نمونه کار طراحی اپلیکیشن میسازه

شروع پروژه

دی 1399

مدت پروژه

6 ماه

نام کارفرما

آقای حسینی

میسازه، سامانه هوشمند در حوزه بتن آماده و صنعت ساختمان به صورت تخصصی می باشد.
این اپلیکیشن برای کاربران این امکان را فراهم آورده است که با انتخاب مکان خود در نقشه و انتخاب کارخانه، نوع و میزان بتن دلخواه خود را تعیین کرده، در روز و ساعت دلخواه خود سفارش را در محل انتخابی تحویل گیرند. همچنین برای رانندگان نیز امکان مسیریابی آسان مقصد را فراهم کرده است. برای اطلاع از هزینه طراحی اپلیکیشن میسازه از طریق فرم در پایین صفحه با ما تماس بگیرید. 

لوگو میسازه

درباره مشتری

نمونه کار طراحی اپلیکیشن میسازه به سفارش آقای میر عباس حسینی تولید شده است.
آقای میرعباس حسینی سابقه‌ی چند دهه مدیریت کارخانه‌ی بتن سازی در شهر تهران را دارند و یکی از مشکلاتی که وی با آن مواجه بوده است این بود که از بین همکاران و پیمانکاران میدید که گاهی پروژه آنقدر بزرگ است که در مقایسه خرید بتن آماده‌ی ارزان و تحویل سریع، تحویل سریع یا به موقع سود بالاتری خواهد داشت و پیمانکاران باید میتوانستند پروژه خود را در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل دهید.
بزرگ بودن پروژه و حجم زیاد خرید مصالح باعث می شد که حتی تفاوت اندکی در قیمت خرید بتن آماده ، سود زیادی به بار آورد. سرعت انجام پروژه و کیفیت بتن اهمیت ویژه‌ای دارد.
اینجاست که بحث مدیریت خرید بتن آماده ، اهمیت آن را نشان می دهد. وی تصمیم گرفت که با هوشمند و آنلاین سازی سیستم سفارش بتن‌، بتن مورد نیاز را با کیفیت بالا و در سریعترین زمان ممکن به دست مشتری برساند به طوری که وقفه در کار پروژه و زماندهی آن ایجاد نشود.

چالش ها و نیازهای مشتری قبل از همکاری با ویستا

اصلی‌ترین دغدغه‌ی کارفرما صرف زیاد وقت توسط رانندگان برای یافتن آدرس دقیق مقصد سفارش و همچنین قابل ردیابی نبودن آنان در فرآیند تحویل بتن سفارش داده شده توسط کاربر بود که این مشکل زمینه ساز راه‌اندازی کسب و کاری آنلاین در زمینه سفارش و تحویل بتن و شکل گیری پروژه‌ی میسازه شد.

ریز قابلیت های پروژه میسازه

تکنولوژی های به کار رفته در پروژه میسازه

لوگو adobe xd

طراحی رابط کاربری

Adobe XD

لوگو laravel

فریم ورک بک اند | نقشه

Mapbox | Laravel 8

لوگو reactnative

زبان برنامه نویسی |فرانت اند

ReactNative | PHP 7.4

لوگو sms.ir

درگاه پرداخت | سرویس پیامک

SMS.ir | Sadad

وب سوکت | سیستم احراز هویت

Passport | Pusher

لوگو nginx

وب سرور | دیتابیس

MySQL/NoSQL | Nginx

پالت رنگی پروژه:

فرآیند و تکنولوژی‌های استفاده شده برای پیاده‌سازی

– پروژه‌ی میسازه توسط تیم ۶ نفره‌ای از افراد تیم ویستا شامل یک طراح رابط و تجربه کاربری، ۲ برنامه‌نویس موبایل، ۲ برنامه‌نویس بک‌اند و یک نفر معمار و تحلیلگر سیستم پیاده‌سازی و انجام شده است.
در مرحله ابتدایی، طراح رابط و تجربه کاربری با کارفرما ارتباط گرفته و پس از درک نوع بیزنس ، فرآیندها و نیازمندی‌های آن، اقدام به طراحی مینماید. در هر مرحله صفحات و فرآیند ها با کارفرما بررسی شده و درصورت نیاز ویرایش ها انجام میشود. پس از نهایی شدن طراحی رابط کاربری و تأیید کارفرما، در طی جلسه‌ای،طراح ،پروژه را به تیم توسعه‌دهندگان ارائه داده و سپس برنامه‌نویسان، لیستی از تمام مواردی که باید به محصول اضافه شوند را تهیه کرده و اسپرینت برای پیش‌برد پروژه تعریف میشود و. پیاده‌سازی پروژه توسط برنامه‌نویسان آغاز میگردد.
اسپرینت در طی یک ماه توسط تیم توسعه اسکرام توسعه می‌یابد. قبل از شروع اسپرینت ، اسکرام مستر یک جلسه برنامه ریزی اسپرینت را ترتیب می‌دهد که در آن تحلیلگر سیستم مهمترین موارد باقیمانده محصول را توضیح می‌دهد. تیم توسعه تصمیم می‌گیرد که چه مواردی را می‌توان در یک اسپرینت تولید کرد و بر این اساس ، یک بک لاگ اسپرینت تشکیل می‌شود.
در طی فرآیند تولید، تیم توسعه دهنده با برگزاری جلسات استندآپ روزانه، میزان پیشرفت پروژه را با یکدیگر بررسی کرده و سایر برنامه ریزی ها را برای ادامه‌ی پروژه انجام میدهند.
در ادامه برنامه‌نویسان موبایل با بک‌اند وارد مرحله تنظیم ‌A P I ها میشوند و بعد از انجام تست های مختلف نرم‌افزاری و اطمینان از عدم وجود باگ، برنامه‌نویس‌های فرانت‌اند و بک‌اند پنل مدیریت پروژه را مطابق با نیازمندی‌های پروژه طراحی کرده و پروژه تحویل کارفرما داده میشود.

دستاوردها

در این پروژه با توجه به استفاده از نقشه برای تعیین آدرس دقیق محل سفارش و همچنین مسیریابی مقصد برای رانندگان، فرآیند سفارش و تحویل بتن تسریع یافته و دغدغه‌ی اصلی کارفرما رفع شده است.
همچنین با توجه به اینکه امکان رزرو مقدار و نوع بتن مورد نیاز برای روز و ساعت مورد نظر کاربر وجود دارد، دیگر نگرانی به موقع نرسیدن و عقب افتادن پروژه برای کارفرمایان و جود ندارد و از این طریق دیگر هرگز متحمل ضررات مالی و تاخیر در پروژه نخواهند شد.

خروجی پروژه

نظر مشتری

نظر مشتری طراحی اپلیکیشن میسازه

دانلود اپلیکیشن

برای مشاهده اپلیکیشن میسازه می‌توانید با استفاده از لینک زیر اقدام به دانلود مستقیم و نصب اپلیکیشن در تلفن همراه خود کنید. با دانلود اپلیکیشن می‌توانید به طور کامل تمامی بخش های اپلیکیشن را مشاهده کنید. همچنین اگر نیاز به مشاوره و یا درخواست طراحی اپلیکیشن دارید می‌توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را وارد کرده تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. 

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان و کاملا اختصاصی باتوجه به کسب و کار شما و نیازهای شما برای طراحی اپلیکیشن موبایل  توسط مشاورین مجرب ویستا

تماس مستقیم با کارشناسان تیم ویستا:
مشاوره برای نمونه کار طراحی سایت

سایر نمونه کارهای ویستا

اپلیکیشن رمزباز

اپلیکیشن خدماتی لم کار

اپلیکیشن بیمه پذیر

اپلیکیشن شبکه خیر

اپلیکیشن ستاره شمال

اپلیکیشن رستوران نوردانتیا