جهت ارتباط با مجموعه ویستا با شماره 88551470-021 تماس بگیرید  

پادکست‌های صفحه سئو – حسن پور

پادکست اول

از اینجا شروع کنید! آشنایی مختصر با سئو و بهینه سازی

سلام دوستان امیدوارم حالتون خوب باشه! خـــیلی راحتو ملموس میخوایم شما رو با صفر تا صد سئو و بهینه سازی سایت آشنا کنیم؛ همراه ما باشید 🙂

شما برای معرفی کسب و کار، فروشگاه، برند و استارتاپتون نیاز به یک سایت یا نرم‌افزار تلفن همراه دارید که به عبارتی آینه‌ی کار شما محسوب میشه به این معنا که کاربران هدف رو با شما وارد تعامل و برداشت اونها از کیفیت و وسعت کسب و کارتون رو به راحتی از طریق سایت بهشون القا میکنه؛ بعد از برداشت اولین قدم یعنی طراحی سایت یا اپلیکیشن تلفن همراه نوبت به سئو و بهینه سازی سایت میرسه، سئو یک مرحله بعد از طراحی سایت یا اپلیکیشن مطرح میشه و از اهمیت بسیار بالایی هم برخورداره که در پادکست بعدی کاملا به صورت تخصصی و البته راحت و قابل درک برای شما توضیح میدیم؛ خب برسیم به بحث اصلی یعنی سئو و بهینه سازی! هر اندازه که برای طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی سایت یا اپلیکیشن خودتون هزینه کرده باشید، وقتی سود و آورده‌ای برای شما به همراه نیاره، هیچ اهمیتی نداره! تمام هدف و نتیجه کار در این مشخص میشه که شما به میزان سود و فروشی که مدنظرتون هست دست پیدا کنید و بتونید محصولات و خدماتتون رو به همه معرفی کنید؛ فرض کنید شما یک سایت، با کیفیت و استانداردهای جهانی طراحی کردید که محصولات و خدماتتون هم از کیفیت، تعرفه و تمایزهای بسیار زیادی نسبت به رقیباتون بهره‌مند هستند! عالیه نه؟؟! چی از این بهتر؟ اما مسئله‌ای که اینجا مطرح میشه صرف نظر از تبلیغات فیزیکی و سنتی که نیازه به صورت شخصی با فرد ارتباط بگیرید شما چطور میتونید این همه شاخصه‌های بی نظیر کسب و کار خودتون رو به کاربر انتقال بدید؟ یا راحت تر بگیم اصلا کاربرها از کجا باید این موضوع رو متوجه بشن که شما وجود دارید و با این شاخصه ها خدمات و محصولاتتون رو ارائه میدید؟! در این بین مهم ترین مسئله ای که بر روی روند رشد شما تاثیر گذاره، سئو سایت شماست!
سئو چیست و چرا در دنیای وب پراهمیت است؟!
برای دریافت پاسخ این سوال پادکست بعدی رو از دست ندید

 

پادکست دوم

سئو چیست؟ اهمیت سئو و بهینه سازی | قسمت اول

عرض سلام خدمت همراهان همیشگی ویستا؛ در پادکست قبلی به صورت مختصر با مفهوم سئو آشنا شدید اما این سوال مطرحه که آیا سئو بدرد کسب و کار شما میخوره و آیا نیازه که شما به این حوزه ورود کنید یا خیر؟ با بررسی عمیق مفهوم و اهمیت سئو برای کسب و کارها با ما همراه باشید

یکی از مهم ترین مواردی که در بازار رقابتی امروز خودش رو نشون میده و حتما کمو بیش به گوش شما خورده واژه سئو یا بهینه سازیه. میلیون‌ها نفر در همه جای دنیا از موتورهای جستجو برای حل مشکلات و نیازهای خودشون استفاده میکنن پس میشه نتیجه گرفت اگر صاحب یک فروشگاه اینترنتی، وبسایت، نرم افزار تلفن همراه و یا حتی وبلاگ باشید، سئو میتونه باعث پیشرفت و رشد شما در رسیدن به اهدافتون گام کلیدی و بزرگی رو برداره. اما سئو چیه و چرا اهمیت اون برای پیشرفت کسب و کار شما بسیار مهه؟! آیا این مهم شامل کسب و کار شما هم می‌شه؟

در حال حاضر با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، کسب و کارها رنگ و بوی کاملا تازه‌ای به خودشون گرفتن و ما برای توسعه فضای بازاریابی اینترنتی، به درک مفهوم سئو بسیار نیاز داریم؛ سئو مخفف Search Engine Optimization و به معنای بهینه سازی سایت و یا اپلیکیشن برای موتور های جستجو هستش اما برسیم به مفهوم اصلیِ سئو و اینکه چرا برای موتور های جستجو اینقدر از اهمیت ویژه‌ای برخورداره؟

در دنیای امروز سئو برای رشد کسب و کار شما الزامیه و بدون درنظر گرفتن اون، شما بایستی هزینه‌های بسیار زیادی رو برای تبلیغ کار خودتون پرداخت کنید و در صورتی که این تبلیغات رو متوقف کنید به صورت آنی از دید کاربرها حذف میشید! برای همین شما برای رشد در بستر دیجیتال، به سئو و بهینه سازی سایت خودون نیاز دارید. اگر بخوایم به صورت ساده‌تر توضیح بدیم» فرض کنید شما یک فروشگاه یا دفتر کاملا لوکس، با طراحی بی‌نظیر و بی‌نقص داشته باشید، همچنین با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت خدمات و محصولات خودتون رو به کاربرها به صورت کاملا ویژه ارائه بدید؛ همونطور که در پادکست قبلی اشاره کردیم تا اینجا همه چیزش عالیه…! اما جز خودتون هیچ‌کس از این شرایط ویژه مطلع نمیشه چون شما شرایط کسب و کارتون رو به کاربر معرفی نکردید. سئو و بهینه سازی وظیفه‌ی معرفی مستمر کسب و کار شما در موتورهای جستجو رو ایفا میکنه که در قسمت دوم این پادکست بیشتر واستون این مسئله رو به راحتی کاملا قابل درک واستون توضیح میدیم

پادکست سوم

سئو چیست؟ اهمیت سئو و بهینه سازی | قسمت دوم

سلام خدمت کاربران عزیز و گرامی، درخدمتتون هستیم با قسمت دوم این پادکست یعنی تکمیل توضیحات سئو چیست و اهمیت سئو و بهینه سازی؛ همراه ما باشید 🙂

یکی از اهداف اساسی سئو و بهینه سازی سایت‌ها پردازشِ کلمات کلیدی تعریف شده در حوزه کسب و کار شماست، قرار گرفتن نام سایت شما در رتبه‌های بالا و برتر موتورهای جستجو مثل گوگل بسیار ارزشمنده چرا که یک تبلیغ بسیار هدفمند و رایگان مربوط با حوزه شما در بهترین فضای تبلیغاتی جهان به شمار میاید. این فرایند باعث میشه که حجم عظیمی از ترافیک‌ و ورودی رایگان و طبیعی از سمت موتورهای جستجو به سایت شما هدایت شن و در نهایت خدمات و محصولات شما به سهم عظیمی از بازار هدفتون معرفی و نمایش داده بشه، توجه داشته باشید که داشتن یک ترافیک روبه رشد مزیت بزرگی برای کسبوکار شماست! این به این معنا نیست که هر بازدید 100% منجر به فروش محصولات یا خدمات شما میشه اما با ارائه یک فضای مناسب محتوایی میتونیم قیف فروش رو بسیار بازتر کنیم، در حال حاضر با توجه به رقابتی شدن فضای کسبو کار، تبلیغات بسیار پرهزینه و زمان بر هستن و معمولا اغلب با ضرر همراهن اما خب چاره چیه؟! در عمل هیچ راهی جز تبلیغات محصولات و خدمات شما برای دیده شدن و ارائه شدنشون وجود نداره و  به عبارتی بازاریابی از مهترین مواردی هستش که هر سازمانی برای ادامه حیاتش به اون نیاز داره! بطبع بازاریابی آنلاین از این قاعده مثتثنی نیست و میتونه خیلی بیشتر از بازارابی سنتی به پیشرفت شما کمک کنه؛ در بازاریابی آنلاین گزینه های مناسبِ متعددی وجود داره مثل شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات کلیکی، رپورتاژ، ایمیل مارکتینگ و غیره اما یکی از پربازده ترین، ارزانترین و معتبر ترینِ اون ها کسب رتبه های برتر در نتایج جستوجو هستش، بزرگترین مزیت قرار گرفتن در عناوین برتر موتورهای جستجو مانند گوگل شناخته شدن سریع کسبو کار شما در فضای اینترنت که به طور قطع باعث افزایش چشمگیر مخاطبین و بازدیدکننده های سایت شما میشه و همونطور که قبلا از اهمیت این موضوع با شما صحبت کردیم، باعث میشه تا خدمات، محصولات، شاخصه ها و مزیت های سازمانی شما به تعداد بسیار زیادی از کاربران منتقل بشه! حالا یک سوال اساسی و مهم وجود داره و قبلا هم یک سری اشاراتی بهش داشتیم که مهم ترین تفاوتهای سئو و تبلیغات سنتی که بسیاری از شرکت های تبلیغاتی در سطح شهر در حال انجامش هستند در چیه؟ پیشنهاد میکنم پادکست بعدی رو از دست ندید! به صورت کامل این موضوع رو مورد بررسی قرار دادیم

 

پادکست چهارم

تفاوت سئو با تبلیغات

عرض سلام خدمت کاربران عزیز ویستا، در پادکست های قبلی با مفهوم سئو و بهینه سازی آشنا و از اهمیت اون برای کسبو کارتون آگاه شدید، اما خب سئو یا تبلیغات سنتی؟ تفاوت‌هاشون در چیه؟ همراه ما باشید..

اگر خیلی خلاصه بخوایم توضیح بدیم وسعت سودهی و میزان آورده سئو بزرگترین تفاوتش با تبلیغات سنتی محسوب میشه؛ چرا ..؟! چون سئو فقط به انجام کار فنی و بهینه سازی بر روی سایت شما ختم نمیشه! تمام تبلیغاتی که برای شما آشنا و به صورت سنتی انجام میشن قابل اجرا در راستای سئو هستن و به عبارتی بخشی از مسیر سئو رو تشکیل میدن اما خب به تنهایی کافی نیستند! این تبلیغات به دلیل بالا بودن هزینشون سرمایه‌گذاری بالایی رو هم می‌طلبن در صورتی که هزینه‌های مربوط به سئو بسیار پایین و مقرون به صرفه تر هستن و در ادامه ی مسیر امکان استفاده از تبلیغات سنتی رو در کنار سئو برای شما فراهم میسازن! در بازاریابی سنتی  محدودیت جغرافیایی وجود داره و نمیتونید به صورت گسترده در یک حوزه  به بازاریابی بپردازید اما با سئو شما میتونید  مخاطبین خودتون رو تفکیک کرده و متناسب با هر فرد و دسته، محتوای جداگانه‌ای واسشون اختصاص بدین و بدون محدودیت جغرافیایی پیام خودتون رو به راحتی به مخاطبینتون برسونید؛ در صورتی که در تبلیغات سنتی، امکان شناسایی و تفکیک گروه مخاطبان به صورت دقیق وجود نداره لذا پیامی مشترک و یکسان به مخاطبان مختلف ارسال میشه که در نهایت کاهش تاثیر گذاری و هدفمندی پیامتون رو به همراه داره! یکی دیگه از مهمترین معیارهای تبلیغات، سطح دسترسی به مخاطب هدف شما محسوب میشه! تو بازاریابی سنتی به علت محدودیت ابزاری که در اختیار دارین، متفاوت بودن منطقه کسب و کار و تفاوت در زمان کاری حوزه‌های مختلف، امکان حضور شما به منظور آگاهی از نیازهای مشتری، یا به عبارتی سطح دسترسی شما به مخاطب کاهش پیدا میکنه و منجر به این میشه که دریافت بازخورد و تاثیر تبلیغات و همچنین دریافت نظرات مشتری هاتون در خصوص ویژگیِ محصولات یا خدماتتون رو بسیار سخت کنه و این درحالیه که در سئو شما میتونید دائما با مشتریهاتون در بستر اینترنت ارتباط گرفته و به صورت آنلاین و شبانه روزی بدون محدودیت‌های ذکر شده پیغام خودتون رو به اونها انتقال بدین و باهاشون وارد تعامل بشید! یک تعامل پایدار و بسیار سودآور که دست پیدا کردن بهش در تبلیغات سنتی تقریبا غیرممکنه چرا که  اندازه‌گیری نتایج بازاریابی اصلا آسون نیست و منابع زیادی مثل هزینه، زمان، برنامه ریزی های پیچیده و خیلی چیزهای دیگه رو از شما میگیره! اما در سئو ثبت داده، جمع آوری اطلاعات و تحلیل اونها به صورت آنلاین در بستر اینترنت بدون صرف انرژی و اختصاص افراد و ابزار متعدد به راحتی قابل انجامِ

خب این پادکست هم به پایان رسید امیدواریم تونسته باشیم قدم مثبتی رو در جهت پیشرفت کسبو کارتون برداریم و ضمن آشنا کردن شما با سئو و بهینه سازی سایت، در نهایت به تصمیم گیری نهاییتون کمک کرده باشیم

 

پادکست پنجم

سئو یا تبلیغات گوگل ادوردز؟ الویت با کدام است؟

با سلام خدمت کاربران سایت ویستا، در خدمت شما هستیم با بررسی تفاوت‌های سئو و تبلیغات گوگل ادورز، الویت با کدوم هستش؟ با ما همراه باشید..

گوگل یکی از محبوب ترین موتورهای جستجو در جهانه که همه ما قطعا با اون آشنایی کمو بیش رو داریم، تبلیغات و ارائه محصولات یا خدمات شما در گوگل به دلیل نمایش در موقعیت و زمان مناسب این امکان رو برای کسب و کار شما فراهم میکنه که بتونید مشتری های بالقوه و بیشری به سمت سایتون هدایت کنید و فروش محصولات و خدماتتون رو به اندازه قابل توجهی افزایش بدید ..؛ میتونیم به جرأت بگیم که گوگل اصلی ترین مسیر تبلغات واسه کسب و کارهای مختلف در سرتاسر جهان به شمار میاد و اگر برای کسب و کار آنلاینتون تبلیغات مختلفی رو تجربه کردین و به نتیجه‌ مورد نظرتون نرسیدید، توصیه می‌کنیم تبلیغات کلیکی با گوگل رو حتما امتحان کنید. تا اینجای کار از اهمیت نمایش برند و خدماتتون در گوگل مطلع شدیم اما برای معرفی خدمات و محصولاتتون از طریق گوگل دو راه وجود داره که عبارتن از تبلیغات گوگل ادورز و سئو! ما هم ادورز و هم سئو طبیعی برای کسبو کارهای مختلف رو توصیه میکنیم مخصوصا اگر در کنار هم استفاده بشن اما خب حتما باید با یک استراتژی و زمانبندی درست و دقیق توسط یک تیم حرفه ای و متخصص اجرا بشن تا از هدر رفتن سرمایه شما جلوگری بشه! خب اگر بخوایم تفاوت این دو مورد رو به صورت خیلی مختصر و قابل لمس واستون توضیح بدیم، ادورز یا همون تبلیغات گوگل به صورت کلیکی هستن و به ازای هر کلیکی که بر روی محصول یا خدماتتون میشه شما پول پرداخت میکنید که به محض پایان اعتبار حساب گوگل شما تبلیغات و قرارگیری سایتتون در گوگل متوقف میشه! هزینه هر کلیک و جایگاه نمایش شما با توجه به حوزه، سختی کلمه و میزان رقبای فعال در اون عرصه متفاوت هستش اما در سئو، سایت شما به صورت طبیعی بالا میاد و به مدت خیلی طولانی‌ای در صفحات برتر گوگل بدون پرداخت هزینه ثابت میمونه، در واقع شما به شرکت های سئو هزینه رو پرداخت میکنید تا به صورت طبیعی سایت شما رو بهینه سازی کنن و بالا بیارن بدون پرداخت مبلغی به شرکت گوگل! این هزینه در مقایسه با ادورز بسیار مقرون به صرفه تره اما زمان بیشتری رو از شما میگیره..

کارشناسان سئوی با تجربه و متخصص ویستا این اطمینان رو به شما میدن که با ارائه راهکارها و برنامه ریزی مناسب به همراه مشاوره و بسته های متنوع تبلیغاتی کسب و کار خودون رو با استفاده از تبلیغات گوگل ادورز و سئو سایت به حداکثر بازدهی رسونده و به بهترین انتخاب مشتریان بازار رقابتی هدفتون تبدیل بشین! اگر نیاز به راهنمایی بیشتر داشتین حتما با ما در تماس باشید.

 

پادکست ششم

برای دریافت مشاوره و سفارش سئو  از کجا باید شروع کرد؟

سلام خدمت همراهان عزیز ویستا، امیدواریم حالتون خوبو عالی باشه،  خب تا اینجای کار در پادکستهای قبلی با فرایند سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت و حالت های مختلفش آشنا شدید؛ اگر برای جذب مخاطب‌هایی که در گوگل به‌ دنبال خدمات و محصولات شما هست تلاش می‌کنید و به این نتیجه رسیدید که سئو سایت خودتون رو به یک شرکت ارائه دهنده خدمات سئو بسپرید، ضمن دریافت مشاوره کاملا تخصصی و رایگان از کارشناسان شرکت ما، در اینجا میتونیم روند همکاری با شرکت ویستا و سفارش خدمات سئو رو با هم یک بررسی اجمالی کنیم، با ما همراه باشید…

به جرات میتونیم بگیم که سئو یکی از نقاط عطف و قدرتمند مجموعه ماست. تیم ویستا با ارائه بروزترین متد و استانداردهای سئو و بهینه سازی، رشد نرخ بازدید، نرخ کلیک، فروش محصول و بازدید از سایت شما رو تضمین میکنه. کافیه تا با تیم مارکتینگ ویستا تماس بگیرید و وضعیت کسب و کارتون رو شرح بدید. بعد از بررسی فضای کاری شما توسط تیم مارکتینگ، پنل ها و پکیج های سئو اختصاصی متناسب با نیاز شما ارائه و روند پیشرفت و کلیه نکات مربوط به سئو از انتخاب کلیدواژه های مناسب گرفته تا نحوه ورود به این حوزه واستون توضیح داده میشه، در وحله بعد زمانی که شما پکیجتون رو انتخاب کردید وارد مرحله انعقاد قرار داد میشید، کلمات پیشنهادی مربوط به خدمات و محصولات کسبو کارتون در قرارداد ثبت و جهت تائید و بررسی اولیه در اختیار کارشناس سئو قرار میگیره! کارشناس مربوط با توجه به حوزه کسبو کار شما جهت اطمینان از کیفیت و پیشرفت کار به بهترین شکل ممکن، توسط مدیر بخش سئو شرکت ویستا شخصا انتخاب میشه! کارشناس سئو با بررسی کلیدواژه های ثبت شده در قرارداد و تحلیل کسبو کار شما با توجه به نیازسنجی مشتریان هدفتون، تغییراتی در کلیدواژه های انتخابی شما اعمال میکنن تا از سودهیتون در این همکاری اطمینان حاصل بشه و در این راستا با توجه به پکیج انتخابی شما بهترین کلیدواژه ها رو پیشنهاد میدن که بعد از تائید شما در قراردادتون ثبت نهایی میشه؛ بعد از نهایی شدن مراحل قرارداد ضمن شروع کار، شرکت از شما دعوت میکنه و یک جلسه حضوری رو ترتیب میده تا علاوه بر آشنایی با کارشناس سئوی سایتتون به صورت مستقیم مشاوره های تکمیلی رو از سئو کارتون دریافت کنید و بتونید بهترین استراتژی و برنامه ریزی رو برای موفقیت کسبو کار خودتون اتخاذ کنید. برای دریافت راهنمایی بیشتر و مشاوره رایگان هم میتونید همین حالا کارشناسان شرکت ویستا ارتباط بگیرید

دیدگاه بگذارید

avatar
  Subscribe  
Notify of