نمونه کار طراحی اپلیکیشن و سایت لِمِ کار

شروع پروژه

مرداد 1399

مدت پروژه

4 ماه

نام کارفرما

آقای برزگر

پروژه خدماتی لمِ کار این امکان را به کاربران خود می دهد تا هر خدمتی را که در منزل مورد نیازشان است از طریق وبسایت و اپلیکیشن به سهولت و در هر ساعتی از شبانه روز سفارش دهند. این خدمات از نظافت و پذیرایی و تعمیرات گرفته تا مشاوره و خدمات زیبایی و پزشکی را شامل می شوند. از مهمترین اهداف لم‌کار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– رفع دغدغه‌های مربوط به خدمات منزل برای مشتریان

– ایجاد اشتغال برای بسیاری از کسانی که توانایی انجام کار فنی دارند، ولی به دلیل نبود سرمایه قادر به معرفی خود و ارتباط با مشتری نهایی نیستند

– ایجاد تحول در زمینه خدمات منزل

 

لم کار۱
لوگو لم کار

درباره مشتری

پروژه‌ی لم کار به سفارش آقای برزگر از استان فارس تولید شده است.
وی دارای سابقه‌ی چندین ساله در زمینه ارائه خدمات منزل در استان فارس بوده و از این رو تصمیم به گسترش کسب و کار خود و همچنین آسان سازی فرآیند سفارش سرویس برای کاربران ار طریق وبسایت و اپلیکیشن گرفت. هدف اصلی آقای برزگر ایجاد بستری برای ارائه خدمات متخصصین این استان و اشتغال‌زایی و همچنین ایجاد دسترسی آسان برای کاربران و متخصصین از طریق اپلیکیشن لم کار بود.

چالش ها و نیازهای مشتری قبل از همکاری با ویستا

امروزه استخدام نیروی خدماتی از طریق گوشی همراه و اپلیکیشن های موبایلی به راحتی امکان پذیر است. اپلیکیشن های متعددی چنین امکانی را فراهم می‌کنند که ‌‌ امکان استخدام نیروهای خدماتی و متخصص در زمینه های مختلف اعم از نظافت منزل، باغبانی، جا به جایی اثاث و غیره را فراهم می‌آورند و کار را برای کاربران آسان می سازند.
اما با توجه به اینکه تمرکز اصلی بیشتر این پروژه های خدماتی به دلیل تقاضای بالا روی کلان شهر تهران بوده، توجه کمتری به ارائه تمامی خدمات در سایر شهرستان‌ها شده است.

مهمترین هدف پروژه لم کار، ایجاد بستری برای دسترسی آسان اهالی استان فارس به انواع خدمات مورد نیاز در منزل با قیمت پیشنهادی خودشان و همچنین اشتغال‌زایی برای متخصصینی که به دلایل مختلف قادر به معرفی و توسعه کسب و کار خود نبوده‌اند در این استان می باشد. برای مشاهده هزینه طراحی اپلیکیشن لم کار از طریق فرم در پایین صفحه با ما تماس بگیرید.

ریز قابلیت های اپلیکیشن و سایت لِمِ کار

تکنولوژی های به کار رفته در پروژه لِمِ کار

لوگو Sketch

طراحی رابط کاربری

Sketch, Invision, Zeplin

لوگو leaflet

نقشه | زبان برنامه نویسی

PHP 7.4 | Leaflet (OSM)

لوگو laravel

فریم ورک فرانت اند و بک اند

Vue.js, Vuex | Laravel 8

لوگو reactnative

فرانت اند موبایل

ReactNative

وب سوکت | سیستم احراز هویت

Pusher | Passport

دیتابیس | وب سرور

MySQL | Apache 2.4

پالت رنگی پروژه:

فرآیند و تکنولوژی‌های استفاده شده برای پیاده‌سازی

پروژه‌ی لم کار توسط تیم ۵ نفره‌ای از افراد تیم ویستا شامل یک طراح رابط و تجربه کاربری، ۲ برنامه‌نویس فرانت‌اند و بک‌اند و ۲ نفر برنامه‌نویس موبایل پیاده‌سازی و انجام شده است.
در مرحله ابتدایی، طراح رابط و تجربه کاربری با کارفرما ارتباط گرفته و پس از درک نوع بیزنس، فرآیندها و نیازمندی‌های آن، اقدام به طراحی سایت می نماید.در هر مرحله صفحات و فرآیند ها با کارفرما بررسی شده و درصورت نیاز ویرایش ها انجام میشود.

پس از نهایی شدن طراحی رابط کاربری سایت و تأیید کارفرما، پروژه به برنامه نویس فرانت برای پیاده‌سازی تحویل داده می شود و در این حین طراحی اپلیکیشن توسط طراح شروع شده و پس از طی مراحل ذکر شده و نهایی شدن آن، تحویل برنامه‌نویس های موبایل داده می شود. پس از اتمام پیاده‌سازی فرانت‌اند سایت و تأیید کارفرما، پیاده‌سازی بک‌اند آن آغاز می شود.

در ادامه برنامه‌نویس‌های فرانت‌اند و موبایل با بک‌اند وارد مرحله تنظیم ‌API ها میشوند و بعد از انجام تست های مختلف نرم‌افزاری و اطمینان از عدم وجود باگ، برنامه‌نویس‌های فرانت‌اند و بک‌اند پنل مدیریت پروژه را مطابق با نیازمندی‌های پروژه طراحی کرده پروژه تحویل کارفرما داده میشود.

لم کار۳

دستاوردها

نمونه طراحی اپلیکیشن لم کار با ایجاد بستری برای بهبود وضعیت جامعه متخصصین کشور (مخصوصا استان فارس ) و همچنین دادن حق انتخاب به مشتری ، این امکا ن را به کاربران خود میدهد تا هر خدمتی را که در منزل مورد نیازشا ن است از طریق وبسایت و اپلیکیشن به سهولت و در هر ساعتی از شبانه روز سفارش دهند . هدف این کسب و کار این است که تمامی افراد دارای مهارت و حرفه ا ی ، کسب و کارشان رونق بگیرد و در خدمت از ما فرصت رشد و کسب درآمد داشته باشند.

خروجی اپلیکیشن

نظر مشتری

نظر مشتری پروژه لم کار

دانلود اپلیکیشن و مشاهده دمو سایت

برای مشاهده اپلیکیشن خدماتی لم کار می‌توانید با استفاده از لینک زیر اقدام به دانلود مستقیم و نصب اپلیکیشن در تلفن همراه خود کنید. همچنین اگر تمایل به مشاهده سایت خدماتی لم کار دارید می‌توانید از از لینک زیر وارد صفحه مربوطه شوید و تمامی بخش های سایت را به صورت آنلاین مشاهده نمایید. 

لم کار۴

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان و کاملا اختصاصی باتوجه به کسب و کار شما و نیازهای شما برای طراحی اپلیکیشن موبایل  توسط مشاورین مجرب ویستا

تماس مستقیم با کارشناسان تیم ویستا:
مشاوره برای نمونه کار طراحی سایت

سایر نمونه کارهای ویستا

اپلیکیشن رمزباز

اپلیکیشن بیمه پذیر

اپلیکیشن داروخانه

اپلیکیشن بتن (میسازه)

اپلیکیشن ستاره شمال

اپلیکیشن مشابه تخفیفان