طراحی سایت خودرو

درصورتی که شما مشاغلی مربوط به خودرو دارید، از تعمیر خودرو گرفته تا فروش خودرو و لوازم جانبی آن، می توانید با ورود به عرصه تجارت الکترونیک فعالیت خود را گسترش داده و مشتریان بیشماری را جذب نمایید. لازمه اینکار طراحی سایت خودرو می باشد. در حال حاضر مردم برای ساده ترین کارهایشان نیز ابتدا به اینترنت مراجعه می کنند. با توجه به آمار بالای کاربران اینترنت و استفاده کنندگان خدمات آنلاین، فرصت بسیار مناسبی برای مشاغل مختلف ایجاد شده است که با سفارش طراحی وب سایت خود قادر باشند که خدماتشان را در هرلحظه و مکان ارائه نمایند؛ حتی صاحبان شرکت و کارخانه ها هم اقدام به طراحی سایت شرکتی برای کسب و کار خود می کنند. تیم ویستا خدمات ویژه ای را در زمینه طراحی سایت خرید و فروش خودرو ارائه کرده است. شما می توانید با طراحی وب سایت خودرو به کاربران بیشماری از هر جای کشور خدماتی نظیر فروش خودرو، تعمیر خودرو، فروش قطعات و اطلاعات مربوط به قیمت ها را ارائه کنید.

مشاوره

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت خودرو ویستا

قبل از این که تصمیمی در خصوص طراحی وبسایت خودرو بگیرید ، تیم ویستا به شما یک مشاوره اختصاصی در مورد امکانات مورد نیاز سایت خودرو پیشنهاد کند. شما می توانید برای اطلاع از هزینه طراحی سایت خودرو ، فرم زیر را پر کرده تا مشاورین ما در کوتاهترین زمان با شما تماس بگیرند.
تماس مستقیم با کارشناسان ویستا:

چرا طراحی سایت خودرو ؟!

چرا این فضای جدید اهمیت داره ؟!

فرصتی-برای-معرفی-شدن-طراحی-سایت-خودرو

فرصتی برای معرفی شدن

بهبود-خدمات-رسانی

بهبود خدمات رسانی

کسب-درآمد-طراحی سایت-خودرو

کسب درآمد

جذب-مشتری-بیشتر-طراحی-وب-سایت-خودرو

جذب مشتریان بیشتر

خدمات ویژه طراحی سایت خرید و فروش خودرو

انتخاب هاست مناسب

از نکات اصلی و تعیین کننده در مراحل طراحی سایت اختصاصی ، انتخاب دقیق مناسب هاست می باشد . هاست مناسب باعث عملکرد بهتر وبسایت شده و از بروز مشکلات جلوگیری می کند . این اقدام تاثیر بسیاری در موفقیت سایت و فروش بیشتر شما خواهد گذاشت .

طراحی حرفه ای و کاربرپسند

اولین بازخورد و موردی که برای یک کاربر از بازدید یک وبسایت به وجود می آید ، ظاهر آن و سهولت در استفاده از امکانات سایت است . نمای ظاهری سایت از مهمترین نکات کلیدی می باشد و نقش مهمی در به وجود آمدن احساس مثبت در بازدیدکننده به وجود خواهد آورد.

سئو و بهینه سازی

در تمام مراحل کدنویسی و طراحی سایت خرید و فروش خودرو که توسط تیم ویستا انجام می گیرد، به استانداردها و اصول سئو سایت توجه ویژه ای می شود. اینکه سایت شما در نتایج خروجی موتورهای جستجو چه جایگاهی را دارد، در موفقیت شما تاثیرگزار است.

مشاوره حرفه ای

برای موفقیت در هر زمینه کاری ، نیاز به مشورت گرفتن با افراد با تجربه در آن موضوع کاری می باشد . برای اینکه طراحی سایت خودرو شما در یک فضای بشدت رقابتی با سایر سایت های دیگر بتواند موفق باشد نیاز به مشاوره حرفه و تخصصی در این زمینه دارید .

پشتیبانی آنلاین

از ویژگی های برجسته ارائه دهنده خدمات آنلاین به مشتریان خود می توان به پشتیبانی و پاسخ گویی مناسب اشاره کرد . تیم ویستا با پشتیبانی حرفه ای و بصورت آنلاین ، در صورت بروز کوچک ترین ایراد ، اقدام به برطرف کردن آن خواهد کرد .

مشاوره در زمینه شرایط بازار

برای موفقیت در کارتان ، شما نیاز به یک برنامه و هدف معین دارید تا بتوانید در مقابل رقبای خود موفق ظاهر شوید. تیم دیجیتال مارکتینگ ویستا با دریافت اطلاعات با ارزش و تاثیر گذار در زمینه کاری شما اقدام به مشاوره تخصصی جهت پیشرفت شما خواهد نمود.

چه نیازی به طراحی وب سایت خودرو می باشد؟!

امروزه اکثر مردم تمایل دارند که کارهای روزانه خود را بوسیله اینترنت انجام دهند. دلیل اصلی آن نیز صرفه جویی در زمان و هزینه هایشان می باشد. به عنوان مثال، برای اطلاع از قیمت های خودرو همینطور مشاهده جزئیات فنی و ظاهری ماشین، بهترین راه طراحی سایت خودرو می باشد. این امکان فراهم خواهد شد که کاربران براحتی خودرو ها را با یکدیگر  مقایسه نمایند و بررسی تخصصی هرکدام را مطالعه کنند همینطور مانند طراحی فروشگاه اینترنتی قابلیت خرید و فروش خودرو نیز وجود دارد. با قرار دادن یک دسته بندی منظم و حرفه ای درون وب سایت برندهای مختلف را جستجو کنند. این موارد تنها بخشی از محاسن طراحی وب سایت می باشد. در صورتی که شما اقدام به ساخت وب سایت خودرو نمایید، خواهید توانست در مدت زمان اندکی مشتریان بسیاری را جذب کنید و از این طریق به درآمدزایی بپردازید. همچنین تیم نرم افزاری ویستا در ارتباط با طراحی سایت خودرو ، نمونه کار طراحی فروشگاه اینترنتی ماشین سازی اسلامی نیز دارد که برخی مشتریان برای کسب و کار خود این نوع از طراحی سایت را سفارش می دهند.

طراحی-سایت-خرید-و-فروش-خودرو
سئو-سایت-خودرو

سئو و بهینه سازی سایت خودرو

این نکته را بدانید که تنها با طراحی سایت خودرو که نمونه ای از طراحی سایت خدماتی می باشد قادر نخواهید بود که به موفقیت در زمینه ارائه خدمات بصورت اینترنتی دست یابید! سایت شما باید از نظر بهینه بودن برای موتورهای جستجویی نظیر گوگل آماده شده باشد. اکثر کاربران در ابتدا عبارت مورد نظر خود را در گوگل سرچ می کنند. اینکه وب سایت شما در نتایج خروجی در چه صفحه و لینک چندم قرار بگیرد، اهمیت بسیار بالایی دارد. زیرا در تعداد بازدیدکنندگان سایت شما و همینطور مشتریانتان تاثیر گذار است. بدین منطور برای نمایش بهتر در نتایج گوگل، می توانید از خدمات حرفه ای بهینه سازی سایت و سئو تیم ویستا و طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای استفاده نمایید.

انواع طراحی سایت خودرو

برای خرید و فروش خودرو بهترین گزینه می باشد. امکاناتی نظیر مشاهده جزئیات ماشین، مقایسه بین خودروها، اطلاع از جدیدترین قیمت ها و پرداخت آنلاین.

برای مسائل ایمنی خودرو و محافظت از آن استفاده می شود. خدماتی نظیر استفاده از GPS . و برای پیدا کردن مسیرها و همینطور اطلاع از خودرو مسروقه، طراحی سایت ردیاب خودرو موثر است.

تعمیرگاه های ماشین به منظور معرفی خدمات و آدرس دقیق خود با استفاده از طراحی سایت تعمیرگاه خودرو به این قابلیت بسیار کاربردی دست خواهند یافت.

مبحث اجاره خودرو کاربردهای بسیاری دارد. در زمینه اجاره خودرو برای مراسم های جشن ، همینطور برای استفاده روزانه مسافران به منظور تردد موقتی در سطح شهر.

امکانات طراحی وب سایت خودرو

طراحی-وب-سایت-خودرو

قیمت طراحی سایت خودرو

سایت یا اپ کدنویسی شده

80.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت + اپ کدنویسی شده

100.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت یا اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

110.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

سایت+ اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

130.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

وب سایت حرفه ای خود را، هم اکنون سفارش دهید!

شما می توانید برای درخواست طراحی وب سایت خودرو با شماره 88930113-021 تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین وب سایت شماره تلفن خود را وارد نمایید ، در اسرع وقت تیم بازاریابی ویستا با شما تماس خواهند گرفت.

نمونه کار طراحی سایت

ساخت سایت خودرو برای هر تمامی شرکت ها یک اقدام ضرورری به نظر می رسد. در نتیجه هر شرکتی باید برای توسعه کسب و کار خود برای طراحی سایت خود و ارائه خدمات خود به صورت آنلاین اقدام کند. برای این که بتوانید بهترین شرکت برنامه نویسی وب را برای سفارش خود انتخاب کنید باید نمونه طراحی سایت های خودرو را در آن شرکت بررسی کنید و سپس برای سفارش اقدام کنید . تیم ویستا با داشتن بهترین نمونه سایت خودرو و نیز داشتن نمونه کار در طراحی سایت پزشکی ، طراحی سایت بیمه و … می تواند شما را در این راه کمک کند.

مشاهده برجسته ترین نمونه کار طراحی سایت اختصاصی ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت نمونه کار طراحی سایت در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو 1 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 2 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 3 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت گردشگری ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم گردشگری با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت آگهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم آگهی با ما در ارتباط باشید.

4 نمونه طراحی سایت خودرو معروف در دنیا

1- طراحی سایت خودرو کمپانی مینی (Mini)

وبسایت  https://www.mini.in متعلق به کمپانی خوردروسازی مینی می باشد که سازنده ماشین های مینی کوپر می باشد. صفحه اصلی  دارای تصاویری از ماشینهای مینی کوپر در شهر و خیابانهای کوچک است که ویژگی اصلی این ماشین که شهری بودن و زیبا و کوچک بودن آن است را به رخ می کشد.استفاده از ابزار ZOOM IN اتوماتیک آهسته برا این امر در عکسها تاکید دارد. همچنین  TAB ثبت نام سریع برای تست حضوری ماشین بر روی هر ماشین وجود دارد.

طراحی-سایت-خودرو-mini-مینی

2- طراحی سایت خودرو شرکت فورد (Ford)

وبسایت  https://www.ford.com/ متعلق به کمپانی خوردروسازی فورد می باشد. صفحه اصلی شامل عکس بهترین ماشین فورد بوده و با جملاتی روی این امر تاکید می کند . در قسمتهای پایین تر به سایر ماشین ها ، تصاویر داخل ماشینها و همچنین عکس راننده ها و ماشین ها می پردازد که در سایت های دیگر این امر کمتر دیده می شود.در قسمت بالای سایت (نوار هدر) Tab تامین مالی (Finance) وجود دارد که شما به راحتی با پاسخ به پرسشهایی درباره نحوه وامها و تامین مالی ، طرح مختص خود در پرداخت را خواهید داشت.

طراحی-سایت-خودرو-فورد-Ford

3- طراحی سایت خودروسازی جیپ (Jeep)

وبسایت https://www.jeep.com متعلق به کمپانی خوردروسازی جیپ می باشد. این کمپانی به قدرت ماشین هایش در شرایط سخت و قیمت پایین نسبی آنها معروف است که در تمام صفحات ماشین هایش این موضوع را با گرافیک و عکس نشان می دهد .قیمت تمام ماشین هایش در صفحه اول موجود بوده و همچین طرح های فروش اقساطی خود را در صفحه اول به نمایش گذاشته است که بیننده قسمت اعظمی از اطلاعات مهم را در صفحات اول می بیند.

 

خودروسازی-جیپ-jeep

4- طراحی وب سایت خودرو  MG

وبسایت https://mg.co.uk/ متعلق به کمپانی خوردروسازی MG می باشد. صفحه اصلی شامل عکس ماشین ها است که گرافیک آنها با توجه به ویژگی هر ماشین تغییر می کند و همچنین مثل سایت های آمریکایی و انگلیسی ماشین ، قیمت  و شرایط اقساطی خرید هر ماشین در کنار آن آمده است . همچنین dealer های ماشین که این شرایط را برای فروش در اختیار شما در هر منطقه قرار می دهند با سایت و شما از طریق کد پستی شما در ارتباط  هستند.

MG-طراحی-سایت-خودرو
خودرو-سازی-mg-طراحی-سایت
طراحی-وب-سایت-MG

5- طراحی وب سایت خودرو acura

وبسایت  www.acura.com

کوچک کردن و در دسترس کردن همه مسائل خواسته شده کاربرد در فضای کمتر از ویژگی های اصلی این وبسایت هست .تمامی TAB های ماشین ها در بالا و TAB های آپشنهان های ماشین و خرید در قسمت پایین به راحتی در دسترس است .

طراحی-وب-سایت-خودرو-acura

6- طراحی سایت خودرو شرکت جگوار (jaguar)

وبسایت https://www.jaguar.in   متعلق به کمپانی خوردروسازی جگوار می باشد.صفحه اصلی این وبسایت با تصویر خودروهای جگوار به صورت گسترده وجود دارد که با برنامه فلش اسکرول روی تصویر  می چرخد و نیازی نیست که منتها الیه سمت چپ یا راست تصویر را زده تا به تصویر بعدی بروید .از دیگر امکانات جالب وبسایت آن است که شما می توانید جگوار خود را با امکانات مورد علاقه(کروک بودن و یا حتی نوع موتور) طراحی کرده و آنرا سفارش دهید . این وبسایت از HTTPS استفاده می کند. نوار بالای صفحه(هدر) تقریبا هر چیزی که میخواهید در اختیار شما می گذارد.

طراحی-سایت-خودرو-jaguar

طراحی اپلیکیشن اندروید و وبسایت حرفه ای

امروزه باتوجه به افزایش مخاطبین استفاده کنندگان از سیستم عامل اندروید،نیاز یک اپلیکیشن حرفه ای در این زمینه کاری بشدت احساس می شود. در کنار این اپلیکیشن اندرویدی نیز می توان با استفاده از یک وب سایت ریسپانسیو و حرفه ای فضای کاری خود را ارتقا بخشید.

مشاوره اختصاصی ویستا

برای آنکه اطمینان داشته باشید در مسیر درستی گام برداشته اید و سرمایه‌های مالی و زمانی شما در بهینه‌ترین حالت ممکن هزینه می‌شوند ، لازم است کارتان را با یک برنامه‌ریزی اصولی و دقیق آغاز کنید .ویستا خدمات طراحی سایت خودرو را بهترین تعرفه طراحی سایت وردپرس به شما کمک می کند. تیم مارکتینگ ویستا این آمادگی را دارد که در زمینه فعالیت شما و همینطور گزینه های ممکن برای توسعه و گسترش کسب و کارتان ، مشاوره های اختصاصی ارائه دهد.

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

سوالات متداول طراحی سایت خودرو در ویستا

معمولا زمان انجام پروژه های استاندارد طراحی سایت حرفه ای بین 1 تا 2 ماه کاری می باشد اما زمان دقیقتر آن پس از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی وبسایت شما تعیین خواهد شد .

تیم ویستا پس از کامل کردن طراحی سایت شما ، تا یک سال برای سایت های اختصاصی و سه ماه برای سایت های وردپرسی بصورت کامل تمام مسائل فنی را بررسی خواهد کرد و پشتیبانی کاملی به عمل خواهد آورد . پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما امکان تمدید قرار داد برای یکسال دیگر نیز وجود خواهد داشت .

شما می توانید با تیم مارکتینگ ویستا تماس بگیرید و جزئیات کار خود را بصورت کامل با تیم ما به اشتراک بگذارید . پس از بررسی جزئیات فعالیت کاری شما ، تیم مارکتینگ ویستا مناسب ترین بسته را به شما معرفی می کند.

طبق قوانین شرکت ویستا ، 30 درصد مبلغ پروژه درابتدا شروع کار از مشتری گرامی دریافت خواهد شد . مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله بصورت کامل تسویه خواهد شد.

طراحی اپلیکیشن حرفه ای در  ویستا در زمینه های مختلفی انجام می شود . از جمله آن ها می تواند طراحی اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا ، طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب و …

همچنین در زمینه خودرو طراحی اپلیکیشن واش من جزء نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن قوی تیم نرم افزاری ویستا است که می توانید از طریق لینک وارد صفحه شوید و از جزئیات این نمونه کار مطلع شوید.

در طراحی سایت خودرو ، شما به صورت کامل به تمام ویژگی های مدیریتی دسترسی دارید . همچنین قادر هستید که در پنل ادمین خود به صورت مجزا افراد مختلفی را با سطح دسترسی متفاوت ایجاد کنید.

در شهر بزرگ تهران بعلت حجم بیشتر کسب و کارها در حوزه خودرو نیاز به طراحی سایت خودرو در تهران بسیار زیاد است. 

انواع خدمات طراحی سایت ویستا
‫3/5 ‏‫(7 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا