طراحی اپلیکیشن در قم

امروزه اکثر کسب و کارها توانسته اند با طراحی اپلیکیشن، خدمات خود را آنلاین کنند که نتیجه آن گسترش کسب و کار و سودآوری بیشتر تجارت است. با افزایش کاربران تلفن های همراه و همچنین دسترسی راحت تر و بهتر به اینترنت اکثر افراد از اپلیکیشن های برای امور روزمره خود استفاده می‌کنند. این علاقه و تمایل به استفاده از اپلیکیشن‌ها آنقدر زیاد شده که کمتر کسی می‌تواند ساعت ها بدون گوشی همراه خود زندگی کند. در این صفحه به بررسی طراحی اپلیکیشن در قم می‌پردازیم. برای مشاهده هزینه ساخت اپلیکیشن در قم روی لینک زیر کلیک کنید.

طراحی اپلیکیشن در قم

مشاوره رایگان  و اختصاصی 

شرکت نرم افزاری ویستا تیمی درجه یک و حرفه ای از مشاوران فنی و حرفه ای را ایجاد کرده است که پاسخگوی نیازهای شما باشد. کافی است شماره تلفن خود را وارد کنید تا مشاوران ویستا با شما تماس بگیرند.

تماس مستقیم با کارشناسان تیم ویستا:

اهمیت طراحی اپلیکیشن موبایل

در چند سال گذشته، دستگاه های تلفن همراه فارغ از اینکه یک وسیله ارتباطی باشند به یک وسیله مهم کسب درآمد تبدیل شده اند. هر روز که فناوری با سرعت زیاد پیشرفت می‌کند افراد هم بیشتر به تلفن های همراه خود اعتیاد پیدا می‌کنند. اهمیتی که تلفن های همراه در توسعه کسب و کار دارند بسیار محسوس است. اپلیکیشن های موبایل نحوه تجارت ما را تغییر داده اند. این اپلیکیشن‌ها دستیابی به اطلاعات تجاری را با سرعت نور برای مشتریان آسان تر کرده اند. مشتریان همینطور با برند تجاری مورد علاقه خود در ارتباط و بروز مانده اند. اپلیکیشن‌های موبایل ابزاری حیاتی برای کسب و کارهای مختلف هستند. امروزه بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار به صنعت ساخت انواع اپلیکیشن نظیر طراحی وب اپلیکیشن و … تخصیص داده شده است.

مزایای طراحی و ساخت اپلیکیشن در قم

صرفه جویی در زمان و هزینه

صرفه جویی در زمان و هزینه

از مهمترین مزایای طراحی اپلیکیشن در قم، صرفه جویی در زمان و هزینه است. مشتری بجای اتلاف وقت و هزینه تمامی خدمات خود را به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن موبایل انجام می‌دهد.

مشتریان وفادار

داشتن مشتریان وفادار

با ارائه خدمات با کیفیت به صورت آنلاین و هرآنچه که مشتری می‌خواهد، باعث رضایت مشتری می‌شوید و در نتیجه مشتریانی وفادار خواهید داشت. از این رو طیف مشتریان خود را افزایش می‌دهید.

بالاتر بردن اعتبار فروشگاه

بالا بردن اعتبار فروشگاه

یکی از مزایای طراحی اپلیکیشن در قم، ایجاد برندینگ برای کسب و کار شما است. با داشتن یک اپلیکیشن اندروید و ios اعتبار فروشگاه خود را نسبت به فروشندگان سنتی بالاتر می‌برید.

تبلیغات موثر و هدفمند

از ویژگی‌های طراحی اپلیکیشن در قم ، ایجاد تبلیغات موثر و هدفمند برای مشتریان  است. با طراحی و ساخت اپلیکیشن در قم درحال تبلیغ برند و شاخه فعالیت خود هستید.

استفاده سریع و آسان

خرید ساده و سریع

سادگی استفاده از اپلیکیشن و سرعت استفاده از آن از ویژگی های مهم ایجاد اپلیکیشن موبایل است. با طراحی رابط و تجربه کاربری عالی می‌توانید در این عرصه موفقیت بسیاری بدست آورید. 

پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی آنلاین

برای دستیابی به رضایت مشتری و ایجاد اعتماد مشتریان، طراحی اپلیکیشن در قم باید پشتیبانی آنلاین داشته باشد تا در هر زمان مشتری بتواند با شما ارتباط برقرار کند و سوالات خود را بپرسد. 

مزایای طراحی اپلیکیشن در قم

معرفی و فروش خدمات و کالاها بصورت آنلاین

برقراری ارتباط بی واسطه و مستقیم  با مشتریان

کسب درآمد قابل توجه از طریق خدمات آنلاین

کسب درآمد با درج تبلیغات در اپلیکیشن

افزایش محبوبیت نام تجاری و اعتبار کسب و کار

طراحی انواع اپلیکیشن های کاربردی در قم

طراحی
انواع اپلیکیشن های کاربردی در قم

قم به عنوان هفتمین شهر پرجمعیت ایران نیاز گسترده‌ای برای طراحی اپ برای هر نوع کسب و کار دارد. مهمترین عامل تاثیرگذار بر شهر قم، صنعت گردشگری به ویژه توریسم مذهبی است که بدلیل وجود مرقد مطهر حضرت معصومه و مسجد جمکران است. این عامل باعث رونق بازار کار در این استان شده است که در تمامی روزهای سال میزبان میهمانان زیادی از سراسر ایران هستند. از دلایل عمده گسترش شهر قم (از نظر رشد جمعیت، افزایش اشتغال و افزایش نرخ تولید)، حوزه های خدماتی و صنعتی است. با طراحی اپلیکیشن در قم می‌توانید باعث گسترش تجارت خود شوید و خدمات خود را آنلاین ارائه کنید.

طراحی اپلیکیشن گردشگری

یکی از مهمترین ویژگی‌های شهر قم، داشتن مکان های توریستی و گردشگری است. وجود حرم مطهر حضرت معصومه و مسجد جمکران این شهر را به قطب مذهبی در مرکز کشور تبدیل کرده است که سالانه هزاران گردشگر را روانه این شهر کرده است. طراحی اپلیکیشن گردشگری در قم یکی از پرطرفدار ترین اپلیکیشن‌ها است که برای افزایش درآمد از طریق ارتباط مستقیم با مشتریان انجام می‌شود. برای طراحی اپلیکیشن گردشگری در قم با مشاوران ما تماس بگیرید.  

طراحی اپلیکیشن خدماتی

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های پرطرفدار ، طراحی اپلیکیشن خدماتی در قم است. اپلیکیشن خدماتی برای معرفی انواع خدمات به مخاطبان بصورت آنلاین است. با طراحی اپ خدماتی می‌توانند هر خدمتی که انجام می‌دهید به تمام مشتریان از سراسر شهر معرفی کنید. ارتباط مستقیم با مشتری، باعث جلب رضایت بیشتر مشتری و اعتماد بیشتر به کسب و کار شما می‌شود. برای طراحی اپلیکیشن خدماتی در قم می‌توانید با شماره ۰۲۱۸۸۵۵۱۴۷۰ تماس بگیرید.

 طراحی اپلیکیشن املاک

یکی از اپلیکیشن‌های پرطرفدار به ویژه در شهرهای پرجمعیت، طراحی اپلیکیشن املاک است. با طراحی اپ املاک می‌توانید با مشتریان خود به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید و بهره وری کسب و کار خود را افزایش دهید. امروزه کمتر کسی برای جستجوی ملک به صورت حضوری به بنگاه های معاملاتی مراجعه می‌کند. صرفه جویی در وقت و هزینه از ویژگی های خوب طراحی اپلیکیشن املاک در قم است.

نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن

مشاهده برجسته ترین نمونه کار طراحی اپلیکیشن ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت نمونه کار طراحی اپلیکیشن در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو 1 طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 2 طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن آگهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم آگهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن کتابخوان ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم کتابخوان با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن موزیک ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم موسیقی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن سفارش غذا ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم رستوران با ما در ارتباط باشید.

خدمات دیگر طراحی اپلیکیشن در قم

علاوه بر موارد بالا طراحی اپلیکیشن های دیگری هم در شهر قم انجام می‌شود. از جمله می‌توان به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در قم، طراحی اپلیکیشن بیمه در قم، طراحی اپلیکیشن آموزشی در قم، طراحی اپلیکیشن شبیه دیوار در قم، طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب در قم، طراحی اپلیکیشن کتاب در قم، طراحی اپلیکیشن رستوران در قم، طراحی اپلیکیشن پزشکی در قم، طراحی اپلیکیشن شبیه اسنپ فود و… اشاره کرد. با طراحی اپلیکیشن در قم برای هر کسب و کاری می‌توانید خدمات خود را بصورت آنلاین به مشتریان معرفی کرده و محصولات خود را بصورت اینترنتی بفروشید. طراحی اپلیکیشن حرفه ای توسط تیمی متخصص در شرکت ویستا انجام می‌شود.

اپلیکیشن خود را سفارش دهید…

برای درخواست ساخت اپلیکیشن اندروید و ios  در قم می‌توانید با شماره تلفن 88551470-021 تماس حاصل فرمایید و یا از طریق چت آنلاین موجود در وب‌سایت و یا فرم مشاوره شماره تلفن خود را قرار دهید تا در اسرع وقت تیم بازاریابی شرکت ویستا با شما تماس بگیرند.

تماس مستقیم با کارشناسان تیم ویستا:

طراحی اپلیکیشن و سایت در قم

طراحی اپلیکیشن و سایت در قم یکی از خدمات مهم شرکت نرم افزاری ویستا است. با داشتن هردو ابزار اپلیکیشن و سایت، تعداد مشتریان شما بیشتر می‌شود زیرا تعدادی از افراد تنها از اپلیکیشن‌های موبایل برای خدمات آنلاین استفاده می‌کنند و تعدادی هم برای جستجوی خدمات مورد نیاز خود، به گوگل مراجعه می‌کنند. طراحی سایت با وردپرس از پربازدید ترین صفحات طراحی سایت شرکت ویستا است که با قیمت مناسب و کیفیت عالی به مشتریان تحویل می‌گردد. از ویژگی‌های خوب این شرکت استفاده از تکنولوژی بروز، تیمی حرفه ای، طراحی اختصاصی، قیمت مناسب و پشتیبانی رایگان است که آن را نسبت به سایر رقبا برتر کرده است. 

چرا ویستا ؟

طراحی حرفه ای

مشاوره کاملا رایگان

یکسال پشتیبانی رایگان

تیم جوان و حرفه ای

قیمت مناسب و به صرفه

سالها تجربه کاری و حرفه ای

مراحل سفارش طراحی اپلیکیشن در قم

مشخص کردن ایده

در آغاز کار لازم است که شما ویژگی و مزیت های طراحی اپلیکیشن در قم خود را با سایر اپلیکیشن‌های موبایل مشخص نمایید. این مزایا و برتری باعث سرعت بخشیدن به رشد و پیشرفت شما خواهد شد. آسان تر کردن کار با اپلیکیشن موبایل و طراحی خاص تر باعث افزایش محبوبیت اپلیکیشن شما خواهد شد.

مشخص کردن طرح

بعد از مشخص کردن ایده نوبت به مشخص کردن طرح اپلیکیشن شما می‌رسد. در این مرحله می‌توانید بر روی برگه ای طرح اولیه خود را با جزئیات رسم نمایید. در این مرحله براحتی می‌توانید از مشاوره رایگان ویستا بهره مند شوید و طراحی وایرفریم حرفه ای را در ساخت اپلیکیشن به ما بسپارید.

طرح گرافیکی اولیه

بعد از مرحله طراحی وایرفریم تیم طراحی تجربه کاربری یا همان تیم ui/ux شروع به طراحی گرافیکی و ساخت اپلیکیشن شما می‌کند که با نرم افزارهای گرافیکی، ظاهر اپلیکیشن شما طراحی می‌شود. این بخش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که نمایانگر فضای کلی اپلیکیشن شماست.

پیاده سازی ظاهر اپلیکیشن

در این مرحله برنامه نویسی front طراحی اپلیکیشن اندروید و ios شما آغاز می‌شود. در این مرحله ظاهر اپلیکیشن بصورت کد نویسی منطبق بر طراحی اولیه که توسط تیم ui انجام شده بود پیاده سازی می‌شود و بعد از آن وبسایت به صورت کامل طراحی شده و تست تجربه کاربری انجام می‌گیرد.

برنامه نویسی

در این مرحله تیم برنامه نویسی ویستا دیتابیس نرم افزار را متناسب با ظاهر و جزئیات آن طراحی می‌نماید سپس روبط میان آن‌ها را مشخص کرده و شروع به api  نویسی نرم افزار می‌نماید تا نرم افزار پویا و داینامیک سازی شود. برنامه نویس های front-end از api ها ی طراحی شده در نرم افزار بهره می برند.

پشتیبانی اپلیکیشن

بعد از تمامی مراحل در مرحله آخر تست نرم افزار در حالات مختلف انجام می‌شود. بعنوان مثال اپلیکیشن بر اساس تعداد کاربران تست و کلیه ایرادات آن برطرف می‌شود. در جلسات آخر بصورت آنلاین یا حضوری نحوه کار در جلسه با شرکت طراحی سایت تخصصی گفته شده و کلیه توضیحات به ایشان داده می‌شود.

رشد کسب و کار با طراحی اپ در قم

می توان گفت امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و دنیای دیجیتال، میزان استفاده کنندگان از گوشی های همراه و اپلیکیشن‌های موبایل کاملا رو به افزایش است. چرا که کاربران با استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل به راحتی می‌توانند نیاز های روزمره خودشان را برطرف کنند. به همین دلیل یکی از مواردی که باعث رشد کسب و کار شما می شود، ساخت وب طراحی اپلیکیشن اندروید و ios می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید کالاها و خدمات خود را فارغ از محدوده جغرافیایی که درون آن هستید ارائه دهید. تیم طراحی اپلیکیشن ویستا با ارائه خدمات متنوع، اقدام به ساخت اپلیکیشن موبایل در قم بر روی پلتفرم‌های مختلف کرده است. 

رشد کسب و کار با طراحی اپلیکیشن حرفه ای

طراحی سایت در قم

در کنار طراحی اپلیکیشن، طراحی سایت از دیگر فعالیت های مهم ویستا است. شرکت طراحی سایت ویستا با فعالیت حرفه ای در زمینه طراحی سایت در قم می‌تواند به رشد و گسترش کسب و کار شما کمک کند. طراحی سایت در کنار طراحی اپلیکیشن می‌تواند کمک بسزایی به تجارت شما کند و باعث افزایش درآمد شما از طریق آنلاین سازی خدمات شود.

طراحی سایت در قم

طراحی سایت فروشگاهی

از حوزه های پرطرفدار در زمینه طراحی سایت، طراحی سایت فروشگاهی است. با طراحی سایت فروشگاهی می‌توانید به آنلاین سازی کسب و کار خود کمک کرده و به صورت پایدار و بی واسطه با مشتریان خود ارتباط داشته باشید. داشتن ارتباط همیشگی و مستقیم با مشتریان از عوامل موثر جذب و نگهداری مشتری است. در کنار طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن فروشگاهی گزینه خوبی برای کسب اعتبار برای برند تجاری و کسب درامد قابل توجه است. با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز محصولات خود را فروخته و کاربران بصورت ۲۴ ساعته می‌توانند از خدمات آنلاین شما بهره مند شوند. طراحی فروشگاه اینترنتی یکی دیگر از راه حل های موثر برای رشد تجارت است. 

سئو سایت در قم

سئو سایت در قم

شرکت سئو ویستا یک شرکت برتر در زمینه سئو سایت است که با داشتن تیمی مجرب و کارآزموده به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان و با بهترین روش سایت خود را به رتبه برتر گوگل رسانده و بتوانید رشد بسیاری در زمینه کاری خود کنید. این شرکت با ارائه بهترین قیمت سئو و همچنین بهترین کیفیت برای رضایت هرچه بیشتر شما تلاش می‌کند.

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

سوالات متداول

تیم مارکتینگ ویستا پس از بررسی همه جزئیات ایده شما، یک پروپزال و وایرفریم برای شما ارسال خواهد کرد که تمام جزئیات روند کار از جمله هزینه و زمان بندی اپلیکیشن در آن ذکر خواهد شد.

بله، شما می توانید طرح موردنظر خود را با استفاده از نرم افزار های گرافیکی نظیر Photoshop یا Illustrator ویا همچنین بر روی کاغذ رسم کنید و آن را برای تیم فنی ویستا ارسال کنید. پس از بررسی قالب از طرف تیم فنی،طراحی رابطه کاربری اپلیکیشن آغاز خواهد شد.

پس از مشخص کردن نوع سفارش خود و ارسال آن به ما چه به صورت تلفنی چه به صورت ایمیل، توافقی بین طرفین صورت می گیرد و تمام موارد بصورت قرار داد و مکتوب نوشته می شود و قرارداد میان طرفین بسته می شود.
شماره تماس:02188551470

تمام خدمات طراحی اپلیکیشن و نرم افزار ویستا، شامل یک سال پشتیبانی کامل و حرفه ای بوده است. پشتیبانی عموما بصورت آنلاین و غیرحضوری می باشد.

شرکت ویستا یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه طراحی اپلیکیشن می‌باشد. این شرکت کیفیت و عملکرد اپلیکیشن‌های خود را به صورت صد در صدی ضمانت خواهد کرد. همچنین می‌توانید نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن ویستا را مشاهده نمایید. ویستا یکسال پشتیبانی رایگان در تمامی طراحی‌های اپلیکیشن خود دارد.

پس از طراحی اپلیکیشن موبایل و تکمیل فرایند ساخت اپلیکیشن، تا یک سال پشتیبانی کامل اپلیکیشن شما (شامل توسعه، امنیت، پشتیبانی و …) توسط شرکت نرم افزاری ویستا انجام خواهد شد. پس از یک سال نیز در صورت رضایت، قرار داد پشتیبانی 1 ساله یا 6 ماهه بین ویستا و کارفرمای محترم بسته خواهد شد.

شما می توانید برای برقراری ارتباط با تیم مارکتینگ ویستا از طریق یکی از راهای زیر اقدام کنید:

1- تماس با شماره 02188551470

2- ارتباط با آی دی تلگرامی @technical_vistacode

درباره ویستا

**شرکت ویستا از مطرح ترین شرکت های طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن در کشور است. این شرکت علاوه بر موارد ذکر شده در طراحی پرتال، طراحی نرم افزارهای تحت وب، سئو سایت نیز انجام می‌دهد. یکی از نمونه های موفق در زمینه نرم افزار حسابداری آنلاین است. سئو وب سایت نیز به ارتقا رتبه گوگل کسب و کار شما کمک شایانی خواهد کرد.

طراحی اپلیکیشن از حوزه های تخصصی ویستا محسوب می‌شود. این شرکت در زمینه های طراحی اپلیکیشن شبیه دیوار، طراحی اپلیکیشن شبیه دیجی کالا، طراحی اپلیکیشن پزشکی، طراحی اپلیکیشن فروشگاهی، طراحی اپلیکیشن تاکسی آنلاین، طراحی اپلیکیشن کتاب، طراحی اپلیکیشن فیلم، طراحی اپلیکیشن رستوران و بسیاری دیگر از حوزه ها فعالیت می‌کند. 

طراحی سایت حرفه ای نیز از فعالیت های تخصصی ویستا محسوب می‌شود. نمونه های طراحی سایت می‌توان به طراحی سایت پزشکی، طراحی سایت بیمه، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت املاک، طراحی سایت دانلود، طراحی سایت رستوران، طراحی سایت شبیه دیجی کالا، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت آموزشی، طراحی سایت فیلم و… اشاره کرد.

انواع طراحی اپلیکیشن ویستا

‫4.8/5 ‏‫(6 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا