قیمت-طراحی-سایت-شرکتی
Search

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت شرکتی

فهرست مطالب

آقای مهدوی صاحب یک شرکت بین المللی است که در آن با شرکت های خارجی کار می کنند و با آن ها قرارداد های مهمی تجاری امضا می کنند. اما چند وقتیست که اوضاع شرکت آن ها خوب نیست و نتوانسته اند رابط خوبی برای شرکت خود و شرکت های خارجی پیدا کنند. آقای مهدوی از این وضعیت ناراحت است . زیرا اگر وضعیت همین طوری پیش برود مجبور است نیروهای خود را کم کند. به نظر شما او چطور می تواند وضعیت را به حال سابق برگرداند؟ ما اومدیم تا در این مقاله پیشنهادی که به آقای مهدوی دادیم رو به شما هم توصیه کنیم تا بتونید شرکتتون رو گسترش بدین.

به نظر ما بهترین راه ، طراحی وب سایت شرکتی است. طراحی سایت شرکتی بک ابزار فوق العاده برای شماست تا با استفاده از اون بتونید یک راه ارتباطی با افراد عادی ، شرکت های داخلی و خارجی داشته باشید و محصولات خودتون رو معرفی کنید . اما سوال اینجاست که هزینه طراحی سایت شرکتی چقدر است و آیا هزینه ای که قرار است برای سایت های شرکتی پرداخت کنیم می ارزد؟

هزینه راه اندازی سایت شرکتی چگونه محاسبه می شود؟

هزینه طراحی سایت شرکتی با توجه به امکانات و قابلیت های سایت ، تعیین می شود. حال وجود برخی از این امکانات در سایت واجب و ضروری است اماوجود بعضی دیگر اونچنان ضروری نیست که بخواین برای اون هزینه ای پرداخت کنین. اما اولین کاری که باید انجام بدین این است بودجتون رو برای طراحی سایت شرکتی درنظر بگیرید و مواردی که در سایت به اون نیاز پیدا می کنید رو یادداشت کنید تا بتونید هزینه های طراحی سایت شرکتی رو کنترل کنید. هزینه سایت شرکتی به عوامل مختلفی بستگی داره که ما می خواهیم اون ها رو بهتون معرفی کنیم. پس تا آخر مقاله با ما باشید.

عوامل موثر در قیمت طراحی سایت شرکتی

امکانات عمومی سایت شرکتی

در طراحی وبسایت یک سری قابلیت وجود داره که به طور مشترک روی تمام انواع طراحی سایت تاثیر میذاره. فرقی نمیکنه که سایت فروشگاهی باشه یا شرکتی . پس بهتره قبل از هر چیزی این نوع از قابلیت ها رو بررسی کنیم. البته قبل از این ما در صفحه قیمت طراحی سایت و در بلاگ “عوامل موثر بر قیمت طراح سایت با وردپرس” اون ها رو بررسی کردیم . اما خوبه که یه بار دیگه نگاهی به اونا بندازیم.

نوع CMS سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی به دو روش انجام میشه. در روش اول از سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای طراحی و راه اندازی سایت استفاده می کنن و در روش دوم از طراحی سایت شرکتی اختصاصی کمک میگیرن که در این روش باید به زبان برنامه نویسی مسلط باشین . اما معمولا طراحی وب سایت وردپرسی رو برای سایت های شرکتی استفاده می کنن مگر اینکه سایت به قابلیت پیچیده ای نیاز داشته باشه.

سایت شرکتی ریسپانسیو

اگه دقت کرده باشین مبینین که افراد بیشتر از لپ تاپ و دسکتاپ ها از گوشی های همراه استفاده می کنن. دلیل آن هم به خاطر  سهولت استفاده از تلفن های همراهه. در نتیجه طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا اهمیت زیادی پیدا کرده . پس باید در طراحی سایت شرکتی به این موضوع توجه داشته باشیم. عوامل موثر در قیمت طراحی سایت شرکتی

حجم هاست و نوع دامنه سایت

میزان حجم و نوع هاست یکی از مواردی است که می تونه هزینه طراحی سایت شرکتی شما رو تغییر بده. پس قبل از هر چیز باید ببینید سایت شرکتی شما چه میزان هاست نیاز داره که با توجه به اون هاست سایت شرکتی رو خریداری کنین. دامنه سایت شرکتی می تونه .COM  .IR و یا .NET باشه . که هر کدوم از اون ها هزینه متفاوتی داره . بهتون پیشنهاد می کنیم که اگه سایتتون با افراد و یا  شرکت های داخلی کار میکنه پسوند دامنه رو .ir انتخاب کنین و اگه سایتتون بین المللیه از .com  استفاده کنین.

طراحی شرکتی یکی از مهم ترین انواع طراحی سایت است به صورتی که تقریبا 75% صاحبان شرکت ها اقدام به طراحی سایت شرکتی می کنند.

اعتبار شرکت طراحی سایت

 شرکت طراحی سایت نقش بسیار مهم در تعیین هزینه طراحی سایت داره. برای انتخاب شرکت طراحی سایت معتبر باید نمونه کار های شرکت طراحی سایت ، قیمت طراحی سایت ، مدت پشتیبانی سایت ، داشتن خدمات متنوع در کنار طراحی سایت  و… را در نظر بگیرین تا در نهایت بتونید تصمیم درستی برای طراحی سایت شرکتی بگیرید.

پشتیبانی سایت شرکتی

بعد از این که طراحی سایت شما تمام شد ، نیاز دارین که سایتتون رو به طور مداوم بررسی کنین تا در صورت بروز مشکل بتونید سریعا اون رو بر طرف کنین. به همین خاطر این نکته مهمه که شرکت طراحی سایت پشتیبانی سایت شما رو به عهده بگیره و سایت رو به روز نگه داره . معمولا شرکت های طراحی سایت پشتیانی سایت رو مدت کوتاهی رایگان انجام میدن و بعد از اون در صورت رضایت مشتری ، پشتیبانی سایت با پرداخت هزینه انجام میدن.

سئو سایت شرکتی

اگه میخاین سایت شما در رتبه های اول گوگل قرار داشته باشه و آمار بازدید سایت شما بالا باشه و در فروش و معرفی محصولاتتون مشکلی نداشته باشید باید سایتتون رو برای موتورهای جستجو سئو کنید . سئو سایت به مجموعه اقداماتی گفته میشه که کمک میکنه تا سایت شما در صفحه اول گوگل نمایان بشه و آمار بازدید سایت شما افزایش پیدا کنه.

امکان نمایش چارت سازمانی شرکت

چارت سازمانی نمایش گرافیکی ساختار شرکت هاست. هدف از ترسیم چارت سازمانی ، نشان دادن روابط و رده های مربوط به موقعیت های شغلی است. نمایش چارت سازمانی در سایت شرکتی ، می تواند هزینه طراحی سایت شرکتی را تغییر بده . به همین خاطر قبل از درخواست این قابلیت بهتره که هزینه ایجاد اون رو از طراح سایتتون سوال کنید.

عوامل موثر در قیمت طراحی سایت شرکتی-امکانات-سایت-شرکتی  

امکان نمایش سایت به زبان دیگر

امکان چند زبانه بودن سایت به این معنیه که بشه زبان تمام سایت رو به زبان دیگری تغییر داد. تنها با یه کلیک! باید این موضوع رو بدونیم که نمایش سایت به زبان دیگه باعث افزایش 25% هزینه نسبت به کل مبلغ قرارداد میشه. این قابلیت مورد نیاز سایت‌هایی هست که به صورت بین‌اللملی کار می‌کنن و مشتریانی از اون زبان دارن و برای سایت‌های محلی پیشنهاد نمیشه.

امکان نمایش تایم لاین و تاریخچه شرکت

در طراحی سایت شرکتی میتونید تایم لاین و تاریخچه شرک رو به نمایش بذارین تا افراد بتونن سیر نکامل شرکت شما رو مشاهده کنند. اگر که این قابلیت را در سایت شرکتی خود نیاز دارید بهتره قبل از سفارش سایت شرکتی هزینه ایجاد این قابلیت رو سوال کنین.

امکان درج فرم استخدام و رزومه

اگر شما در شرکت خود نیاز به نیروی کار دارین و نمی دونید از چه راهی این کار رو انجام بدین ، بهتون پیشنهاد می کنیم تا یک فرم برای استخدام و ارسال رزومه در سایت خود قرار دهید تا افراد بتونن خیلی راحت فرم رو تکمیل کرده و برای شما ارسال کنن و شما هم با توجه به اون تصمیم بگیرید.

امکان درج بخش نظرسنجی

امکان درج نظرسنجی در طراحی سایت شرکتی به این معنیه که کاربرا می‌تونن میزان رضایتشون رو در مورد خدمتی که استفاده کرده‌اند داخل سایت قرار بدن تا سایر افراد هنگام خرید بتوانند این نظرات رو خوانده و از تصمیم خودشون مطمئن بشن. درج نظرسنجی برای بهبود هر سایتی چه نزد گوگل چه تجربه کاربری، یک نیاز مهم و حیاتیه. جالبه بدونید که در سال 2020 بیش از 30 درصد خریدها از وب‌سایت‌ها بعد از خواندن بخش نظرات ثبت شده است. درج نظرسنجی برای هر نوع وب‌سایتی با هر مدل بیزینسی یک امر مهم محسوب میشه و حتما باید از اون استفاده بشه.

سایر موارد موثر در قیمت طراحی سایت شرکتی

عوامل موثر در قیمت طراح سایت شرکتی -تقویم-رویداد-شرکت-ها--هزینه-طراحی-سایت-شرکتی

در پایان…

ما توی این مقاله تلاش کردیم تا تمام نکاتی که روی قیمت طراحی سایت شرکتی شما تاثیر میذاره رو بهتون توضیح بدیم. شما میتونین برای برآورد قیمت طراحی سایت شرکتی به صورت آنلاین وارد صفحه قیمت طراحی سایت ویستا بشین و اون جا تمام موارد مورد نیازتون رو علامت بزنین تا قیمت تخمینی سایت شما رو بهتون نشون بده. ویستا با رعایت تمام امکانات سایت شرکتی شما رو به صورت اختصاصی طراحی می کنه.

درخواست خود را ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا