نمونه کار طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن آموزشی ویلن

طراحی خوب رابط کاربری

این اپلیکیشن با بهترین طراحی رابط و تجربه کاربری طراحی شده است.

تمامی امکانات اپ آموزشی

اپلیکیشن آموزشی ویلن تمامی امکانات اپ آموزشی گاجینو را دارد.

دسته بندی بی نهایت کالاها

در این اپلیکیشن می‌توان بی‌نهایت دسته بندی و بی‌نهایت کالا اضافه کرد.

امکان شخصی سازی

می‌توانید اپلیکیشن مورد نظر را طبق علاقه خود کاملا شخصی سازی کنید.

می‌توانید اپلیکیشن مورد نیاز خود را طبق نیاز و کسب و کار خود به طور کامل شخصی سازی کنید و ui/ux منحصر به فرد خود را داشته باشید. 

یکی از مسائل بسیار مهم در طراحی اپلیکیشن، امنیت اپلیکیشن است. ویستا امنیت اپلیکیشن طراحی شده را برای شما تضمین می‌کند.

یکی از مزایای طراحی اپلیکیشن ویستا، مشاوره کاملا رایگان است. مشاوران ما بهترین پیشنهاد را متناسب با نیازتان به شما پیشنهاد می‌دهند. 

تمامی اپلیکیشن های طراحی شده شرکت نرم افزاری ویستا از یکسال پشتیبانی رایگان برخوردارند.

شرکت ویستا از برترین و بروزترین فناوری برای کدزنی اپلیکیشن های خود استفاده می‌کند و شما امکان توسعه اپلیکیشن را در هر زمان دارید.

طراحی اپلیکیشن ویستا

ویستا یکی از شرکت های با سابقه طراحی اپلیکیشن است و یکی از برترین ها در سطح کشور محسوب می‌شود. یکی از دلایلی که این شرکت را نسبت به رقیبان خود برتر می‌کند قیمت متناسب با کیفیت اپلیکیشن است. در اپلیکیشن آموزشی ویلن ویستا، می‌توانید تمامی امکانات اپلیکیشن آموزشی را داشته باشید و همینطور می‌توانید به دلخواه خود امکاناتی را اضافه یا حذف کنید. در سمت راست، برخی ویژگی‌های طراحی اپ شرکت ویستا را مشاهده می‌کنید.

با بروزترین تکنولوژی کدزنی

یکی از ویژگی های خوب شرکت ویستا، استفاده از بروزترین فناوری ها در کدزنی اپلیکیشن هاست. شرکت نرم افزاری ویستا طراحی اپلیکیشن خود را برای هردو نسخه اندروید و آی او اس انجام می‌دهد و شما نیازی به پرداخت هزینه‌های زیاد و جداگانه برای طراحی اپلیکیشن ios خود ندارید. 

دانلود اپلیکیشن

برای مشاهده اپلیکیشن آموزشی ویلن می‌توانید با استفاده از گوگل پلی و  اپ استور اقدام به دانلود و نصب اپلیکیشن در تلفن همراه خود کنید. با استفاده از دکمه های زیر می‌توانید بصورت مستقیم وارد اپلیکیشن گوگل پلی یا اپ استور شوید و به راحتی اپ آموزشی ویلن ویستا را دانلود کنید. 

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان و کاملا اختصاصی باتوجه به کسب و کار شما و نیازهای شما توسط مشاورین مجرب ویستا

تماس مستقیم با کارشناسان تیم ویستا: