نمونه کار طراحی اپلیکیشن ستاره شمال

شروع پروژه

تیر 1399

مدت پروژه

۴ ماه

نام کارفرما

آقای نیتی

گروه روشنایی ستاره شمال با هدف گردآوری و ارائه بروزترین و کاربردی ترین اقلام و لوازم روشنایی مدرن همچون انواع چراغ آویز ، چراغ ریلی ، لوستر مدرن و چراغ توکار ، با درنظرگرفتن بالاترین کیفیت در سال 1388 تاسیس گردید.
پروژه ستاره شمال ، بستری برای معرفی و خرید انواع محصولات روشنایی را فراهم آورده است.

ستاره شمال ۵
لوگو ستاره شمال

درباره مشتری

نمونه طراحی اپلیکیشن ستاره شمال به سفارش آقای نیتی به نمایندگی از شرکت ستاره شمال از استان تهران تولید شده است.
شرکت ستاره شمال از سال ۸۸ سابقه‌ی تولید و عرضه ی محصولات روشنایی را دارا بوده و پس از بررسی بازار و درک نیازمندی‌ها و کمبودها و بررسی نمونه‌های خارجی، تصمیم به تولید اپلیکیشنی مطابق با نیازمندی‌های بازار گرفت.

چالش ها و نیازهای مشتری قبل از همکاری با ویستا

هدف اصلی تیم ستاره شمال، تولید پلتفرمی برای ایجاد دسترسی آسانتر طراحان به انواع محصولات روشنایی بود.
این پروژه با ایجاد امکان بررسی محصولات در محیط مد نظر طراح و همچنین امکان اندازه‌گیری میزان نور محیط و پیشنهاد محصولات بر اساس نور اندازه گیری شده، انتخاب گزینه مناسب را برای طراحان راحت کرده و باعث ایجاد تصمیم‌گیری‌ای دقیق و نهایی شده است.

ستاره شمال ۴

ریز قابلیت های اپلیکیشن ستاره شمال

تکنولوژی های به کار رفته در پروژه ستاره شمال

لوگو Sketch

طراحی رابط کاربری

Sketch, Invision, Zeplin

لوگو laravel

فریم ورک بک اند

Laravel 8

لوگو reactnative

زبان برنامه نویسی |فرانت اند

PHP 7.4 | ReactNative

logo Mapbox

نقشه

Mapbox

logo passport

سیستم احراز هویت

Passport

وب سرور | دیتابیس

MySQL | Apache 2.4

پالت رنگی پروژه:

فرآیند و تکنولوژی‌های استفاده شده برای پیاده‌سازی

پروژه‌ی ستاره شمال توسط تیم ۵ نفره‌ای از افراد تیم ویستا شامل یک طراح رابط و تجربه کاربری، ۲ برنامه‌نویس بک اند و ۲ برنامه‌نویس موبایل پیاده‌سازی و انجام شده است.
در مرحله ابتدایی، طراح رابط و تجربه کاربری با کارفرما ارتباط گرفته و پس از درک نوع بیزنس ، فرآیندها و نیازمندی‌های آن، اقدام به طراحی اپلیکیشن کرده است. در هر مرحله صفحات و فرآیند ها با کارفرما بررسی شده و درصورت نیاز ویرایش های لازم انجام شده و پس از نهایی شدن طراحی رابط کاربری اپلیکیشن و تأیید کارفرما، پروژه به برنامه نویس موبایل برای پیاده‌سازی تحویل داده شده و در این حین ‌‌ پیاده‌سازی بک‌اند آن آغاز شده و در ادامه برنامه‌نویس‌های موبایل با بک‌اند وارد مرحله تنظیم ‌API ها میشوند و بعد از انجام تست های مختلف نرم‌افزاری و اطمینان از عدم وجود باگ، برنامه‌نویس‌های موبایل و بک‌اند پنل مدیریت پروژه را مطابق با نیازمندی‌های پروژه طراحی کرده و پروژه تحویل کارفرما داده شد.

ستاره شمال ۲

دستاوردها

تیم ستاره شمال نیازمندی های مهم بازار و ‌دغدغه‌های طراحان داخلی و فضای باز را بررسی کرده و با تولید اپلیکیشنی کاربر پسند، قدمی در جهت در رفع این مشکلات برداشته است.
اپلیکیشن ستاره شمال با قابلیت اندازه‌گیری نور محیط و همچنین گرفتن عکس از محیط مورد نظر طراح و افزودن محصول به تصویر و تغییر سایز و جهت آن ، امکان تصمیم گیری و انتخاب محصولی کاملا متناسب با فضا را برای طراحان فراهم کرده است.

خروجی اپلیکیشن رمزباز

نظر مشتری

نظر کارفرما ستاره شمال

دانلود اپلیکیشن

برای مشاهده اپلیکیشن ستاره شمال می‌توانید با استفاده از لینک زیر اقدام به دانلود غیر مستقیم و نصب اپلیکیشن در تلفن همراه خود کنید. با نصب اپلیکیشن قادر به مشاهده دمو اپلیکیشن ستاره شمال هستید و می‌توانید تمامی بخش های اپلیکیشن را به صورت آنلاین مشاهده نمایید. برای دریافت هزینه ساخت اپلیکیشن با ما تماس بگیرید. 

ستاره شمال ۳

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان و کاملا اختصاصی باتوجه به کسب و کار شما و نیازهای شما برای طراحی اپلیکیشن موبایل  توسط مشاورین مجرب ویستا

تماس مستقیم با کارشناسان تیم ویستا:
مشاوره برای نمونه کار طراحی سایت

سایر نمونه کارهای ویستا

اپلیکیشن رمزباز

اپلیکیشن خدماتی لم کار

اپلیکیشن بیمه پذیر

اپلیکیشن بتن (میسازه)

اپلیکیشن رستوران نوردانتیا

اپلیکیشن خدماتی پیک آف