قیمت طراحی سایت

همین حالا وبسایت اختصاصی یا وردپرسی خود را تحویل بگیرید!

قیمت طراحی سایت اختصاصی بسته به طراحی مشابه یا اختصاصی از 80 میلیون تا 130 میلیون متغیر است که البته این مبلغ ممکن است با توجه به امکانات، ویژگی ها و طراحی وبسایت تغییر کند.

طراحی سایت اختصاصی با به صرفه ترین قیمت در ویستا، به شما این امکان را می‌دهد تا پلتفرم حرفه ای خود را در معرض دید و استفاده کاربران قرار دهید و در نهایت درآمد خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

  • طراحی سایت کدنویسی شده با ظاهر مطابق تم های موجود 80,000,000 تومان
  • طراحی سایت و اپ کدنویسی شده با ظاهر مطابق تم های موجود 100,000,000 تومان
  • طراحی سایت کدنویسی شده با ظاهر اختصاصی مدنظر شما از 110,000,000 تومان
  • طراحی سایت و اپ کدنویسی شده با ظاهر اختصاصی مدنظر شما از 130,000,000 تومان

قیمت طراحی سایت با کد نویسی

طراحی سایت حرفه ای در شرکت نرم افزاری دانش بنیان ویستا توسط  حرفه ای ترین تیم، مطابق با بروز ترین تکنولوژی، با بی نهایت امکانات و قابلیت، در کوتاهترین زمان و با به‌صرفه ترین قیمت برای شما قابل سفارش و اجرا است. معمولا هزینه طراحی سایت کدنویسی شده بیشتر از طراحی سایت با CMSهای آماده نظیر وردپرس در نظر گرفته می‌شود و به عواملی همچون زبان برنامه نویسی و فریم ورک‌های مورد استفاده، نحوه کدنویسی و … بستگی دارد.

قیمت طراحی سایت با وردپرس

همان طور که اشاره شد هزینه طراحی سایت با وردپرس یا قیمت طراحی اپلیکیشن، وابسته به عوامل متعدد است. اگرچه هزینه ساخت سایت با وردپرس کمتر از طراحی اختصاصی برآورد می‌شود اما مطابق نیازهای شما ممکن است تغییر کند. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت طراحی سایت مورد نظر با کارشناسان ما در ویستا تماس حاصل فرمایید.

سایت اختصاصی شما آماده تحویل است!

کارشناسان ما آنلاین هستند! جهت سفارش طراحی وب سایت اختصاصی همین الان با مشاوران ما در ویستا ارتباط بگیرید و یا با تکمیل فرم ، منتظر تماس کارشناسان ما باشید

تماس با کارشناسان ویستا

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

برآورد هزینه طراحی سایت

هزینه ساخت سایت اختصاصی و تعرفه طراحی سایت ۱۴۰3

به طور کلی، تعرفه طراحی وب سایت و قیمت طراحی اپلیکیشن  اختصاصی در شرکت نرم افزاری ویستا در سال 1403 به شرح زیر می‌باشد. اما همان طور که پیش تر اشاره شد، بسته به نوع وبسایت موردنظر شما، فیچرها، طراحی و زیرساخت های مدنظر ممکن است نرخ طراحی سایت و هزینه نهایی پروژه شما متفاوت در نظر گرفته شود. پیشنهاد می‌کنیم جهت استعلام لحظه ای قیمت و دریافت مشاوره رایگان کسب و کار، با کارشناسان ما در ویستا ارتباط گرفته و در خصوص قیمت طراحی وب سایت خود، تصمیمی هوشمندانه اخذ کنید.

سایت کدنویسی شده

80.000.000 تومان

  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت + اپ کدنویسی شده

100.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت کدنویسی شده با ظاهر اختصاصی

110.000.000 تومان

  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

سایت + اپ کدنویسی شده با ظاهر اختصاصی

130.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت وردپرس

همین حالا قیمت طراحی سایت خود را مشخص نمایید

با مشخص نمودن نوع وبسایت و ویژگی های آن در فرم روبه‌رو می‌توانید همین حالا از هزینه طراحی وبسایت مورد نیاز خود مطلع شوید. همچنین در صورت نیاز به دریافت مشاوره رایگان از سمت کارشناسان ویستا، با ما تماس بگیرید و یا با پرکردن فرم منتظر تماس همکاران ما باشید.

تماس با کارشناسان ویستا

24 ساعته آنلاین هستیم

تماس آنی کارشناسان با شما

24 ساعته آنلاین هستیم

تماس آنی کارشناسان با شما

سفارش طراحی سایت وردپرس یا اختصاصی متناسب با کسب و کار شما در ویستا

برای دریافت لحظه ای قیمت طراحی سایت، بر روی باکس موردنظر کلیک کنید.

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

نمونه کار طراحی سایت ویستا

یکی از مهم ترین اقدامات در هنگام انتخاب شرکت طراحی سایت جهت برون سپاری طراحی وبسایت وردپرسی یا اختصاصی، بررسی و آنالیز دقیق نمونه کارهای آن مجموعه است. به همین دلیل تعدادی از نمونه کارهای اختصاصی و حرفه ای تیم ویستا در زمینه های همچون طراحی وب سایت فروشگاهی، طراحی سایت آموزشی، طراحی سایت خبری، طراحی سایت رستوران و …. را در این بخش جهت بررسی دقیق تر قرار داده ایم.

مشاهده برجسته ترین نمونه کار طراحی سایت اختصاصی ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت نمونه کار طراحی سایت در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو 1 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 2 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 3 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت گردشگری ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم گردشگری با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت آگهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم آگهی با ما در ارتباط باشید.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی ویستا

هزینه طراحی سایت فروشگاهی وردپرسی 30,000,000 تومان، اختصاصی از 60,000,000 تومان

طراحی فروشگاه اینترنتی برای فروش انواع محصولات فیزیکی و مجازی استفاده می شود.این نوع از سایت برای کسب و کارهایی که محصول و یا خدماتی برای فروش دارند. قیمت طراحی سایت فروشگاهی به عوامل بسیار زیادی وابسته است؛ تعداد و تنوع دسته بندی محصولات، زیرساخت های پلتفرم، المان های UI و UX، اتصال به درگاه پرداخت و پیک و…. . اما معمولا قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس به نسبت طراحی اختصاصی کمتر برآورد می‌شود و شما ملزم به پرداخت مبلغ کمتر هستید.

استعلام لحظه ای قیمت

هزینه طراحی سایت شرکتی ویستا

هزینه طراحی سایت شرکتی وردپرسی 30,000,000 تومان، اختصاصی از 80,000,000 تومان

سایت های شرکتی برای معرفی خدمات و محصولات شرکت طراحی می شوند و معمولا برای شرکت های کوچک و بزرگ خدماتی، صنعتی، آموزشی ، تجاری و … مورد استفاده قرار می گیرد. بهترین روش برای طراحی سایت شرکتی ، استفاده از سیستم مورد نیاز با اهداف سازمان شما است. امکانات عمومی، طراحی ریسپانسیو، اعتبار شرکت، نمایش چارت سازمانی، امکان نمایش سایت به زبان های دیگر و … همه از مواردی هستند که هنگام انتخاب قیمت سایت شرکتی باید به آن توجه داشته باشید.

هزینه طراحی سایت شرکتی ویستا

استعلام لحظه ای قیمت

هزینه طراحی وبسایت آگهی ویستا

هزینه طراحی سایت آگهی وردپرسی 30,000,000 تومان، اختصاصی از 80,000,000 تومان

با طراحی سایت آگهی و نیازمندی می توانید برای ثبت آگهی برای فروش ملک ، اتومبیل و یا هر وسیله ای که دیگر قصد استفاده از آن را ندارید اقدام کنید. خریداران با مشاهده آگهی هر کدام که مورد نیازشان بود را انتخاب کرده و روند خرید را طی می کنند.  طراحی سایت آگهی متاثر از عوامل گوناگونی است که بر قیمت نهایی پروژه شما هم تاثیر گذار است. دسته بندی بهینه، پشتیبانی از سرعت بالا، ثبت و جستجو منطقه‌ای، فیلترهای جستجو پرکاربرد، اتصال به شبکه های مجازی، چت آنلاین همه از مواردی هستند که برای وجود آنها در پلتفرم خود، باید مبلغ بیشتری پرداخت کنید.

استعلام لحظه ای قیمت

هزینه طراحی سایت آموزشی ویستا

هزینه طراحی سایت آموزشی وردپرسی 30,000,000 تومان، اختصاصی از 80,000,000 تومان

طراحی سایت آموزشی برای ارائه خدمات آموزشی استفاده می شود و برای آموزشگاه ها، مدارس ، دانشگاه ها و افرادی که دارای مهارتی برای ارائه هستند، مناسب است. اگر چه قیمت طراحی سایت آموزشی با وردپرس کمتر برآورد می‌شود اما ویژگی هایی نظیر امکان ایجاد وبینار، ایجاد و فروش دوره های آموزشی، پشتیبانی از برگزاری آزمون، ایجاد حق اشتراک، سئو سایت آموزشی و … مواردی هستند که ممکن است هزینه طراحی وبسایت آموزشی شما را با افزایش همراه کنند.

هزینه طراحی سایت آموزشی ویستا

استعلام لحظه ای قیمت

هزینه طراحی سایت خدماتی ویستا

قیمت طراحی سایت خدماتی وردپرسی 30,000,000 تومان، اختصاصی از 80,000,000 تومان

طراحی سایت خدماتی گزینه مناسبی برای شرکت های خدماتی و نظافتی است که تصمیم به آغاز فعالیت کسب و کار خود در فضای اینترنت گرفته اند. شما با استفاده از طراحی سایت خدماتی می توانید معرفی هر گونه خدمتی را در سایت قرار دهید. سایت های خدماتی به دو روش اختصاصی و وردپرسی طراحی می شوند که مسلما طراحی اختصاصی سایت خدماتی قیمت بیشتری را به نسبت پلتفرم وردپرس شامل می‌شود. علاوه بر المان های عمومی، معرفی کاربردی خدمات، دسته بندی متنوع، جستجو منطقه‌ای، امکان ثبت نظر، ارائه پیشنهاد خدمات و … هم بر هزینه نهایی و هم بر کیفیت وبسایت شما اثرگذار است.

استعلام لحظه ای قیمت

هزینه طراحی سایت گردشگری ویستا

هزینه طراحی سایت گردشگری وردپرسی 30,000,000 تومان، اختصاصی از 80,000,000 تومان

یکی از پر طرفدارترین انواع سایت، طراحی سایت گردشگری است. طراحی سایت گردشگری امکان خرید بلیط هواپیما و قطار، رزرو هتل و انواع خدمات گردشگری را با قیمت طراحی سایت وردپرسی مناسب برای کاربران فراهم می کند. وجود پنل آژانس، هتل، بازاریاب، پشتیبانی 24 ساعته، فیلترهای کاربردی، امکان استرداد آسان، کیف پول آنلاین، ذخیره مسافران پیشین و … طراحی سایت گردگشگری حرفه‌ای تر اما با قیمت بیشتر را به دنبال خواهد داشت.

هزینه طراحی سایت گردشگری ویستا

استعلام لحظه ای قیمت

هزینه طراحی سایت پزشکی ویستا

قیمت طراحی سایت پزشکی وردپرسی 30,000,000 تومان، اختصاصی از 80,000,000 تومان

طراحی سایت پزشکی برای معرفی خدمات پزشکی، نوبت دهی آنلاین، مشاوره آنلاین پزشکی و … استفاده می شود. این سایت ها برای پزشکان ، مطب، کلینیک و بیمارستان ها گزینه خوبی برای ارائه خدمات خود به صورت آنلاین می باشد. چنانچه قصد داشت باشید وب سایت پزشکی خود را با مبلغ بیشتر و به صورت حرفه ای راه اندازی کنید باید به المان هایی از قیبل ارائه نوبت و رزرو آنلاین، وبلاگ تخصصی، اتصال به اپلیکیشن، فیلتر پیشرفته، گزارش گیری بیماران، استعلام نظام پزشکی، فیلتر موقعیت مکانی، نظرات کاربران و … توجه ویژه داشته باشید.

استعلام لحظه ای قیمت

هزینه طراحی سایت خبری ویستا

هزینه طراحی سایت خبری وردپرسی 30,000,000 تومان، اختصاصی از 80,000,000 تومان

طراحی سایت خبری  امروزه بیش از پیش با استقبال مواجه شده است. چرا که اکثر افراد، اخبار را از این پلتفرم‌ها نظیر خبرگزاری مهر، ایلنا، ایسنا و … دنبال می‌کنند. هنگام طراحی سایت خبری بایستی تمام اخبار داخلی و خارجی را در دسته بندی‌های مختلف در سایت قرار دهید. همچنین توجه به ویژگی هایی نظیر دسته بندی خبری جامع، گزارش آمار بازدیدکنندگان، جستجو سریع اخبار، سرویس های خبری متنوع، پوشش اخبار مناطق مختلف جغرافیایی، خدمات 24 ساعته، جذب آگهی تبلیغاتی، اشتراک اخبار در پلتفرم‌های اجتماعی و … به شما کمک می‌کند در خصوص قیمت طراحی سایت خبری، تصمیمی هوشمندانه بگیرید.

هزینه طراحی سایت خبری ویستا

استعلام لحظه ای قیمت

هزینه طراحی سایت رستوزان ویستا

هزینه طراحی سایت رستوران وردپرسی 30,000,000 تومان، اختصاصی از 80,000,000 تومان

طراحی سایت رستوران این امکان را به شما می دهد تا سفارشات غذایی خود را به صورت آنلاین سفارش داده و غذای خود را در منزل تحویل بگیرید. این سایت برای رستوران داران، کافه‌ها، کترینگ‌ها ، سوپر مارکت‌ها و …. مناسب و کاربردی به نظر می‌رسد. باید توجه داشت ویژگی هایی برای این پلتفرم ضروری است مانند قابلیت سفارش و پرداخت آنلاین، منو غذایی به همراه جزئیات، گالری تصاویر غذا، ثبت آدرس نقشه گوگل، نظرات کاربر، پنل مدیریت حرفه ای که بر قیمت سایت رستوران نیز اثرگذار است.

استعلام لحظه ای قیمت

هزینه طراحی سایت کتابخوان ویستا

هزینه طراحی سایت کتابخوان وردپرسی 30,000,000 تومان، اختصاصی از 80,000,000 تومان

طراحی سایت کتابخوان برای کسب و کارهایی با محوریت فروش کتاب، مطالعه آنلاین کتاب، مجله و محتوای این چنینی راهکار دیجیتالی به نظر می‌رسد. از جمله نکاتی که بر هزینه طراحی این نوع سایت ها نقش دارند می‌توان به مواردی از قبیل طراحی مجزا بخش کتابخوان و فروشگاه، سبد خرید پیشرفته، جزئیات اطلاعات کتاب و مجله، پیشنهادات مشابه، قابلیت پخش کتب صوتی، یادداشت و هایلایت مطالب، تنظیمات مطالعه و … اشاره کرد.

هزینه طراحی سایت کتابخوان ویستا

استعلام لحظه ای قیمت

هزینه طراحی سایت املاک ویستا

هزینه طراحی سایت املاک وردپرسی 30,000,000 تومان، اختصاصی از 80,000,000 تومان

طراحی سایت املاک بهترین گرینه برای مشاورین املاک است که قصد دارند فعالیت کسب و کار خود را در بستر اینترنت آغازکنند. با استفاده از سایت املاک می توانند املاک را با توجه به منطقه، متراژ و قیمت، فرآیندهای رهن، خرید و اجاره ملک را دسته بندی کنند و حجم کاری خود را تا حد زیادی کاهش دهند. مهمترین نکاتی که بهتر است در خصوص وجود آنها و نقششان بر قیمت طراحی سایت املاک تصمیم بگیرید عبارتند از : امکان مقایسه املاک با یکدیگر، اضافه کردن ملک جدید به آرشیو، نمایش املاک خاص اوکازیون،  اتصال به درگاه پرداخت بانکی معتبر، گروه بندی پیشرفته و …

استعلام لحظه ای قیمت

هزینه طراحی سایت بیمه ویستا

قیمت طراحی سایت بیمه وردپرسی 30,000,000 تومان، اختصاصی از 80,000,000 تومان

ارائه خدمات بیمه ای به صورت آنلاین چند سالی است که مورد استقبال قرار گرفته است. طراحی سایت بیمه به کارگزاران بیمه و شرکت های بیمه ای کمک می کند تا خدماتی مثل ثبت نام بیمه، تمدید بیمه نامه و … را به صورت اینترنتی ارائه دهید. برای انتخاب بهینه در هنگام تصمیم گیری برای هزینه ساخت سایت بیمه باید به نکاتی نظیر معرفی انواع خدمات بیمه، فلتر بر اساس هزینه و ویژگی، گالری تصاویر و سوابق فعالیت ها، پرداخت آنلاین، برگزاری نظرسنجی آنلاین، بخش وبلاگ و اخبار، جدول تعرفه و حق بیمه، تمدید بیمه نامه و پرداخت قسطی و … توجه داشته باشید.

هزینه طراحی سایت بیمه ویستا

استعلام لحظه ای قیمت

هزینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال ویستا

قیمت طراحی صرافی ارز دیجیتال وردپرسی 30,000,000 تومان، اختصاصی از 80,000,000 تومان

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال حرفه ای، برای کسب و کار هایی که در این حوزه فعالیت دارند، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. وجود عوامل بسیار زیادی هم قیمت و هم موفقیت این پلتفرم‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. ویژگی هایی نظیر نوع پلتفرم صرافی ارز دیجیتال، درج لحظه ای قیمت، ایجاد سطوح کاربردی گوناگون، قابلیت های پیشرفته سایت صرافی، زبان های برنامه نویسی، زیرساخت های فنی پلتفرم، ساخت کیف پول، ثبت سفارش به روش بازار و دستی، احراز هویت و ..

استعلام لحظه ای قیمت

هزینه طراحی سایت صنعتی ویستا

هزینه طراحی سایت صنعتی وردپرسی 30,000,000 تومان، اختصاصی از 80,000,000 تومان

طراحی سایت صنعتی نیز امروزه به دلیل تغییر شیوه های بازاریابی، برای فعالان حوزه صنعت بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است. به کمک این وبسایت ها، امکان خرید و فروش محصولات صنعتی، معرفی خدمات، دسته بندی محصولات و تجهیزات صنعتی و … به شیوه نوین و بروز اتفاق می‌افتد. اگرچه قیمت طراحی وب سایت های صنعتی با وردپرس کمتر برآورد می‌شود اما نباید از ویژگی ها موثر بر قیمت در این بازار رقابتی صرف نظر کرد. مواردی از قبیل معرفی جامع خدمات و محصولات، دسته بندی پیشرفته، ارائه کاتالوگ محصولات صنعتی، وبلاگ، اطلاعات شعب و نمایندگی های موجود و … .

هزینه طراحی سایت صنعتی ویستا

استعلام لحظه ای قیمت

هزینه طراحی سایت دیجی کالا ویستا

قیمت طراحی سایت دیجی کالا وردپرسی 30,000,000 تومان، اختصاصی از 80,000,000 تومان

طراحی سایت دیجی کالا به دلیل طرفداران بسیار زیاد در حوزه فروشگاه اینترنتی، یکی از اهداف صاحبان مشاغل فروشگاهی برای طراحی پلتفرم های آنلاین به شمار می‌آید. قابلیت چندفروشندگی در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا از مواردی است که در صورت تمایل به طراحی مشابه باید مبلغ بیشتری برای آن در نظر بگیرید. علاوه بر آن پشتیبانی از سرعت بالا، UI و UX حرفه ای، دسته بندی بهینه، اتصال به درگاه پرداخت آنلاین همه از ویژگی های ضروری هنگام طراحی سایت شبیه دیجی کالا شناخته می‌شوند.

استعلام لحظه ای قیمت

هزینه طراحی سایت دیوار ویستا

هزینه طراحی سایت دیوار وردپرسی 30,000,000 تومان، اختصاصی از 80,000,000 تومان

طراحی سایت دیوار به عنوان شناخته شده ترین پلتفرم خرید و فروش و آگهی ایرانی شناخته می‌شود. اگرچه رقیبان مطرحی همچون شیپور نیز برای پلتفرمهای آگهی وجود دارد اما دیوار توانسته کاربران بیشتری را به خود جلب نماید. ویژگی هایی نظیر استفاده از زبان برنامه نویسی Nuxt،ثبت آگهی و ایجاد فروشگاه با جزئیات بسیار بالا در سمت کاربر و المان هایی همچون مدیریت موجودی، حسابداری، مدیریت دسته بندی، مدیریت نظرات و گزارش ها و … از عوامل تاثیرگذار بر قیمت طراحی سایت مشابه دیوار به شمار می‌آیند.

هزینه طراحی سایت دیوار ویستا

استعلام لحظه ای قیمت

هزینه طراحی سایت ترب ویستا

قیمت طراحی سایت مشابه ترب وردپرسی 30,000,000 تومان، اختصاصی از 80,000,000 تومان

قابلیت چندفروشندگی به عنوان برجسته ترین ویژگی طراحی سایت ترب شناخته می‌شود. صاحبان کسب و کارهای فروش که تمرکزی بر این قابلیت دارند، معمولا ترب را پیشنهادی مناسب در نظر می‌گیرند. بنابراین علاوه بر ویژگی های عمومی در پلتفرم فروش نظیر امکان پاسخگویی به تعداد بالای کاربران، درگاه پرداخت آنلاین، سبد خرید، تحویل و ارسال کالا و ویژگی های پنل مدیریتی در سمت ادمین، این قابلیت تاثیر بسزایی بر قیمت نهایی طراحی سایت مشابه ترب دارد.

استعلام لحظه ای قیمت

هزینه طراحی سایت علی بابا ویستا

قیمت طراحی سایت علی بابا وردپرسی 30,000,000 تومان، اختصاصی از 80,000,000 تومان

فعالان حوزه گردشگری، طراحی سایت علی بابا را یکی از موفق ترین نمونه های این دست پلتفرم ها به حساب می‌آورند. از این رو توجه به برجسته ترین شاخصه ای این پلتفرم نظیر دسترسی آسان، طراحی کاربرپسند، امنیت در برابر اطلاعات کاربران، امکان استرداد بلیط آنلاین، قابلیت کیف پول آنلاین، ذخیره اطلاعات مسافران پیشین، پشتیبانی شبانه روزی، فیلترهای جستجو پیشرفته و … در هنگام تصمیم گیری در خصوص هزینه طراحی سایت مشابه علی بابا اهمیت بسیار دارد.

هزینه طراحی سایت علی بابا ویستا

استعلام لحظه ای قیمت

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

قیمت طراحی سایت وردپرس

یکی دیگر از رایج ترین مواردی که هنگام بررسی هزینه ساخت وب سایت باید بررسی شود، قیمت طراحی سایت با وردپرس است. تعرفه طراحی سایت وردپرس از آنجایی که یک CMS آماده شناخته می‌شود، به نسبت طراحی اختصاصی،  کمتر برآورد می‌شود. البته که هزینه ساخت  سایت وردپرس هم به عوامل متنوعی بستگی دارد؛ عواملی همچون: پیکربندی وردپرس، پلاگین ها، سطح پیچیدگی وبسایت، طراحی المان های رابط کاربری، ویژگی های مورد نیاز، نوع محتوا و … 

مزایای طراحی سایت با وردپرس

معایب طراحی سایت با وردپرس

هزینه طراحی سایت ارزان

اگر تمایل به طراحی سایت ارزان و پرداخت مبالغ بسیار پایین برای وبسایت خود دارید، بهتر است در تصمیم خود بازنگری کنید. اگر چه برای ساخت سایت ارزان در ابتدای راه مبلغ کمتری پرداخت می‌کنید، اما ممکن است شما را با چالش ها و مشکلاتی درآینده مواجه سازد که هزینه های چندین برابر برای جبران آنها نیاز باشد. این موضوع به این معنا نیست که بدون بررسی طراحی وبسایت گران را انتخاب کنید و به سراغ هزینه های گزاف برای تضمین موفقیت پلتفرم خود روید، بلکه پیشنهاد می‌کنیم با بررسی جامع، تصمیمی هوشمندانه اخذ کنید.

معایب طراحی سایت ارزان

تنها با صرف چند دقیقه بر عوامل موثر بر هزینه طراحی سایت مسلط شوید!!!

با دیدن ویدئو رو‌به‌رو می‌توانید به طور خلاصه با عوامل موثر بر قیمت و هزینه طراحی سایت آشنا شوید. عواملی مانند طراحی استاتیک یا داینامیک، نوع و میزان هاست، CMS مورد استفاده، زبان های برنامه نویسی، قابلیت ریسپانسیو، طراحی اختصاصی و…. پس این ویدیو را از دست ندهید!

عوامل موثر بر هزینه طراحی سایت
نمایش ویدیو درباره عوامل موثر بر هزینه طراحی سایت

24 ساعته آنلاین هستیم

تماس آنی کارشناسان با شما

24 ساعته آنلاین هستیم

تماس آنی کارشناسان با شما

هزینه ساخت سایت در گوگل

تعرفه طراحی سایت وردپرسی یا هزینه ساخت سایت اختصاصی چگونه تعیین می‌شود

طبیعی است که بیشتر افراد تمایل به پرداخت هزینه کمتر و مبالغ پایین‌تر برای ساخت و سفارش طراحی وبسایت خود داشته باشند. اگر چه در قسمت های ابتدایی این محتوا مبالغی در قالب جدول قیمت طراحی سایت به شما ارائه دادیم، اما حقیقتا قیمت متاثر از عوامل متعدد است. در نقطه شروع برای ساخت سایت در گوگل باید هزینه هایی از جنس خرید هاست و دامنه را در نظر بگیرید. نوع وبسایتی که میخواهید طراحی کنید، میزان سفارشی سازی مورد نیاز، ویژگی ها و فیچرها، طراحی المان های رابط و تجربه کاربری، تنها چندمورد از پارامترهای تاثیرگذار بر هزینه طراحی سایت هستند که در ادامه مفصلا آنها را بررسی می‌کنیم.

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان

6 گام در تعیین عوامل موثر بر تعرفه طراحی سایت

چه عواملی بر هزینه طراحی سایت شما اثر می‌گذارند؟ بررسی 6 فاکتور مهم به همراه نکات کلیدی

هزینه های طراحی سایت به دو بخش تقسیم می شوند . یکی هزینه های آشکار طراحی سایت که مشتریان بیش تر با آن سرو کار دارند و دیگری هزینه های پنهان که شامل هزینه هاست، تولید محتوا و… می باشد که باید با آن ها آشنا باشیم. در این بخش قصد داریم جوانب گوناگون این فاکتورها و راهکارهای کاهش قیمت طراحی سایت شما را ارائه کنیم تا با دیدی آگاهانه به انتخاب و سفارش طراحی سایت قیمت مناسب بپردازید. به طور کلی 6 عامل می تواند هزینه طراحی سایت با وردپرس و اختصاصی شما را تغییر دهد که در این صفحه به شما معرفی می کنیم.

قابلیت های عمومی مؤثر بر قیمت طراحی سایت

قابلیت هایی که به طور کلی در طراحی سایت همه وب سایت ها تاثیر گذارند. برای مثال سایت های داینامیک که دارای پنل مدیریتی هستند و می توان تعییرات را در کوتاهترین زمان انجام داد نسبت به سایت های استاتیک هزینه بیش تری نیاز دارند. به همین ترتیب برای سایر قابلیت ها نیز این شرایط وجود دارد. در جدول زیر می تونید قابلیت های عمومی سایت مانند قیمت طراحی سایت ریسپانسیو و یا قیمت طراحی سایت چند زبانه رو مشاهده کنین.

سایت استاتیک یا داینامیک

سایت استاتیک یا داینامیک

قابلیت ریسپانسیو

قابلیت ریسپانسیو

نوع CMS سایت

نوع CMS سایت

میزان هاست مصرفی

میزان هاست مصرفی

تعداد زبان های سایت

تعداد زبان های سایت

نوع CMS موثر بر هزینه طراحی سایت

CMS  به معنی سیستم مدیریت محتوا است که در واقع یک پلتفرم نرم‌افزاری تحت وب تلقی می‌شود و بوسیله آن می‌توان، بدون دانش برنامه نویسی محتوای وب سایت را مدیریت و بروزرسانی کرد. CMS ها به دو روش وردپرسی و اختصاصی طراحی می شوند. همان طور که پیش تر اشاره شد اگر چه عوامل بسیاری دخیل هستند اما این پارامتر بر قیمت طراحی سایت وردپرس و نحوه قیمت گذاری طراحی سایت نیز تاثیر بسزایی دارد. 

نمایش ویدیو درباره سیستم مدیریت محتوا یا CMS
عوامل موثر برقیمت طراحی سایت - اعتبار شرکت طراح

تاثیر اعتبار شرکت روی قیمت طراحی سایت

بسیارخب ، در بخش های قبل درباره قابلیت های سایت ها و تاثیر آنها بر هزینه راه اندازی سایت صحبت کردیم . موضوع دیگر اما مربوط به شرکت طراحی سایت است. کسب و کاری که قصد راه اندازی یک سایت جامع و بی نقص را با پرداخت هزینه و زمان قابل قبولی دارد، طبیعی است که باید بهترین شرکت طراحی سایت را پیدا کند. 

هزینه طراحی سایت در کدام شرکت ها با توجه به خدمات آنها مناسب است؟در این محتوا مواردی را بررسی کردیم که با در نظر گرفتن آنها و ارزیابی شرکت های هدف از جنبه این پارامترها می‌توانید بهترین شرکت طراحی سایت در ایران را با بالاترین امکانات و به صرفه ترین قیمت پیدا کنید.

تاثیر اعتبار شرکت روی قیمت طراحی سایت
عوامل موثر برقیمت طراحی سایت - ضاهر سایت

تاثیر ظاهر سایت روی هزینه طراحی وبسایت

یکی از اولین و مهمترین پارامترهایی که هم بر رضایت کاربر تاثیر می‌گذارد و هم بر قیمت طراحی یک وب سایت موثر است بخش طراحی بصری یا طراحی رابط کاربری (UI) است. طراحی بصری مواردب است که کاربر در لحظه می‌بیند؛ رنگ‌ها، اشکال، تصاویر، فونت‌ها و یا حتی فضای سفید جزو ظاهر اصلی سایت محسوب مس‌شوند. در کنار آن طراحی تجربه کاربری (UX) هم نقش بسیار پررنگی را ایفا می‌نماید که به تجربه کاربر در هنگام استفاده از سایت بر می‌گردد. آمارها نشان می‌دهد که بیش از ۵۰٪ از مخاطبان، اعتبار سایت‌ها را بر اساس جذابیت بصری آن ارزیابی می‌کنند. جذابیت بصری یا تجربه کاربری باعت می شود تا افراد در نگاه اول به سایت جذب شده و ماندگاری آنها در سایت افزایش می‌یابد. با توجه به این توضیحات میتوان درک بهتری از تاثیر UI و UX بر قیمت طراحی سایت کسب کرد.

نقش جذابیت بصری در طراحی سایت چیست؟

جلب توجه بیشتر

افزایش مدت زمان حضور

تعامل بهتر کاربران

افزایش بردباری مخاطبان

عوامل موثر برقیمت طراحی سایت - کیفیت پشتیبانی موثر

کیفیت پشتیبانی مؤثر بر قیمت طراحی سایت

تیم پشتیبانی بایستی هر روز و با فاصله زمانی مناسب، وبسایت شما را مورد بازبینی و ارزیابی قرار دهد تا در صورت بروزمشکل آن را به سرعت برطرف نماید. در صورت عدم توجه به این مسائل، میزان نارضایتی و بی اعتمادی مخاطبان نسبت به وب سایت شما افزایش یافته و به دنبال آن بخش عظیمی از مشتریان شما کسب و کار شما را به فراموشی خواهند سپرد. اما سوالی که در این قسمت مطرح می‌شود این است که خدمات پشتیبانی تعرفه طراحی سایت را چه مقدار تغییر می‌دهد؟

شرکت‌های معتبر معمولا نیروهایی برای پشتیبانی سایت دارن. پشتیبانی می‌تونه توسط افرادی که سایتتونو طراحی کردن انجام بشه. اما اگه نیاز به یه پشتیبان تخصصی برای سایتتون دارین می‌تونین این مورد رو به شرکت مربوطه اعلام کنین. راستی اینو بگم که تمامی پشتیبانی‌های سایت‌های طراحی شده توسط ویستا همشون یکسال پشتیبانی رایگان دارن و هزینه طراحی سایت رو تغییر نمی دن .اینو در نظر بگیرین که خیلی از مسائل مربوط به بعد از طراحی سایته. به خاطر همین میگم پشتیبانی رو دست کم نگیرین. 

هزینه‌های پشتیبانی به مسائل مختلفی بستگی داره. با یه جستجوی ساده تو اینترنت متوجه میشید که بسته به موارد مختلف، پشتیبانی یه سایت وردپرسی بعد از طراحی سایت وردپرس چیزی حدود ۳۰۰ هزار تومن تا ۱ میلیون تومنه. هرچی تعداد موارد پشتیبانی بیشتر و پیچیده تر باشه این هزینه بیشتر میشه. راستی اگه سایتتون وردپرسی نباشه بازم هزینتون بیشتر میشه. مشاورین ویستا هنگام عقد قرارداد هزینه‌‌های دقیق رو به شما اعلام می‌کنن.

معمولا هنگام عقد قرارداد با شرکت پشتیبانی، تمامی مواردی که شامل پشتیبانی میشن بررسی می‌شن که اگه مشکلی توی هر کدوم از موردا به وجود بیاد شرکت موظفه به سرعت ایرادات رو رفع کنه. در واقع شرکت موظفه انتظارات مشتری رو به بهترین وجه برآورده کنه. خیلی وقتا مشکلاتی به وجود میاد که وظیفه پشتیبانی سایت نیست ولی پشتیبانان ویستا با کمال احترام این مشکلات شما رو هم حل می‌کنن و برای رضایت مشتری تمام تلاششون رو می‌کنن.

پشتیبانی شامل رفع ایرادات، پشتیبان گیری، تغییر ساختار سایت و بروزرسانی‌های مربوطه هست. اما در صورتی که قراداد سئو رو هم با شرکت ببندید می‌تونید موارد دیگه مانند تغییر محتوا، اضافه کردن محتوا و بروزرسانی مطالب قدیمی رو هم به شرکت پشتیبان بسپارین که البته هزینه بیشتری را داره. سئو سایت کمک می‌کنه سایتتون همیشه تو رتبه‌های برتر گوگل قرار بگیره و به فروشتون کمک زیادی می‌کنه. 

کیفیت پشتیبانی مؤثر بر قیمت طراحی سایت
عوامل موثر برقیمت طراحی سایت - سئو و بهینه سازی وبسایت

تاثیر سئو روی هزینه طراحی سایت

تاثیر سئو بر قیمت سایت

یکی دیگر از عوامل فوق العاده مهم و موثر بر هزینه طراحی وبسایت سئو سایت است که احتمالا با آن آشنایی دارید و قصد داریم در این بخش بیشتر درباره آن صحبت کنیم. سئو یا SEO مخفف سه واژه در زبان انگلیسی ( Search Engine Optimization ) به معنی بهینه سازی وسایت برای موتور های جستجو مانند گوگل است. 

سوال و نکته بعدی این است که کاربرد سئو در چه مواردی است؟ وقتی شما کلمه ای را در موتر جستجو ای مانند گوگل سرچ می کنید، نهایتا صفحه اول و دوم نتایج را بررسی می‌نمایید. طبق آمار ، حدود 30 تا 40 درصد از جستجو کنندگان، تنها بر نتیجه و لینک اول کلیک می کنند. هر چه جایگاه صفحه و وبسایت شما در نتایج گوگل پایین‌تر باشد، احتمال بازدید مخاطبان از سایت شما کمتر می‌شود. بنابراین این نکته بسیار مهم است که در کنار هزینه های اولیه و راه اندازی سایت، بودجه ای را بهینه سازی وبسایت خود اختصاص دهید.

24 ساعته آنلاین هستیم

تماس آنی کارشناسان با شما

24 ساعته آنلاین هستیم

تماس آنی کارشناسان با شما

FAQ

طبق قوانین ویستا، 45 درصد مبلغ از قیمت طراحی وب سایت پروژه درابتدا شروع کار از مشتری گرامی دریافت خواهد شد و مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله بصورت کامل تسویه خواهد شد.

معمولا زمان استاندارد انجام پروژه های  ساخت وب سایت ،بین 1 تا 2 ماه کاری می باشد اما زمان دقیقتر آن پس از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی سایت شما مشخص خواهد شد.

تیم ویستا پس از تکمیل طراحی سایت شما، تا یک سال بصورت کامل از تمام مسائل فنی سایت شما پشتیبانی خواهد کرد. پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما امکان تمدید قرار داد برای یکسال دیگر نیز وجود خواهد داشت.

شما می توانید با تیم مارکتینگ ویستا تماس بگیرید و درخواست های خود را بصورت کامل به اشتراک بگذارید.پس از بررسی دقیق هزینه طراحی سایت حرفه ای ، هزینه طراحی سایت وردپرس و کلیه موارد تیم مارکتینگ ویستا بهترین بسته را به شما پیشنهاد خواهد داد.

شما به صورت کامل به تمام ویژگی های مدیریتی دسترسی دارید.همچنین می توانید در پنل ادمین خود به به صورت مجزا افراد مختلفی را با سطح دسترسی متفاوت ایجاد نمایید.

پرسش و پاسخ

44 پاسخ

  1. سلام . توی فرمی که برای محاسبه آنلاین قیمت طراحی سایت گذاشتین یک لیستی از قیمت انواع سایت ها وجود داره .
    میخاستم بدونم این قیمت این پکیج ها دقیق هستند یا ممکنه که تغییر کنه

    1. سلام دوست عزیز
      قیمت هایی که در این فرم ها وجود دارند تخمینی از هزینه طراحی سایت شما می باشد . قیمت دقیق سایت شما بعد از بررسی نیار های مورد نظر طی یک جلسه مشخص می شود.

    1. سلام آقای توکلی
      قیمت ساخت سایت گردشگری به صورت پایه چیزی در حدود 9 میلیون تومنه که این قیمت با توجه به موارد درخواستی شما تغییر می کنه . برای اطلاعات بیش تر در مورد هزینه طراحی سایت خود با مشاورین ویستا تماس بگیرید.

  2. سلام
    شما سایت های پزشکی هم طراحی می کنید ؟
    نحوه قیمت گذاری طراحی سایت پزشکی به چه صورته ؟ چه عواملی در قیمت سایت پزشکی تاثیر داره؟

    1. سلام
      بله . تیم ویستا طراحی انواع سایت های پزشکی رو انجام میده . شما می توانید با مراجعه به صفحه طراحی سایت پزشکی نمونه کار های ویستا و ویژگی های سایت های پزشکی رو مشاهده کنید .
      برای برآورد هزینه طراحی سایت به صورت تخمینی میتونید از طریق فرمی که در این صفحه قرار داده شما قیمت ساییتون رو به صورت تقریبی محاسبه کنید.

  3. سلام
    میخاستم در مورد قیمت طراحی سایت مشابه دیجی کالا بدونم . میشه در این مورد راهنمایی کنید ؟

  4. سلام . من یه سایت فروشگاهی دارم که طراحی و محصولات اون به روز نیستند و الان میخام که طراحی سایتم به صورت حرفه ای و به روز طراحی بشه .
    من نمونه کار های سایت های فروشگاهی شما رو دیدم . خیلی خوب و به روز بودن . شما طراحی یه سایت قدیمی رو هم انجام میدین ؟
    آیا قیمت طراحی سایت با سایتی که میخاد از نو طراحی بشه فرقی داره یا نه ؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله – تیم ویستا باز طراحی سایت های قدیمی شما رو انجام میده . با توجه به این که طراحی سایت شما از صفر انجام می شود و یا حتی در مواقعی قالب سایت شما تغییر می کنه و به روز میشه ، صرف نظر از قیمت هاست و دامنه قیمت سفارش طراحی سایت شما با سایت هایی که از صفر طراحی می شوند تفاوتی نمی کند. با این حال شما توانید برای اطلاعات بیش تر با مشاورین ویستا تماس بگیرید

  5. سلام
    مطالب سایتتون واقعا خیلی خوب و مفیده . نمونه کارهاتونم عالی بود . به کارتون ادامه بدین

    1. سلام زهرا جان
      از توجه و حمایت شما بسیار سپاسگزاریم .خیلی خوشحالیم که مطالب سایت مفید بودن براتون .

    1. سلام دوست عزیز
      هزینه طراحی سایت فروشگاهی همون با امکانات پایه 5 میلیون تومنه . اما اگر بخواین امکانات بیشتری به سایتتون اضافه کنید با توجه به اون هزینه سایت افزایش پیدا می کنه . پیشنهاد می کنیم در بخش برآورد هزینه طراحی سایت ، امکانات موردنظرتون رو اعلام کنید تا یه قیمت حدودی بهتون اعلام کنیم.

  6. سلام وقتتون بخیر
    ما قصد طراحی یک سایت شرکتی رو داریم که توی اون محصولات و خدمات خودمون رو معرفی کنیم . آیا امکانش هست که در کنار معرفی محصولات ، یک فروشگاه اینترنتی در سایت راه اندازی کنیم و محصولاتمون رو به فروش برسونیم ؟ هزینه طراحی سایت شرکتی با داشتن فروشگاه اینترنتی حدودا چقدر در میاد ؟

    1. سلام دوست عزیز
      معمولا در طراحی سایت های شرکتی با داشتن امکانات فروشگاه اینترنتی در نظر گرفته نمی شود . اگر بخواهید سایت شرکتی خود را به فروشگاهی تبدیل کنید باید یک سری موارد را تغییر دهید. اما اگر می خواهید سایت شرکتی خود را فروشگاهی طراحی کنید باید از قبل با طراحان سایت ما در میان بگذارید . پایه نرخ طراحی سایت شرکتی 12 میلیون تومان است . اما اگر بخواهید سایتتان فروشگاهی طراحی کنید هزینه آن افزایش می یابد. برای اطلاع دقیق از هزینه طراحی سایت شرکتی با مشاورین ما تماس بگیرید.

  7. سلام . وقتتون بخیر
    برای طراحی سایت ارز دیجیتال می شه از وردپرس استفاده کرد ؟ قیمت طراحی سایت صرافی با وردپرس چقدر میشه ؟

    1. سلام دوست عزیز
      سایت های ارز دیجیتال و رمز ارز ها به دلیل این که دارای قابلیت های منحصر بفرد و متفاوتی هستند ، وردپرس توانایی پیاده سازی اون ها رو نداره . برای طراحی سایت صرافی باید حتما از cms های اختصاصی استفاده بشه که پایه قیمت طراحی سایت ارز دیجیتال چیزی در حدود 80 میلیون تومنه .

  8. برای سفارش یک سایت کوچک شرکتی با حداقل امکانات چه هزینه ای حدودا باید پرداخت کنیم؟

    1. سلام و احترام خدمت جناب جابران عزیز.
      هزینه طراحی سایت شرکتی با هاست عادی یک گیگابایت ، قیمتی در حدود 6 میلیون تومان داره که قیمت پایه برای سایت شرکتی به حساب میاد.
      اگر بخواین که هاست بهتر و یا امکانات بهتری داشته باشه ، قیمتش بالا تر میره.

  9. سلام و خسته نباشید
    مطالبی که توی صفحه در مورد عوامل مؤثر بر قیمت طراحی سایت عالی بود .
    فقط چرا هزینه طراحی وب سایت توی شرکت ها انقدر متفاوته ؟

    1. سلام دوست عزیز
      خیلی خوشحالیم که مطالب سایت براتون مفید بوده .
      قیمت گذاری برای طراحی سایت در شرکت می تونه بر اساس عوامل مختلفی مثل تعداد پرسنل و یا تنوع خدمات شرکت باشه .درسته که قیمت طراحی سایت میتونه فاکتور مهمی باشه اما اون چیزی که برای شما اهمیت داره بررسی همه فاکتور ها برای انتخاب شرکت طراحی سایته .

    1. سلام سینا جان
      قیمت پایه برای سایت های فروشگاهی 5 میلیون تومنه که با افزایش امکانات مورد نظرتون قیمت سایتتون افزایش پیدا می کنه . برای اطلاعات دقیق تر از هزینه طراحی سایت فروشگاهی با امکانات مورد نظر خود می تونید با مشاورین ما تماس بگیرید تا در این زمینه به ظور کامل شما رو راهنمایی کنند.

  10. سلام وقتتون بخیر
    خیلی ممنون از مطالب مفیدتون .
    توی فرم محاسبه قیمت ، هزینه طراحی وب سایت با سئو سایت محاسبه شده یا قرارداد های سئو جدا هستن ؟

    1. سلام زهرای عزیز
      هزینه هایی که در فرم محاسبه قیمت قرار داده شده بدون محاسبه هزینه سئو هستند . برای اطلاع از هزینه های سئو می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید.

  11. سلام . برای راه اندازی سایت خرید و فروش کیف و کفش چقدر باید هزینه کنم ؟

    1. سلام سارا جان .
      هزینه سایت های فروشگاهی در ویستا از 5 میلیون تومن شروع میشه که این قیمت با افزایش امکانات مورد نظر شما تغییر می کنه . برای اطلاعات بیش تر در مورد قیمت طراحی سایت فروشگاهی می تونید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  12. سلام . برای طراحی یک سایت شرکتی که زبان انگلیسی هم ساپورت کنه چقدر باید هزینه کنم ؟

    1. سلام دوست عزیز . ما طراحی سایت شرکتی شما رو با تمامی امکانات مورد نظرتون انجام میدیم . در حال حاضر قیمت طراحی سایت شرکتی با وردپرس چیزی در حدود 6 میلیون تومنه . اما اگه بخواید به صورت چند زبانه براتون طراحی بشه ، به ازای هر زبان 25 درصد کل قرارداد به مبلغتون اضافه میشه . شما میتونید برای اطلاعات بیش تر و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید تا در این زمینه به طور کامل شما رو راهنمایی کنند.

  13. سلام
    ببخشید اگه بخوام یه سایت با وردپرس طراحی کنم حدودا چقدر باید هزینه کنم ؟
    در زمینه فروش پارکت و موکت و اینجور چیزا فعالیت می کنم.

    1. با عرض سلام
      هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی با وردپرس در حالت پایه ، هزینه ای حدود 5 میلیون داره . که می تونین در قسمت براورد هزینه طراحی سایت ، شرایط خودتون رو تعیین کنید تا یه قیمت حدودی رو بهتون اعلام کنه.
      برای آگاهی از قیمت دقیق طراحی سایت فروشگاهی با شرایط مخصوص خودتون ، می تونید با مشاوران ما در تماس باشین.

  14. سلام
    این فرمی که برای محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت گذاشتین برای سایت های وردپرسی هستند یا اختصاصی ؟

    1. سلام دوست عزیز
      فرم محاسبه قیمت طراحی سایت فعلا برای سایت های وردپرسی در نظر گرفته شده اما به زودی سایت های اختصاصی رو هم به فرم اضافه می کنیم تا بتونید با انتخاب نوع CMS قیمت سایتتون رو به صورت تقریبی محاسبه کنید.

  15. سلام وقتتون بخیر
    من یه اپلیکیشن برای شرکتم سفارش دادم . الان میخام در کنار اون یه سایت شرکتی هم داشته باشم که به اپلیکیشن متصل باشه . برای همین به یه سایت اختصاصی نیاز دارم . میخاستم بدونم هزینه طراحی سایت شرکتی به صورت اختصاصی چقدر میشه؟

    1. سلام دوست عزیز
      طراحی سایت های شرکتی به صورت اختصاصی با توجه به موارد مورد نیاز شما قیمت گذاری می شن . برای اطلاع از قیمت طراحی سایت شرکتی اختصاصی از طریق فرم مشاوره و یا شماره تماس هایی که در این صفحه قرار داده شده با مشاورین ما تماس بگیرید.

  16. سلام وقتتون بخیر
    چرا توی صفحتون جدول قیمت طراحی سایت برای انواع کسب و کار ها رو نذاشتین ؟ من می خوام یه سایت خرید و فروش املاک سفارش بدم . می خواستم بدونم رنج قیمت طراحی سایت شرکت شما حدودا چقدره ؟

    1. سلام دوست عزیز
      وقت شما هم بخیر
      شما می توانید برای اطلاع از قیمت طراحی سایت املاک خود از طریق فرم محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت موارد مورد نیاز خود را علامت بزنید تا قیمت حدودی به شما نشان داده شود.

  17. سلام و احترام
    شما سایت خرید و فروش ارز دیجیتال هم طراحی می کنید ؟ قیمتش حدودا چقدر میشه ؟

    1. با سلام و احترام خدمت جناب حسینی عزیز.
      سایت های صرافی و خرید و فروش رمز ارز ها به نسبت قابلیت هایی که داره میتونه خیلی متفاوت باشه. ولی برای اینکه بتونید یه پیش زمینه در مورد قیمتش داشته باشید ، بگم که هزینه طراحی سایت صرافی شبیه نوبیتکس و والکس ، چیزی حدود 80 میلیون میشه.

    1. با عرض سلام و احترام
      وردپرس به دلیل اینکه یه سیستم مدیریت محتوای آماده هست و برای طراحی سایت نیاز به کد زنی نداره ، قیمت کمتری هم نسبت به سایت هایی که کد زنی شده اند داره.

  18. سلام . وقتتون بخیر
    من یه سایت آموزشی برای مدرسه می خواستم که یک سری امکانات برای آموزش آنلاین داشته باشه . میشه در مورد قیمت طراحی سایت مدرسه راهنمایی کنید ؟

    1. سلام آقای صادقی . هزینه طراحی سایت مدرسه چیزی در حدود 8 میلیون تومنه . البته این قیمت تقریبیه و به یه سری عوامل بستگی داره که میتونه قیمت اون رو افزایش بده . برای آگاهی دقیق از قیمت می تونید شماره تماس خودتون رو در باکس مشاوره قرار بدید تا مشاوران ویستا باهاتون تماس بگیرن و راهنماییتون کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫4.3/5 ‏‫(58 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا