طراحی اپلیکیشن اسنپ فود

از پر طرفدارترین طراحی اپلیکیشن موبایل، طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود، ریحون، چیلیوری و… است. امروزه مردم بیشتر از هر زمان دیگری از اپلیکیشن های سفارش غذا استفاده می‌کنند. با توجه به افزایش اپلیکیشن های رستوران، در آینده ای نه چندان دور، سهم چشم گیری از نرم افزاری های سفارش غذا در دست نرم افزارهای رستوران آنلاین است. با طراحی اپلیکیشن مانند اسنپ فود، چیلیوری و … به رقیبی قدرتمند تبدیل شوید و به سود حائز اهمیتی دست یابید. 

دریافت مشاوره

شما نیز می توانید جهت دریافت اطلاعات در ارتباط با ساخت اپلیکیشن ، هزینه طراحی و ساخت آن با تیم مشاورین ویستا تماس حاصل فرمایید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند . جهت ارتباط با کارشناسان و مشاورین ویستا کافی است تا با انتخاب یکی از روش های زیر  با آنها ارتباط برقرار نمایید.

دریافت مشاوره
فرم دریافت مشاوره

مشاهده آخرین نمونه کار طراحی اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا ویستا

ویژگی های فنی اپلیکیشن

ویژگی های ظاهری اپلیکیشن

ویژگی های عملکردی اپلیکیشن

جهت مشاهده انواع نمونه کار طراحی اپلبیکیشن با ما در ارتباط باشید.

هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ فود

سایت یا اپ کدنویسی شده

80.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت + اپ کدنویسی شده

100.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت یا اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

110.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

سایت+ اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

130.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما
فرم در خواست مشاوره

برای دریافت مشاوره می توانید مشخصات خود را در فرم زیر وارد نمایید تا مشاورین ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس حاصل فرمایند.

برای تماس مستقیم با مشاورین ما از طریق گزینه ها موجود در این بخش می توانید با تیم مشاورین ویستا ارتباط برقرار نمایید.

نمونه طراحی اپلیکیشن موبایل

مشاهده برجسته ترین نمونه کار طراحی اپلیکیشن ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت نمونه کار طراحی اپلیکیشن در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو 1 طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 2 طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن آگهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم آگهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن کتابخوان ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم کتابخوان با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن موزیک ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم موسیقی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن سفارش غذا ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم رستوران با ما در ارتباط باشید.

مزایای ساخت اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

بالا بردن اعتبار فروشگاه

یکی از مزایای طراحی اپلیکیشن خدماتی، ایجاد برندینگ برای کسب و کار شما است. با داشتن یک اپلیکیشن خدماتی اعتبار فروشگاه خود را نسبت به فروشندگان سنتی بالاتر می‌برید.

صرفه جویی در زمان و هزینه

از مهمترین مزایای طراحی اپلیکیشن خدماتی، صرفه جویی در زمان و هزینه است. مشتری بجای اتلاف وقت در رسیدن به فروشگاه مورد نظر، به صورت آنلاین خرید خود را انجام می‌دهد.

داشتن مشتریان وفادار

با ارائه خدمات با کیفیت به صورت آنلاین و هرآنچه که مشتری می‌خواهد، باعث رضایت مشتری می‌شوید و در نتیجه مشتریانی وفادار خواهید داشت. از این رو طیف مشتریان خود را افزایش می‌دهید.

تبلیغات موثر و هدفمند

از ویژگی‌های داشتن یک ساخت اپلیکیشن خدماتی، ایجاد تبلیغات موثر و هدفمند برای مشتریان  است. با طراحی اپلیکیشن خدماتی درحال تبلیغ برند و شاخه فعالیت خود هستید.

خرید ساده و سریع

سادگی استفاده از اپلیکیشن و سرعت استفاده از آن از ویژگی های مهم ایجاد اپلیکیشن خدماتی است. با طراحی رابط و تجربه کاربری عالی می‌توانید در این عرصه موفقیت بسیاری بدست آورید. 

پشتیبانی آنلاین

برای دستیابی به رضایت مشتری و ایجاد اعتماد مشتری، اپلیکیشن خدماتی باید پشتیبانی آنلاین داشته باشد تا در هر زمان مشتری بتواند با شما ارتباط برقرار کند و سوالاتش را بپرسد.

ویژگی های طراحی اپلیکیشن اسنپ فود ویستا؟

رابط کاربری خوب

food (1)

تنوع رستوران‎‌ها و غذاها

credit-card

پرداخت آنلاین

customer-service

پشتیبانی آنلاین

location

مکان یابی حرفه ای

search (2)

جستجوی حرفه ای

to-do-list

مشاهده منو و قیمت

ab-testing

مقایسه رستوران

chatting

مشاهده نظرات

بهترین قیمت طراحی اپلیکیشن اسنپ فود

با طراحی اپلیکیشن اسنپ فود اندروید و ios می‌توانید این فرصت را داشته باشید که ارتباط و دسترسی بیشتری با مشتریان خود داشته باشید. شرکت طراحی سایت ویستا متشکل از تیمی حرفه ای است که مهارت و تجربه‌ای طولانی‌مدت در زمینه طراحی اپلیکیشن اندروید و ios دارد. این اطمینان را می توانید داشته باشید که مجموعه ویستا متنوع ترین امکانات و همینطور مناسب ترین قیمت طراحی اپلیکیشن را به شما ارائه خواهد کرد. با طراحی اپلیکیشن حرفه ای باعث رونق چندین برابری فضای کاری خود خواهید شد.

دریافت مشاوره رایگان

جهت ثبت سفارش ساخت اپلیکیشن و یا دریافت مشاوره می توانید با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

اهمیت ساخت اپلیکیشن شبیه اسنپ فود

همانطور که گفته شد اپلیکیشن اسنپ فود یک اپلیکیشن در حوزه رستوران و سفارش آنلاین غذا است که رستوران های اطراف هر شخص را پیدا کرده و در اختیار مخاطب می‌گذارد. با توجه به ماشینی شدن کارها و نیاز بیشتر جامعه، طراحی اپلیکیشن هایی از این نظیر روز به روز بیشتر احساس می شود. با طراحی وب اپلیکیشن مانند چیلیوری، ریحون یا اسنپ فود به مشتری کمک کنید تا از رستوران های اطراف خود غذا سفارش داده و در وقت خود صرفه جویی کند. از مزایای اپلیکیشن های رستوران یاب، صرفه جویی در وقت و هزینه است. البته که در قرن تکنولوژی زمان ارزش زیادی برای انسان ها دارد و افراد به دلیل مشغله های امروزی فرصت انتظار کشیدن و تلف شدن وقت را ندارند.

اهمیت ساخت اپلیکیشن شبیه اسنپ فود

چرا اپلیکیشن سفارش غذا شبیه اسنپ فود؟

اپلیکیشن های رستوران یاب مانند اسنپ فود و… از مزایای زیادی برخوردارند. امکان مقایسه قیمت ها در رستوران های مختلف برای کاربر امکان پذیر است که یکی از بهترین امکانات اپلیکیشن رستوران محسوب می شود. از مزایای دیگر این نرم افزارها، دسترسی به بانک رستوران‌های تهران و سایر شهرها، تنوع غذاهای ایرانی و فرنگی، نظرات کاربران در رابطه با هر رستوران، پرداخت آنلاین، نداشتن هیچگونه هزینه اضافه در سفارش کاربر  و … است. 

فواید طراحی اپ شبیه اسنپ فود

چرا طراحی اپلیکیشن با ویستا ؟

شرکت نرم افزاری ویستا یکی از شرکت های مطرح در زمینه طراحی اپلیکیشن،طراحی سایت و سئو سایت است. شرکت ما با مشارکت و ارتباط مستمر با مشتریان خود تلاش می‌کند نیازهای آنها را به صورت دقیق برآورده کرده و در هر زمان پاسخگوی نیازهای آنان باشد. در ادامه این بخش برخی از  ویژگی ها و  خصوصیات  شرکت ویستا را برای شما معرفی خواهیم کرد .

ویژگی های اپلیکیشن ویستا

ظاهر ویژه

یکی از ویژگی های منحصر به فرد ویستا ظاهر ویژه اپلیکیشن های آن می باشد، همچینین ویستا به شما این توانایی را می دهد تا اپلیکیشن های مشابه با دیجی کالا و … را در اختیار داشته باشید

امنیت

یکی از مهم ترین بخش ها در طراحی اپلیکیشن امنیت اپلیکیشن می باشد که شرکت ویستا با بهره گیری از بهترین تکنلوژی ها و به روز ترین فریم ورک ها و زبان های برنامه نویسی امنیت اپلیکیشن ها را به خوبی بر قرار می کند.

پشتیبانی

یکی دیگر از ویژگی های ویستا پشتیبانی آن می باشد شرکت ویستا بعد از طراحی اپلیکیشن به صورت رایگان به مدت یکسال از اپلیکیشن مورد نظر پشتیبانی خواهد شد.

سرعت

اپلیکیشن های ویستا تمامی دارای سرعت بسیار بالا و مطلوبی می باشد که می توان یکی از بارزترین و مهم ترین مشخصات اپلیکیشن ویستا دانست .

درباره ویستا

شرکت نرم افزاری ویستا علاوه بر خدمات طراحی اپلیکیشن های موبایل، در خدماتی نظیر طراحی سایت تخصصی، سئو وب سایت، نرم افزار CRM، نرم افزار های تحت وب و …. فعالیت دارد. امروزه در عصر تکنولوژی اکثر کسب و کارها به سوی آنلاین شدن پیش می‌روند. تقریبا در تمامی کسب و کارها می‌توان سفارش طراحی سایت و اپلیکیشن را انجام داد. در نهایت مهمترین مسئله، سئو سایت است که مهمترین مرحله در دیده شدن همه کسب و کارهاست. شرکت ویستا با ارائه تمامی این خدمات، در خدمت تمامی مشتریان می‌باشد و سعی می‌کند با تمام تلاش خود در رضایت مشتری بکوشد.

تقریبا در تمامی زمینه ها شرکت ویستا طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت حرفه ای انجام می‌دهد. از نمونه های طراحی اپلیکیشن می‌توان به طراحی اپلیکیشن فیلم، طراحی اپلیکیشن گردشگری، طراحی اپلیکیشن فروشگاهی، طراحی اپلیکیشن موزیک، طراحی اپلیکیشن آموزشی، طراحی اپلیکیشن پرداخت، طراح اپلیکیشن خبری، طراحی اپلیکیشن کتاب، طراحی اپلیکیشن فروش، طراحی اپلیکیشن بیمه، طراحی اپلیکیشن املاک، طراحی اپلیکیشن خدماتی و نمونه های بسیار دیگری اشاره کرد.

در زمینه طراحی سایت هم نمونه کار طراحی سایت زیادی وجود دارد. از جمله خدمات شرکت طراحی وبسایت ویستا می‌توان طراحی سایت گردشگری، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت بیمه، طراحی سایت املاک، طراحی سایت دانلود، طراحی سایت موزیک، طراحی سایت خبری، طراحی سایت آموزشی، طراحی سایت رستوران، طراحی سایت تاکسی یاب، طراحی سایت شبیه دیوار و بسیاری دیگر را نام برد.

امکانات طراحی اپلیکیشن سفارش غذا

از امکانات طراحی اپلیکیشن سفارش غذای آنلاین می‌توان به رزرو میز به صورت آنلاین، رزرو جای پارک در صورت داشتن پارکینگ، مشاهده منو و قیمت ها همراه با تصویر غذاها، مشاهده رویدادها و خبرهای جدید رستوران، دریافت کد تخفیف از رستوران، دریافت غذا بدون معطلی به محض رسیدن به رستوران، امکان تحویل غذا درب منزل توسط پیک، دریافت نوتیفکیشن از رستوران و باخبر شدن از خبرهای مهم رستوران، امکان پرداخت آنلاین و نقدی و … از مهمترین امکانات اپلیکیشن رستوران است. با طراحی اپلیکیشن رستوران مشتریان زیادی را از وجود رستوران خود و امکانات رستوران خود مطلع کنید. شرکت ویستا همچنین در طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید فعالیت گسترده ای دارد که این اپلیکیشن حوزه های بسیاری را در برمی‌گیرد.

معروف ترین اپلیکیشن های سفارش غذا

اسنپ فود : اسنپ فود از محبوب ترین اپلیکیشن‌های سفارش غذا است که از امکانات زیادی برخوردار است. از امکانات این برنامه می‌توان به امکان جستجوی رستوران‌های اطراف، مشاهده منو رستوران‌ها، تصاویر غذاها، نظرات کاربران، امتیاز هر رستوران، تنوع زیاد غذاها، پیگیری سفارش به صورت لحظه‌ای، تخفیفات ویژه برای هر غذا، اضافه نمودن رستوران جدید، همکاری با سوپرمارکت‌ها، شیرینی فروشی‌ها، کافی شاپ‌ها، میوه فروشی ها، نانوایی‌ها، فیلترهای مختلف برای جستجوی آسان‌تر، ذخیره آدرس، پشتیبانی آنلاین و… اشاره کرد.

چیلیوری : چیلیوری هم مانند اسنپ فود از نرم افزارهای رستوران محبوب در بین کاربران ایرانی است. چیلیوری هم شامل امکاناتی مانند دسته بندی رستوران‌ها، امکان جستجو در محل، تخفیف در رستوران‌های اطراف مشتری، نظرخواهی از مشتریان، پشتیبانی آنلاین، نظرات مشتریان، شیوه پرداخت متفاوت، امکان گرفتن غذا در رستوران توسط مشتری، تضمین زمان اعلام شده برای تحویل غذا، تضمین کیفیت سرویس‌دهی، ذخیره رستوران‌های مورد علاقه در پروفایل مشتری، راهنمای خرید و راهنمای پراخت آنلاین، سوالات متداول و… است.

طراحی اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا

از نمونه های دیگر طراحی اپلیکیشن رستورانی، طراحی اپلیکیشن سفارش غذا و رستوران است که متعلق به یک رستوران می‌باشد. زیاد پیش می‌آید که به دلیل کمبود وقت یا شلوغی خیابانها از رفتن به رستوران مورد علاقه خود منصرف می‌شویم. این موقع هاست که سراغ اپلیکیشن های سفارش غذای آنلاین می‌رویم. این روزها با گسترش استفاده از موبایل سفارش غذای آنلاین بسیار محبوب شده است. با طراحی اپلیکیشن سفارش غذا، ایجاد برندینگ کرده و طیف مشتریان خود را گسترده تر کنید.

سوالات متداول

نرم افزار رستوران یاب برای کسانی که می‌خواهند نرم افزاری مشابه اسنپ فود، چیلیوری، ریحون و یا هر نرم افزار مشابه دیگری داشته باشند مناسب است تا افراد بتوانند به صورت آنلاین از رستوران های اطراف خود سفارش غذا بدهند.

تعرفه طراحی اپلیکیشن در سایت درج شده است. با توجه به نیاز کسب و کار شما تعرفه های نرم افزار کمی متفاوت است. برای آگاهی از تعرفه دقیق نرم افزار رستوران مناسب با کسب و کار شما، با تیم مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

تمامی امکانات موجود در اپلیکیشن های اسنپ فود، چیلیوری و ریحون در این اپلیکیشن وجود دارد. همچنین می‌توانید تمامی امکانات مورد نظر خود را در آن اعمال کنید.

شرکت ویستا یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه طراحی اپلیکیشن می‌باشد. این شرکت کیفیت و عملکرد اپلیکیشن‌های خود را به صورت صد در صدی ضمانت خواهد کرد. همچنین می‌توانید نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن ویستا را مشاهده نمایید. ویستا یکسال پشتیبانی رایگان در تمامی طراحی‌های اپلیکیشن خود دارد.

برای خرید این بسته نرم افزاری لطفا با پشتیبانی شرکت ویستا تماس حاصل فرمایید تا در این زمینه شما را راهنمایی کنند. شماره تماس شرکت ویستا 88551470-021 می‌باشد.

بله. در صورت تمایل می‌توانید برای رستوران خود علاوه بر اپلیکیشن رستوران یک صفحه وب‌سایت داشته باشید. در صورت درخواست طراحی سایت با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید تا در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

طبق قرارداد، پرداخت در سه مرحله انجام می‌شود. قسمت اول مبلغی به عنوان پیش پرداخت گرفته می‌شود. قسمت دوم بعد از تکمیل نمونه اولیه و قسمت سوم پس از تکمیل کامل پروژه است که مشتری نرم افزار را به صورت کامل بررسی کرده و از آن رضایت کامل دارد.

تمام خدمات طراحی اپ و نرم افزارهای ویستا، شامل یک سال پشتیبانی کامل و حرفه ای بوده است.پشتیبانی عموما بصورت آنلاین و غیرحضوری می باشد.

سوالات متداول FAQ

طراحی اپلیکیشن های ویستا

‫4.3/5 ‏‫(12 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا