نمونه کار طراحی سایت و اپلیکیشن پیک آف

شروع پروژه

مرداد ۱۳۹۹

مدت پروژه

3 ماه

نام کارفرما

آقای دیباجی

وبسایت و اپلیکیشن پیک‌آف، یک بازارچه آنلاین در حوزه ارائه تخفیف میباشد.
پیک آف یکی از زیر مجموعه‌های تجاری هوشمند است که تحت عنوان شرکت سهامی خاص و به مدیریت عاملی آقای دیباجی فعالیت خود را از سال ۱۳۹۹ آغاز نمود. حوزه فعالیت پیک آف، ارائه خدمات و محصولات شرکت های تجاری تراز اول به صورت آنلاین، روی سایت و اپلیکیشن است.

نمونه کار طراحی سایت و اپلیکیشن خدماتی پیک آف 9
لوگو پیک آف

درباره مشتری

پروژه پیک‌آف به سفارش آقای محمود دیباجی از استان اصفهان پیاده‌سازی و اجرا شده است.
آقای دیباجی پس از بررسی نمونه‌ سایت‌های مشابه داخلی همانند تخفیفان و نت برگ و برررسی کمبود های آنها، اقدام به سفارش سایت پیک‌آف نمود.

چالش ها و نیازهای مشتری قبل از همکاری با ویستا

پیک آف درصدد است تا با بکارگیری شیوه های نوین تبلیغاتی و استفاده از قدرت خرید گروهی، در حوزه خرید روشی را رواج دهد که از یک سو برای صاحبان کالاها و خدمات سودآور باشد، و از سوی دیگر برای مشتریان و خریداران صرفۀ اقتصادی بالایی داشته باشد؛ ارائه روشی که در آن خریدار و فروشنده به یک اندازه سود می برند.

نمونه کار طراحی سایت و اپلیکیشن خدماتی پیک آف 1

ریز قابلیت های اپلیکیشن و سایت پیک آف

تکنولوژی های به کار رفته در پروژه پیک آف

طراحی رابط کاربری

Figma

زبان بک اند

PHP 7.4

لوگو laravel

فریم ورک فرانت‌اند و بک اند

Vue.js , Vuex | Laravel 8

لوگو reactnative

فرانت‌اند موبایل

ReactNative

سیستم احراز هویت

Passport

وب سرور | دیتابیس

Apache 2.4 | MySQL

پالت رنگی پروژه:

فرآیند و تکنولوژی‌های استفاده شده برای پیاده‌سازی

پروژه‌ی پیک‌آف توسط تیم ۵ نفره‌ای از افراد تیم ویستا شامل یک طراح رابط و تجربه کاربری، دو برنامه‌نویس بک اند، یک برنامه‌نویس فرانت اند و یک برنامه‌نویس موبایل پیاده‌سازی و انجام شده است.
در مرحله ابتدایی، طراح رابط و تجربه کاربری با کارفرما ارتباط گرفته و پس از درک نوع بیزنس ، فرآیندها و نیازمندی‌های آن، اقدام به طراحی سایت میکند. در هر مرحله صفحات و فرآیند ها با کارفرما بررسی شده و درصورت نیاز ویرایش های لازم انجام شده و پس از نهایی شدن طراحی رابط کاربری سایت و تأیید کارفرما، پروژه به برنامه نویس‌ فرانت‌اند برای پیاده‌سازی تحویل داده شده و در این حین طراحی اپلیکیشن و ‌‌ پیاده‌سازی بک‌اند آن آغاز میشود.
در ادامه توسعه‌دهندگان فرانت‌اند و موبایل با توسعه دهندگان بک‌اند وارد مرحله تنظیم ‌A P I ها شده و بعد از انجام تست های مختلف نرم‌افزاری و اطمینان از عدم وجود باگ، برنامه‌نویس‌‌های فرانت‌اند و بک‌اند پنل مدیریت پروژه را مطابق با نیازمندی‌های پروژه طراحی کرده و پروژه تحویل کارفرما داده میشود.

لوگو پیک آف

دستاوردها

پروژه پیک‌آف ضمن بررسی رقبای موجود در بازار داخلی و نیازمندی‌های کاربران، سعی بر فراهم‌سازی بستری برای ارائه خدمات و سرویس های مورد نیاز کارابران با بهترین قیمت داشته است.
این پروژه در صدد است تا روشی را رواج دهد که از یک سو برای صاحبان کالاها و خدمات سودآور باشد، و از سوی دیگر برای مشتریان و خریداران صرفۀ اقتصادی بالایی داشته باشد.

خروجی پروژه

نظر مشتری

نظر کارفرمای پیک آف در مورد ویستا اپ

دانلود اپلیکیشن و مشاهده دمو سایت

برای مشاهده اپلیکیشن پیک آف می‌توانید با استفاده از لینک زیر اقدام به دانلود مستقیم و نصب اپلیکیشن در تلفن همراه خود کنید. همچنین اگر تمایل به مشاهده دمو سایت پیک آف دارید می‌توانید از از لینک زیر وارد صفحه مربوطه شوید و تمامی بخش های سایت را به صورت آنلاین مشاهده نمایید.

نمونه کار طراحی سایت و اپلیکیشن خدماتی پیک آف 12

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان و کاملا اختصاصی باتوجه به کسب و کار شما و نیازهای شما برای طراحی اپلیکیشن موبایل  توسط مشاورین مجرب ویستا

تماس مستقیم با کارشناسان تیم ویستا:
مشاوره برای نمونه کار طراحی سایت

سایر نمونه کارهای ویستا

اپلیکیشن صرافی رمز باز

اپلیکیشن خدماتی لم کار

اپلیکیشن بیمه پذیر

اپلیکیشن بتن (میسازه)

اپلیکیشن ستاره شمال

اپلیکیشن رستوران نوردانتیا