طراحی اپلیکیشن حسابداری

طراحی اپلیکیشن حسابداری و یا اپلیکیشن مالی،معمولا امروزه به علت گسترش فضای کسب و کار،از آن دسته از بیشتر کسب و کارها با آنها درگیر هستند. چرا که بعلت پیچیدگی های بوجود آمده در زمینه کسب و کار نیاز به استفاده از یک نرم افزار قوی حسابداری و مالی همواره احساس می‌شود.
اما امروزه استفاده کنندگان این نرم افزار فقط محدود به کسب و کار نمی شوند،بلکه همه افراد جامعه می توانند با نصب نرم افزار های حسابداری و مالی،گردش نقدینگی و مالی خود را زیر نظر گرفته و در روند بهبود آن قدم بردارند.

باتوجه به زمینه های موجود در بازار می توان با ساخت نرم افزار حسابداری ابری و یا طراحی اپلیکیشن حسابداری،سود و بهره کافی مورد نظر را از آن بگیریم. 

طراحی-اپ-حسابداری

شاید عجیب به نظر برسد اما اپلیکیشن‌های حسابداری برای گوشی‌های موبایل نیز طراحی و ساخته می‌شوند. البته این اپلیکیشن ها مانند اپلیکیشن های حسابداری کامپیوتر نیستند و در آن حد امکانات و دقت ندارند. زیرا برای کارهای بزرگ ساخته نمی‌شوند. بلکه این اپلیکیشن ها برای اینکه حساب ها و دخل و خرج خود را در مواقع لزوم یادداشت کرده و به ذهن سپرد بسیار مفید هستند. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی امکانات یک اپلیکیشن حسابداری بپردازیم.

در طراحی اپلیکیشن حسابداری-مالی اِلمان های زیادی وجود دارند که موجب ارتقاع سطح کیفی نرم افزار شده و آن نرم افزار را نسبت به سایر رقبا ممتاز می کند.از مهم ترین این ویژگی ها باتوجه رشد فضای تکنولوژی می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

مشاهده برجسته ترین نمونه کار طراحی اپلیکیشن ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت نمونه کار طراحی اپلیکیشن در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو 1 طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 2 طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن آگهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم آگهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن کتابخوان ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم کتابخوان با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن موزیک ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم موسیقی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن سفارش غذا ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم رستوران با ما در ارتباط باشید.

طراحی-اپ

وجود یک رابطه کاربری آسان با طراحی حرفه ای از جمله شرط های مهم یک اپلیکیشن حسابداری میباشد و در کنار این مسعله وجود امکانات فراوان جهت رفع نیاز های روزانه یک مدیر و یا یک کاربر ساده در نرم افزار الزامی میباشد.

طراحی اپلیکیشن باید به گونه طراحی و کد نوسی شده باشد که زمان استقرار و راه اندازی آن در کوتاه ترین زمان ممکن باشد چرا که کاربر باید بتواند در سریع ترین زمان ممکن نیاز های خود و یا سازمان خود را بدون هیچ معطلی از طریق نرم افزار شما برآورده سازد.

طراحی-اپ-حسابداری

تحت وب بودن نرم افزار یکی از ویژگی های برجسته  جهت ذخیره و بایگانی اطلاعات و همچنین سرعت انتقال آن ها میباشد.با استفاده از این ویژگی کاربر می تواند علاوه بر اپلیکیشن از یک صفحه مرورگر نیز جهت دسترسی به نرم افزار استفاده کند.

مهم ترین مسئله ای که در طراحی و ایجاد یک اپلیکیشن حسابداری بسیار موثر می باشد، تحقیق و توسعه و همچنین استفاده از آخرین تکنولوژی روز جهت دسترسی کاربران میباشد.به همین منظور نیاز است با آپدیت نگه داشتن نرم افزار در بازه های زمانی مختلف از این فضا دورنمانیم.

کاربران یک نرم افزار حسابداری معمولا مراکز خدماتی تولیدی ها مدیران فروش مدیران مالی شرکت های صنعتی  و حتی افراد عادی 🙂

مراحل طراحی اپلیکیشن حسابداری

از جمله جدیدترین محصولات شرکت ویستا در حوزه ی تولید نرم افزارهای تحت وب، حسابداری آنلاین ویکانت می باشد؛ این نرم افزار با توجه به نیاز و تقاضای مشتریان به دو صورت کلی نرم افزار حسابداری فروشگاهی و نرم افزارهای حسابداری شرکتی ارائه شده است.

شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند اما آن چیزی که تیم ویستا را از سایر رقبا در این زمینه متمایز می کنند؛

طراحی-اپ-ویستا

قیمت طراحی اپلیکیشن حسابداری

شرکت ویستا همواره تلاش می کند با ارائه بهترین خدمات طراحی سایت و برنامه نویسی به همراه مناسب ترین هزینه ساخت اپلیکیشن ، همیشه رضایت مشتریان خود را در سطح مطلوبی نگه دارد. علاوه بر آن تیم ویستا سفارش طراحی سایت را با مناسب ترین هزینه طراحی سایت به  عنوان بهترین شرکت طراحی سایت در ایران شما عرضه می کند. استفاده از تیمی جوان و همچنین بروزترین متود های طراحی و برنامه نویسی از ویژگی های بارز و مهم این شرکت است. کافیست به نمونه کار طراحی وب سایت ما مراجعه کنید تا از این موضوع اطمینان حاصل کنید.

سایت یا اپ کدنویسی شده

80.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت + اپ کدنویسی شده

100.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت یا اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

110.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

سایت+ اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

130.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

بهترین روش جهت کسب کامل اطمینان خاطر از کیفیت و عملکرد عالی طراحی های ما , با مشاهده نمونه کارها و بررسی کارهای انجام شده میباشد همچنین در قسمت خدمات هم میتوانید محصولات با کیفیت آماده فعلی را بررسی و مشاهده نمایید.

 بله, قالب های طراحی شده برای این سیستم بصورت کاملا ریسپانسیو میباشند .

بله , با توجه به دست نویس بودن کامل تمامیه سیستم ها , اضافه کردن امکانات چه برای وب سایت و چه اپلیکیشن اندروید قابل پیاده سازی خواهد بود

پس از مشخص نمودن درخواست و جزئیات سفارش خود و به توافق رسیدن در جزئیات کلی سفارش, قرار دادی میان ما و شما امضا میشود که در آن جزئیات کامل ذکر شده و زمان و قیمت مشخص میگردد.

طبق بند های داخل قرار داد , مبلغ قرار داد به 3 قسمت تقسیم میشود. قسمت اول به عنوان پیش پرداخت , قسمت دوم پس از آماده شدن نمونه اولیه و قسمت آخر پس از تکمیل کامل پروژه هست و زمانی هست که شما کاملا سیستم را بررسی نموده اید و از پروژه رضایت کامل دارید .

نرم افزار حسابداری پارمیس

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس با سابقه ای بالغ بر بیش از 10 سال در حوزه طراحی و تولید انواع نرم افزارهای حسابداری و مالی و نرم افزارهای یکپارچه سازمانی فعالیت داشته که در این مدت کوتاه، رشد قابل توجه و پرشتابي را در کارنامه خود به ثبت رسانده و توانسته روز به روز به تعداد اعضای خانواده بزرگ پارمیس بیافزاید و رضایتمندی درصد کثیری از کاربران خود را با ارائه خدمات شایسته جلب نماید.

طراحی-اپ-تعرفه

برنامه حسابداری آسان

نرم افزار حسابداری آسان به شما کمک می کند بدون نیاز به دانش حسابداری، کارهای مربوط به حسابهای خود را انجام داده و امور مالی خود را مدیریت نمائید. این نرم افزار دارای امکانات سریع ثبت و چاپ فاکتور خرید، صدور فاکتور فروش و پیش فاکتور می باشد. در این نرم افزار می توان اشخاص، کالاها (کالاها در سه لایه تعریف می شوند) و حساب های موجود را تعریف کرد. با این نرم افزار می توان اسناد و چک های دریافتی و پرداختی را به صورت وصول شده یا نشده ذخیره کرد. 

دیگر خدمات ویستا

شرکت ویستا به ارائه خدمات متنوعی در زمینه طراحی و راه اندزی انواع وبسایت ، طراحی فروشگاه اینترنتی طراحی اپلیکیشن فروشگاهی، سئو می پردازد. از انواع طراحی وبسایت می توان به طراحی سایت پوشاک ، طراحی سایت شرکتی ،طراحی سایت بیمه، طراحی وبسایت گردشگری ، طراحی وبسایت صنعتی، طراحی سایت وکلا و دیگر انواع طراحی سایت اشاره کرد. در صورت نیاز به مشاوره و یا خرید اپلیکیشن فروشگاهی و سفارش طراحی دیگر اپلیکیشن ها می توانید با تیم مشاوره ویستا تماس حاصل کرده تا به بهترین نحو در مورد بهترین راهکار برای رشد کسب و کارتان شما را راهنمایی کنند.

‫3.3/5 ‏‫(3 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا