نرم افزار ارتباط بامشتری

نرم افزار ارتباط با مشتری و یا به اختطار CRM(Customer-relationship management) درواقع به روش ها و تکنیک هایی گفته می شود که یک سازمان می تواند به تحلیل و آنالیز رفتار بین سازمان و مشتریان است.هدف اصلی نرم افزار ارتباط با مشتری بالا بردن بهروری و کارایی سازمان درقبال مشتری و سودهی بیشتر است.

در این مطلب سعی داریم نگاه جامعی داشته باشیم به اهداف اساسی نرم افزار ارتباط با مشتری،نحوه پیاده سازی آن و ویژگی های ارائه شده توسط شرکت تیم ویستا برای نرم افزار ارتباط با مشتری.

اهداف نرم افزار ارتباط با مشتری

راننده ای را در نظر بگیرید که قصد سفر به شهری بسیار دورتر از محل سکونت خود را برای اولین بار دارد. این راننده برای رسیدن به مقصد خود نه نقشه ای به همراه دارد و نه شخصی که به او بخواهد در پیمودن این مسیر کمک کند.نتیجه را بهتر است خودتان حدس بزنید. حال برای شرکت ها و پیمودن مسیر موفقیت نیز چنین مثالی صدق می کند و CRM به عنوان اصلی ترین ابزار برای طی کردن این مسیر منظور می گردد.

یکی از اهداف اصلی نرم افزار ارتباط با مشتری بهبود مستمر و اساسی بین مشتری و سازمان است.درکنار این مبحث مهم ترین بخشی که جزو اهداف اصلی نرم افزار ارتباط با مشتری است،سود آوری مطلوب سازمان و رشد و ارتقای آن و بالابردن نرخ سود(ROR).

ویژگی های نرم افزار ارتباط با مشتری

مدیریت و گروه بندی مشتریان

از آنجایی که CRM نرم افزاری مشتری محور است این امکان هست که تمامی اطلاعات هر مشتری در صفحات مشابه به هم موجود باشد.دسته بندی نظرات،تماس ها،اضافه کردن جزئیات خاص به مشتریان، گروه بندی آنها و .. از امکانات این بخش می باشد.

crm

داشبورد نرم افزار CRM

داشبورد CRM صفحه ای است که خلاصه ای از فعالیت شخصی که با آن کار می کند در آن درج شده است.از داشبورد CRM می توان میانبرهایی تعریف کرد، گزارشات دلخواه را انتخاب کرد و در زمان ورود آنها را مشاهده کرد

ارتباط-مشتری

مدیریت کاربران CRM

با توجه به اینکه نرم افزار CRM در شعب مختلف پیاده سازی می شود سطح دسترسی هر فردی به اطلاعات یکپارچه در CRM متفاوت است.با انتساب نقش ها و سطوح دسترسی متفاوت این امکان وجود دارد که چه کسی چه قسمتی از CRM را مشاهده می کند.

گزارش گیری پویا

افزایش فروش یکی از اهداف استفاده از CRM است.گزارشات کامل فروش،تماس ها،مشتریان، گزارش از کارهای پرسنل و .. باعث می شود افراد با بررسی گزارشاتی که از CRM دریافت می کند توان بهترین تصمیم گیری را داشته باشند.

سودآوری
نرم افزار CRM در کمترین حالت ۵۰% و در بیشترین حالت ۸۳% موجب افزایش فروش در سازمان می شود.
مشتریان
دسترسی به اطلاعات و دسته بندی مشتریان ۱۰۰% راحت تر از گذشته خواهد بود و برنامه ریزی برای رفتار آن ها در خریدهای بعدی بهتر از همیشه انجام خواهد شد.
نرم افزار CRM
نرم افزار CRM با بهره مندی از امکان BPMS (سیستم مدیریت فرآیند کسب و کار)، تا ۶۹% موجب تسریع فرآیندهای مختلف سازمانی می شود.

... ویستا ...

تیم طراحی و برنامه نویسی ویستا با ارائه بروزترین خدمات همواره درپی جلب رضایت مشتریان خود در زمینه های مختلف کاری بوده !شما نیز می توانید با بررسی نمونه کار های انجام شده و خدمات ویستا،با ما تماس گرفته و اقدام به ثبت سفارش کنید!

... ویژگی های ممتاز ویستا ...

اپلیکیشن موبایل

 قابلیت اجرا در بستر موبایل تحت نرم افزار طراحی شده مختص گوشی تلفن همراه جهت انجام امور فوری و کلیدی از نرم افزار در نسخه های اندروید و ios بصورت آنلاین و آفلاین.

ثبت اطلاعات مشتری از سایر برنامه ها در CRM

با استفاده از وب سرویس های تعبیه شده در نرم افزار CRM ایده آل می توانید اطلاعات مشتریان خود را از طریق وب سایت و یا سایر نرم افزارها به بانک اطلاعاتی مشتریان خود اضافه نمایید.

فرانت آفیس (باشگاه مشتریان)

 قابلیت برقراری ارتباط بین سی آر ام داخلی و مشتریان بیرونی بصورت همزمان جهت امکان رویت بخشی از اطلاعات تعیین شده از سی آر ام داخلی در فرانت آفیس توسط مشتری و ثبت سفارش یا ارجاع تیکت از سمت مشتری از طریق فرانت آفیس آن به سی آر ام داخلی.

نرم افزار ارتباط با مشتری

پرسش پاسخ ساخت نرم افزار ارتباط با مشتری

پورتال سلف سرویس مشتریان شماست که بواسطه آن، مشتریان امکان مشاهده اطلاعات پرونده خود، پیش فاکتورها، فاکتورها، محصولات و خدمات موجود در پرونده خود را خواهند داشت. همچنین امکان ارسال تیکت و مشاهده پاسخ آن برای آنها فراهم خواهد بود. پورتال مشتریان یکی از پل های ارتباطی شما با مشتریانتان است.

در صورت نصب تحت وب نرم افزار شما این امکان را خواهید داشت که با زدن یک دکمه و آزادسازی لایسنس 5 بار محل نصب نرم افزار را تغییر دهید اما در صورت نصب لوکال امکان آزادسازی لایسنس و جابجایی محل نصب وجود ندارد.

  •  اتصال به سیستم تلفنی Asterisk، Elastix، FreePBX، Vicidial، Xivo، Fonality، Asterisknow
  • اتصال به مرکز تماس تلفنی مبتنی بر استریسک نظیر Zyco، YeaStar و غیره Elastix
  • اتصال به سیستم تلفنی فری سوییچ (FreeSwitch)
  • اتصال به سانترال پاناسونیک
  •  اتصال به سیستم های تلفنی آنالوگ

بلی. با استفاده از ماژول اتصال به پنل پیامک می توانید ارتباط بین پنل پیامک و نرم افزار را برقرار کرده و اقدام به ارسال پیامک های تکی، گروهی و یا از پیش تعیین شده نمایید.

فروشگاه اینترنتی چند فروشگاهی ( multi stores )

فروشگاه اینترنتی چند فروشگاهی ( multi stores )

فروشگاه اینترنتی چند فروشگاهی multi stores درواقع زیرمجموعه از فروشگاه اینترنتی آنلاین…
فروشگاه اینترنتی drop shipping

فروشگاه اینترنتی drop shipping

فروشگاه اینترنتی drop shipping خرده فروشی ، طراحی فروشگاه اینترنتی Drop Shipping…
فروشگاه اینترنتی چند فروشنده

فروشگاه اینترنتی چند فروشنده

فروشگاه اینترنتی چند فروشنده و یا Marketplaceیکی از کاملترین فروشگاه اینترنتی موجود…