طراحی اپلیکیشن فیلم

این روزها تماشای آنلاین فیلم ها و سریال ها آنقدر پرطرفدار شده است که می‌توان گفت تقریبا زندگی، بدون اپلیکیشن های فیلم لذت بخش نیست. تماشای انواع فیلم‌های خارجی و ایرانی، انیمیشن‌ها، سریال‌های تلویزیونی و همچنین سریال های خانگی به صورت آنلاین و در هر زمان و مکان یکی از جذابیت ها زندگی روزمره شده است.  اگر ایده ای برای طراحی اپلیکیشن فیلم و سریال دارید می‌توانید به شرکت ویستا اطمینان کنید. این شرکت سابقه خوبه در زمینه انواع طراحی اپلیکیشن اندروید دارد  که می توان به  ساخت اپلیکیشن کتاب ، گردرشگری ، طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب  و… اشاره نمود.

طراحی اپلیکیشن فیلم

مشاوره رایگان  و اختصاصی 

شرکت نرم افزاری ویستا تیمی درجه یک و حرفه ای از مشاوران فنی و حرفه ای را ایجاد کرده است که پاسخگوی نیازهای شما باشد. برای آگاهی از قیمت طراحی سایت وردپرسی کافی است شماره تلفن خود را وارد کنید تا مشاوران ویستا با شما تماس بگیرند.

تماس مستقیم با کارشناسان تیم ویستا:

نمونه طراحی اپلیکیشن

مشاهده برجسته ترین نمونه کار طراحی اپلیکیشن ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت نمونه کار طراحی اپلیکیشن در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو 1 طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 2 طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن آگهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم آگهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن کتابخوان ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم کتابخوان با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن موزیک ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم موسیقی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن سفارش غذا ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم رستوران با ما در ارتباط باشید.

اهمیت طراحی اپلیکیشن فیلم

آیا تابحال مجبور شده اید هنگام تماشای یک فیلم آن را متوقف کنید؟ ممکن است تلفنتان زنگ بخورد و یا مجبور باشید برای انجام کاری از خانه خارج شوید اما با طراحی اپلیکیشن شبیه نماوا می‌توانید فیلم‌های مورد علاقه خود را در هر زمان و مکان تماشا کنید. با اینکار همیشه فیلم ها و سریال های تلویزیونی را در تلفن همراه خود دارید. طی چند سال گذشته سریال های خانگی زیادی تولید شده اند. این نشان دهنده افزایش تمایل مردم به استفاده از اپلیکیشن‌هایی مانند نماوا و فیلیمو است. طی چند سال گذشته، بسیاری از شرکت های بزرگ تلویزیونی از صفحه آبی فراتر رفته و به دنبال طراحی اپلیکیشن های فیلم نظیر ساخت وب اپلیکیشن هستند تا به مخاطبان اجازه دهند محتوای تلویزیون را بصورت زنده و یا بر اساس تقاضا تماشا کنند.

چرا ساخت اپلیکیشن شبیه فیلیمو؟

ایجاد مرجعی بزرگ از فیلم‌ها، سریال‌ها و مستندها

صرفه جویی در زمان و سرمایه مخاطبان 

کسب درآمد از طریق خرید اشتراک کاربران

شناسایی علایق مشتریان و ارتباط بیشتر با مخاطب

شخصی سازی بهتر و در نتیجه حفظ مشتریان بیشتر

مزایای ساخت اپلیکیشن فیلم

استفاده آسان

استفاده آسان

یکی از مزایای طراحی اپلیکیشن فیلم، استفاده آسان برای مخاطبان است. با نصب اپلیکیشن در تلفن‌ همراه و ثبت نام با شماره تلفن می‌توانید یک اپلیکیشن بزرگ فیلم و سریال را در گوشی داشته باشید.

مقرون به صرفه

مقرون به صرفه

از مهمترین مزایای طراحی اپلیکیشن خدماتی، مقرون به صرفه بودن است. با پول اشتراک بسیار کم برای خرید اشتراک مخاطبان می‌توانند هزاران فیلم و سریال و انیمیشن را همراه خود داشته باشند. 

فیلم های نامحدود

فیلم‌های نامحدود

ارائه انواع فیلم و سریال های نامحدود از ویژگی های بسیار خوب طراحی اپلیکیشن فیلم است. دسترسی به تعداد زیادی از فیلم ها و سریال ها بدون محدودیت برای کاربران بسیار لذت بخش است.

محتوای اصلی و با کیفیت

محتوای اصلی و باکیفیت

یکی از ویژگی های بسیار خوب ساخت اپلیکیشن های فیلم و سریال، در دسترس بودن محتواهای با کیفیت است. محتواها بدون تبلیغات و با کیفیت های بالا از جمله کیفیت 4k برای کاربران قابل نمایش است. 

همیشه در دسترس

همیشه در دسترس

یکی از اساسی ترین ویژگی های طراحی اپلیکیشن فیلم همیشه در دسترس بودن آن است. این که کاربر در هر زمان و در هر مکانی می‌تواند محتوای ویدئویی مورد علاقه خود را تماشا کند. 

بدون تبلیغات مجازی

بدون تبلیغات مجازی

تماشای فیلم ها و سریال ها بدون تبلیغات از مزایای خوب طراحی اپلیکیشن فیلم شبیه نماوا و فیلیمو است. همه این ویژگی ها باعث افزایش رضایت مشتری شده که در نهایت برای صاحب کسب و کار درآمدزا است.

تحولی در تماشای فیلم با ساخت اپلیکیشن فیلم

در گذشته به دلیل نبود اپلیکیشن‌های مشاهده آنلاین ویدئو، افراد برای مشاهده یک فیلم باید در DVD هایی که در خانه داشتند می‌گشتند و یا کانال های تلویزیونی را برای یافتن فیلم محبوب خود بالا و پایین می‌کردند. این روش با وجود خرج کم، خدمات بسیار محدودی را ارائه می‌داد. امروزه در عصر تکنولوژی اپلیکیشن های پخش فیلم توسعه زیادی داشتند. طراحی اپلیکیشن فیلم و سریال این امکان پخش هر محتوای دیجیتالی را در هر دو دستگاه اندروید و ios می‌دهد. هرچه UX بهتری طراحی کنید نگهداری مشتریان آسانتر خواهد بود. 

لوگو نت فیلیکس netflix

نتفلیکس نمونه محبوب اپلیکیشن فیلم 

طی چند سال گذشته که پخش آنلاین ویدئو پیشرفت زیادی داشته است، نت فیلیکس بسیار محبوب شده است. نتفلیکس (Netflix) یکی از محبوب ترین سرویس های پخش ویدیو است. این اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد که از طریق دستگاه های مختلف بتوانید به تماشای فیلم و مستند بپردازید. نتفلیکس برنامه هایی متناسب با هر سلیقه ای را شامل می‌شود. در حال حاضر بیش از ۱۸۰ میلیون کاربر فعال دارد. این برنامه نیاز به دسترسی به اینترنت دارد و در سراسر جهان در دسترس است. نتفلیکس یک ماه اشتراک رایگان دارد. سپس می‌توانید تصمیم بگیرید که می‌خواهید اشتراک بخرید و یا خیر. نتفلیکس به عنوان یک اپلیکیشن در تلفن های همراه و یا در تلویزیون های هوشمند قابل دسترسی است. خرید اشتراک اصلی ترین روش درآمدزایی این اپلیکیشن است. 

سایت یا اپ کدنویسی شده

140.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت + اپ کدنویسی شده

170.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت یا اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

200.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

سایت+ اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

260.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

نمونه‌های معروف اپلیکیشن فیلم

نماوا

اپلیکیشن نماوا یکی از اپلیکیشن های پخش فیلم و سریال است که با خرید اشتراک ماهانه و سالانه برای مشتریان در دسترس است. این اپلیکیشن شامل انواع فیلم ها در ژانرهای مختلف، سریال های ایرانی و خارجی، انیمیشن و کارتون است. این اپلیکیشن در سال ۹۳ توسط شرکت فناوری و ارتباطات شاتل راه اندازی شد که در ابتدا مخصوص مشتریان شاتل بود ولی بعدا در دسترس همه مشترکین قرار گرفت.

طراحی اپلیکیشن شبیه نماوا
طراحی اپلیکیشن شبیه فیلیمو

فیلیمو

اپلیکیشن فیلیمو نیز مانند نماوا یکی از اپلیکیشن های پرطرفدار در کشور است که آرشیو بزرگی از فیلم و سریال های ایرانی و خارجی دارد. از ویژگی های خوب این اپلیکیشن کیفیت بالا (مانند نماوا) و سرعت پخش متناسب با اینترنت شماست. فیلیمو هم مانند نماوا رایگان نیست و برای استفاده از خدمات آن باید حق اشتراک پرداخت کنید. اگر از اینترنت طرف قرارداد نماوا استفاده کنید حجم مصرفی شما رایگان خواهد شد.

نتفلیکس netflix

شرکت نتفلیکس یک شرکت ارائه دهنده خدمات استریم ویدئو به صورت آنلاین است. پخش برنامه های زنده، ساخت و نمایش فیلم ها و سریال ها از خدمات اصلی نتفلیکس است. این اپلیکیشن در بیش از ۱۹۰ کشور جهان مخاطب دارد و حداقل ۱۹۰میلیون نفر به تماشای فیلم از این اپلیکیشن می پردازند. شارژ اشتراک به صرفه یکی از مزایای اصلی این اپلیکیشن برای مخاطبانش است. 

لوگو نتفلیکس
لوگو اپلیکیشن لنز

لنز

یکی از اپلیکیشن های معروف برای تماشای فیلم و سریال اپلیکیشن لنز است. با دانلود و نصب اپلیکیشن لنز میتوانید به طیف گسترده ای از فیلم ها و سریال ها و همچنین مستند های ایرانی و خارجی دسترسی پیدا کنید. بسیاری از مسابقات و برنامه های ورزشی و فرهنگی از اپلیکیشن لنز بصورت مستقیم پخش می‌شود. برای طراحی اپلیکیشن مشابه لنز می‌توانید روی کمک ما حساب کنید.

آیو

یکی دیگر از اپلیکیشن های تماشای فیلم و سریال اپلیکیشن آیو است. می‌توانید برنامه مورد علاقه خود را با دوبله اختصاصی تماشا کنید. با خرید اشتراک آیو می‌توانید به آرشیو همه فیلم ها دسترسی داشته باشید و یا آنها را دانلود کنید. همچنین با شبکه اختصاصی ورزشی آیو اسپرت می‌توانید ساعت‌ها مسابقه ورزشی را به صورت زنده تماشا کنید. طراحی اپلیکیشن مشابه آیو را می‌توانید از ما بخواهید.

لوگو اپلیکیشن آیو
لوگو تلوبیون

تلوبیون

اپلیکیشن تلوبیون یکی از اپلیکیشن های پرطرفدار پخش فیلم و سریال صدا و سیما است. با نصب این اپلیکیشن می‌توانید به آرشیو ۳۰ شبکه تلویزیونی دست پیدا کنید. امکان پخش نمایش زنده نیز در این اپلیکیشن وجود دارد. امکان دانلود فیلم ها از آرشیو نیز وجود دارد. برای طراحی اپلیکیشن شبیه تلوبیون می توانید از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

ویژگی های مهم طراحی اپلیکیشن فیلم

ثبت نام کاربران

مشخصات کاربران

امکان چت و درج نظر

تنظیمات پخش فیلم

پشتیبانی از چند زبان

درگاه پرداخت

جستجوی محتوا

اعلان های کاربر

قفل اسکرین شات

پنل مدیریت

مراحل سفارش ساخت اپلیکیشن فیلم

مشخص کردن ایده

در آغاز کار لازم است که شما ویژگی و مزیت های طراحی اپلیکیشن فیلم خود را با سایر اپلیکیشن‌های فیلم مشخص نمایید. این مزایا و برتری باعث سرعت بخشیدن به رشد و پیشرفت شما خواهد شد. آسان تر کردن کار با اپلیکیشن فیلم و طراحی خاص تر باعث افزایش محبوبیت اپلیکیشن شما خواهد شد.

مشخص کردن طرح

بعد از مشخص کردن ایده نوبت به مشخص کردن طرح اپلیکیشن شما می‌رسد. در این مرحله می‌توانید بر روی برگه ای طرح اولیه خود را با جزئیات رسم نمایید. در این مرحله براحتی می‌توانید از مشاوره رایگان ویستا بهره مند شوید و طراحی وایرفریم حرفه ای را در ساخت اپلیکیشن فیلم به ما بسپارید.

طرح گرافیکی اولیه

بعد از مرحله طراحی وایرفریم تیم طراحی تجربه کاربری یا همان تیم UI/UX شروع به طراحی گرافیکی و ساخت اپلیکیشن شبیه فیلیمو شما می‌کند که با نرم افزارهای گرافیکی، ظاهر اپلیکیشن شما طراحی می‌شود. این بخش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که نمایانگر فضای کلی اپلیکیشن شماست.

پیاده سازی ظاهر اپلیکیشن

در این مرحله برنامه نویسی front طراحی اپلیکیشن فیلم آغاز می‌شود. در این مرحله ظاهر اپلیکیشن بصورت کد نویسی منطبق بر طراحی اولیه که توسط تیم ui انجام شده بود پیاده سازی می‌شود و بعد از آن وبسایت به صورت کامل طراحی شده و تست تجربه کاربری انجام می‌گیرد.

برنامه نویسی

در این مرحله تیم برنامه نویسی ویستا دیتابیس نرم افزار را متناسب با ظاهر و جزئیات آن طراحی می‌نماید سپس روبط میان آن‌ها را مشخص کرده و شروع به api  نویسی نرم افزار می‌نماید تا نرم افزار پویا و داینامیک سازی شود. برنامه نویس های front-end از api ها ی طراحی شده در نرم افزار بهره می برند.

پشتیبانی اپلیکیشن

بعد از تمامی مراحل در مرحله آخر تست نرم افزار در حالات مختلف انجام می‌شود. بعنوان مثال اپلیکیشن بر اساس تعداد کاربران تست و کلیه ایرادات آن برطرف می‌شود. در جلسات آخر بصورت آنلاین یا حضوری نحوه کار در جلسه با شرکت طراحی سایت گفته شده و کلیه توضیحات به ایشان داده می‌شود.

چرا ویستا ؟

چرا ویستا | طراحی اپلیکیشن ویستا

طراحی منحصر به فرد

مشاوره رایگان

یکسال پشتیبانی رایگان

تیم جوان و حرفه ای

قیمت مناسب و به صرفه

سالها تجربه کاری و حرفه ای

طراحی اپلیکیشن و سایت فیلم

ویستا یک شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل و سایت در تهران است که با بروزترین تکنولوژی و داشتن تیمی مجرب برای رضایت مشتریان در تلاش است. طراحی اپلیکیشن و سایت بصورت تخصصی در این شرکت انجام می‌شود. نمونه کارهای خوب این شرکت نشان از موفقیت ویستا در زمینه های ذکر شده دارد. سفارش سایت شرکتی یکی از فعالیت های ویستا است که باعث افزایش اعتبار سازمان ها و شرکت ها می‌شود. طراحی سایت با وردپرس نیز از پرطرفدار ترین حوزه های طراحی سایت است که برای آنلاین کردن تجارت خود می‌توانید از آن استفاده کنید. 

مراحل سفارش طراحی اپلیکیشن فیلم

check logo
check logo
check logo
check logo
check logo

تکمیل فایل داکیومنت یا پروپزال

جلسات فنی با شرکت نرم افزاری

طراحی نمونه اولیه یا prototype

بررسی زیرساخت های مورد نیاز

تعیین قیمت و زمان - بررسی موضوعات قرارداد

رشد کسب و کار با طراحی اپلیکیشن موبایل

روش های قدیمی و سنتی رو به پایان می‌باشند. شرکت ها و کسب و کارهای بزرگ یا کوچک همواره به دنبال سود بیشتر و حفظ مشتریان خود هستند. آنها در این بازار بزرگ رقابتی، حریفان بسیار قدرتمندی دارند که همواره به نیاز کاربران وسهولت استفاده آنان از امکانات توجهی ویژه داشته اند. اگر بخواهیم مثل زمان گذشته تنها به استفاده از برنامه های کاربردی کامپیوتر به نیاز مشتریان پاسخ دهیم نتیجه ای جز شکست برای ما حاصل نخواهد شد. ما باید خدمات و امکانات خود را در هر لحظه و بصورت آنلاین ارائه دهیم. سرعت در خدمات رسانی و کیفیت بالا در اجرای آن راه حل ما با ساخت اپلیکیشن موبایل می‌باشد.

رشد کسب و کار با طراحی اپلیکیشن حرفه ای
طراحی سایت فیلم

طراحی سایت فیلم

طراحی سایت یکی دیگر از فعالیت های شرکت ویستا است که در کنار طراحی اپلیکیشن باعث توسعه بیشتر کسب و کار و افزایش درامد بیشتر می‌شود. شرکت طراحی سایت یکی از شرکت های برتر در زمینه طراحی سایت در کشور است که سابقه خوبی در این زمینه دارد. این شرکت برای انواع کسب و کار طراحی سایت انجام می‌دهد. یکی از نمونه های طراحی سایت ویستا طراحی سایت فیلم است که با کلیک بر روی لینک آبی رنگ می‌توانید از جزئیات آن باخبر شوید.

سئو سایت فیلم

بعد از طراحی سایت، سئو سایت از مهمترین مواردی است که هر طراح سایت باید به آن اهمیت دهد. شرکت سئو ویستا برای رسیدن به رتبه یک گوگل سایت شما تلاش کرده می‌کند. قیمت سئو ویستا با ارائه خدمات باکیفیت ارائه شده به مشتری کاملا همخوانی دارد. سئو وب سایت باعث افزایش اعتبار و رتبه گوگل برای سایت شما می‌شود. برای سفارش سئو روی لینک زیر کلیک کنید. 

سئو سایت آموزشی educatinal website SEO

سوالات متداول

تیم مارکتینگ ویستا پس از بررسی همه جزئیات ایده شما، یک پروپزال و وایرفریم برای شما ارسال خواهد کرد که تمام جزئیات روند کار از جمله هزینه و زمان بندی اپلیکیشن در آن ذکر خواهد شد.

بله، شما می توانید طرح موردنظر خود را با استفاده از نرم افزار های گرافیکی نظیر Photoshop یا Illustrator ویا همچنین بر روی کاغذ رسم کنید و آن را برای تیم فنی ویستا ارسال کنید. پس از بررسی قالب از طرف تیم فنی،طراحی رابطه کاربری اپلیکیشن آغاز خواهد شد.

پس از مشخص کردن نوع سفارش خود و ارسال آن به ما چه به صورت تلفنی چه به صورت ایمیل، توافقی بین طرفین صورت می گیرد و تمام موارد بصورت قرار داد و مکتوب نوشته می شود و قرارداد میان طرفین بسته می شود.
شماره تماس:02188551470

تمام خدمات طراحی اپلیکیشن و نرم افزار ویستا، شامل یک سال پشتیبانی کامل و حرفه ای بوده است. پشتیبانی عموما بصورت آنلاین و غیرحضوری می باشد.

شرکت ویستا یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه طراحی اپلیکیشن می‌باشد. این شرکت کیفیت و عملکرد اپلیکیشن‌های خود را به صورت صد در صدی ضمانت خواهد کرد. همچنین می‌توانید نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن ویستا را مشاهده نمایید. ویستا یکسال پشتیبانی رایگان در تمامی طراحی‌های اپلیکیشن خود دارد.

پس از طراحی اپلیکیشن موبایل و تکمیل فرایند ساخت اپلیکیشن، تا یک سال پشتیبانی کامل اپلیکیشن شما (شامل توسعه، امنیت، پشتیبانی و …) توسط شرکت نرم افزاری ویستا انجام خواهد شد. پس از یک سال نیز در صورت رضایت، قرار داد پشتیبانی 1 ساله یا 6 ماهه بین ویستا و کارفرمای محترم بسته خواهد شد.

شما می توانید برای برقراری ارتباط با تیم مارکتینگ ویستا از طریق یکی از راهای زیر اقدام کنید:

1- تماس با شماره 02188551470

2- ارتباط با آی دی تلگرامی @technical_vistacode

انواع طراحی اپلیکیشن ویستا

درباره ویستا

ویستا یک شرکت نرم افزاری است که در زمینه طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، سئو وب سایت، نرم افزار تحت وب، طراحی پورتال و… مشغول فعالیت است. از نرم افزار های موفق در این زمینه می‌توان به نرم افزار حسابداری آنلاین اشاره کرد. سئو سایت نیز یکی از مهم ترین فعالیت ها برای سایت است که باعث افزایش رتبه و در نهایت افزایش درامد شما می‌شود.

از نمونه های طراحی اپلیکیشن می‌توان به طراحی اپلیکیشن شبیه دیجی کالا، طراحی اپلیکیشن شبیه دیوار، طراحی اپلیکیشن رستوران، ساخت اپلیکیشن فروشگاهی، طراحی اپلیکیشن خدماتی، طراحی اپلیکیشن بیمه، طراحی اپلیکیشن شبیه اسنپ، طراحی اپلیکیشن فیلم، طراحی اپلیکیشن کتاب و… اشاره کرد.

ویستا در طراحی سایت نیز سابقه ای طولانی و حرفه ای دارد. تعدادی از نمونه های طراحی سایت را می‌توان طراحی سایت حرفه ای، طراحی سایت دانلود، طراحی سایت با وردپرس، طراحی سایت صرافی، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی فروشگاه اینترنتی، طراحی سایت بیمه، طراحی سایت رستوران، طراحی سایت شبیه دیجی کالا و… اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫4.8/5 ‏‫(5 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا