Search

بهترین اپلیکیشن های خدماتی _ معرفی 15 اپلیکیشن خدماتی

فهرست مطالب

پارسال همین موقع ها بود ، حدودا اواسط دی ماه؛ مامانم شروع کرد به غر زدن که امسال دیگه کرونا کمتر شده و مهمون داریم؛ پس لطفا همه همکاری کنید و شما نفس خانم(بنده رو میگن) قرار نیست مثل پارسال سرکار باشی؛ چند روز رو مرخصی بگیر، چون قراره یه تغییر اساسی تو دکوراسیون منزل انجام بدیم.

هم تمیزی خونه و هم تغییر دکورراسیون!!!!
ای خداااا… من نمیفهمم خونه تکونی چه صیغه ایه !!!
بابا خب سخته واقعا، کمر نمیمونه برا آدم و دست تنهایی …مخصوصا تو خونواده ی ما که کلا دو تا بچه ایم و مامانم دیسک کمر داره و پدرم هم سن اش اجازه ی این همه فعالیت رو نمیده.
اقا محمد(برادر بند ه) هم اهل کار کردن نیست و یه جورایی تمام مسئولیت ها به گردن من بود؛ اخ عجب کابوسی بودا، البته برای آدمی مثل من چون بیشتر اوقات سر کارم و حوصله و زمان کار رو ندارم.
خلاصه سرتون رو درد نیارم؛ از اونجایی که حال کار کردن نداشتم به این فکر افتادم که دنبال فردی بگردم که بتونه کمک کنه؛ ایده ی خوبیه نه؟
کاش این ایده در تبدیل به واقعیت هم راحت عمل میکرد، آخه من کلی گشتم و آزمون و خطا کردم تا بالاخره بتونم راهش رو پیدا کنم. الانم اینجام تا همه چیزو به شما بگم ؛ صفر تا صد راه هایی که رفتم.
تا شما مثل من اذیت نشید و به راحتی بتونید آدم مورد اطمینان و با مهارتی که میخواید رو پیدا کنید.
اولین کاری که به ذهنم اومد صحبت با اطرافیان و خانومای فامیل بود؛ اول از خاله ام پرسیدم و اونم چند نفر رو معرفی کرد ولی خب قیمت پیشنهادی معقولی نداشتند و یه جورایی وظیفشون رو هم با کیفیت انجام نمی دانند.
وای اینو بگم، یکی از بزرگترین چالش هایی که تو پرس و جوی میدانی بهش برمیخورید اینه که سلیقه ی افراد در نظر دهی خیلی دخیله؛ یکی میگه سریعه، اون یکی میگه کنده و یکی دیگه میگه اهل دخالته! خلاصه اینکه جامعه ی آماری نظردهنده هاتون خیلی کمه و شما نمیتونید قیاسی رو انجام بدید؛ نهایت 3 نفرمیخوان نظر بدن مثلا….
بعد از اینکه از این روش هم نتیجه نگرفتم، اتفاقی با یه آگهی رو زمین حیاط مون برخورد کردم؛ تیتر خوبی داشت و جذبم کرد ولی یهو یاد یکی از اطرافیان افتادم که به جای نامعتبری زنگ زده و بود و سرش رو کلاه گذاشته بودند؛ منم ترسیدم، دروغ چرا! ببینید بچه ها خیلی طبیعیه، تو دوره زمون الان به خاطر تبلیغات زیادی که وجود داره، تشخیص خوب از بد خیلی سخته و شما نیاز به نظر مردم دارید…
ببینید اونا چی میگن اصن، راضی هستن یا نه؛ از همه ی اینا مهم تر با زنگ زدن به شرکت، شما مجبوری کلی سوال بپرسی و آخرم یادت بره طرف چی میگه؛ من دنبال چیزی بودم که در دسترس باشه، همه چی در آن واحد مشخص باشه و از همه مهم تر نظر مردم هم در اون دیده بشه.
تو ذهنتون میگید خب چرا از سایت و سرچ گوگل استفاده نکردی؟! در جواب باید بگم که استفاده کردم و خداوکیلی نسبت به دو تا روش قبلی برام بهتر و مفید تر بود؛ اما باز منو قانع نمی کرد.
من آدم عجولی ام و حوصله ی گشت و گذار تو سایت رو ندارم، دلم میخواد با یه اشاره به چیزی که میخوام برسم؛ خداروشکر که یهو چشمم به لینک دانلود اپلیکیشن تو همون سایت خورد و دانلودش کردم.
پروسه ی طولانی طی شد اما بالاخره متوجه شدم که برای نیاز من طراحی اپلیکیشن خاصی به عنوان اپلیکیشن خدماتی ایجاد شده که دقیقا چیزایی که من میخوام داخلش هست.
اپلیکیشن خدماتی چیه؟!!
نمیدونم تجربه ی استفاده از اپلیکیشن های فروشگاهی و یا سفارش غذا رو داشتید یا نه ولی این اپلیکیشن ها هم مثل هموناست؛ شما به هر چیزی که بهش نیاز داشته باشید دسترسی دارید.
قیمت افراد نظافت چی، جنسیت، رضایت و نظر کاربران، نزدیکترین نظافت چی به محل زندگی شما و انواع خدمات مثل باغبانی،تعمیرات، نظافتی و…
عکس پایین نمونه ای از اپلیکیشن فلان است.

حالا نکته ی مهم، پیدا کردن اپلیکیشن خوب و معتبر  هست؛ تمام اپلیکیشن های خوب و معتبر ایرانی به همراه لینکشون رو در ادامه قرار دادم تا شما مثل من اذیت نشید.

فقط موقع خوندن به محل زندگی تون توجه کنید و سراغ اپلیکیشن مخصوص به شهر خودتون برید؛ توضیحات خودم رو در دو بخش ارائه دادم، اول به اپلیکیشن هایی پرداختم که در تعداد بیشتری از شهرها فعالیت دارند و بعد به سراغ اپلیکیشن هایی رفتم که در حال حاضر فقط در تهران و کرج خدمت رسانی می کنند.

بخش اول: اپلیکیشن های فعال در چند شهر ایران

1- آچاره

به عنوان اولین پیشنهاد میخوام از اپلیکیشن آچاره اسم ببرم، این اپلیکیشن سابقه ی بیشتری نسبت به بقیه داره و از اینا مهم تر اینه که در بین رقبا تونسته سه سال رتبه ی یک رو برای خودش نگه داره. یکی دیگه از ویژگی های جذاب این اپلیکیشن اینه که علاوه بر تهران در شهرای دیگه هم فعالیت داره؛ مثلا در شهرهایی مثل قم، یزد، جیرفت، آمل و… .

داستان به همین جا ختم نمیشه، اگر بخوام در مورده ویژگی های جذاب این اپلیکیشن صحبت کنم، اول از همه باید بگم که شما قبل از پر کردن فرم ثبت نام، می تونین تمامی خدمات و متخصصین رو مشاهده کنید؛ اگر نگران دریافت هزینه برای ثبت نام و لغو رو دارین، این خبر خوب رو بهتون مبدم که هیچ پولی بابت این مسئله از شما گرفته نمیشه. در کل یه عالمه خدمات میدن بهتون، حدودا 256 نوع خدمات رو پوشش میدن؛ حتی قالیشویی، نقاشی ساختمون، تعمیرات منزل خودرو و هر آنچه که بخواین، حالا اینجا نمی گنجه که از همه ی خدمات بگیم بهتون ولی اگه بخواین می تونید از خودشون مشاوره بگیرید. راستی اینو بگم که مشاوره اش هم رایگانه و بعد ثبت نام هم یه کد تخفیف بهتون میدن.

2-خدمت از ما

این اپلیکیشن نیز جز پیشنهادات ما است و در 12 شهر فعالیت دارد؛ بیشتر خدمات را نیز پوشش می دهد ولی نکته ی قابل توجه در این اپلیکیشن این است که در کنار خدمات رسانی خود، دنبال جذب نیرو نیز هست و شما می تونید به عنوان خدمت یار با اون ها فعالیت کنید؛ فقط کافیه که در اپلیکیشن خدمت از ما ثبت نام کنید و مشخصات خودتون رو ارسال بفرمایید.

3- الو پیک

از اسمش معلومه که به پیک و ارسال محصولات مربوطه، درسته؟

بله ایبن اپلیکیشن خدماتش در حوزه ی ارسال محصولات به سراسر کشور هستش و این انتقالات هم شامل افراد و هم شامل محصولات میشه؛ مثلا در هتگام ترافیک شدید می تونید از الو تاکسی استفاده کنید و همچنین ارسال محصولات، متناسب با نوع محصول توسط موتور و یا وانت صورت می گیره. ارسال از طریق پست هم با عنوان الو پست توسط این مجموعه انجام میشه.

4- دویو

این اپلیکیشن حوزه ی خدماتش بیشتر از دیگر اپلیکیشن ها است؛ مثلا در زمینه ی مهاجرت و تحصیلات هم فعالیت داره د که از این رو حائز اهمیت است. دویو در شهرهای تهران، کرج، شیراز و قزوین خدمت رسانی می کند و برای شهرهای دیگر هم به ذنبال نمایندگی خوب می گرده؛ هم کارآفرینی و هم خدمت رسانی!

بخش دوم: اپلیکیشن های فعال در تهران و کرج

5- هوم سرویز

سومین پیشنهاد میرسه به اپلیکیشن هوم سرویز که البته با توجه به تیتر بالاسرش مشخصه که تنها در تهران فعالیت داره؛ تو سرچ هایی که داشتیم با رضایت مشتریان اش مواجه شدیم و از این بابت خیالتون راحت باشه و اینکه تو اپلیکیشن هوم سرویس تمامی قیمت ها به صورت شفاف بیان شده. این اپلیکیشن هم مثل دیگر اپلیکیشن ها خدمات متوعی ارائه میده و در آینده شهرهای دیگر هم پوشش خواهد داد. طبق داده های موجود، اپلیکیشن هوم سرویز در زمینه ی تعمیرات موبایل، اسباب کشی، نقاشی ساختمان و ساخت کمد دیواری مشتریان بیشتری دارد.

6- استاد کار

اپلیکیشن بعدی که میخوام معرفی کنم استاد کار هستش؛ این اپلیکیشن هدف جالبی داره و اونم اینه که میخواد مشغله ی روزانه ی افراد کاهش پیدا کنه و از اون طرف بازدهی افزایش پیدا کنه؛ استاد کار هم مثل هوم سرویز تنها در تهران و کرج فعالیت داره. برخی از فعالیت ها استاد کار شامل موارد رو به رو است؛ اجرای سقف کاذب، نقاشی، بنایی و تعمیرات ساختمان، تعمیرات لوله کشی، فاضلاب و پکیج و همچنین نظافت منزل و قالیشویی رو هم پوشش داده است.

7- سرویس کاران

اپلیکیشن سرویس کاران تنها در تهران فعالیت داره و در حوزه های مختلف مثل تعمیرات، نظافت منزل، تعمیر آسانسور، نصب دوربین امنیتی و… خدمت رسانی می کند.

8- اسپارد

اپلیکیشن اسپارد به صورت تخصصی به نظافت منزل می پردازه و شما هنگام انخاب فرد مورد نظر بر ای تمیزی منزل به پیشنهاداتی از جانب خود اپلیکیشن مواجه می شوید که بر اساس امتیازات و رضایت مشتریان قبل به عنو بهترین ها معرفی شدند؛  از این جهت اسپارد مورد اطمینان هست و تنها در کرج و تهران هم فعالیت می کنه؛ نکته ی جذاب در این اپلیکیشن اینه که در کنار خدمت رسانی، به جذب افراد با مهار ت در این زمینه هم می پردازد.

9- پلاک

اپلیکیشت پلاک علاوه بر خدماتی چون نظافت منزل، کارواش و تعمیرات خودرو و… برای حیوانات خانگی نیز خدات خاص خود را دارد و طبق مشخصات درج شده در سایت پلاک، تمامی متخصصان این مجموعه ملزم به گذراندن دوره ی آموزشی ویژه ای هستند. یه چیز جالب بگم و برم، این مجموعه قول داده که در صورت نداشتن رضایت مشتری، کل و یا قسمتی از وجه رو به مشتری بر میگردونه.

سعی کردیم به معرفی معروف ترین ها بپردازیم ولی بعد از رفع نیازتون به یه موردی هم فکر کنید حتما؛ میدونید تمام این شرکت ها زمانی شروع به فعالیت کردند که هیچ اسم و رسمی نداشتند و یه جورایی از صفر شروع کردند؛ اگه دقت کنید تمامی کسب و کارها داره از طریق ساخت اپلیکیشن، سایت و یا فروش در اینستاگرام انجام میشه، پس هر کی که واردش شده سابقه ی 50 ساله نداره و یه جورایی تازه کاره؛ چون تازه تکنولوژی پیشرفت کرده و کسب و کارهای مجازی روز به روز محبوبیت و مقبولیت بیشتری پیدا می کنند. ته حرفم اینه که شاید چند سال دیگه شما رتبه ی اول یک کسب و کار باشید، پس انقد محال و دور از ذهن نبینید این موضوع رو. اگه هیچ چیز نمیدونی از این سبک از کسب و کار، موافقی از یه مشاوره کمک بگیری؟! امتحانش هیچ ضرری نداره، چون حتی اگر خوشت هم نیاد هیچ ضرری نکردی، چون پولی خرج نکردی و فقط تجربه ات کمی بالا رفته و بیشتر از قبل آماده ای.

ما کناریتیم، تماس بگیر باهامون!

اپلیکیشن های خدماتی در خارج ایران

استفاده از اپلیکیشن خدماتی هنوز در ایران به طور کامل جا نیوفتاده اما درخارج از کشور این موضوع کاملا از طرف مردم مورد قبول واقع شده، اگر به اپلیکیشن های خارجی و قابلیت هاش علاقه مندید، پیشنهاد می کنم ادامه ی مطلب رو بخونید و حتی می تونید در کسب و کار خودتون ازش ایده بگیرید.
اره دقیقا!!!
بعضی از آدم ها خیلی خلاق هستند و در آن واحد می تونند از یه موضوعی ایده بگیرند، شاید مطالب پیج ما باعث شه شما ایده بگیرید و اپلیکیشن مخصوص به خودتون رو در زمینه ی خدماتی بسازید؛ اگر هم نیاز به خرید اپلیکیشن آماده مشابه این اپ ها دارید میتونید همین حالا با کارشناسان ویستا ارتباط بگیرید، حالا ممکن است در زمینه ی کارواش یا باغبانی حیاط منزل و … باشد.
https://www.consumeraffairs.com/news/our-favorite-cleaning-service-apps-071720.html

Hello Alfred
Maidsapp
ChoreRelief
handy
tidy

skymaids

چند ایده ی خفن:
موقع پیدا کرد ن سایت های خدماتی در خارج از کشور به چند مورد جالب برخورد کردم:
اپلیکیشن قالیشویی!!
اپلیکیشن کارواش
اگه تو کار فرشی و یا همسر و خانوادت تو این کار هستند، حتما ساخت اپلیکیشن رو بهشون پیشنهاد بده؛ واقعا با این کار هم به مردم جامعه ات کمک می کنی و هم سود بیشتری بدست میاری!

نتیجه گیری:
تو این صفحه سعی کردیم بهترین اپلیکیشن های خدماتی در ایران و خارج از ایران را به شما معرفی کنیم و همچنین چند ایده ی جذاب برای الهام گرفتن شما عزیزان مطرح شد؛ اگر کنجکاو شدید و دوست دارید که در مورد طراحی اپلیکیشن مخصوص به کسب و کار خودتان بیشتر بدونید، پیشنهاد مکن استفاده از مشاوره ی رایگان ویستا هستش.
شاید فکر کنید که تبلیغه ولی هدف اصلی اینه که هم ما خدمات خوبی ارائه کنیم و هم شما به هدف ودتون برسید و در کنارش هر دو به سود مالی برسیم؛ اینکه شرکت ها و کمپانی ها منکر سود مالی خودشون میشن کاملا دروغه و از اول هم گفتیم که سود دو طرفه هدف ماست، چه مالی و چه معنوی.

درخواست خود را ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا