طراحی سایت گردشگری

طراحی سایت گردشگری

شرکت نرم افزاری ویستا، طراحی اختصاصی و حرفه‌ای

با گسترش استفاده افراد از خدمات آنلاین، فرصت مناسبی برای کسب و کار های مختلف فراهم آمد تا با ساخت سایت اختصاصی، خدمات و محصولات خود را معرفی کنند و در نهایت به درآمد بیشتری دست پیدا کنند. تیم ویستا با ارائه خدمات متنوع در زمینه طراحی وبسایت گردشگری  شما را در توسعه کسب و کارتان یاری می‌کند. برای مشاهده قیمت طراحی سایت و  نیز نمونه کار های ویستا روی دکمه های زیر کلیک کنید. 

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

ساخت سایت گردشگری

مزایای طراحی سایت گردشگری در ویستا

سایت های گردشگری عمدتا به دو دسته کلی تقسیم می شوند: دسته ای که شامل بلیط و خدمات مربوط به خرید، فروش و استرداد آن می شود و دسته ای که صرفا به فروش تورهای گردشگری می پردازد. طراحی دسته نخست مانند طراحی سایت مشابه علی بابا است؛ که در قسمت قبل نمونه کار آن را دیدیم. طراحی سایت برای تورهای گردشگری اما ساده تر است و فقط دارای قسمت فروش تور و رزرو هتل یا اقامتگاه می شود. هر دو این دسته زیرمجموعه‌ای از طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت خدماتی  قرار می گیرند. ویستا در طراحی سایت گردشگری، علاوه بر اعمال قابلیت های اصلی یک سایت گردشگری مانند علی بابا، چند ویژگی تکمیلی را نیز لحاظ کرده است؛ این ویژگی ها در سایت علی بابا وجود ندارند و مختص ویستا هستند.

ساخت سایت گردشگری

مشاهده آخرین نمونه کار طراحی سایت گردشگری ویستا

ویژگی های فنی وبسایت

ویژگی های ظاهری وبسایت

ویژگی های عملکردی وبسایت

جهت مشاهده انواع نمونه کار طراحی وبسایت با ما در ارتباط باشید.

ویژگی های اصلی یک سایت گردشگری

امکان استرداد آسان

فیلترهای کاربردی و متنوع

پشتیبانی 24 ساعته

ذخیره مسافران پیشین

امکان خرید بدون ثبت نام

کیف پول آنلاین

فیچرهای تکمیلی ویستا

پنل آژانس
پنل آژانس
پنل هتل
پنل هتل
پنل بازاریاب
پنل بازاریاب

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

اگر در زمینه طراحی سایت گردشگری  سوالی دارید، می‌توانید با ما در میان بگذارید. اگر شماره موبایل خود را وارد کنید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند. همچنین می‌توانید از طریق  واتسپ با مشاوران ما در ارتباط باشید.

تماس با ویستا طراحی سایت گردشگری

هزینه طراحی سایت گردشگری

هزینه طراحی سایت گردشگری می تواند بسته به نوع سفارش متفاوت باشد. در باکس زیر قیمت طراحی سایت و اپلیکیشن که مشابه برندهای مطرح این حوزه مثل طراحی سایت علی بابا انجام می‌گیرد، آورده شده است. برای اطلاع دقیق از قیمت طراحی سایت با وردپرس قیمت طراحی سایت با وردپرس یا اختصاصی گردشگری با ما تماس بگیرید.

سایت یا اپ کدنویسی شده

80.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت + اپ کدنویسی شده

100.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت یا اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

110.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

سایت+ اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

130.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

عوامل موثر بر قیمت

طراحی سایت گردشگری

عوامل زیادی بر قیمت سایت اثرگذار هستند اما به طور کلی چند فاکتور اصلی برای قیمت وجود دارد. یکی از آن ها طراحی اختصاصی است. بسیاری از شرکت ها و طراحان سایت از قالب های آماده وردپرس استفاده می کنند که بسیار ارزان تر و راحت تر است. تیم ویستا طراحی سایت را به صورت اختصاصی و منحصر به هر مشتری انجام می دهد. در ادامه مهم ترین عوامل موثر بر قیمت طراحی وبسایت گردشگری  آورده شده است.

برای مشاوره با ما تماس بگیرید

تماس با ویستا
امنیت دامنه و هاست

کیفیت و امنیت هاست

کیفیت و امنیت هاست عامل مهم تاثیرگذار بر قیمت سایت است. در طراحی سایت گردشگری، امنیت پرداخت ها مهم است؛ بنابراین باید از یک هاست معتبر قبل استفاده کرد.

نوع شرکت طراحی سایت

نوع شرکت طراحی سایت

نوع شرکت به عنوان عامل اثرگذار بر قیمت، به معنای میزان حرفه‌ای بودن تیم طراحی سایت آن است. هرقدر تیم طراحان حرفه‌ای تر باشند، پروژه را  با حداقل میزان خطا ارائه دهند.

آپشن های مورد نیاز مشتری

آپشن های مورد نیاز مشتری

طبیعی است که هرقدر تعداد آپشن های مورد نیاز مشتری، بیشتر شود، هزینه طراحی سایت نیز بیشتر می شود. در مورد طراحی سایت گردشگری این آپشن ها همان مزیت های اصلی سایت است که در قسمت های قبلی بررسی شد.

نوع CMS در طراحی سایت دیوار

نوع CMS سایت

CMS یا سیستم مدیریت محتوای سایت، یکی از تعیین‌کننده‌ترین عوامل اثرگذار بر قیمت طراحی سایت است. از معروفترین CMS ها، می‌توان به وردپرس اشاره کرد که به واسطه راحتی در استفاده، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

طراحی اپلیکیشن گردشگری

اپلیکیشن گردشگری، تمامی قابلیت‌های کلیدی سایت گردشگری را در برمی‌گیرد. لزوم سفارش و ساخت اپلیکیشن گردشگری در این است که کاربران برای امور آنلاین بیشتر تمایل دارند از گوشی خود استفاده کنند تا به سراغ کامپیوتر یا لپتاپ بروند. سهولت استفاده از این اپ مهم ترین ویژگی آن است. بنابراین با سفارش اپلیکیشن گردشگری می توانید احتمال خرید کاربران را بالا ببرید. برای اطلاع دقیق از قیمت طراحی اپلیکیشن گردشگری مثل طراحی اپلیکیشن مشابه علی بابا با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن شبیه دیوار
ثبت درخواست آسان
استفاده راحت درهمه جا
اپلیکیشن مانند دیوار
دیدن نظرات قبل از سفارش
اپلیکیشن علی بابا

چرا طراحی سایت گردشگری با ویستا؟

ویژگی های متمایزکننده ویستا از سایر شرکت ها

توجه به UI , UX
توجه ویژه به (UI و UX)
توجه به سئو از ابتدای طراحی
توجه به سئو از ابتدای طراحی
هماهنگ با گوشی
ارائه نسخه هماهنگ با گوشی
کدنویسی و طراحی اختصاصی
صفر تا صد کدنویسی اختصاصی
پنل پشتیبانی
آموزش و پشتیبانی پس از تحویل

انواع طراحی سایت گردشگری

مهم ترین انواع طراحی سایت گردشگری در شرکت ویستا

طراحی سایت گردشگری انواع مختلفی دارد. در واقع خدمات گردشگری خود نیز نوعی محصول هستند که می‌توانند به فروش برسند. بنابراین طراحی سایت گردشگری زیر مجموعه ای از طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی قرار می‌گیرد؛ با این تفاوت که به جای فروش کالای فیزیکی، بلیط و تور و هتل را به فروش می‌رساند. در ادامه انواع سایت های گردشگری را با هم مرور می‌کنیم.

طراحی سایت آژانس
طراحی سایت آژانس

این نوع سایت تمام ویژگی های یک آژانس مسافرتی را دارد از فروش بلیط گرفته تا رزرو هتل و تور.

طراحی سایت تور مسافرتی

این نوع سایت گردشگری فقط تورهای مسافرتی را ارائه می دهد که در کنارش امکان رزرو هتل و اقامتگاه نیز وجود دارد.

طراحی سایت هتل
طراحی سایت هتل

طراحی سایت هتل برای هتل ها و اقامتگاه ها انجام می شود. آن ها از این طریق می توانند به کاربران اجازه رزرو اتاق از طریق سایت را بدهند.

طراحی سایت گردشگری سلامت
طراحی سایت گردشگری سلامت

گردشگری سلامت یعنی سفر به مناطق خوش آب و هوا جهت بهبود یا درمان. کارکرد شرکت های صاحبان این نوع سایت مابین بیمارستان و هتل است.

طراحی سایت گردشگری سلامت
ساخت اکانت و اطلاعات کاربر
جستجو و خرید بلیط
اطلاعات شهر و کشور مقصد
خرید تور و درگاه پرداخت

طراحی سایت گردشگری سلامت

توریسم درمانی ، تور سلامت و تور پزشکی

یکی از پرطرفدارترین انواع طراحی سایت گردشگری ، طراحی سایت گردشگری سلامت است. از آن جایی که ایران از لحاظ پزشکی چه در منطقه و چه در دنیا سطح بالایی دارد و همین طور قیمت خدمات پزشکی و درمانی در آن نسبتا پایین تر از بقیه کشورهاست، پتانسیل بسیار خوبی برای کسب و کارهای حوزه گردشگری سلامت و توریسم درمانی دارد. در طراحی سایت توریسم درمانی باید توجه داشت که این سایت را شرکت هایی که در ارتباط با یک ارگان پزشکی و درمان هستند می توانند سفارش دهند و امکان سفارش آن بدون ارتباط با فعالین حوزه پزشکی غیرممکن است. در طراحی وب سایت گردشگری سلامت می تواند مواردی از قبیل تور سلامت و تور پزشکی نیز قرار داده شود. در این حالت مشتری می تواند با بررسی قیمت های متفاوت درون سایت تور مدنظر خود را خریداری کند. بنابراین یک سایت گردشگری سلامت باید دارای مواردی از قبیل ساخت اکانت برای دریافت اطلاعات بیمار، دسترسی به اطلاعات بلیط ها و شهر و کشورهای مقصد و در نهایت درگاه پرداخت باشد. البته می توان قابلیت های دیگری نیز به آن افزود و موارد ذکر شده تنها اصلی ترین ویژگی های طراحی وب سایت توریسم درمانی است. برای اطلاع از هزینه طراحی سایت گردشگری با ما در تماس باشید.

معروف ترین نمونه های طراحی سایت گردشگری

طراحی سایت مشابه علی بابا

سایت علی بابا یکی از سایت های معروف کردشگری است که در سال 90 فعالیت خود را آغاز کرد.سایت علی بابا این امکان را در اختیار مشتریان قرار داده است تا در کمترین زمان و در هر لحظه از شبانه روز بلیط خود را رزرو کنند. علاوه بر این ها این امکان وجود دارد تا در صورت بروز مشکل بتوانند به راحتی سفر خود را کنسل کنند. در این صورت با کم شدن مبلغ ناچیزی در ازای جریمه سفر آن ها کنسل می شود. اگر نیاز به طراحی سایت شبیه علی بابا  دارید، با ویستا تماس بگیرید.

طراحی-سایت-مشابه-علی-بابا
طراحی سایت گردشگری همگردی

طراحی سایت مشابه همگردی

سایت همگردی نیز یکی از بهترین سایت های گردشگری و یک سیستم به روز در میان افراد و صفحات مجازی است که از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرد. مهم ترین هدف وب سایت همگردی ، ایجاد یک سایت جامع گردشگری است تا با فراهم کردن اطلاعات سفر و گردشگری به مخاطبان کمک کند تا مکان های مورد علاقه خود را پیدا کنند و برای تعطیلات خود بتوانند برنامه ریزی خوبی داشته باشند. اگر طراحی سایت شبیه همگردی میخواهید با ویستا تماس بگیرید.

طراحی سایت مشابه تی چارتر

سایت تی چارتر هم یک سایت خرید بلیط هواپیما است که در فروش بلیط قطار و اجاره خودرو در خازج از کشور نیز کار می کند و فغالیت خود را از سال 94 شروع کرده است. سایت تی چارتر یک فروشنده مستقیم نیست و برای خرید بلیط هواپیما شما را به فروشندگان اصلی وصل می کند. تی چارتر رابط کاربری ساده ای دارد که کار را برای مبتدیان ساده می کند. برای درخواست طراحی سایت شبیه تی چارتر با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول طراحی سایت گردشگری

معمولا زمان انجام پروژه های استاندارد ساخت سایت گردشگری بین 1 تا 2 ماه کاری می باشد اما زمان دقیقتر آن پس از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی سایت گردشگری شما تعیین خواهد شد.

تیم ویستا پس از کامل کردن طراحی سایت گردشگری شما، تا یک سال به صورت کامل تمام مسائل فنی را بررسی خواهد کرد و پشتیبانی کاملی از سایت به عمل خواهد آورد. پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما، تمدید قرار داد برای یکسال دیگر نیز امکان پذیر می باشد.

طبق قوانین شرکت ویستا، 30 درصد مبلغ نهایی پروژه درابتدا شروع کار از طرف مشتری گرامی دریافت خواهد شد. مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله به صورت کامل تسویه خواهد شد. اطمینان داشته باشید در ازای مبلغی که بابت هزینه طراحی سایت گردشگری پرداخت می کنید، به مزایای بسیاری از قبیل ثبت سفارش بیشتر و صرفه جویی در هزینه های جانبی دست خواهید یافت.

شرکت ویستا یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه طراحی سایت می‌باشد. این شرکت کیفیت و عملکرد سایت های خود را  ضمانت خواهد کرد. همچنین می‌توانید نمونه کارهای طراحی سایت ویستا را مشاهده نمایید. ویستا یکسال پشتیبانی رایگان در تمامی طراحی‌های سایت خود دارد.

نظرات مشتریان ما

نظر مشتریان ویستا

سارا چهره گشا

دقت در جزئیات جز خصوصیات منه. ویستا با دقت زیادی برای من سایتمو طراحی کردن.

نظرات مشتریان ما

نظر مشتریان ویستا

فرناز آگشته

همیشه دوست داشتم با تیمی کار کنم که پیگیر باشن. ممنون بابت پشتیبانی عالی ویستا!

نظر مشتریان ویستا

علی احمدوند

تیم حرفه‌ای برای من خیلی مهم بود. ویستا یک تیم جوان و حرفه‌ای!

طراحی سایت گردشگری سلامت

با توجه به گستردگی خدمات درمانی در ایران ، طراحی وب سایت گردشگری سلامت می تواند فرصت را برای جذب بیماران خارجی برای درمان در بیمارستان های با کیفیت ایرانی است. طبق آمار به دست آمده ، توریست هایی که از کشور های عراقی و آذربایجان برای درمان به ایران می آیند ، بالاترین میزان تورست و گردشگر را به خود اختصاص داده اند.  با طراحی سایت گردشگری سلامت تلفیقی از  طراحی سایت پزشکی  و طراحی سایت آژانس مسافرتی است می توان با یک تیر ، دو نشان زد . به عبارت دیگر بیمارانی که برای درمان به بیمارستان می آیند ، علاوه بر استفاده از خدمات درمانی و زیبایی ، خدمات اقامتی و گردشگری را نیز برای مسافران خارجی فراهم می کند. 

راه های کسب در آمد از طریق سایت آژانس مسافرتی

معمولا سایت های گردشگری خواه یا ناخواه بعد از مدتی بازدید کنندگان زیادی پیدا می کند. پس شرایط تا حد قابل قبولی برای کسب درآمد ازاین گونه سایت ها فراهم می شود. شما میتوانید هر کاری که می خواهید را برای به درآمد رسیدن در سایت های گردشگری انجام دهید . کارهایی که می توان در این سایت ها انجام داد عبارتند از  طراحی سایت فروشگاهی برای فروش محصولات، در این سایت ها انجام می نهند که فروش بسیار خوبی هم دارد مثل بلیط  های هواپیما ،قطار و اتوبوس یا ارائه اطلاعات جامع در مورد شهر های مختلف هر کشور با جزئیات کامل.

فروشگاه اینترنتی سایت گردشگری

یکی از کارهایی که می توان برای به درآمد رسیدن سایت های گردشگری انجام داد ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای در این گونه سایت هاست . البته بهتر است محصولاتی که عرضه می شود ، به این سایت ها نزدیک باشد. به عنوان مثال می توان چمدان های مسافرتی و یا هرچیز دیگری که برای یک سفر لازم و ضروری باشد. نحوه رساندن سفارشات مشتریان بدین گونه است که تنها باید پنل مدیریتی مخصوص سفارشات خود را چک کرده و سپس محصولات را ارسال کرد. شما می توانید در کنار طراحی سایت فروشگاهی ،طراحی اپلیکیشن فروشگاهی را در سایت خود داشته باشید. 

طراحی وبسایت رزرو بلیط هواپیما

بیشترین استفاده ای که می توان از طراحی سایت توریستی و گردشگری کرد این است که مجموعه ای از اطلاعات مربوط به سفر و جاذبه های گردشگری شهر را جمع آوری کرد و در آن ها قرار داد و سپس اقدام به فروش بلیط همان شهر ها کرد .بلیط های قطار، اتوبوس ، هواپیما  را می توان در طراحی سایت رزرو بلیط استفاده کرد تا همه اقشار جامعه بتوانند از سایت شما خرید داشته باشند و کاربر سایت شما باشند.  شما می توانید امکان رزرو بلیط آنلاین با تخفیف را در سایت خود قرار دهید تا امکان خرید از سایت خود را افزایش دهید. 

بخش های مختلف در سایت توریستی و گردشگری

خرید آنلاین بلیط، معرفی جاذبه های گردشگری، ارائه خدمات مسافرتی، معرفی تور های داخلی و خارجی با جزئیات کامل، دسته بندی هتل ها، بخش وبلاگ و مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خدمات ویستا

هر روزه استفاده از خدمات آنلاین در سطح کشور افزایش می یابد .  به طوری که خدمات آنلاین بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل می دهند. به همین خاطر صاحبان مشاغل برای بهبود خدمات خود اقدام به طراحی سایت با وردپرس ، طراحی اپلیکیشن و سئو و بهینه سازی سایت ها انجام می گیرد . شرکت نرم افزاری ویستا با داشتن تیمی متخصص در زمینه طراحی سایت اعم از طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی و طراحی اپلیکیشن به شما در این راه مشاوره می دهد .تیم ویستا با داشتن مشاورانی مجرب و کارآزموده، بهترین پیشنهاد را برای توسعه و پیشرفت کسب و کار شما ارائه خواهد کرد.کافیست با مشاوران ما تماس بگیرید تا از مشاوره تخصصی و رایگان ما بهره مند شود. 

‫4.2/5 ‏‫(6 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا