طراحی سایت دکوراسیون

برای بسیاری از کسب و کارهای گوناگون داشتن یک فضایی که بتوانند به وسیله آن نمونه کارهای خود را در معرض نمایش مشتریان قرار دهند بسیار اهمیت دارد. امروزه با توجه به گسترش اینترنت و استفاده کاربران از خدمات آنلاین، اهمیت طراحی سایت اختصاصی حرفه ای برای نمایش محصولات بیش از پیش احساس می شود. شرکت ها و کسب و کارهای بزرگ و کوچک برای جلب توجه کاربران و جذب مشتریان بیشتر اقدام به سفارش طراحی وب سایت کرده اند. یکی از نمونه مشاغلی که داشتن یک سایت می تواند به فروش بهتر و جذب مشتریان بیشتر کمک بسیاری کند، طراحان دکوراسیون و سازندگان وسایل مربوط به آن می باشند. با استفاده از طراحی سایت دکوراسیون به راحتی می توانند تمامی محصولات خود را در معرض دید کاربران قرار دهند. همچنین این قابلیت را برای مشتریان ایجاد نمایند که با مشاهده نمونه کارها، خرید به صورت آنلاین را داشته باشند.

مشاوره

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت دکوراسیون ویستا

قبل از این که تصمیمی در خصوص طراحی وب سایت دکوراسیون بگیرید ، تیم ویستا به شما یک مشاوره اختصاصی در مورد امکانات مورد نیاز سایت دکوراسیون پیشنهاد کند. شما می توانید برای اطلاع از هزینه طراحی سایت وردپرس ، فرم زیر را پر کرده تا مشاورین ما در کوتاهترین زمان با شما تماس بگیرند.

تماس مستقیم با کارشناسان ویستا:

با دیدن این ویدئو ، با فرآیند طراحی سایت دکوراسیون در ویستا آشنا شوید !

روی فیلم روبرو کلیک کنید...

چرا طراحی سایت دکوراسیون ؟!

چرا این فضای جدید اهمیت داره ؟!

meeting

فرصتی برای معرفی شدن

cooking

بهبود خدمات رسانی

dollar

افزایش درآمد

customer

جذب مشتریان بیشتر

چرا به طراحی سایت دکوراسیون نیاز داریم؟

امروزه اکثر افرادی که قصد دارند دکوراسیون خانه و یا محل کار را تغیر دهند ابتدا به جستجو در اینترنت می پردازند. مردم تمایل دارند که در ابتدا نمونه کارهای مختلف را مشاهده کنند و قیمت های هر کدام را با هم مقایسه نمایند. پس از انجام اینکار با بررسی تمامی جوانب یک انتخاب هوشمندانه داشته باشند و با پرداخت آنلاین در تسریع انجام کارشان اقدام نمایند. این اتفاق باعث می شود که بصورت چشمگیری در زمان و هزینه آنان صرفه جویی شود. براحتی در منزل خود حضور دارند و بدون نیاز به جابجایی به نقاط دور شهر یک تنوع بسیار بالایی از محصولات را مشاهده نمایند. درصورتی که شما برای نمایش هرچه بهتر و رفاه حال مشتریان اقدام به طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای یا پذیرش خدمات طراحی سایت دکوراسیون داخلی و همینطور طراحی سایت دکوراسیون منزل کرده باشید، در جذب مشتری و توسعه کسب و کار خود موفق تر خواهید بود.

طراحی-وب-سایت-دکوراسیون-منزل

طراحی سایت معرفی می تواند اهداف مختلفی را داشته باشد. در واقع ساخت سایت دکوراسیون با توجه به پیش نیاز و همینطور اهدافی که برای خود تعیین کرده اید می تواند متفاوت باشد. برای مثال از طراحی وب سایت دکوراسیون می توان به عنوان یک فضایی برای فروش محصولات و وسایل دیگرمربوط به دکوراسیون باشد. همینطور با طراحی سایت دکوراسیون منزل و مغازه قادر خواهید بود که برای کارهای خود یک کاتالوگ آنلاین حرفه ای ایجاد نمایید همینطور مانند طراحی فروشگاه اینترنتی و یا طراحی وب سایت شرکتی این قابلیت را دارید که بصورت آنلاین محصولات خود را بفروش برسانید. از موارد دیگر نیز می توان به کمک برای برندسازی شما و معرفی بهتر شما در فضای اینترنت نام برد. شما این اطمینان را می توانید داشته باشید در ازای مبلغی که بابت هزینه طراحی سایت دکوراسیون پرداخت می نمایید به مزایای بسیاری دست خواهید یافت.

ویژگی های ممتاز طراحی سایت دکوراسیون

طراحی سایت دکوراسیون باید فضای کافی برای گذاشتن محتوای با کیفیت و اصولی را دارا باشد. منظور از محتوا متن تخصصی ، عکس، فیلم ، پادکست می باشد.

دسترسی بی وقفه و تمام وقت نیز از ویژگی های یک طراحی سایت دکوراسیون حرفه ای است. سایتی که طراحی کرده اید بهتر است شبانه روز و بدون وقفه  در دسترس باشد .

پهنای باند مناسب از معیارهای یک سایت حرفه ای و خوب است. با پهنای باند مناسب سرعت دسترسی و دانلود فایل های سایت برای کابران رضایت بخش می شود.

درصد بیشتر افراد نتایج صفحه اول گوگل را نگاه می کنند. سئو و بهینه سازی سایت باعث رتبه دهی عالی به سایت شما  یعنی جایگاه صفحه اول گوگل خواهد شد.

مزایای طراحی وب سایت دکوراسیون

ساخت وب سایت دکوراسیون به شما کمک خواهد کرد که علاوه بر کاتالوگ چاپی یک کاتالوگ آنلاین حرفه ای و بسیار کاربردی را نیز داشته باشید. به وسیله طراحی سایت دکوراسیون منزل و همینطور طراحی سایت دکوراسیون داخلی می توانید براحتی تمامی نمونه کارهای خود را در فضای اینترنت منتشر نمایید. کاربران با دیدن نمونه کارهای شما ارتباط و درک بهتری از سبک و نوع  خدماتی که ارائه می دهید برقرار می کنند. در کنار این موارد در صورتی که شما در زمینه فروش و ارائه خدمات مواد اولیه طراحی دکوراسیون نظیر کاغذ دیواری، کف پوش ها نظیر پارکت و مواردی از این دست فعالیت دارید، می توانید به وسیله ایجاد سایت دکوراسیون براحتی همانند یک فروشگاه اینترنتی محصولاتتان را ارائه کنید.

شما به واسطه طراحی سایت دکوراسیون یک تبلیغات بسیار موثر با هزینه ای بسیار اندک انجام خواهید داد. ساخت سایت دکوراسیون باعث بهتر دیده شدن محصولات و خدمات شما شده، مشتریان بیشتری را جذب کرده و در افزایش درآمد شما تاثیر بسیاری خواهد داشت. خدمات آنلاین و بصورت واضح طراحی وب سایت دکوراسیون داخلی این قابلیت را دارند که بصورت 24 ساعته در دسترس کاربران قرار داشته ، همینطور بدون توجه به موقعیت مکانی آنها به سطح وسیعی از نقاط سطح کشور به ارائه خدمات بپردازند. تیم ویستا با خدمات حرفه ای ساخت وب سایت دکوراسیون و همینطور ارائه مناسب ترین قیمت طراحی سایت دکوراسیون ، این هدف را دارد که باعث رونق هرچه بیشتر کسب و کار شما و همینطور رضایت مصرف کنندگان شود.

هزینه-طراحی-سایت-دکوراسیون

خدمات طراحی سایت تیم ویستا

با توجه به درخواست و همینطور نوع نیاز شما، شرکت نرم افزاری ویستا اقدام به طراحی سایت دکوراسیون با ویژگی های بصری جذاب و کاربرپسند ، همینطور امکانات کاربردی بسیار گسترده و فراگیر خواهد کرد.

پشتیبانی-آنلاین-شرکت-نرم-افزاری-ویستا

از ویژگی های شاخص تیم ویستا ، پیشتیبانی آنلاین و حرفه ای می باشد. شما می توانید اطمینان داشته باشد که در تمامی مراحل، به سوالات و اشکالات پیش آمده شما به بهترین شکل پاسخ داده خواهد شد.

responsive-طراحی-سایت-دکوراسیون-

کلیه نمونه طراحی سایت دکوراسیون که توسط تیم ویستا ارائه میشود، قابلیت نمایش صحیح در همه وسایل از قبیل موبایل، تبلت و نمایشگرهای مختلف را دارند. این یک ویژگی عالی برای کاربران میباشد.

قیمت-مناسب-طراحی-سایت-دکوراسیون-ویستا

تیم ویستا این تضمین را می دهد که مناسب ترین تعرفه طراحی وب سایت دکوراسیون را به شما ارائه نماید. در ازای هزینه ای که برای طراحی وب سایت انجام میدهید به منافع بسیاری دست پیدا می کنید.

هزینه ساخت وبسایت و اپ دکوراسیون از جمله مواردی است که تاثیر مستقیم بر کیفیت پلتفرم آنلاین کسب و کار شما می‌گذارد. طبیعتا هرچه پلتفرم شما به صورت تخصصی و با فیچرهای پیشرفته و مطابق با بروزترین تکنولوژی ها توسعه داده شود، باید هزینه بیشتری را برای طراحی و ساخت آن در نظر بگیرید. در حالی که به عنوان مثال قیمت طراحی سایت با وردپرس کمتر از توسعه اختصاصی و راه اندازی پلتفرم کدنویسی شده در نظر گرفته می‌شود.

سایت یا اپ کدنویسی شده

140.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت + اپ کدنویسی شده

170.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت یا اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

200.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

سایت+ اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

260.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

ساخت سایت دکوراسیون برای هر تمامی شرکت ها یک اقدام ضرورری به نظر می رسد. در نتیجه هر شرکتی باید برای توسعه کسب و کار خود برای طراحی سات خود و ارائه خدمات خود به صورت آنلاین اقدام کند. برای این که بتوانید بهترین شرکت طراحی سایت معتبر را برای سفارش خود انتخاب کنید باید نمونه طراحی وبسایت های دکوراسیون را در آن شرکت بررسی کنید و سپس برای سفارش اقدام کنید . تیم ویستا با داشتن بهترین نمونه سایت و نیز داشتن نمونه کار در طراحی سایت پزشکی ، طراحی سایت بیمه و … می تواند شما را در این راه کمک کند.

مشاهده برجسته ترین نمونه کار طراحی سایت اختصاصی ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت نمونه کار طراحی سایت در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو 1 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 2 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 3 طراحی فروشگاه اینترنتی ویتسل

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت گردشگری ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم گردشگری با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی سایت آگهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم آگهی با ما در ارتباط باشید.

seo-vistaapp-دکوراسیون

سئو سایت دکوراسیون

شما در کنار نمونه طراحی سایت دکوراسیون خود نیاز دارید که آن را برای موتورهای جست وجویی نظیر گوگل نیز بهینه نمایید. اکثر کاربران اینترنت در ابتدا کلمات مورد نظر خود نظیر طراحی دکوراسیون منزل و یا محل کار را در گوگل وارد می کنند. اینکه در نتایج خروجی گوگل وب سایت دکوراسیون شما در کدام صفحه و لینک چندم قرار گرفته باشد در میزان موفقیت و جذب مشتریان شما تاثیر بسیاری دارد. به این دلیل که کاربران اینترنت تنها از چند لینک ابتدایی گوگل بازدید می نمایند و بقیه وب سایت هایی که در صفحات بعدی قرار گرفته باشند شانس دیده شدن را از دست خواهند داد. به این منظور تیم ویستا در کنار خدمات متنوع خود در زمینه ساخت وب سایت ، خدمات حرفه ای سئو و بهینه سازی سایت را نیز به مشتریان گرامی خود ارائه می کند.

طراحی اپلیکیشن موبایل متناسب طراحی وب سایت دکوراسیون

با توجه به گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همینطور محبوبیت آنها در میان کاربران،یک فرصت ایده آلی برای کسب و کارهای گونگون ایجاد شده است که با طراحی اپلیکیشن خود براحتی و در هر لحظه در دسترس مشتریان خود باشند و به ارائه خدمات متنوع بپردازند. شرکت نرم افزاری ویستا با داشتن نمونه کارهای موفق در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل زمینه ای را برای فعالان در زمینه طراحی دکور فراهم کرده است که درکنار سایت دکوراسیون خود یک اپلیکیشن خدماتی حرفه ای و همگام با وبسایت خود داشته باشند. به وسیله اپلیکیشن طراحی دکوراسیون قادر خواهید بود که براحتی و در هر لحظه با مشتریان خود تعامل داشته باشید،آنان می توانند تصاویر نمونه کارهای شما را مشاهده کنند، نظرات سایر کاربران را مطالعه کنند،اجناس و قیمت آنها را با یکدیگر مقایسه کنند و در آخر یک خرید آنلاین ایمن و سریع را تجربه نمایند.

طراحی-اپلیکیشن-دکوراسیون

8 طراحی سایت دکوراسیون درخشان و الهام بخش

برای بیشتر مهندسین معمار و طراحان فضاهای داخلی و خارجی ساختمان، داشتن یک وبسایت خوب که دارای بخش های جذاب و کاربردی در این زمینه باشد و در عین حال مهارت و خصوصیات فکری انها را به دقت به دیگران معرفی کند بسیار دست نیافتنی به نظر می رسد ! نکته اصلی در نظر گرفتن این مسئله است که یک وب سایت معمولی مانند دیگر وبسایت های مشابه ،تاثیر یکسانی روی مخاطب خواهد داشت پس لازمه کسب و کار شما در زمینه دکوراسیون یک طراحی سایت دکوراسیون جذاب است تا تاثیر گزاری بیشتری روی مخاطب داشته باشید و متفاوت بودن و خلاقیت را در کسب و کار خود نشان دهید .

این تفاوت می تواند در نمایش تعدادی از نمونه کارهای ویژه شما باشد که بصورت گالری در سایت خود نشان دهید و یا با تولید محتوای خاص محصولات خود را معرفی نمایید.در اینجا ما تعدادی از وبسایت های مرتبط با معماری و طراحی داخلی را به همراه ویژگی های استفاده شده در طراحی هرچه خلاقانه تر این دامنه های را به صورت مختصر بررسی می کنیم. مثال های فوق العاده ای از اینکه چطور یک وبسایت می تواند شما را به موفقیت نزدیک کند.

case3d-طراحی-وب-سایت-دکوراسیون

1- طراحی وبسایت دکوراسیون Case3d

یک برند طراحی ساختمان با نام Case3d به نشانی اینترنتی www.case-3d.com  با استفاده از یک انیمیشن زیبا در صفحه اصلی وبسایت این مجموعه که در آن خطوط به شکل زیبایی تبدیل به فضاهای داخلی چشم نواز می شوند، نگاه کاربران را به خود خیره می کند. استفاده از تصاویر جذاب با کیفیت بالا در صفحه اصلی در کنار بیان چشم اندازها و اهداف شرکت باعث شده تا کاربران حس اعتماد بیشتری داشته باشند. در قسمت بلاگ این وبسایت هم مطالعات موردی بسیاری برای تمام کارهای اجرا شده به منظور تشریح هرچه بهتر طراحی ها ارائه شده است. از طرف دیگر، در کنار تمام ویژگی های منحصر به فرد موجود در صفحه اصلی این وبسایت که تقابلی از ترسیم در برابر واقعیت را به نحوی هنرمندانه به تصویر میکشد، بخش های دیگر سایت بعضا خیلی خسته کننده به نظر می رسند و این امر موجب میشود تا مخاطبان زمان زیادی را برای بازدید از بخش های مختلف این وبسایت صرف نکنند.

2- طراحی وب سایت دکوراسیون jovaconstruction

انچه شما در وبسایت www.jovaconstruction.com  تجربه میکنید یک استفاده منحصر به فرد از ساده ترین المان هندسی به نام خط است. بارگذاری صفحه اصلی با قرار گرفتن خطوط در اطراف نوشته های معرفی شرکت و تشکیل اشکال هندسی زیبا در اطراف آنها صورت میگیرد. تمامی قسمت های این اشکال قابل کلیک کردن داشته و شما را به سمت مطالب مرتبط خواهند برد.

طراحی-وب-سایت-دکوراسیون-jovaconstruction-7
طراحی-سایت-دکوراسیون-ddock-4

3- طراحی وبسایت d/dock

جمعیت طراحان d/dock به همراه وبسایت خود www.d/dock.com  تلاش میکند تا نگاهی متفاوت نسبت به محیط پیرامونی خود داشته باشند. توالی انیمیشن های استفاده شده در این وبسایت بسیار منحصر به فرد و متفاوت است. این سایت با استفاده از رنگ هایی با کنتراست بالا در صفحه اصلی و انیمشن های جذاب نگاه های زیادی را به خود جلب می کند ولی متاسفانه بخش های دیگر این وبسایت به صورت نسبتا استاتیک طراحی شده اند

4- طراحی سایت دکوراسیون concrete-beton

وبسایت www.concrete-beton.com  از دو بخش مجزا در صفحه اصلی وبسایت شرکت تشکیل می شود. این ایده جذاب نگاه های زیادی را به سمت خود جلب کرده است. امکان استفاده مجزای کاربران این وبسایت از نشانگر موس و اسکرول موس برای دسترسی به اطلاعات متفاوت در صفحه اصلی بسیار هوشمندانه طراحی شده است. انمیشن های کوتاه و زیبا و اطلاعات مرتبط و در دسترس به کاربران اجازه مطالعه دقیق و آسان نمونه پروژه های انجام شده شرکت را میدهد. در این وبسایت هرچند استفاده از رنگ طوسی به عنوان رنگ غالب صفحه نظر مخاطبان را به سمت محصول اصلی این شرکت یعنی بتن جلب می کند اما تا حدودی باعث می شود که احساس خستگی و سردی به کاربران القا شود. در طراحی یک وبسایت نباید از تاثیر شگرف رنگ ها و تاثیر آنها بر روی کاربران غافل شوید !

concrete-beton-طراحی-سایت
طراحی-سایت-vnstar-2

5- طراحی وب سایت دکوراسیون vnstar

در وبسایت www.vnstar.com یک دایره آبی رنگ در پس زمینه صفحه اصلی با حرکت رو پایین به اشکال هندسی متفاوتی تبدیل می شود در حالی که عکس های پروژه های اجرا شده شرکت ظاهر شده و سپس محو می شوند. در این وبسایت از نمایه های گرافیکی خلاقانه استفاده شده که نظر مخاطبین را به خود جلب می کند. در سمت راست صفحه اصلی یک راهنمای گرافیکی زیبا از سایت و مطالب موجود در صحفه  به مخاطب نشان داده می شود که در هنگام استفاده به کاربر این امکان را می دهد که از مطالب قبلی و بعدی مطلع شود.از نکات منفی این وبسایت می توان به عدم وجود یک منوی منسجم در صفحه اصلی اشاره کرد که موجب شده صورت ظاهری این صفحه برای اغلب کاربران تا حد زیاری نا آشنا و غیر دوستانه به نظر برسد.

6- طراحی وب سایت دکوراسیون Henge

اگر به دنبال یک وبسایت خاص و شیک در زمینه طراحی داخلی هستید وب سایت  www.henge07.com را حتما جستجو کنید. استفاده از المان های زیبای بصری در زمان حرکت موس روی نام محصولات بسیار هوشمندانه و بی مانند است. استفاده از تصاویر با کیفیت بالا در تمامی صفحات وبسایت حس باور پذیری زیادی به محصولات این شرکت داده است.به عنوان یک نکته منفی میتوان به این موضوع اشاره کرد که اگرچه صفحه اصلی این وبسایت ساده و عملکردی طراحی شده است ولی استفاده از رنگ مشکی در پس زمینه باعث می شود که گاهی تشخیص محصولات و حتی کلمات استفاده شده در صفحه نمایشگر برای مخاطب مشکل به نظر برسد.

7- طراحی سایت  کمپانی powerhouse

رویکرد خلاقانه وبسایت www.powerhouse-company.com  در زمینه نمایش نمونه پروژه های  بسیار منحصر به فرد است. زمانی که شما صفحه اصلی این سایت را باز کنید یک ترکیب فوق العاده از گالری عکس های این شرکت پیش چشم شما ظاهر می شود. با انتخاب هر یک از عکس ها، تصویری تمام صفحه از پروژه مورد نظر خواهید دید در کنار جزئیات مختصر و مهمی که احتمالا برای مخاطب جذاب هستند. استفاده از عکس های داینامیک که با حرکت موس بر روی آنها احساس زنده بودن تصاویر را به کاربران انتقال می دهد تجربه بسیار جالبی است.

8- طراحی سایت دکوراسیون sokruta

بی شک www.sokruta.com.ua یکی از شاخص ترین وبسایت های است که در زمینه طراحی داخلی تا به حال طراحی شده است. این وبسایت در مورد دیدگاه ها و متدهای مختلف طراحی حرف های زیادی برای گفتن دارد. استفاده از یک راهنمای قدم به قدم برای کاربران در تمام مدت حضور در این وبسایت، افکت های چرخشی غیرمعمول و خلاقانه در بخش های مختلف، تصاویر تمام صفحه در پس زمینه عکس های پروژه ها با کیفیت بالا و انیمیشن های مرتبط و منسجم از نمونه پروژه های تمام شده از مواردی است که به صورت استادانه ای در این وبسایت به نمایش درآمده است.

sokruta.com-طراحی-سایت-دکوراسیون
karimrashid-طراحی--سایت-دکوراسیون

9- طراحی وبسایت دکوراسیون karimrashid

www.karimrashid.com  یک مثال فوق العاده از وبسایتی است که بر روی مرد پشت طراحی ها تمرکز دارد. دسترسی ها ساده و در عین حال کاربردی هستند. یک دسته بندی از کارها به صورت بسیار منسجم و واضح در این وبسایت وجود دارد به همراه یک شناسنامه مختصر و مفید برای هر پروژه. نحوه ارائه پروژه های قرار گرفته در این صفحه به گونه ایست که با حرکت ساده اسکورل موس به تمامی این اطلاعات دسترسی دارید. این وبسایت به معنی واقعی نمایش دهنده یک صفحه شخصی خلاقانه است که در آن به خوبی ایده ها و دیدگاه طراح معرفی شده است.

برای اطمینان از اینکه در مسیر درستی گام برمی دارید و سرمایه‌ شما در بهترین حالت ممکن هزینه می‌شود ، لازم است در ابتدا کارتان را با یک برنامه‌ریزی اصولی و مشورت با افراد متخصص و آگاه شروع کنید . تیم ویستا با داشتن مشاورانی مجرب و کارآزموده ، در زمینه طراحی سایت ، طراحی اپلیکیشن، طراحی نرم افزارهای حسابداری، سئو و بهینه سازی سایت، بازاریابی و فروش و … بهترین پیشنهاد را برای توسعه و پیشرفت کسب و کار شما ارائه خواهد کرد.

سوالات متداول طراحی سایت دکوراسیون در ویستا

معمولا زمان انجام پروژه های استاندارد طراحی وب سایت بین 1 تا 2 ماه کاری می باشد اما زمان دقیقتر آن پس از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی وبسایت شما تعیین خواهد شد .

تیم ویستا پس از کامل کردن طراحی وب سایت شما ، تا یک سال برای سایت های اختصاصی و سه ماه برای سایت های وردپرسی بصورت کامل تمام مسائل فنی را بررسی خواهد کرد و پشتیبانی کاملی به عمل خواهد آورد . پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما امکان تمدید قرار داد برای یکسال دیگر نیز وجود خواهد داشت .

شما می توانید با تیم دیجیتال مارکتینگ ویستا تماس بگیرید و جزئیات کار خود را بصورت کامل با تیم ما به اشتراک بگذارید . پس از بررسی جزئیات فعالیت کاری شما ، تیم مارکتینگ ویستا مناسب ترین بسته را به شما معرفی می کند.

طبق قوانین شرکت ویستا ، 30 درصد مبلغ پروژه درابتدا شروع کار از مشتری گرامی دریافت خواهد شد . مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله بصورت کامل تسویه خواهد شد.

در زمینه طراحی سایت دکوراسیون ، شما به صورت کامل به تمام ویژگی های مدیریتی سایت دسترسی دارید . همچنین قادر هستید که در پنل مدیریت خود به صورت مجزا افراد مختلفی را با سطح دسترسی متفاوت ایجاد نمایید.

بله. طراحی سایت دکوراسیون آشپزخانه در شرکت نرم افزاری ویستا اجرا و پیاده سازی می شود. کافی است در قسمت فرم مشاوره شماره تماس خود را وارد نمایید تا مشاورین ویستا با شما در تماس باشند.

انواع خدمات طراحی سایت ویستا

‫5/5 ‏‫(2 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا