طراحی سایت مشابه دیجی کالا

شرکت نرم افزاری ویستا، طراحی اختصاصی و حرفه‌ای

طراحی سایت مشابه دیجی کالا زیرمجموعه‌ای از طراحی فروشگاه اینترنتی است. به تازگی بسیاری از صاحبان مشاغل مرتبط با حوزه فروش، به دنبال طراحی سایتی برای فروش کالای خود یا کالای افراد مرتبط با خود هستند. سایت دیجی کالا یکی از محبوب‌ترین سایت های این حوزه است. شرکت ویستا با بهره‌گیری از طراحان حرفه‌ای، می‌تواند از طریق طراحی سایت اختصاصی سایت مشابه دیجی کالا را برای شما طراحی کند.

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

ساخت سایت شبیه دیجی کالا

مشاهده آخرین نمونه کار طراحی سایت مشابه دیجی کالا ویستا

ویژگی های فنی وبسایت

ویژگی های ظاهری وبسایت

ویژگی های عملکردی وبسایت

جهت مشاهده انواع نمونه کار طراحی وبسایت با ما در ارتباط باشید.

ساخت سایت دیجی کالا

فیچرهای تکمیلی سایت شبیه دیجی کالا در ویستا

دیجی کالا علاوه بر فروش محصولات خود بخشی برای فروشندگان نیز دارد؛ مثلا در طراحی سایت مشابه ترب تمام سایت یک فروشگاه بزرگ برای فروشندگان است. حال ویستا در طراحی سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا ، علاوه بر اعمال قابلیت‌های اصلی سایت دیجی کالا، چند ویژگی تکمیلی را نیز لحاظ کرده است؛ این ویژگی‌ها در دیجی کالا وجود ندارند و مختص ویستا هستند. کاربر می‌تواند با استفاده از این فیچرهای تکمیلی در طراحی سایت شبیه دیجی کالا محصولات را راحت‌تر پبدا کند. به پنل ادمین نیز قابلیت‌هایی بیشتری اختصاص داده شده است.

طراحی سایت شبیه دیجی کالا

ویژگی های متمایزکننده ویستا از سایر شرکت ها

توجه ویژه به (UI و UX)

صفر تا صد کدنویسی اختصاصی

ارائه نسخه هماهنگ با گوشی

توجه به سئو از ابتدای طراحی

پشتیبانی پس از تحویل

سمت کاربر

فیلتر بیشتر در ویستا

فیلترهای بیشتر

سمت کاربر

ثبت پیشنهاد

امکان ثبت پیشنهاد

سمت کاربر

پرداخت کارت به کارت

پرداخت کارت به کارت

سمت ادمین

نمودار قیمت

فیلتر نمودار قیمت

سمت ادمین

FAQ

افزودن سوال متداول

سمت ادمین

ویدیو اموزشی کار با پنل فروشگاهی ویستا

ویدیو آموزشی کار با پنل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

اگر در زمینه طراحی سایت مثل دیجی کالا سوالی دارید، می‌توانید با ما در میان بگذارید.  اگر شماره موبایل خود را وارد کنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند. همچنین می‌توانید از طریق  واتسپ با مشاوران ما در ارتباط باشید.

طراحی سایت مشابه دیجی کالا

هزینه طراحی سایت مشابه دیجی کالا

سایت یا اپ کدنویسی شده

80.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت + اپ کدنویسی شده

100.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت یا اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

110.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

سایت+ اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

130.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

مراحل ثبت سفارش در ویستا

ارتباط با کارشناسان

ثبت نیازها و درخواست مشتری

ارائه طرح اولیه به مشتری

تکمیل و تحویل پروژه

عوامل موثر بر قیمت

طراحی سایت مشابه دیجی کالا

عوامل زیادی بر قیمت سایت اثرگذار هستند اما به طور کلی چند فاکتور اصلی برای قیمت وجود دارد. یکی از آن ها طراحی اختصاصی است. مثلا طراحی سایت مشابه علی بابا در ویستا که زیرمجموعه طراحی سایت گردشگری است، یک طراحی اختصاصی است. بسیاری از شرکت ها و طراحان سایت از قالب های آماده وردپرس استفاده می کنند که بسیار ارزان تر و راحت تر است. تیم ویستا طراحی سایت را به صورت اختصاصی و منحصر به هر مشتری انجام می دهد. در ادامه مهم ترین عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت مگا فروشگاه اینترنتی دیجی کالا آورده شده است.

برای مشاوره با ما تماس بگیرید

مشاوره طراحی سایت دیوار
امنیت دامنه و هاست

کیفیت و امنیت هاست

کیفیت و امنیت هاست عامل مهم تاثیرگذار بر قیمت سایت است. در طراحی سایت مانند دیوار، امنیت مهم است. بنابراین باید از یک هاست معتبر قبل استفاده کرد.

نوع شرکت طراحی سایت

نوع شرکت طراحی سایت

نوع شرکت به عنوان عامل اثرگذار بر قیمت، به معنای میزان حرفه‌ای بودن تیم طراحی سایت آن است. هرقدر تیم طراحان حرفه‌ای تر باشند، پروژه را  با حداقل میزان خطا ارائه دهند.

آپشن های مورد نیاز مشتری

آپشن های مورد نیاز مشتری

طبیعی است که هرقدر تعداد آپشن های مورد نیاز مشتری، بیشتر شود، هزینه طراحی سایت نیز بیشتر می شود. در مورد طراحی سایت شبیه دیوار این آپشن ها همان مزیت های اصلی سایت دیوارست که در قسمت های قبلی بررسی شد.

نوع CMS در طراحی سایت دیوار

نوع CMS سایت

CMS یا سیستم مدیریت محتوای سایت، یکی از تعیین‌کننده‌ترین عوامل اثرگذار بر قیمت طراحی سایت است. از معروفترین CMS ها، می‌توان به وردپرس اشاره کرد که به واسطه راحتی در استفاده، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

چرا دیجی کالا؟

دلایل محبوبیت طراحی سایت دیجی کالا

مزایا طراحی سایت مانند دیجی کالا

مگا منوی دقیق با کاربرد آسان

عکس ها و پالت رنگی جذاب

صفر تا صد خرید به راحتی

مشخصات کامل و دقیق کالاها

امکان مقایسه و نمودار قیمت

وجود قسمت نظر کاربران

ویژگی های متمایزکننده ویستا از سایر شرکت ها

توجه به UI , UX

توجه ویژه به (UI و UX)

کدنویسی و طراحی اختصاصی

صفر تا صد کدنویسی اختصاصی

ارائه نسخه هماهنگ با گوشی

توجه به سئو از ابتدای طراحی

توجه به سئو از ابتدای طراحی

پنل پشتیبانی

پشتیبانی پس از تحویل

طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

اپلیکیشن مشابه دیجی کالا، تمامی قابلیت‌های کلیدی سایت دیجی کالا را در برمی‌گیرد. لزوم سفارش و ساخت اپلیکیشن شبیه دیجی کالا در این است که کاربران برای خرید و فروش، بیشتر تمایل دارند از گوشی خود استفاده کنند تا به سراغ کامپیوتر یا لپتاپ بروند. سهولت استفاده از این اپ مهم ترین ویژگی آن است. بنابراین با سفارش اپلیکیشن شبیه دیجی کالا می توانید احتمال خرید کاربران را بالا ببرید. برای اطلاع دقیق از قیمت طراحی اپلیکیشن شبیه دیجی کالا و سایر اپ ها مثل طراحی اپلیکیشن مشابه علی بابا با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن شبیه دیوار

فرایند خرید آسان

استفاده راحت درهمه جا

اپلیکیشن مانند دیوار

خواندن نظرات قبل از خرید

اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

سوالات متداول طراحی سایت شبیه دیجی کالا

معمولا زمان انجام پروژه های استاندارد ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای بین 1 تا 2 ماه کاری می باشد اما زمان دقیقتر آن پس از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی فروشگاه اینترنتی شما تعیین خواهد شد.

تیم ویستا پس از کامل کردن طراحی سایت مشابه دیجی کالا شما، تا یک سال به صورت کامل تمام مسائل فنی را بررسی خواهد کرد و پشتیبانی کاملی از سایت به عمل خواهد آورد. پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما، تمدید قرار داد برای یکسال دیگر نیز امکان پذیر می باشد.

طبق قوانین شرکت ویستا، 30 درصد مبلغ نهایی پروژه درابتدا شروع کار از طرف مشتری گرامی دریافت خواهد شد. مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله به صورت کامل تسویه خواهد شد. اطمینان داشته باشید در ازای مبلغی که بابت هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی پرداخت می کنید، به مزایای بسیاری از قبیل فروش بیشتر، صرفه جویی در هزینه ها و افزایش سودآوری دست خواهید یافت.

در طراحی فروشگاه اینترنتی شبیه دیجی کالا ارائه شده توسط تیم ویستا، شما به صورت کامل به تمام ویژگی های مدیریتی دسترسی دارید. همچنین قادر هستید که در پنل ادمین خود، به صورت مجزا افراد مختلفی را با سطح دسترسی متفاوت ایجاد کنید.

نظرات مشتریان ما

نظر مشتریان ویستا

سارا چهره گشا

دقت در جزئیات جز خصوصیات منه. ویستا با دقت زیادی برای من سایتمو طراحی کردن.

نظرات مشتریان ما

نظر مشتریان ویستا

فرناز آگشته

همیشه دوست داشتم با تیمی کار کنم که پیگیر باشن. ممنون بابت پشتیبانی عالی ویستا!

نظر مشتریان ویستا

علی احمدوند

تیم حرفه‌ای برای من خیلی مهم بود. ویستا یک تیم جوان و حرفه‌ای!

طراحی سایت دیجی کالا چگونه است؟

در ابتدا طراحی سایت دیجی کالا با زبان برنامه نویسی asp.net انجام گرفت. برای اینکار نیاز بود تا از سرورهای ویندوزی استفاده می شد. هزینه اینکار برای سایتی به بزرگی دیجی کالا مبلغ بسیار قابل توجهی به حساب می آمد. به همین دلیل تصمیم گرفته شد تا زبان برنامه نویسی به php تغییر کند. با اینکار شرایطی ایجاد شد تا بتوانند از سرورهای لینوکسی استفاده کنند. سرورهای ویندوزی به علت هزینه لایسنسی که دارند به مراتب از سرورهای لینوکسی گرانتر می باشند. لینوکس به علت متن باز بودن و رایگان بودن ورژن های مختلف آن ، گزینه بسیار مناسبی برای میزبانی وب سایت می باشند. درحال حاضر وب سایت دیجی کلا با زبان بسیار قدرتمند و محوب php نوشته شده است. همینطور با استفاده از وب سرور nginx توانسته است که عملکرد وب سایت را به صورت قابل توجهی ارتقا بخشد.

طراحی سایت دیجی کالا با وردپرس

همان طور که گفتیم برای ساخت و طراحی سایت دیجی کالا از زبان های برنامه نویسی چون php و سرور لینوکسی استفاده شده است . اما آیا می شود که با قالب های آماده ای چون سیستم مدیریت محتوای وردپرس هم سایتی به خوبی دیجی کالا داشته باشیم ؟پاسخ این سوال بله است. شما می توانید با استفاده از افزونه های فروشگاهی چون ووکامرس، سایت وردپرسی خود را به یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای تبدیل کنید . قیمت طراحی سایت وردپرس به نسبت سات های دیگر پایین تر است و همین باعث افزایش درخواست طراحی سایت وردپرس می شود. شما می توانید قابلیت هایی چون پرداخت ، صدور فاکتور ، حسابداری و … را به ووکامرس اضافه کنید . طراحی سایت با وردپرس می تواند شما را علاوه بر داشتن امکانات بسیار از شر هزینه هایی برنامه نویسی خلاص کند. 

دلایل موفقیت دیجی کالا

از موارد اصلی در موفقت چشمگیر دیجی کالا می توان به اصل بودن کالا ها ، ضمانت برگشت برای کالاهای معیوب ، قیمت گذاری رقابتی برای بدست گرفتن بازار و موارد دیگر اشاره نمود اما از اصلی ترین دلایل که در طول این سال ها نقش کلیدی در موفقیت داشته است ، دارا بودن یک طراحی سایت  بسیار مناسب و کاربرپسند بودن آن می باشد . این وبسایت با تمام گستردگی و انواع محصولات متنوع توانسته است که یک فضای یکپارچه و قابل فهم برای کاربر باشد . رابط کاربری مناسب و فضای تعاملی بسیار خوب از ویژگی های مثبت طراحی سایت شبیه دیجی کالا می باشد . تیم ویستا این امکان را فراهم آورده که برای مشتریان خود که به دنبال رونق کسب و کارشان هستند ، اقدام به سفارش طراحی وب سایت دیجی کالا کند تا از مزایای فروش آنلاین برخوردار شوند.

انواع سفارش طراحی سایت مشابه دیجی کالا

برای سفارش طراحی سایت مانند دیجی کالا دو راه اصلی برای مشتری وجود دارد:

روش اول که ارزان ترین این روش هاست، با استفاده از قالب های آماده وردپرسی انجام می شود.مزیت اصلی این روش قیمت ارزان آن است ما معایبی نیز دارد. برای مثال از آنجایی که قالب های وردپرسی توسط تعداد افراد زیادی استفاده می شود، ممکن است قالب شما با سایت های دیگر مشابه باشد. برای کسب و کارهایی که می خواهند به یک برند تبدیل شوند و منحصر به فرد باشند، این روش مناسب نیست.

روش دوم سفارش طراحی سایت شبیه دیجی کالا به به یک شرکت طراحی سایت است. در این روش شما می توانید سایت مخصوص به خود را داشته باشید و آن را به نسبت نوع کسب و کار خود طراحی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خدمات ویستا

شرکت ویستا در زمینه های مختلفی نظیر طراحی اپلیکیشن و بهینه سازی وب سایت نیز به مشتریان خدمات متنوعی را ارائه می نماید. از نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن می توان به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی، اپلیکیشن تاکسی‌یاب و اپلیکیشن خدماتی اشاره کرد. همینطور در زمینه طراحی سایت فروشگاهی نیز می‌توان به طراحی سایت مشابه دیوار اشاره کرد که امروزه متقاضیان بسیاری دارد. شما با هر نوع فعالیت و تخصصی که دارید می توانید اقدام به ساخت وبسایت شخصی خود کنید. مثلا اگر مدیر و مسئول شرکتی هستید، با هدف معرفی خدمات و توانمندی‌های خود، این امکان را دارید که برای سفارش طراحی سایت شرکتی اقدام کنید. طراحی سایت اختصاصی امروزه به یک پیش نیاز جهت موفقیت در کسب و کار تبدیل شده است. این کار نه تنها باعث می شود که مشتریان زیادی که در فضای آنلاین اقدام به خرید می‌کنند را از دست ندهید، بلکه در کنار آن می‌توانید به معرفی محصولات و توانمندی‌های خود بپردازید و از این طریق کسب و کارتان را توسعه دهید.

‫4.3/5 ‏‫(15 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا