نمونه کار طراحی اپلیکیشن شبکه خیر

شروع پروژه

مهر 1399

مدت پروژه

3 ماه

نام کارفرما

آقای علی نواب

اپلیکیشن و وب اپلیکیشن خیر محیطی برای ارتباط گرفتن و آشنایی افراد خیّر با افراد نیازمند و مشکلات آنها میباشد. از طریق این اپلیکیشن افراد مستحق نیازمندی خود را ثبت کرده و افراد خیّر میتوانند اقدام به رفع آن مشکل کنند.

نمونه کار طراحی اپلیکیشن شبکه خیر 1
لوگو شبکه خیر

درباره مشتری

پروژه خیر به سفارش آقای علی نواب کاشانی به نمایندگی از شرکت مهندسی برسو پیاده‌سازی و اجرا شده است.
شرکت مهندسی برسو به عنوان مشاور پروژه های صنعتی در سال 1372 تأسیس شد و دارای یک ساختمان مرکزی ستادی در تهران و شعبات و دفاتری دیگر درشهرهای کشور میباشد و در مجموع دارای حدود 250نفر سرمایه‌های انسانی متخصص و با تجربه میباشد.

چالش ها و نیازهای مشتری قبل از همکاری با ویستا

یکی از پسندیده ترین اموری که هر انسانی می تواند در طول زندگی خود انجام دهد، انجام کار خیر است. زندگی هریک از ما سرتاسر زنجیری است که به هم متصل است و اگر یکی از حلقه های این زنجیر پاره شود، در نهایت مشکلاتی به وجود می آید که از فردیت به جمعیت می رسد. از این رو باید برای محکم تر شدن و اتصال هرچه بهتر این زنجیره، همگی به هم کمک کنیم و یاری رسان یکدیگر باشم. شرکت برسو با هدف آسان‌سازی فرآیند یافتن افراد مستحق و نیازمندی‌های آنها و همچنین تسریع فرآیند یاری‌رسانی توسط خیرین، اقدام به پیاده‌سازی این پروژه نمود.

نمونه کار طراحی اپلیکیشن شبکه خیر 2

ریز قابلیت های اپلیکیشن شبکه خیر

تکنولوژی های به کار رفته در پروژه شبکه خیر

طراحی رابط کاربری

Figma

لوگو laravel

فریم ورک بک اند

Laravel 8

لوگو reactnative

زبان برنامه نویسی موبایل

ReactNative

زبان برنامه نویسی بک‌اند

PHP 7.4

logo passport

سیستم احراز هویت

Passport

وب سرور | دیتابیس

MySQL | Apache 2.4

پالت رنگی پروژه:

فرآیند و تکنولوژی‌های استفاده شده برای پیاده‌سازی

پروژه‌ی شبکه خیر توسط تیم ۳ نفره‌ای از افراد تیم ویستا شامل یک طراح رابط و تجربه کاربری، یک برنامه‌نویس بک اند و یک برنامه‌نویس موبایل پیاده‌سازی و انجام شده است.
در مرحله ابتدایی، طراح رابط و تجربه کاربری با کارفرما ارتباط گرفته و پس از درک نوع بیزنس ، فرآیندها و نیازمندی‌های آن، اقدام به طراحی اپلیکیشن کرده است. در هر مرحله صفحات و فرآیند ها با کارفرما بررسی شده و درصورت نیاز ویرایش های لازم انجام شده و پس از نهایی شدن طراحی رابط کاربری سایت و تأیید کارفرما، پروژه به برنامه نویس‌ موبایل برای پیاده‌سازی تحویل داده شده و در این حین ‌‌ پیاده‌سازی بک‌اند آن آغاز میشود.
در ادامه توسعه‌دهنده‌ی موبایل با توسعه دهنده‌ی بک‌اند وارد مرحله تنظیم ‌A P I ها شده و بعد از انجام تست های مختلف نرم‌افزاری و اطمینان از عدم وجود باگ، برنامه‌نویس‌‌های موبایل و بک‌اند پنل مدیریت پروژه را مطابق با نیازمندی‌های پروژه طراحی کرده و پروژه تحویل کارفرما داده میشود.

دستاوردها

پروژه خیر با فراهم‌سازی بستری برای شناخت و کشف افراد نیازمند و نیازمندی‌های آنان و همچنین تسریع فرآیند اشتراک گذاری و برآورده شدن نیازمندی‌ها توسط خیّرین، گامی بزرگ در جهت کمک رسانی هرچه سریع‌تر به افراد نیازمند و همچنین ترویج انجام امور خیر برداشته است.

خروجی اپلیکیشن شبکه خیر

نظر مشتری

نظر کارفرما در مورد خیر

دانلود اپلیکیشن

برای مشاهده اپلیکیشن شبکه خیر می‌توانید با استفاده از لینک زیر اقدام به دانلود غیر مستقیم و نصب اپلیکیشن در تلفن همراه خود کنید. با نصب اپلیکیشن قادر به مشاهده دمو اپلیکیشن شبکه خیر هستید و می‌توانید تمامی بخش های اپلیکیشن را به صورت آنلاین مشاهده نمایید. 

نمونه کار طراحی اپلیکیشن شبکه خیر 8

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان و کاملا اختصاصی باتوجه به کسب و کار شما و نیازهای شما برای طراحی اپلیکیشن موبایل  توسط مشاورین مجرب ویستا

تماس مستقیم با کارشناسان تیم ویستا:
مشاوره برای نمونه کار طراحی سایت

سایر نمونه کارهای ویستا

اپلیکیشن رمزباز

اپلیکیشن خدماتی لم کار

اپلیکیشن بیمه پذیر

اپلیکیشن بتن (میسازه)

اپلیکیشن ستاره شمال

اپلیکیشن رستوران نوردانتیا