نمونه کار طراحی اپلیکیشن تی کد

شروع پروژه

مرداد 1399

مدت پروژه

3 ماه

نام کارفرما

آقای امیر بیگدلی

اپلیکیشن T-Code (Trolley Code) اپلیکیشنی برای اتوماسیون‌سازی مدیریت ترالی اورژانس می‌باشد.
این اپلیکیشن امکان گزارش‌دهی داروها و وسایل استفاده شده از ترالی را فراهم کرده و باعث می‌شود مدیریت ترالی بصورت آسان‌تری انجام گیرد و در مواقع اورژانسی کمبودی در ترالی وجود نداشته باشد.

تی کد ۷
لوگو تی کد

درباره مشتری

پروژه تی کد به سفارش آقای امیر بیگدلی از تهران پیاده‌سازی و اجرا شده است.
آقای بیگدلی مدیر سایت مرکز تصویر برداری پایتخت بوده و دارای بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه IT و بیمه مراکز تصویربرداری مانند مرکز تصویربرداری پزشکی مهر تهران و مرکز تصویربرداری پزشکی پایتخت می‌باشد.
وی پس از بررسی نیازمندی‌های این مراکز و پرستاران و پزشکان، اقدام به پیاده‌سازی این اپلیکیشن کرد.

چالش ها و نیازهای مشتری قبل از همکاری با ویستا

ترالی اورژانس یا همان کمد متحرک دارو و وسایل احیا، از اقلام حیاتی اورژانس ها بوده و حاوی برخی از داروهای ضروری اورژانس می‌باشد. مدیریت وسایل و داروهای استفاده شده و جایگزین کردن آنها کاری مهم و پراهمیت و مدیریت چیدمان مجدد آنها و بررسی موجودی‌ها امری وقت‌گیر میباشد. کارفرمای پروژه برای بهبود این شرایط و آسان‌سازی بررسی موجودی‌ها و تاریخ انقضای داروها، اقدام به پیاده‌سازی این اپلیکیشن کرد.

تی کد ۳

ریز قابلیت های اپلیکیشن تی کد

تکنولوژی های به کار رفته در پروژه تی کد

طراحی رابط کاربری

Figma

لوگو laravel

فریم ورک بک اند

Laravel 8

لوگو reactnative

زبان برنامه نویسی موبایل

ReactNative

زبان برنامه نویسی بک‌اند

PHP 7.4

logo passport

سیستم احراز هویت

Passport

وب سرور | دیتابیس

MySQL | Apache 2.4

پالت رنگی پروژه:

فرآیند و تکنولوژی‌های استفاده شده برای پیاده‌سازی

پروژه‌ی تی کد توسط تیم ۳ نفره‌ای از افراد تیم ویستا شامل یک طراح رابط و تجربه کاربری، یک برنامه‌نویس بک اند و یک برنامه‌نویس موبایل پیاده‌سازی و انجام شده است.
در مرحله ابتدایی، طراح رابط و تجربه کاربری با کارفرما ارتباط گرفته و پس از درک نوع بیزنس ، فرآیندها و نیازمندی‌های آن، اقدام به طراحی اپلیکیشن کرده است. در هر مرحله صفحات و فرآیند ها با کارفرما بررسی شده و درصورت نیاز ویرایش های لازم انجام شده و پس از نهایی شدن طراحی رابط کاربری سایت و تأیید کارفرما، پروژه به برنامه نویس‌ موبایل برای پیاده‌سازی تحویل داده شده و در این حین ‌‌ پیاده‌سازی بک‌اند آن آغاز میشود.
در ادامه توسعه‌دهنده‌ی موبایل با توسعه دهنده‌ی بک‌اند وارد مرحله تنظیم ‌A P I ها شده و بعد از انجام تست های مختلف نرم‌افزاری و اطمینان از عدم وجود باگ، برنامه‌نویس‌‌های موبایل و بک‌اند پنل مدیریت پروژه را مطابق با نیازمندی‌های پروژه طراحی کرده و پروژه تحویل کارفرما داده میشود.

تی کد ۶

دستاوردها

در نهایت پروژه تی کد با هدف اتوماسیون سازی مدیریت ترالی اورژانس و سایر بخش‌های بیمارستان، توانسته آماده‌سازی و مدیریت دارو ها و وسایل داخل ترولی و همچنین مکان‌یابی ترولی هارا امری آسان کرده و وهمچنین این امکان را فراهم آورده که دائما افراد از تاریخ انقضای داروها آگاه و مطلع باشند.

خروجی اپلیکیشن تی کد

نظر مشتری

نظر کارفرما در مورد تی کد

دانلود اپلیکیشن تی کد

برای مشاهده اپلیکیشن تی کد می‌توانید با استفاده از لینک زیر اقدام به دانلود غیر مستقیم و نصب اپلیکیشن در تلفن همراه خود کنید. با نصب اپلیکیشن قادر به مشاهده دمو اپلیکیشن تی کد هستید و می‌توانید تمامی بخش های اپلیکیشن را به صورت آنلاین مشاهده نمایید. 

تی کد ۱

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان و کاملا اختصاصی باتوجه به کسب و کار شما و نیازهای شما برای طراحی اپلیکیشن موبایل  توسط مشاورین مجرب ویستا

تماس مستقیم با کارشناسان تیم ویستا:
مشاوره برای نمونه کار طراحی سایت

سایر نمونه کارهای ویستا

اپلیکیشن صرافی

اپلیکیشن خدماتی لم کار

اپلیکیشن بیمه پذیر

اپلیکیشن بتن (میسازه)

اپلیکیشن ستاره شمال

اپلیکیشن رستوران