طراحی سایت دانشگاه

دانشگاه ها و مراکز علمی برای بهبود کیفیت خدمات خود از قبیل معرفی سطح علمی و اساتید، معرفی امکانات دانشگاه، افتخارات و راهبردهای پیشرو، اطلاع رسانی به دانشجویان و موارد بسیاری دیگر نیازمند طراحی وب سایت دانشگاهی می باشند. همچنین طراحی پورتال دانشگاهی نیز یکی از بهترین راه برای برقراری ارتباط میان دانشجویان و اساتید می باشد. امروزه با توجه به گسترش اینترنت و دسترسی آسان به فضای مجازی، فرصتی مناسب برای مراکز آموزشی ایجاد شده است که اقدام به طراحی وب سایت اختصاصی نمایند. شرکت نرم افزاری ویستا این قابلیت را دارد که جهت ارتقا کیفی خدمات آموزشی بصورت آنلاین، برای دانشگاه ها و مراکز آموزشی خدماتی از قبیل طراحی سایت دانشگاه و همینطور طراحی سایت آموزشی را با بهترین کیفیت ارائه دهد.

طراحی سایت دانشگاه
مشاوره

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت دانشگاه ویستا

قبل از این که تصمیمی در خصوص طراحی وب سایت دانشگاهی بگیرید ، تیم ویستا به شما یک مشاوره اختصاصی در مورد امکانات مورد نیاز سایت دانشگاه پیشنهاد کند. شما می توانید برای اطلاع از هزینه طراحی سایت دانشگاه، فرم زیر را پر کرده تا مشاورین ما در کوتاهترین زمان با شما تماس بگیرند.

تماس مستقیم با کارشناسان ویستا:

خدمات ویستا در مورد طراحی سایت دانشگاه ویستا

طراحی جذاب و کاربردی

با توجه به درخواست و همینطور نوع نیاز شما، شرکت نرم افزاری ویستا اقدام به طراحی سایت دانشگاهی با ویژگی های بصری جذاب و کاربرپسند ، همینطور امکانات کاربردی بسیار گسترده و فراگیر خواهد کرد.

طراحی واکنشگرا

کلیه نمونه طراحی سایت دانشگاه که توسط تیم ویستا ارائه میشود، قابلیت نمایش صحیح در همه وسایل از قبیل موبایل، تبلت و نمایشگرهای مختلف را دارند. این یک ویژگی عالی برای کاربران میباشد.

پشتیبانی آنلاین

از ویژگی های شاخص تیم ویستا ، پیشتیبانی آنلاین و حرفه ای می باشد. شما می توانید اطمینان داشته باشد که در تمامی مراحل، به سوالات و اشکالات پیش آمده شما به بهترین شکل پاسخ داده خواهد شد.

مناسب ترین قیمت

تیم ویستا این تضمین را می دهد که مناسب ترین قیمت طراحی سایت دانشگاه را به شما ارائه نماید. در ازای هزینه ای که برای طراحی سایت حرفه ای می پردازید به منافع بسیاری دست پیدا می کنید.

اهمیت طراحی سایت دانشگاهی

امروزه اکثر کارها از قبیل خرید محصولات خوراکی، تهیه بلیط و رزرو هتل برای مسافرت، اطلاع از آخرین اخبار و بسیاری از موارد دیگر با استفاده از خدمات غیر حضوری و بصورت آنلاین درحال انجام می باشد. در زمینه آموزش و مراکز علمی نیز این موضوع بیش از پیش احساس می شود. برای اینکه دانشجویان قادر باشند براحتی از آخرین برنامه های دانشگاه نظیر روز و ساعت کلاس ها، زمان امتحانات کلاسی و مواردی از این دست اطلاع داشته باشند، همچنین اساتید دانشگاه ارتباط موثر و راحت تری را با دانشجویان خود داشته باشند، نیازمند طراحی سایت دانشگاهی می باشیم.در اصول طراحی سایت برای مراکز علمی و دانشگاه ها می بایست به یک سری نکات از قبیل ظاهر مناسب در زمینه طراحی و رابط مناسب کاربری،گنجاندن امکانات و پارامترهای مهم و اساسی، اجرای مناسب سایت در هنگام تعداد بازدیدکننده زیاد و مواردی از این دست توجه کنیم.

طراحی سایت و پرتال دانشگاهی

طراحی-وب-سایت-دانشگاهی

طراحی سایت و طراحی پورتال دانشگاهی برای اساتید و دانشجویان مزایای بسیاری دارد. به وسیله طراحی وب سایت دانشگاهی این امکان فراهم می شود که آخرین اخبار در زمینه برگزاری کلاس های اساتید، فعالیت های علمی و ورزشی دانشگاه، معرفی کامل دانشکده ها به همراه هیئت علمی و موارد بسیاری دیگر قابل انجام باشد. همچنین طراحی پرتال دانشگاهی کمک می کند که یک پل ارتباطی قدرتمند میان اساتید و دانشجویان شکل گیرید. با استفاده از پورتال هر دانشجو با نام کاربری معین می تواند با استاد درس مورد نظر تماس داشته باشد، تکالیف و پروژه خود را ارسال کند، نمرات خود را مشاهده نماید و از آخرین وضعیت درسی با خبر شود. تیم ویستا با داشتن نمونه های موفق طراحی سایت و پرتال ، این فرصت را برای موسسات علمی فراهم نموده که درخواست خود مبنی بر طراحی سایت دانشکده را ارائه نمایند.

امکانات طراحی سایت دانشگاه

نمونه-طراحی-سایت-دانشگاه

طراحی سایت خود را به ما بسپارید!

شما می توانید برای سفارش طراحی وبسایت دانشگاهی و همینطور خدمات سئو و بهینه سازی سایت ، با شماره 88551470-021 تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین وب سایت شماره تلفن خود را وارد نمایید ، در اسرع وقت تیم بازاریابی ویستا با شما تماس خواهند گرفت.

قیمت طراحی سایت دانشگاه

از آنجایی که وبسایت های دانشگاهی، از حجم کاربران بالا، فیچرهای تخصصی و قابلیت های متنوع باید برخوردار باشند، طراحی وبسایت ارزان، معمولا پیشنهاد مناسبی به شمار نمی‌آید. بهتر است برای پلتفرم خود، امکانات اختصاصی و قابلیت های پیشرفته در نظر بگیرید و با پرداخت هزینه معقول، انتظار برآورده شدن نیازهای فنی از یک پلتفرم حرفه ای را داشته باشید. اگر چه در مواردی ممکن است هزینه کمتری نیاز داشته باشید. به عنوان مثال قیمت طراحی سایت با وردپرس معمولا کمتر از هزینه ساخت وبسایت اختصاصی و کدنویسی شده برآورد می‌شود.

سایت یا اپ کدنویسی شده

140.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت + اپ کدنویسی شده

170.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت یا اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

200.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

سایت+ اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

260.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

نمونه کار طراحی سایت

ساخت سایت دانشگاه برای هر تمامی شرکت ها یک اقدام ضرورری به نظر می رسد. در نتیجه هر شرکتی باید برای توسعه کسب و کار خود برای طراحی سات خود و ارائه خدمات خود به صورت آنلاین اقدام کند. برای این که بتوانید بهترین گروه طراحی سایت را برای سفارش خود انتخاب کنید باید نمونه کار طراحی وب سایت را در آن شرکت بررسی کنید و سپس برای سفارش اقدام کنید . تیم ویستا با داشتن بهترین نمونه سایت دانشگاهی و نیز داشتن نمونه کار در طراحی سایت پزشکی ، طراحی سایت بیمه و … می تواند شما را در این راه کمک کند.

مشاهده برجسته ترین نمونه کار طراحی سایت اختصاصی ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت نمونه کار طراحی سایت در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو 1 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 2 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 3 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت گردشگری ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم گردشگری با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت آگهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم آگهی با ما در ارتباط باشید.

طراحی-اپلیکیشن-موبایل-دانشگاه

طراحی اپلیکیشن دانشگاهی

با توجه به گسترش استفاده از گوشی های در میان کاربران ، فرصت بسیار مناسبی برای دانشگاه ها و مراکز آموزشی ایجاد شده است که با هدف بهبود خدمات رسانی به دانشجویان و دسترسی آسان تر مطالب سایت، اقدام به طراحی اپلیکیشن نمایند.

بدین منظور تیم ویستا خدمات متنوعی را در زمینه طراحی اپلیکیشن خدماتی با هدف ساخت یک نسخه همگام و حرفه ای از سایت دانشگاهی بر روی گوشی های اندرویدی و ios ارائه می نماید.

از خدمات شرکت طراحی اپلیکیشن ویستا می توان به کدنویسی و طراحی اختصاصی ، پشتیبانی یک ساله به همراه مناسب ترین تعرفه طراحی اپلیکیشن اشاره کرد.

مشاوره رایگان و اختصاصی

برای اطمینان از اینکه در مسیر درستی گام برمی دارید و سرمایه‌ شما در بهترین حالت ممکن هزینه می‌شود ، لازم است در ابتدا کارتان را با یک برنامه‌ریزی اصولی و مشورت با افراد متخصص و آگاه شروع کنید . تیم ویستا با داشتن مشاورانی مجرب و کارآزموده ، بهترین پیشنهاد را برای توسعه و پیشرفت کسب و کار شما ارائه خواهد کرد.

شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن ویستا با کادری مجرب و نمونه کارهای موفق ، آماده دریافت سفارشات مشتریان محترم می باشد. از نمونه خدمات طراحی وبسایت ویستا می توان به طراحی وب سایت شرکتی برای موسسات و شرکت های مختلف جهت معرفی خدمات و نمایش نمونه کارها، طراحی فروشگاه اینترنتی برای فروشندگان که بتوانند محصولات خود را به خوبی معرفی و به فروش برسانند و همچنین طراحی سایت دیوار برای افرادی که قصد دارند محیطی را برای خرید فروش کاربران فراهم نمایند و با استفاده از دریافت مبلغی به عنوان نمایش آگهی ها ، به درآمدزایی مشغول شوند.

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

سوالات متداول طراحی سایت شرکتی ویستا

معمولا زمان انجام پروژه های استاندارد طراحی وب سایت دانشگاهی بین 1 تا 2 ماه کاری می باشد اما زمان دقیقتر آن پس از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی وبسایت شما تعیین خواهد شد .

تیم ویستا پس از کامل کردن طراحی وب سایت شما ، تا یک سال برای سایت های اختصاصی و سه ماه برای سایت های وردپرسی بصورت کامل تمام مسائل فنی را بررسی خواهد کرد و پشتیبانی کاملی به عمل خواهد آورد . پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما امکان تمدید قرار داد برای یکسال دیگر نیز وجود خواهد داشت .

شما می توانید با تیم مشاوران ویستا تماس بگیرید، جزئیات و درخواست های خود را بصورت کامل با تیم ما به اشتراک بگذارید . پس از بررسی کامل تمامی جوانب ، تیم ویستا مناسب ترین بسته را به شما معرفی می کند.

طبق قوانین شرکت ویستا ، 30 درصد مبلغ پروژه درابتدا شروع کار از مشتری گرامی دریافت خواهد شد . مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله بصورت کامل تسویه خواهد شد.

در طراحی سایت دانشگاه ، شما به صورت کامل به تمام ویژگی های مدیریتی وب سایت دسترسی دارید . همچنین قادر هستید که در پنل مدیریت خود به صورت مجزا افراد مختلفی را با سطح دسترسی متفاوت ایجاد نمایید.

مطالب طراحی سایت ویستا

‫5/5 ‫(1 نظر)
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا