جهت ارتباط با مجموعه ویستا با شماره 88551470-021 تماس بگیرید  

قیمت نرم افزار CRM

قیمت نرم افزار CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویستا یکی از پیشرفته ترین و پرکاربردترین پلتفرم های CRM فارسی است. از ویژگی های CRM ویستا می‌توان به طراحی زیبا و کاربر پسند، استفاده آسان، عملکرد پیشرفته و قیمت مناسب اشاره کرد. CRM باعث بهبود عملکرد، افزایش بهره وری و مشتری مداری برای کسب و کار شما خواهد شد. برای مشاهده قیمت نرم افزار CRM روی لینک زیر کلیک کنید. 

پکیج ها و قیمت های نرم افزار CRM

نسخه مبتدی

3.2 میلیون

نسخه شرکتی

19.3 میلیون

نسخه سازمانی

57.8 میلیون

نسخه بی نهایت

99.2 میلیون

امکانات نرم افزار CRM ویستا

blank

آسان و حرفه ای

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویستا از یک رابط کاربری حرفه ای و در عین حال ساده بهره می‌برد که هنگام استفاده حس خوبی به شما منتقل می‌کند. 

blank

افزایش فروش و بهره وری

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویستا با سفارشی سازی حرفه ای برای کسب و کار شما بیشترین بهره وری و میزان فروش را برای شما به همراه خواهد داشت.

blank

نصب و راه اندازی سریع

نصب و راه اندازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویستا بسیار آسان و سریع است. می‌توانید در عرض چند دقیقه آن را نصب و راه اندازی کنید. 

پیش از خرید CRM مشاوره بگیرید

پیشنهاد می‌شود قبل از خرید CRM، از افراد باتجربه مشاوره بگیرید. یعنی بعد از اینکه حس کردید یک نرم افزار CRM مناسب شما است با شرکت ارائه دهنده نرم افزار CRM تماس بگیرید تا تمامی ابهامات و سوالات مهم و حساس خود را بپرسید. ذهنیات شما نقش مهمی در CRM خریداری شده دارد. باید بدانید CRM ی که خریدید چه ویژگی ها و کارایی هایی دارد. در اصل باید از اصالت نرم افزار CRM خریداری شده و پشتیبانی آن کاملا مطلع باشید. 

مشاوره رایگان ویستا

تماس مستقیم با کارشناسان تیم ویستا:

مشاوره رایگان

تیم ویستا به شما پیشنهاد می‌دهد مشاوره‌ای رایگان و اختصاصی درباره پکیج مناسب کسب و کارتان داشته باشید. مشاوران ما به شما کمک می‌کنند تا با صرف هزینه کمتر تصمیم درستی را برای توسعه کسب و کار خود بگیرید. 

چرا  CRM ویستا؟

blank

کاملا سفارشی شده طبق نیازهای شما

blank

قیمت مقرون به صرفه 

blank

کیفیت بالای نرم افزار طراحی شده 

blank

پشتیبانی پس از فروش 

blank

امکان رشد و توسعه نرم افزار 

ویژگی های یک CRM خوب

فضای گرافیکی کاربر پسند

وجود نسخه آزمایشی

مدیریت فروش و بازاریابی

قیمت متناسب با امکانات

دارا بودن نسخه موبایل

قابلیت ارتقا و افزودن ماژول

مدیریت تلفن، SMS، ایمیل

وجود ابزار BPMS

قابلیت یکپارچگی

پشتیبانی ۲۴ ساعته

طراحی CRM اختصاصی 

شرکت نرم افزاری ویستا یکی از شرکت های معتبر و مطرح در سطح کشور است. می‌توانید با خیال راحت سفارشی طراحی CRM اختصاصی خود را به شرکت ما بسپارید. از بهترین نوع CRM، CRM اختصاصی است که فقط مختص کسب و کار شماست و با توجه به تجارت شما و نیازهای شما و نوع مخاطبین شما سفارشی شده است. از مزیت های مهم CRM اختصاصی به CRM های آماده، هزینه بسیار کمتر، مدت زمان تحویل زودتر و کاملا اختصاصی شده برای شماست. تمامی ماژول ها و امکانات مورد نظر شما در این نوع CRM گنجانده می‌شود که دیگر نیاز به صرف هزینه های زیاد برای نصب ماژول های مورد نظر نیست. برای مشاوره و خرید CRM اختصاصی با ما تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را با تمامی فرایندها و جزئیات آشنا کنند. 

پیش از خرید CRM انواع CRM را بشناسید

برحسب نیازهای شرکت خود باید تصمیم بگیرید که یک CRM متناسب با کسب و کار خود بخرید. دو نوع نرم افزار CRM وجود دارد. CRM تحت وب و CRM ابری. هرکدام از آنها ویژگی ها و مزایایی دارند. هزینه هرکدام از CRM ها هم با هم متفاوت است. قبل از خرید اطمینان حاصل کنید که کدام CRM مناسب شما است و برای شما به صرفه تر است. 

سوالات متداول

CRM مخفف مدیریت ارتباط با مشتری است. CRM به اصول،  روش‌ها و دستورالعمل هایی گفته می‌شود که یک سازمان هنگام تعامل با مشتریان خود از آنها پیروی می‌کند. CRM به شما امکان می‌دهد اطلاعات تماس مشتری را ذخیره کنید، فرصت های فروش را شناسایی کنید، مسائل مربوط به خدمات ثبت و کمپین‌های بازاریابی را مدیریت کنید، همه این داده ها و همه اطلاعات مربوط به مشتری در یک مکان مرکزی و در دسترس هر کسی که ممکن است به آن نیاز داشته باشد قرار می‌گیرد.

CRM برای همه مفید است. از خدمات فروش و مشتری گرفته تا توسعه کسب و کار، استخدام، بازاریابی و هر کسب و کار دیگر. البته مشاغل با تیم فروش اختصاصی، مشاغل با یک تیم بازاریابی و مشاغلی که به دنبال بهبود کارائی هستند سود بیشتری از CRM می‌برند.

نرم افزار CRM سفارشی، یک محصول نرم افزاری خاص است که با توجه به اهداف تجاری یک شرکت ساخته می‌شود. چنین راه حل سفارشی به شما امکان می‌دهد نه تنها به طور موثر روابط خود را با مشتریانتان مدیریت کنید، بلکه جذابیت تجارت خود را برای مشتریان بالقوه افزایش دهید.

خدمات بهتر مشتری، افزایش فروش، تجزیه و تحلیل دقیق، بهبود تقسیم بندی مشتریان، بهبود حفظ مشتری، پایگاه داده متمرکز اطلاعات، گزارش فروش خودکار، جذب مشتری بیشتر و… از مزایای CRM است.

تمام خدمات CRM اختصاصی ویستا، شامل یک سال پشتیبانی کامل و حرفه ای می‌باشد. پشتیبانی عموما بصورت آنلاین و غیرحضوری می باشد.

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان و کاملا اختصاصی باتوجه به کسب و کار شما و نیازهای شما توسط مشاورین مجرب ویستا

4.5/5 (2 Reviews)