اسکریپت صرافی ارز دیجیتال

اسکریپت صرافی ارز دیجیتال

تیم حرفه ای ویستا با بهره گیری از بروز ترین و امن ترین متد ها کد نویسی و نیروهای متخصص بهترین اسکریپت طراحی سایت صرافی دیجیتال را با  امکانات و تکنولوژی های پیشرفته، در اختیار شما قرار می دهد. در این صفحه می توانید با ویژگی ها و امکانات اختصاصی  اسکریپت صرافی ارز دیجیتال آشنا شوید. همچنین برای سفارش و  درخواست راهنمایی   می توانید با کارشناسان ویستا تماس بگیرید. 

به مشاوره نیاز دارید؟! کافی است تا در بخش پایین شماره تماس خود را وارد کنید.

مشاورین ویستا در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند و یا از طریق لینک واتس آپ و برقراری تماس می توانید با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

مشاوره

در مدت زمان کوتاهی با دیدن این کلیپ با مزایای اسکریپت صرافی آشنا شوید.

طراحی-سایت-صرافی
نمایش ویدیو درباره طراحی-سایت-صرافی
راه های مشاوره برای راه اندازی اسکریپت

برای ارتباط از طریق تلفن تماس مستقیم و ارتباط از طریق واتس آپ از لینک های موجود در این قسمت استفاده نمایید.

دمو اسکریپت صرافی بیت کوین

طراحی سایت NFt

صاحب اولین فروشگاه NFT کشور شوید

اولین ها ماندگار می‌شوند! مانند: والکس، نوبیتکس، بایننس و...

فرصت رو از دست ندید! بهترین زمان برای راه اندازی فروشگاه NFT در کشور! در حال حاضر خرید و فروش توکن NFT به یکی از معاملات سودآور برای بسیاری از فعالان و علاقه‌مندان به دنیای کریپتوکارنسی در سرتاسر جهان محسوب میگردد که بسرعت در حال گسترش و ترند شدن است و هیچ نمونه مشابهی نیز در کشور ندارد.

همین حالا صاحب اولین بازار NFT در ایران باشید

سوالی دارید؟ ما آنلاین هستیم

اسکریپت صرافی

اسکریپت صرفی ارز دیجیتال کدی است که برای سایت های مبادله ارز دیجیتال برنامه نویسی شده است که ساختار پلتفرم معاملاتی مورد نظر شما را به مشتریان ارائه می دهد.اسکریپت های معامله ی ارز های رمزنگاری شده؛یک سیستم دیجیتالی رمزنگاری شده می باشد که به کاربران کمک می کنند که معاملات ارزهای خود را بدون ایراد انجام دهند.مشتریان صرافی ارز دیجیتال تنها با تغییر ظاهر سایت می توانند سایت های جدید را سفارش دهند. در واقع اسکریپت مبادله ارز دیجیتال ویستا به شما این امکان را می دهد که سایت صرافی خود را با بالاترین امنیت راه اندازی کنید. نحوه کار با اسکریپت تبادل رمز ارز ویستا بسیار ساده است به این صورت که کاربران ابتدا برای ورود به سایت ثبت نام کرده و پس از طی مراحل احراز هویت و دریافت تاییدیه اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال خود می کنند. شاید برای شما سوال باشد، آیا خدمات طراحی اپلیکیشن صرافی ویستا امکان همگام سازی با اسکریپت شمارا خواهد داشت ؟ بله، کد نویسی اختصاصی و چند منظوره متخصصین ویستا امکان همگام سازی با اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال شمارا هم فراهم میسازد. همچنین ویستا علاوه بر اسکریپت صرافی ، اسکریپت های دیگری از قبیل اسکریپت مشابه ترب را نیز به مشتریان عرضه می کند.

اسکریپت ارزهای دیجیتال

دنیای ارزهای رمزپایه امروزه رشد بسیار مطلوبی داشته و روز به روز توجه مردم را بیشتر به خود جلب می کند به طوری که می توان آن ها را پربازده ترین دارایی های دهه ی گذشته نامید؛با افزایش توجه و نگاه به این حوزه، رفع نیازها و پاسخگویی به حجم تقاضا برای خرید و فروش تحت الشعاع قرار گرفته است. . همانطور که در بالا ذکر شد، اسکریپت های ارز دیجیتال یک قطعه کد برنامه ریزی شده برای تبادل ارز دیجیتال هستند. اگر به دنبال طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال هستید، می توانید از اسکریپت صرافی با امکانات زیادی مانند قیمت ارز دیجیتال، محاسبه قیمت ارز، خرید و انجام فروش ارز دیجیتال، انتقال خودکار ارز دیجیتال، دریافت آدرس کیف پول،تاریخچه معاملات،پشتیبانی پرداخت چندگانه و… استفاده کنید. با وجود اسکریپت مبادله ارز دیجیتال، شما می توانید تمام ارزهای دیجیتال را خرید و فروش کنید. اسکریپت صرافی ارز دیجیتال از ارزهایی مانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، بیت کوین کش، تترا، استلار، مونرو، بایننس کوین، IAS، کاردانو، پولکادات، نئو، دیش و … پشتیبانی می کند که یکی از مشکلات این حوزه عدم وجود یک سیستم کارآمد با قیمت مناسب برای راه اندازی و تضمین امنیت و عملکرد میباشد که ویستا آن را برای شما عزیزان حل کرده است و یک سیستم کارآمد با قیمت مناسب و امنیت بالا برای شما. ارائه خواهد داد.

اسکریپت ارزهای دیجیتال

انواع اسکریپت صرافی های ارز دیجیتال

اسکریپت صرافی مستقیم

دسته اول سایت هایی هستند که در ساختار خود کیف پول ندارند. این سایت ها سایت های تبادل مستقیم هستند. در اسکریپت صرافی ارز دیجیتال، قیمت خرید و فروش توسط مدیر صرافی تعیین می شود. بنابراین مدیران این نوع سایت ها مبلغی را به عنوان سود سایت خود به ارزهای دیجیتال اضافه کرده و به فروش می رسانند. اما باید در نظر داشته باشید که برای خرید ارزهای دیجیتال به کیف پول نیاز دارید.

اسکریپت صرافی ارز دیجیتال- مستقیم
اسکریپت صرافی p2p

اسکریپت صرافی p2p

به دسته دوم سایت ها، سایت هایی با وجود ساختار کیف پول گفته می شوند. به این مبادلات p2p یا peer to peer می گویند که به معنای همتا به همتا است که بر روی مفهوم غیرمتمرکز بودن کار می کند که مکانیسمی برای ایجاد اعتماد در بین کاربران کریپتو می باشد. این نوع سایت ها به عنوان واسطه عمل می کنند. تا کاربران بتوانند ارزهای خود را با یکدیگر مبادله کنند. بنابراین در طراحی سایت صرافی p2p قیمت خرید و فروش بستگی به قیمت سفارش های ثبت شده دارد.این نوع بستر معامله؛اعتماد،امنیت و همچنین بستر معاملاتی با زمان کمتر را برای معامله گران فراهم می کند. مدیران سایت بر اساس تراکنش های شما از موجودی کیف پول شما کارمزدی دریافت می کنند.

مهم ترین ویژگی های اسکریپت اکسچنج ویستا

کیف پول ارز دیجیتال

احراز هویت

account

ورود دو مرحله ای

user

ایجاد سطوح کاربری

24-7

پشتیبانی 24 ساعته

code

قابلیت توسعه

online-shop

خرید و فروش اتوماتیک

air-conditioner

تکنولوژی های پیشرفته

امکانات عمومی در اسکریپت صرافی ارزهای دیجیتال

قبل از این که بخواهید اسکریپت صرافی ارز دیجیتال را سفارش دهید باید با ویژگی های آن آشنا شوید. سپس ویژگی های مورد نیازتون ر و در یک فایل داکیومنت آماده کنید. در این مقاله لیستی از ویژگی های پنل صرافی ویستا رو برای شما آماده کردیم که شما میتونین از این ویژگی ها برای سایت خودتون استفاده کنین. 

ساخت کیف پول های اختصاصی

اسکریپت صرافی بیت کوین

بیت کوین bitcoin در دنیا امروز یک نوع سرمایه گزاری تلقی می شود و حتی کار های روزمره مثل خرید و سفارش آنلاین را هم می توان با آن انجام داد.  و از جمله شناسه های بازار ارز دیجیتال به حساب می آید.اسکریپت تبادل بیت کوین به کاربر اجازه می دهد تا پلتفرم مبادله بیت کوین خود را با حداقل هزینه و استقراری سریع تر راه اندازی کند. ارز دیجیتال بیت کوین نیز مانند دیگر ارزهای دیجیتال می توان در بستر اسکریپت ها از آن استفاده کرد و کاربران می توانند به خرید و فروش ارز دیجیتال بیت کوین از طریق اسکریپت های صرافی بپردازند، همان طور که گفته شد در بستر اسکریپتی شما نیز می توانید به خرید و فروش تمامی ارز های دیجیتال بپردازید که ارز دیجیتال بیت کوین نیز شامل این ارز ها می باشد .

اسکریپت صرافی بیت کوین

انواع سفارش گذاری ها

در اسکریپت خرید و فروش ارز دیجیتال برای خرید و فروش ارز های دیجیتال انواع مختلفی از سفارش گذاری وجود دارد. دو نوع عمده که در اکثر اسکریپت صرافی ارز های دیجیتال وجود دارد، سفارش گذاری محدود و بازار است که تفاوت این دو را توضیح داده ایم.

سفارش دستی

سفارش حد یا محدود(limit-order)

کاربران در این نوع از ثبت سفارش قیمت خود را مشخص می کنند و زمانی که به این حد رسید، معامله انجام می شود.به زبان سادهاگر قیمت دارایی دیجیتال شما به قیمت مشخص شده برسد،سفارش شما اجرا خواهد شد

امکانات

مزایا

سفارش بازار

سفارش بازار (market-order)

خرید و فروش در این سفارش به قیمت بازار است و کاربر در این سفارش نیازی به تعیین قیمت ندارد. سیستم به صورت اتوماتیک و تقریبا به صورت فوری از بهترین قیمت بازار سفارش کاربر را کامل می کند.

امکانات

مزایا

احراز هویت کاربران

احراز هویت

احراز هویت کاربران (KYC)

KYC نیازی است که تقریبا در تمامی صرافی های ارزدیجیتال متمرکز با آن روبه رو خواهید شد؛که هدف آن تایید هویت مشتری،جلوگیریاز هدف های غیرقانونی مانند پولشویی،تامین مالی ترورسیم و فرار مالیاتی می باشد. احراز هویت در سایت صرافی به دو صورت انجام می شود . در مرحله اول کاربران برای استفاده از امکانات سایت اطلاعات هویتی خود را وارد می کنند تا هویت کاربر برای صرافی شناخته شود. یک قابلیت دیگری که در اسکریپت ترید ارز دیجیتال وجود دارد، شناسایی دو عاملی یا ورود دو مرحله ای برای افزایش امنیت اسکریپت ارز دیجیتال است که به سه روش ارسال پیامک، ایمیل و یا از طریق گوگل انجام می شود. با ارسال کد به کاربر و وارد کردن آن می توانند از امکانات سایت استفاده کنند.

امکانات

پنل ادمین و مدیریت سایت

پنل ادمین و مدیریت صرافی در اسکریپت صرافی ارز دیجیتال شامل 4 بخش مدیریت کاربران، مدیریت سامانه ادمین، تنطیمات و مدیریت مالی صرافی می باشد. در ادامه ویژگی ها و امکانات بخش های اسکریپت قیمت ارز دیجیتال  را بررسی می کنیم.

مدیریت کاربران

مدیریت کاربران

امکانات

مدیریت ادمین

مدیریت سامانه ادمین

امکانات

تنظیمات

تنظیمات

امکانات

مدیریت مالی

مدیریت مالی

امکانات

کیف پول اختصاصی

کیف پول اختصاصی

کیف پول اختصاصی (wallet)

کیف های اختصاصی ویستا بستری را برای نگهداری دارایی ها در اسکریپت کیف پول ارز دیجیتال فراهم می کند. کیف پول ها مستقیم به شبکه متصل می شوند، قابلیت محاسبه کارمزد را دارند و انتقال دارایی از جاهای دیگه به والت را دارند. کیف پول های اختصاصی ویستا با زبان node.js طراحی میشوند.

امکانات

بازگردانی دستی

بازگردانی

بازگردانی دستی

بازگردانی در اسکریپت صرافی p2p ، در ساده ترین حالت ممکن به این صورت است که مدیر سایت این امکان را دارد که تعدادی از کاربران خاص خود را به عنوان بازگردان معرفی کند. بازگردان امکان پر کردن سفارش های خرید و فروش در صورت نیاز را دارد. اما کارایی این روش یا افزایش تعداد کاربران کاهش می یابد.

امکانات

سایر امکانات

تاریخچه

تاریخچه

امکانات

لینک دعوت

دعوت دوستان

امکانات

بلاگ

بلاگ وردپرسی

امکانات

امکانات پیشرفته صرافی ارز دیجیتال ویستا

stop-limit

سفارش stop-limit

1- تنظیم تاریخ انقضا برای سفارش 2- تعیین حد توقف و قیمت سفارش گذاری 3- امکان لغو سفارش
سفارشی که کاربر بدون نیاز به نشستن پای نمودار با تنظیم حد ضرر و سود سفارشات خود را انجام می دهد.
سفارش stop-market

سفارش stop-market

1- نمایش لیست سفارشات اخیر و باز 2- تعیین حد توقف و قیمت سفارش گذاری 3- امکان لغو سفارش
سفارشی که تریدر ها در قیمت بازار خرید و فروش آنی دارند(سفارش بازار)، با این تفاوت که حد سود و ضرر مشخص می شود.
OCO

سفارش OCO

1- امکان لغو یک سفارش و لغو اتومات دیگری 2- امکان تعریف تاریخ انقضا برای سفارش
تریدر دو سفارش stop-limit و limit-order را همزمان اجرا می کند به صورتی که فقط یکی از این دو سفارش اجرا می شود.
OTC

سفارش OTC

1- استفاده از نقدینگی نا محدود صرافی بایننس و کوکوین 2- تعیین حد توقف و قیمت سفارش گذاری 3- امکان لغو سفارش
سفارش OTC یا صرافی مستقیم امکان خرید مستقیم از صرافی را با امکان معامله سریع کاربر فراهم می کند.
p2p

صرافی p2p

1- اتصال سفارش خریدار و فروشنده 2- پشتیبانی ارز ها روی بستر شبکه بیتکوین 3- ایجاد کیف پول و مشاهده موجودی کیف پول
صرافی p2p یا همتا به همتا امکان معامله مستقیم خریدار و فروشنده از کیف پول را فراهم می کند. 
ربات بازار گردان

ربات بازار گردان

1- ثبت سفارشات به صورت اتومات 2- امکان پر کردن سفارشات به صورت اتومات 3- تنطیم بازه زمانی برای ربات
سفارشی که تریدر ها در قیمت بازار خرید و فروش آنی دارند(سفارش بازار)، با این تفاوت که حد سود و ضرر مشخص می شود.
margin

Margin

1- تنظیم تاریخ انقضا برای سفارش 2- تعیین حد توقف و قیمت سفارش گذاری 3- امکان لغو سفارش
خرید و فروش دارایی را با استفاده از سرمایه ای که از شخص ثالث تامین می شود را معاملات مارجین می گویند.
liquidity

liquidity

1- تنظیم تاریخ انقضا برای سفارش 2- تعیین حد توقف و قیمت سفارش گذاری 3- امکان لغو سفارش
توانایی خرید و فروش دارایی در بازار بدون تغییر زیاد در قیمت آن و سهولت تبدیل دارایی را لیکوئیدیتی می گویند.
به مشاوره نیاز دارید؟! کافی است تا در بخش پایین شماره تماس خود را وارد کنید.

مشاورین ویستا در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند و یا از طریق لینک واتس آپ و برقراری تماس می توانید با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

مشاوره

ویستا، بهترین مجموعه ارائه دهنده خدمات ارز دیجیتال

تیم ویستا با ارائه انواع خدمات طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال که شامل طراحی سایت صرافی متمرکز و عیر متمرکز ، صرافی p2p، صرافی OTC و … می شود، به عنوان بهترین مجموعه ارائه دهده خدمات ارز دیجیتال شناخته شده است. تنوع خدمات ارائه شده، تحویل به موقع سفارش ارز دیجیتال به مشتری، قیمت مناسب در ازای ارائه با کیفیت ترین پروزه ارز دیجیتال و … از مهم ترین ویژگی های ویستا می باشد. 

قابلیت توسعه پروژه ارز دیجیتال در سطح بین الملل

پروژه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال شما که توسط ویستا طراحی و راه اندازی می شود، قابلیت توسعه در سطح بین الملل را دارد. به این صورت که با توسعه پروژه ها کاربران در کشور های دیگر می توانند در سایت صرافی ارز دیجیتال شما ثبت نام کرده و خرید و فروش و معاملات ارز های دیجیتال خود را انجام دهند. از این رو میزان تراکنش های سایت صرافی شما به حد قابل قبولی می رسد و سایت شما در سطح بین الملل به رسمیت شناخته می شود. 

قیمت طراحی سایت صرافی

برنامه نویسی ارز دیجیتال

بلاکچین به زودی تمامی صنایع را متحول خواهد کرد. این فناوری جدید دنیای دیجیتال، در بسیاری از صنایع و مشاغل کاربرد دارد و طولی نخواهد کشید که تمامی صنایع بر مدار بلاکچین خواهند چرخید. اما بلاکچین چگونه ایجاد شده است و چه زبانهایی برای برنامه‌نویسی و توسعه آن به کار رفته است؟ در این بخش شما را با برنامه نویسی اسکریپت و سورس کد صرافی ارز دیجیتال آشنا خواهیم کرد.برای برنامه نویسی اسکریپت ارز دیجیتال زبان یکتایی وجود نداشته و بر اساس اینکه چه پروژه‌ای می‌خواهید انجام دهید کاملا متغیر است. زبان‌های برنامه‌نویسی متعددی برای اینکار وجود دارد. 

برنامه نویسی و توسعه صرافی ارز دیجیتال از جمله فعالیت هایی است که امروز برنامه نویسان بسیاری به آن پرداخته اند که در ادامه در ارتباط با این موضوع مطالبی را برای شما شرح خواهیم داد ، چندین زبان برنامه نویسی وجود دارند که می‌توانند برای ایجاد اپلیکیشن هایی برای بلاک چین کمک کنند می‌توان از زبان‌های قدیمی مانند ++C، جاوا (Java) و پایتون (Python) استفاده کرد یا دیگر زبان‌هایی مانند Simplicity و Solidity که جدید هستند و برای بلاک چین اختصاصی شده‌اند و توسط این زبان ها توسعه گران اقدام به توسعه و ساخت اسکریپت  صرافی ارز دیجیتال می نمایند .

فرم درخواست مشاوره

برای دریافت مشاوره فرم زیر را تکمیل نمایید تا مشاوران در اسرع وقت با شما تماس حاصل فرمایند.

پر کردن فیلد های دارای * اجباری می باشد .

خدمات ویستا در زمینه راه اندازی صرافی ارز دیجیتال

طراحی سایت مشابه نوبیتکس

اسکریپت صرافی ارز دیجیتال​

یکی دیگر از خدمات ویستا  در زمینه سایت های صرافی ارز دیجیتال ارائه اسکریپت صرافی می باشد. اسکریپت صرافی ارز دیجیتال به شما کمک می کند تا وب سایت صرافی خود را به راحتی و با انتخاب از میان چند گزینه انتخاب کنید. 

طراحی-سایت-صرافی-p2p

طراحی سایت صرافی p2p

در این صرافی ، خریدار و فروشنده به طور مستقیم معاملات ارز دیجیتال را انجام می دهند. این صرافی، که خریدار و فروشنده را برای انجام معاملات به هم وصل می کند. تیم ویستا خدمات طراحی سایت صرافی p2p به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

طراحی سایت صرافی غیر متمرکز- خدمات

طراحی سایت صرافی غیر متمرکز

صرافی غیر متمرکز یکی از  خدمات طراحی سایت صرافی ویستا می باشد و  ترید ارز دیجیتال به صورت مستقیم و بدون حضور شخص سوم انجام میشود. برای توضیحات بیش تر مقاله های “صرافی غیر متمرکز چیست ” را مطالعه کنید. 

صرافی غیر متمرکز

طراحی سایت مشابه ارز دیجیتال

یکی از بیشترین درخواست های کاربران،  طراحی سایت صرافی مشابه با سایت های صرافی معروف مثل نوبیتکس، والکس و یا طراحی سایت مانند بایننس است. تیم ویستا این امکان را برای شما فراهم کرده تا سایت صرافی خود را با امکانات مدنطرتان سفارش دهید.

خدمات ارز دیجیتال

طراحی اپلیکیشن ارز دیجیتال​

اپلیکیشن ارز دیجیتال در کنار سایت های صرافی ارز دیجیتال می تواند قدم بزرگی برای افرادی که می خواهند اپ صرافی را برای انجام معاملات خود روی گوشی نصب کنند. در این راستا تیم ویستا اقدام به طراحی اپلیکیشن صرافی کرده است.

اسکریپت-صرافی-ارز-دیجیتال

سئو سایت ارز دیجیتال

یکی از خدمات پر طرفدار بعد از طراحی سایت صرافی آنلاین، سئو سایت ارز دیجیتال است. این امر به شما کمک می کند تا از رقبای خود پیشی بگیرید و آمار خرید و فروش ارز دیجیتال را در سایت خود افزایش دهید. برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید. 

مقالات ارز دیجیتال ویستا

سوالاتی که شما پرسیده اید...

اسکریپت صرافی ارز دیجیتال به شما کمک می کنه تا وب سایت صرافی خود را به راحتی و با انتخاب از میان چند گزینه انتخاب کنید.

در اسکریپت صرافی آنلاین امکاناتی چون کیف پول ارز دیجیتال ، ثبت سفارش به روش های دستی و بازار ، احراز هویت دو مرحله ای و … وجود دارد.

بله – تیم نرم افزاری ویستا با داشتن تجربه کافی در زمینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال ، آماده ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد

سوالات متداول FAQ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫5/5 ‏‫(3 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا