قیمت-طراحی-سایت-با-وردپرس
Search

عوامل موثر در قیمت طراحی سایت وردپرس

فهرست مطالب

اگه اشتباه نکنم شما با سایت های وردپرسی تا حدودی آشنایی دارید . برای درک بیش تر وردپرس به این مثال توجه کنید. فرض کنید یک روز کاری را پشت سر گذاشته اید و خسته و گرسنه از سرکار برمیگردید . توی این وضعیت ترجیح می دهید پای گاز بایستید و غذا درست کنید و یا از مغازه یک غذای آماده مثل کنسرو های غذایی و یا ساندویچ بگیرید و از دردسر های غذا درست کردن راحت شوید.

هزینه طراحی سایت وردپرسی چگونه محاسبه می شود؟

طراحی سایت ورردپرس با همه مزایایی که دارد، باز هم برخی از افراد از این می ترسند که نتونن از پس هزینه های اون بر بیان . درسته که هزینه طراحی سایت وردپرسی نسبت به سایت های اختصاصی کمتر است . اما بازهم میتونید تا حدودی هزینه طراحی سایت با وردپرس رو کاهش بدین. برای این کار باید بدونید که هزینه طراحی سایت وردپرسی چگونه محاسبه می شود. ما در این مقاله شما رو با عوامل مؤثر برقیمت طراحی سایت با وردپرس آشنا می کنیم . پس با ما همراه باشید.

چه کسب و کاری دارید

یکی از مهم ترین و اصلی ترین عواملی که می تواند قیمت سایت های وردپرسی را تا حد بسیار زیادی تغییر دهد، نوع کسب و کار شماست. سایت های با توجه به کسب و کار انواع مختلفی دارد. سایت های خبری ، پزشکی ، شرکتی ، فروشگاهی و … هر کدام امکانات خاص خود را دارند. هزینه طراحی سایت وردپرس هم با در نظر گرفتن همین امکانات مشخص می شود. برای مثال در طراحی سایت فروشگاهی ، ایجاد قابلیت چند فروشندگی می تواند هزینه طراحی سایت شما رو افزایش بده.

البته این نکته رو هم در نظر بگیرید که بعضی از سایت ها مثل طراحی سایت صرافی یا کاریابی رو نمی توان با وردپرس طراحی کرد. پس بهتره همون اول کسب و کارتون رو مشخص کنید.

قابلیت های سایتتون رو مشخص کنید

در همه سایت ها یک سری قابلیت مشترک وجود داره که شما باید در مورد تون ها تصمیم بگیرید. ما به صورت کامل در مورد این قابلیت ها صحبت می کنیم. هزینه-طراحی-سایت-وردپرس--کسب-و-کار

قابلیت ریسپانسیو یا واکنش گرایی

هزینه سایت وردپرس ریسپانسیوواکنش گرایی وبسایت به معنای نمایش صحیح و مناسب وب سایت در دستگاه های مختلف (موبایل، تبلت و..) می باشد. واکنشگرا بودن وبسایت از اهمیت بالایی برخوردار است. به جهت آنکه علاوه بر رقم زدن تجربه کاربری مناسب با توجه به الگوریتم های گوگل تاثیر بسیار زیادی نیز بر سئو وبسایت شما دارد.  در سایت های وردپرسی نیز می توان سایت ریسپانسیو طراحی کرد. این قابلیت تاثیر قابل توجهی بر زمان و هزینه سایت شما خواهد داشت.

نوع و میزان هاست مصرفی

هزینه هاست وردپرسهاست‌ها کامپیوترهایی هستند که همیشه به اینترنت متصل‌اند و اطلاعات وب سایت را در خودشون نگهداری می‌کنند. هزینه هاست به حجم اطلاعات سایت و میزان بازدیدی که قراره از سایتتون بشه بستگی دارد. حجم هاست بستگی به خواست خودتون داره.

بهتر است در شروع، برای کاهش تعرفه طراحی سایت از یک هاست کم حجم استفاده کرده و با پیشرفت کسب و کارتان حجم و کیفیت هاست رو افزایش بدید.  برای تهیه هاست متونین از شرکت های هاستینگ ، هاستتون رو خریداری که هزینه اون بین 100 تا 1 میلیون تومان با توجه به حجم انتخابی شما می باشد.

نوع دامنه سایت

هزینه دامنه سایت وردپرسدامنه همان آدرس اختصاصی است که برای وارد شدن به سایتتون در مرورگرتان وارد میکنید مثل www.vistaapp.ir. دامنه های متعددی وجود دارند و هزینه ثبت هرکدام هم متفاوته.

برای مثال محبوب ترین دامنه ها در ایران .ir و .com  اند که هزینه ثبت دامنه .com  گران تر .ir است. برای دامنه های ir. باید در سایت ایرنیک ثیت نام کنید. هزینه خربد دامنه 20 هزار تومان تا 300 هزار تومان است.

تعداد زبان های سایت

سایت وردپرسی چندزبانهبرای اینکه سایتتون قابلیت نمایش در زبان های دیگر را هم داشته باشد باید تغییراتی کلی، در طراحی آن ایجاد شود که قیمت طراحی سایت چند زبانه در سایت های وردپرسی به ازای اضافه شدن هر زبان، به هزینه پروژه نهایی اضافه می شود. اگر سایت شما به صورت بین المللی کار می کند ، پس لازم است تا قابلیت نمایش به زبان مقصد رو هم داشته باشه .

اعتبار شرکت طراحی سایت شما

سابقه و اعتبار شرکت طراحی یکی از مهم ترین فاکتور های طراحی سایت وردپرس است. مهم ترین فاکتوری که بیش تر افراد در نظر میگیرند ، هزینه طراحی سایت وردپرسی است. اما به این معنی نیست که اگه شرکتی قیمت پایینی برای طراحی سایت خودش ارائه داده پس اون شرکت خوبیه . چون از کیفیت خدمات شرکت اطلاعی نداریم .با بررسی نمونه کارهای شرکت ها می تونید تا حد زیادی از کیفیت خدمات مطلع بشین.  ایجاد تعادل بین قیمت خدمات و کیفیت خدمات ، بهترین راه برای انتخاب شرکت طراحی مناسب است . بهتره شرکتی که انتخاب می کنید خدمات متنوعی داشته باشه . چون امکان داره برای ساییتون به لوگو نیاز داشته باشین و یا بعد از طراحی سایت نیاز به بهینه سازی سایتتون داشته باشین .  در این صورت میتونید برای تمام خدماتتون با یک شرکت قرارداد ببندید . این موضوع باعث میشه تا قیمت خدمات شما کاهش پیدا کنه و  تعداد پرسنل شرکت هم از این جهت اهمیت داره که با افزایش تعداد افرادی که روی یک پروژه کار می کنند، زمان تحویل پروژه به مشتری کاهش پیدا می کنه . علاوه بر اون افراد برای سفارش طراحی سایت  زمان کمتری رو در صف انتطار می مونند.

ظاهر سایت شما چقدر اهمیت دارد

ظاهر سایت یکی از مهم ترین بخش های طراحی وب سایت محسوب میشه. به خاطر این که سایت شما اولین چیزی است که با اون روبرو میشن . پس اگه با طراحی ظاهر سایت که همان طراحی رابط کاربری( UI)  و طراحی تجربه کاربری ( UX) بتونین کاربران رو در سایت نگه دارین برد با شماست. طراحی رابط کاربری شامل تصاویر ، رنگ ها ، دکمه ها و هر چیزی است که در سایت با اون روبرو میشیم. طراحی تجربه کاربری هم همان تجربه کاربر در استفاده از سایت را میگن. این دو عامل در کنار هم میتونن کاربر را در سایت نگه دارد و به استفاده از خدمات سایت تشویق کنن. در سایت های وردپرسی به کمک قالب ها و افزونه هامی تونیم ظاهر سایت رو شکل بدین . در ادامه شما رو با قالب ها و افرونه های وردپرس آشنا می کنیم. ظاهر-سایت

بیش از 50% ازمخاطبان اعتبار سایت ها را بر اساس ظاهر جذاب و طراحی مناسب ارزیابی می کنن.

قالب های وردپرس

 

قالب های وردپرس پوسته و ساختار اصلی سایت های وردپرس را تشکیل می دن. برای طراحی سایت وردپرسی می تونید از قالب های آماده و یا اختصاصی استفاده کنین . قالب های آماده رو می تونید رایگان و بدون هیچ هزینه ای نصب کنید. قالب های اختصاصی مطابق سلیقه کاربران طراحی می شوند. که هزینه طراحی سایت وردپرسی با توجه به نیاز مشتری افزایش پیدا می کنه. ما طراحی سایت شما رو با استفاده از قالب های اختصاصی متناسب با نیازتون طراحی می کنیم.

افزونه های وردپرس

به لطف افزونه های وردپرس می توان هر ویژگی که نیاز دارین رو به سایت اضافه کنین. تعداد و نوع افزونه ها مستقیما روی هزینه طراحی سایت با وردپرس تاثیر می ذاره . پس قبل از طراحی سایت حرفه ای باید امکانات مورد نیازتون را بررسی کنید تا بتوانیم مشخص کنیم چه تعداد و چند نوع افزونه مورد نیاز است. بعضی از افزونه ها رایگان هستند اما برای برخی دیگر نسخه پولی وجود دارد که این مورد به اهمیت و کاربرد افزونه مربوط می شود.

وارد کردن دیتا اینتری سایت

وقتی وردپرس را آپلود کرده و قالب را نصب می کنید، یک پوسته خام و چند تصویر می بینید . شما باید به سایتتون محتوا اضافه کنین. محتوا شامل متن، تصویر ، ویدئو، محصولات ، اطلاعات تماس، بلاگ سایت و … می باشد. همون طور که طراحی سایت را به شرکت طراحی سایت سپردید ، تواید محتوا و وارد کردن دیتا اینتری یا همان وارد کردن محصولات رو هم می تونین به طراح سایتتون بسپرید که در این صورت هزینه تولید محتوا هم به هزینه های شما اضافه می شود. اما اگه میخاین هزینه ای برای تولید محتوا پرداخت نکنین ، بهتره دست بجنبونین و تولید محتوای سایتتون رو خودتون انحام بدین.

پشتیبانی سایت وردپرس

تجربه نشون داده که پشتیبانی سایت یکی از مهمترین مشائل برای مشتریانه. پشتیبانی می‌تونه تو بروزرسانی، ایجاد تغییرات در سایت و… به شما کمک کنه. در واقع سایت شما مثل اتومبیلتونه. اگه ماشینتون بطور مرتب سرویس و نگهداری نشه خراب می‌شه. پشتیبانی سایت هم مثل یه مکانیک اضطراریه. شاید شما هر روز بهش نیاز نداشته باشید ولی از آمادگی اونها برای انجام کار حس خوبی پیدا می‌کنید.سایتی که پشتیبانی خوبی داره حس اعتماد و اطمینان خاطر بیشتری برای مشتری به همراه داره. پشتیبانی سایت باید با مدامت انجام شود و هر روز سایت رو چک کنیم تا در صورت بروز مشکلات فنی به سرعت رسیدگی بشه. ما پشتیبانی سایت وردپرس شما رو به مدت سه ماه به صورت رایگان انجام میده و بعد از آن در صورت رضایت از پشتیبانی سایت برای ادامه باید هزینه ای رو پرداخت کنین.

هزینه-پشتیبانی-سایت-وردپرس

سئو سایت وردپرس

با سئو آشنایی دارین ؟ اصلا میدونین به چه دردی میخوره ؟ بذارین تا براتون توضیح بدم. بعد از این که طراحی سایت وردپرس شما به پایان رسید ، باید سایتتون رو در معرض دید کاربران قرار بدین . اما چطوری؟ کاربران برای پیدا کردن محصولات سایتتون اون رو توی گوگل سرچ می کنن و نهایتا چند لینک اول گوگل رو کلیک میکنن. حالا اگه سایتتون بین لینک های ابتدایی نباشه ، سایتون عملا به هیچ دردی نخورده و شما یه بازنده به حساب میاین. حالا باید چه کرد؟ اینحاست که سئو سایت به دردتون میخوره. سئو یعنی مجموعه کارهایی که برای بهینه سازی موتورهای جستجو انجام میدن تا سایتتون در رتبه های بالای گوگل قرار بگیره. معمولا سئو سایت جدا از طراحی سایت انجام میشه و هزینه اون هم جداگانه حساب میشه و مشتری در صورت تمایل سئو رو درخواست میکنه . هزینه سئو سایت وردپرس به عوامل مختلفی مثل نوع سئو ، نوع کسب و کار و … بستگی داره. اگه میخاین در مورد سئو بیش تر بدونین سری به صفحه “سئو سایت ” بزنین.

در پایان…

ما در این مقاله سعی کردیم تا صفر تا صد نکاتی که به عوامل مؤثر بر قیمت طراحی سایت با وردپرس بود را به شما توضیح دهیم. شما می تونین برای برآورد قیمت طراحی سایت با وردپرس به صورت آنلاین با توجه به کسب و کارتون در ویستا وارد این صفحه شوید و هزینه طراحی سایت برای کسب و کارتون رو محاسبه کنین. ویستا با رعایت تمام نکات سایت وردپرسی شما رو به صورت اختصاصی طراحی می کنه.

سوالات متداول

شما با مطالعه در مورد هزینه های مؤثر بر قیمت طراحی سایت وردپرس می توانید با مدیریت هرینه های خود و انتخاب موارد مورد نیاز ، در هزینه های طراحی سایت صرفه جویی کنید.

افزونه ها و قالب های وردپرسی به نوعی طاهر سایت شما رو شکل می دهند. در نتیجه انتخاب قالب و نیز افزونه های مورد نیاز می تواند هزینه های شما رو تا حد زیادی کاهش بده

خیر-  سئو سایت وردپرس پکیج جداگانه ای دارد . در نتیجه هزینه سئو سایت وردپرس از هزینه های طراحی سایت جداست. 

درخواست خود را ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا