در عصر ارتباطات که همه چیز و به سرعت درحال پیشرفت و توسعه است،فضای کسب و کار و تجارت نیز جلو تازه ای به خود گرفته.با گسترش اینترنت و دنیای تکنولوژی،فضای کاری کسب و کار ها فقط محدود به مرز های داخلی آن کشور نمی شوند.
در این بین مهم ترین مسعله ای که برای سازمان ها،شرکت ها و مراکز اطلاعاتی حائز اهمیت است،دسترسی به اسناد،نامه های اداری،گزارش ها و همچنین نگهداری آن ها در شرایط خاص امنیتی میباشد.چرا که در گذشته اسناد و اطلاعات به مرور زمان و استفاده بیش از حد فرسوده و یا از بین رفته و یا با مسائل مهم دیگری مانند؛امنیت اطلاعات، کمبود فضای بایگانی،افزایش هزینه ها و مواردی از این قبیل درگیر بودند.
نرم افزار بایگانی اسناد،مدارک واطلاعات “ویراد” با تکیه بر 3 اصل امنیت اطلاعات،دسترسی نامحدود و رابطه کاربری آسان جهت استفاده شرکت ها،سازمان ها و مراکز اطلاعاتی بسیار مناسب میباشد.
تیم ویستا در زمینه های مختلفی چون طراحی سایت ، طراحی اپلیکیشن ، طراحی نرم افزار های حسابداری و بایگانی اسناد ، طراحی فروشگاه اینترنتی و سئو و بهینه سازی سایت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.
“ویراد” یک نرم افزار بایگانی اسناد و مدارک تحت وب جهت مدیریت،نگهداری و بهربرداری از اسناد و گزارشات سازمانی و همچنین نقشه های فنی و فرم های اداری میباشد.
مهم ترین ویژگی این نرم افزار بایگانی اسناد، ثبت تمام وقایع بصورت خودکار در سیستم، نگهداری و جست و جوی آسان اطلاعات میباشد و به همین دلیل کاملا مناسب و سازگار برای تمامی سازمانها،ادارات دولتی/خصوصی و شرکت هاست.
از دیگر ویژگی های کلیدی ویراد که این محصول را با محصولات مشابه دیگر متمایز میکند وجود فضای نامحدود برای ذخیره تمامی اسناد و مدارک میباشد.
همچنین می توانید پس از خرید محصول از مزایا و خدمات پشتیبانی تیم ویستا بهرمند شوید.
رابطه کاربری کاملا آسان و ساده نرم افزار این امکان را به افراد و مدیران سازمان میدهد که بدون داشتن دانش فنی خاصی نسبت به فضای نرم افزار بتوانند از همه امکانات آن بصورت کامل استفاده کنند.همچنین تحت وب بودن این نرم افزار این امکان را به کاربر میدهد که سرعت دسترسی اطلاعات و اسناد را به حداکثر برساند.
تیم برنامه نویسی ویستا با رعایت بالاترین استاندارد های امنیتی اقدام به کد زنی این نرم افزار کرده اند و به گونه ای که هک و نفوذ به آن کاملا غیرقابل ممکن است و از طرفی تمام داده ها بصورت هش شده در داخل دیتا بیس وارد می شود تا تنها برای کاربر قابل مشاهده باشد.
در ویراد شما می توانید اطلاعات و اسناد سازمان خود را با مجموعه،سازمان و شرکت های هدف و همچنین وظایف تعیین شده برای هر فرد از کارکنان سازمان را به صورت جداگانه برای هر شخص به اشتراک بگذارید.
همچنین فرم های آماده نرم افزار باعث صرفه جویی در وقت شما به منظور طراحی مجدد آن ها می شود.
نرم افزار بایگانی ویراد می توانید انواع اسناد و مدارک سازمان شامل نامه ها، پرونده ها، اسناد مالی، فرم های پر شده، سوابق و …را اسکن کرده و در نرم افزار بایگانی کند. همچنین می توانید از کلمه کلیدی جهت جستجوی عمومی در کلیه مشخصات اسناد و یا از جستجوی پیشرفته جهت جستجوی مقداری مشخص در فیلدهای انتخابی، استفاده کنید.
1-فرم سازی پیشرفته جهت تعریف فیلد های سفارشی و خاص به تفکیک.
2-نمایش مستندات بدون نیاز به نصب AutoCad،Office،Acrobot Reader و …کنترل سطح دسترسی جهت نمایش،چاپ و دانلود.
3-امکان صدور و تهیه گزارش های پویا در قالب نرم افزار های word و Excel و …
4-پوشش کامل الزامات ISO/TC171: Document management applications
5-ارسال همزمان پیام ها به صورت ایمیل در Gmail و یا پیام کوتاه SMS در نرم افزار آرشیو الکترونیکی اسناد
6-امكان استفاده كاربران متعدد بطور همزمان از سیستم در شبکه
7-OCR(نویسه خوان نوری) بسیار پیشرفته
ویراد مخفف (وی+راد) است که (وی) آن ابتدای ویستا و (راد) آن به مخفف (رابطه کاربری آسان،امینت اطلاعات،دسترسی نامحدود) میباشد. ویستا محصولات دیگری نیز با این سبک از نام گذاری دارد همچون ویداک که مخفف (وی+داک)معنی (داکیومنت) یا همان اسناد است
در صورت عدم وجود نرم افزار آرشیو اسناد در سازمان ، خطر امنیت از بین رفتن اطلاعات ، احتمال آتش سوزی ، مشکلات محیطی و استهلاک اسناد و اوراق در اثر گذشت زمان ، احتمال جعل اسناد ، عدم پشتیبانی از کارهای دفتری و اداری شما را تهدید خواهد کرد و علاوه بر اینها در صورت نداشتن نرم افزار بایگانی اسناد ، بایست هزینه های زیادی را صرف خرید کاغذ ، نگهداری دستگاه و دستمزد نیروهای انسانی کنید
ابتدا از طرف تیم ویستا با شما تماس گرفته می شود و زیرساخت فنی شما مورد تحلیل و آنالیز قرار می گیرد.
در روز نصب نرم افزار بایگانی اسناد مسئول نصب نرم افزار برای نصب نرم افزار بایگانی اسناد در شرکت شما حضور پیدا می کند و نرم افزار بایگانی اسناد را بر روی سرور و شبکه و شعب شما نصب می نماید
بعد از نصب نرم افزار بایگانی اسناد ، مدیر استقرار نرم افزار با مدیر آرشیو اسناد شما نشستی خواهد داشت و نیاز های سازمان شما مرور شده و تغییرات اعمال می شود و برای نحوه استقرار نرم افزار گزارشی به شما داده می شود و شما وارد مرحله استقرار نرم افزار می شویدکه در این مرحله مدیر استقرار نرم افزار بایگانی اسناد در طی زمان انجام پروژه به کارسناسان استقرار نرم افزار مداوم در سازمان شما حضور دارند تا تمامی درخواستها به صورت کامل استقرار پیدا نماید
ارتباط با کارشناسان ویستا و دریافت مشاوره رایگان
آدرس دفتر مرکزی: خیابان ولیعصر (عج)، بین زرتشت و شهید مطهری، کوچه صدر، خیابان سربداران، پلاک 21، واحد 1
آدرس دفتر مارکتینگ: خیابان سمیه بن بست خوانساری
دیگه نیاز نیست برای رشد یا ایجاد کسب و کار خودتون کلی زمان و هزینه اضافی صرف کنید! کافیه اپلیکیشن ویستا (ویزینس) رو دانلود و شروع به گسترش کسب و کار خودتون کنید، از طریق ویزینس علاوه بر سفارش سریع خدمات ویستا، از مشاوره رایگان و تخصصی کارشناسان در هر زمان بهره مند خواهید شد، همین حالا به صورت رایگان این اپلیکیشن رو دریافت کنید
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت نرم افزاری ویستا (جوانفکران داده گستر) میباشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.