما این اطمینان را داشته باشید در ازای مبلغی که بابت هزینه طراحی سایت پوشاک  پرداخت می نمایید به مزایای بسیاری از قبیل جذب مشتریان بیشتر و همینطور افزایش سودآوری دست خواهید یافت. از ساخت وب سایت پوشاک می توان به عنوان ی سرمایه گزاری هوشمندانه جهت رسیدن به اهداف بزرگ نام برد.

طراحی-فروشگاه-آنلاین-پوشاک

راه اندازی سایت پوشاک

زمانی که تولید کنندگان پوشاک و عمده فروشان ، متوجه موفقیت سایت های فروش لباس مثل دیجی استایل ، مدیسه و … شدند ،به فکر طراحی سایت فروش لباس افتادند. اما باید این نکته را در نظر بگیرند که راه اندازی چنین وب سایت هایی نیازمند رعایت یک سری قوانین و مقررات است. اگر طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای   به صورت اصولی انجام شود ، می تواند مشتریان زیادی را به همراه آورد و فروش سایت را چندین برابر کند. بنابراین می توان گفت طراحی سایت پوشاک قابلیت های بسیاری را به همراه می آورد. شما می توانید برای توسعه وب سایت خود ، می توانید محصولات خور ار به سراسر کشور ارسال کنید .

هزینه ساخت و راه اندازی وب سایت پوشاک و دیگر سایت های تخصصی ویستا، با توجه به امکانات مورد نیاز میتواند متفاوت باشد. برای اطلاع از شرایط هزینه ها و امکانات طراحی سایت لباس با ویستا تماس بگیرید تا در مورد بهترین شیوه برای کسب و کار شما به طور منحصر به فرد راهنمایی های لازم انجام شود. شما همچنین میتوانید نمونه کار طراحی سایت ویستا را از تیم ویستا دریافت و مشاهده نمایید.

تیم ویستا خدمات طراحی سایت پوشاک را مناسب ترین قیمت به شما عرضه می کند.
مزایای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

شرکت ویستا چه خدماتی در زمینه طراحی سایت پوشاک ارائه می دهد؟

طراحی خلاقانه

با توجه به درخواست و همینطور نوع نیاز شما، تیم ویستا اقدام به طراحی سایت پوشاک با ویژگی های بصری جذاب و کاربرپسند ، همینطور امکانات کاربردی بسیار گسترده و فراگیر برای شما خواهد کرد.

طراحی واکنشگرا

تمامی نمونه کارهای طراحی سایت که توسط تیم ویستا ارائه میشود، قابلیت نمایش صحیح در همه وسایل از قبیل موبایل، تبلت و نمایشگرهای مختلف را دارند. این یک ویژگی عالی برای کاربران میباشد.

پشتیبانی آنلاین

از ویژگی های شاخص شرکت طراحی سایت معتبر ویستا ، پیشتیبانی پیوسته و حرفه ای می باشد. شما می توانید اطمینان داشته باشد که در تمامی مراحل، به سوالات و اشکالات پیش آمده شما به بهترین شکل پاسخ داده خواهد شد.

مناسب ترین قیمت

تیم ویستا این تضمین را می دهد که مناسب ترین قیمت طراحی سایت فروشگاهی را به شما ارائه نماید. در ازای هزینه ای که برای طراحی وب سایت انجام میدهید به منافع بسیاری دست پیدا می کنید.

امکانات طراحی سایت پوشاک

سایت یا اپ کدنویسی شده

80.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت + اپ کدنویسی شده

100.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت یا اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

110.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

سایت+ اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

130.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

نمونه کار طراحی سایت

مشاهده برجسته ترین نمونه کار طراحی سایت اختصاصی ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت نمونه کار طراحی سایت در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو 1 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 2 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 3 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت گردشگری ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم گردشگری با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت آگهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم آگهی با ما در ارتباط باشید.

وب سایت حرفه ای خود را، هم اکنون سفارش دهید!

شما می توانید برای درخواست طراحی سایت شبیه دیجی کالا و همینطور طراحی وب سایت پوشاک با شماره 88551470-021 تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین وب سایت شماره تلفن خود را وارد نمایید ، در اسرع وقت تیم بازاریابی ویستا با شما تماس خواهند گرفت. هدف تیم ویستا ارائه بهترین خدمات در کنار مناسبترین قیمت طراحی سایت جهت جلب رضایت حداکثری مشتریان می باشد.

مراحل-طراحی-سایت-پوشاک

مراحل ساخت سایت پوشاک

طراحی وبسایت پوشاک به طور کلی از 5 مرحله تشکیل می شود. در مرحله نخست می بایست یک بررسی از نیازها و موقعیت کاری خود انجام دهد. شما باید قبل از هر اقدام هدف خود را از ارائه خدمات بصورت آنلاین مشخص کنید. همینطور طبق یک برنامه ریزی معین مراحل را طی کنید.

پس از مشخص کردن نیازها و طرح یک برنامه کلی نوبت به طراحی نمونه اولیه وب سایت شما می رسد. این طرح که در اصطلاح وایرفریم نامیده می شود یک دید کلی از نمای وبسایت به شما خواهد داد و همینطور چینش اولیه و مراحل پیمایش صفحات را مشخص خواهد کرد.

مرحله بعدی نوبت به طراحی قالب و کدنویسی سایت می رسد. این قسمت شامل اقدامات فنی و تخصصی وبسایت می شود. پس از پایان این قسمت نوبت به تست و بازنگری می رسد. در اینجا با روش های مختلف وب سایت مورد ارزیابی قرار میگیرد تا در صورت هر گونه اشکال بسرعت برطرف شود. در آخر نیز سایت به مشتری تحویل داده می شود و جهت آشنایی بیشتر و کار با آن یک آموزش مناسبی ارائه خواهد شد.

نکات مهم در مورد طراحی سایت پوشاک

طراحی سایت فروشگاهی پوشاک یکی از تخصصی ترین نمونه های طراحی سایت می باشد. این مورد می بایست با توجه به اصول رابط کاربری مناسب و همینطور مارکتینگ طراحی گردد. درصورتی که سایت شما از نظر ظاهر و چیدمان المان ها نتواند با کاربر ارتباط برقرار کند مطمئنا شکست خواهد خورد. از نکات اساسی طراحی وب سایت پوشاک می توان به ترکیب رنگ های قرار گرفته در وب سایت اشاره کرد. این نکته بسیار اهمیت دارد که شما از چه رنگ هایی در طراحی خود استفاده می کنید. تعداد رنگ ها نباید متعدد باشد و با یکدیگر تفاوت بسیار داشته باشند.

همینطور انیمیشن های بکار رفته و گرافیک وب سایت دارای اهمیت بسیاری هستند. در زمان طراحی نمونه اولیه می بایست به این نکات توجه کرد. مبحث رابط کاربری مناسب به همراه تجربه کاربر در هنگام استفاده از وب سایت نیز نقش مهمی را خواهد داشت.

مورد بعدی به واکنشگرا بودن وب سایت مربوط می شود. سایت شما می بایست در دستگاه های مختلف بدرستی نمایش داده شود. کاربران امروزی تمایل بسیاری دارند تا با گوشی های خود از وب سایت ها دیدن کنند و اگر وبسایت شما ویژگی ریسپانسیو را نداشته باشد تاثیر بسیاری بدی را خواهد داشت. استفاده از طرح های شکیل و زیبا نیز تاثیر بسیار مثبتی بر روی افراد خواهد داشت.

قابلیت فروش آنلاین نیز یکی از مهمترین موضوعات به حساب می آید. شما باید این امکان را داشته باشد که به بتواند محصولات خود را بفروش برسانید. یکی از مهمترین اهداف ساخت سایت پوشاک فروش اجناس می باشد. درآمد زایی مبحث بسیار مهمی است که در برنامه ریزی و رسیدن به اهدافتان نقش پر رنگی خواهد داشت.

نکته دیگر مربوط به سرعت و عملکرد وب سایت می باشد. در این زمینه با توجه به رعایت اصول کدزنی و همینطور استفاده از هاست قدرتمند باعث پاسخگویی بسیار بالا در برابر فرامین کاربران می شود. در صورتی که کدهای سایت شما بهینه نباشد و از هاست ضعیف استفاده کنید به مشکلات متعدد بر خواهید خورد.

برای نمونه در بخش پایین از چند وب سایت معتبر در زمینه پوشاک اشاره شده است. سادگی به همراه توجه به ترکیب رنگ های مناسب باعث جذابیت بیش از پیش این وب سایت ها شده است.

طراحی-وب-سایت-پوشاک
سئو-سایت-پوشاک

سئو سایت پوشاک

اکثر کاربران اینترنت در ابتدا کلمه مورد نظر خود را در موتورهای جستجو سرچ می کنند و بصورت مستقیم وارد یک وبسایت نمی شوند. معروف ترین و البته پر استفاده ترین موتور جستجو در ایران گوگل می باشد. برای درک بهتر به یک مثال اشاره میکنیم.

در صورتی که شخصی قصد خرید یک لباس بافتنی را داشته باشد،ابتدا به گوگل مراجعه کرده و عباراتی مانند فروشگاه لباس بافتنی را وارد می کند.اینکه در نتایج خروجی گوگل، وبسایت شما در کدام صفحه و لینک چندم قرار داشته باشد تاثیر مستقیمی در میزان فروش شما م موفقیتتان خواهد داشت.

در صورتی که با استفاده از اصول سئو ، وب سایت خود را بهینه کرده باشید این شانس را دارید که ورودی و بازدیدکننده بیشتری را بدست آورید. تیم ویستا در کنار طراحی سایت پوشاک مردان و زنان خدمات متنوع سئو و بهینه سازی سایت را نیز ارائه می نماید.  

طراحی اپلیکیشن پوشاک

با هدف ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود ، تیم ویستا این فرصت را ایجاد کرده است که در کنار سایت پوشاک مردانه  و همینطور طراحی سایت پوشاک زنانه ، یک اپلیکیشن حرفه ای و همگام داشته باشید.

با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی شما می توانید که در هر لحظه و مکان به مشتریان، محصولات خود را معرفی کرده و قابلیت فروش آنلاین را داشته باشید. طراحی اپلیکیشن باعث رونق بیشتر کار شما و همینطور جذب مشتریان بیشتر خواهد شد.

تیم ویستا در زمینه طراحی اپلیکیشن اندروید و ios به مشتریان خدمات ویژه ای را ارائه می کند. این خدمات شامل طراحی و کدنویسی اختصاصی، مشاوره حرفه ای بازار، پشتیبانی یک ساله رایگان به همراه ارائه مناسب ترین قیمت طراحی اپلیکیشن می باشد.

سوالات متداول طراحی سایت پوشاک

معمولا زمان انجام پروژه های استاندارد طراحی سایت لباس مجلسی و پوشاک دیگر بین 1 تا 2 ماه کاری می باشد اما زمان دقیقتر آن پس از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی وبسایت شما تعیین خواهد شد.

تیم ویستا پس از کامل کردن طراحی وب سایت لباس شما ، تا یک سال برای سایت های اختصاصی و سه ماه برای سایت های وردپرسی بصورت کامل تمام مسائل فنی را بررسی خواهد کرد و پشتیبانی کاملی به عمل خواهد آورد . پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما امکان تمدید قرار داد برای یکسال دیگر نیز وجود خواهد داشت .

شما می توانید با تیم  دیجیتال مارکتینگ ویستا تماس بگیرید و جزئیات کار خود را بصورت کامل با تیم ما به اشتراک بگذارید . پس از بررسی جزئیات فعالیت کاری شما ، مناسب ترین بسته را به شما معرفی می کند.

طبق قوانین شرکت ویستا ، 30 درصد مبلغ پروژه درابتدا شروع کار از مشتری گرامی دریافت خواهد شد . مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله بصورت کامل تسویه خواهد شد. تیم ویستا این اطمینان را می دهد که بهترین خدمات را در کنار مناسب ترین قیمت طراحی سایت پوشاک به شما ارائه دهد.

در طراحی سایت پوشاک ، شما به صورت کامل به تمام ویژگی های مدیریتی دسترسی دارید . همچنین قادر هستید که در پنل ادمین خود به صورت مجزا افراد مختلفی را با سطح دسترسی متفاوت ایجاد کنید.

خدمات دیگر ویستا

هر روزه به میزان خدمات آنلاین در سطح کشور افزوده می شود. به طوری که خدمات آنلاین بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل می دهند. به همین خاطر صاحبان مشاغل یرای بهبود خدمات خود اقدام به طراحی سایت با وردپرس ، طراحی سایت شرکتی، طراحی اپلیکیشن و سئو و بهینه سازی سایت ها انجام می گیرد . شرکت نرم افزاری ویستا با داشتن تیم متخصص در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن ، طراحی اپلیکیشن  ، سئو و طراحی نرم افزار های تحت وب مانند نرم افراز حسابداری آنلاین  خدمات آنلاین به شما در این راه مشاوره می دهد .تیم ویستا با داشتن مشاورانی مجرب و کارآزموده ، بهترین پیشنهاد را برای توسعه و پیشرفت کسب و کار شما ارائه خواهد کرد.کافیست با مشاوران ما تماس بگیرید تا از مشاوره تخصصی و رایگان ما بهره مند شود. 

‫4.4/5 ‏‫(8 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا