طراحی اپلیکیشن املاک

امروزه بهترین و سریع ترین راه ممکن برای یافتن ملک و املاک از طریق اپلیکیشن املاک است. با طراحی اپلیکیشن املاک می‌توانید یک کسب و کار جدیدی را بدون هیچ دردسر خاصی شروع کنید و به رشد و توسعه آن بپردازید. با طراحی وب سایت و یا ساخت اپلیکیشن مشتریان خود را از آخرین قیمت‌های خرید و فروش، اجاره و رهن با جزئیات فراوان (ثبت محل، عکس های مختلف و …) مطلع کنید. برای آگاهی از هزینه طراحی اپلیکیشن املاک با مشاوران ما تماس بگیرید و یا روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

طراحی اپلیکیشن املاک

مشاوره رایگان  و اختصاصی 

شرکت نرم افزاری ویستا تیمی درجه یک و حرفه ای از مشاوران فنی و حرفه ای را ایجاد کرده است که پاسخگوی نیازهای شما باشد. کافی است شماره تلفن خود را وارد کنید تا مشاوران ویستا با شما تماس بگیرند.

تماس مستقیم با کارشناسان تیم ویستا:

نمونه طراحی اپلیکیشن

مشاهده برجسته ترین نمونه کار طراحی اپلیکیشن ویستا

برای دریافت و مشاهده بی نهایت نمونه کار طراحی اپلیکیشن در سریع ترین زمان، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دمو 1 طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو 2 طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم فروشگاهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن آگهی ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم آگهی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن کتابخوان ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم کتابخوان با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن موزیک ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم موسیقی با ما در ارتباط باشید.

دمو طراحی اپلیکیشن سفارش غذا ویستا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پلتفرم رستوران با ما در ارتباط باشید.

اهمیت طراحی اپلیکیشن املاک

در گذشته مردم برای خرید یا رهن خانه باید به بنگاه های معاملاتی خانه مراجعه می‌کردند و یا در روزنامه به دنبال ملک مورد نظر خود می‌گشتند. در آن زمان مردم گزینه های زیادی نداشتند و نیازهای مردم خیلی پیچیده نبود. امروزه با گذشت زمان نیازهای مردم با گذشته بسیار متفاوت شده و گزینه های بسیار زیادی در اختیار مردم قرار گرفته است. با وجود اینترنت و خدمات آنلاین، مردم نیازهای خود را بصورت آنلاین جستجو می‌کنند. هیچکس دوست ندارد روزها و ساعت های زیادی صرف پیدا کردن خانه کند. این امر به صورت حضوری امری بسیار دشوار است. اپلیکیشن املاک باعث صرفه جویی در وقت و انرژی و همچنین کاهش دردسر جستجوی خانه می‌شود. 

مزایای ساخت اپلیکیشن املاک

بالاتر بردن اعتبار فروشگاه

ایجاد برند تجاری

طراحی اپلیکیشن املاک باعث ایجاد یک هویت تجاری منحصر به فرد برای تجارت شما می‌شود. هویت تجاری قوی باعث جذب مشتریان بیشتر و همچنین دستیابی به سود بیشتر برای شما می‌شود. 

جستجوی سریع املاک

جستجوی سریع املاک

تمامی امکانات از جمله نوع ملک، قیمت، متراژ، تصاویر و… از طریق ساخت اپلیکیشن املاک بدست می‌آید. جستجوی سریع و آسان باعث بهبود تجربه کاربر و افزایش رضایت او خواهد شد.

خدمات مشاوره ای بیمه

خدمات مشاوره ای

یکی از مزایای ساخت اپلیکیشن املاک ارائه خدمات مشاوره به مشتریان به صورت آنلاین است. خدمات آنلاین باعث صرفه جویی در زمان و سرمایه مشتری شده که باعث افزایش رضایت مشتری می‌شود. 

ارتباط پیشرفته با مشتری

ارتباط پیشرفته با مشتری

ارتباط با مشتری از مهمترین پارامترهای یک تجارت موفق است. طراحی اپلیکیشن املاک به شما امکان یک ارتباط مستقیم و مداوم با مشتری را می‌دهد. نتیجه این ارتباط تبدیل کاربران به مشتریان وفادار است.

اطلاعات جامع شرکت بیمه

کانال بازاریابی مستقیم

طراحی اپلیکیشن املاک روشهای مختلفی را برای بازاریابی مستقیم و بدون واسطه فراهم می‌کند. اینگونه بازاریابی بدون دریافت هیچگونه خرج اضافی می‌باشد. صرفه جویی در وقت از مزایای دیگر داشتن اپ است.

افزایش فروش

افزایش فروش

یکی از ویژگی های اپلیکیشن املاک، افزایش سرعت فروش می‌باشد. اپلیکیشن های موبایل قابلیت سرعت بخشیدن به روند کار تجارت ها را دارند. کمک به تسریع روند فروش از ویژگی ها مهم اپلیکیشن است.

راهنمای ساخت اپلیکیشن املاک 

احتمالا بزرگترین خریدی که در زندگی هر فردی رخ می‌دهد خرید خانه است. اگر کسی بخواهد برای خریدهای بزرگ با ارقام بالا اقدام کند باید دانش و اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشد. طراحی وب اپلیکیشن یا دیگر پلتفرم های املاک به شما این امکان را می‌دهد که با بینشی عمیق برای خرید یا رهن خانه اقدام کنید. چند نوع اپلیکیشن املاک وجود دارد که کاربر باید بدان توجه داشته باشد. بعضی از اپلیکیشن‌های املاک تعداد لیست بیشتری از خانه‌های مسکونی را نمایش می‌دهند. در صورتی که بعضی از افراد بیشتر به دنبال املاک تجاری و اداری هستند. بعضی از اپلیکیشن‌ها قیمت خانه‌ها را با تخفیف نمایش می‌دهد.

مزایای طراحی اپلیکیشن املاک

تمامی فرایند های کاری شما را خودکار می‌کند

برقراری ارتباط و انجام هر معامله بصورت آنلاین

افزایش جذب مشتریان جدید با ایجاد برند تجاری

در دسترس بودن خدمات آنلاین بصورت ۲۴ ساعته

دستیابی به خواسته های مشتریان و دریافت بازخوردها

ایجاد یک کانال بازاریابی گسترده با طراحی اپ املاک

افزایش بهره وری ساخت اپلیکیشن املاک

افزایش بهره وری با طراحی اپلیکیشن املاک

در عصر امروزی جستجوهای کاربران در بستر تلفن‌های همراه انجام می‌شود. تعداد افرادی که در تلفن‌های خود بصورت آنلاین به دنبال خانه می‌گردند بسیار زیاد است. با طراحی اپلیکیشن املاک با مشتریان خود ارتباط بیشتری برقرار کنید و بهره وری خود را افزایش دهید. هرچه فضای گسترده تری را به خود اختصاص دهید خرید و فروش بیشتری خواهید داشت و به این ترتیب نرخ بازگشت سرمایه شما به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد. با ساخت اپ املاک خدمات آنلاین خود را ارائه دهید و بازار گسترده تری را به خود اختصاص دهید.

قابلیت هوش مصنوعی در ساخت اپلیکیشن املاک

قابلیت هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل نیازهای کاربر برای ارائه دقیق ترین و شخصی ترین پیشنهادات استفاده می‌شود. هوش مصنوعی می‌تواند باعث مدیریت املاک شود. مدیریت پردازش درخواست کاربران، دریابی تغییرات در لیست، قیمت و… از جمله موارد مدیریت اپلیکیشن توسط هوش مصنوعی است. هوش مصنوعی می‌تواند قیمت های بازار را تجزیه و تحلیل کند و به مدیریت ریسک کمک کند. همچنین هوش مصنوعی باعث صرفه جویی در وقت کارمندان املاک و جستجوکنندگان ملک می‌شود. 

ویژگی‌های مهم ساخت اپلیکیشن املاک

check logo

امکان جستجوی پیشرفته ملک

check logo

امکان پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات

check logo

ارائه پیشنهادات ویژه باتوجه به نیاز مشتری

check logo

ارتباط بدون واسطه با مشتری

check logo

ایجاد فایلینگ پیشرفته املاک

check logo

درج بدون محدودیت ملک

مزایای ساخت اپلیکیشن املاک

با ساخت اپلیکیشن املاک می‌توانید از مزایای بیشمار اپلیکیشن آنلاین استفاده کنید. پیدا کردن خانه های مجاور، جستجوی سفارشی مانند تعداد اتاق، متراژ و…، جستجو بر اساس کلمات کلیدی، نمایش اسلاید تصاویر و همچنین نمای ۳۶۰ درجه از خانه، به روز رسانی های فوری، امکان پرداخت وام منزل از طریق اپلیکیشن، مشاهده قوانین مربوط به خرید، فروش و رهن و اجاره و… از مزایای دیگر طراحی و ساخت اپلیکیشن املاک است.

معروف ترین اپلیکیشن های املاک

آی هوم ihome

یکی از اپلیکیشن هایی که چند سالیست بسیار شناخته شده است اپلیکیشن آی هوم است. آی هوم فعالیت خود را از سال ۹۴ شروع کرد. اکنون این اپلیکیشن یکی از جامع ترین اپلیکیشن‌های املاک در کشور است. این اپلیکیشن فعالیت های خرید، فروش، رهن و اجاره در کشور را به صورت آنلاین به مشتریان ارائه می‌دهد. با طراحی اپلیکیشن شبیه آی هوم یکی از اپلیکیشن‌های برتر در این زمینه شوید.

لوگو اپلیکیشن آی هوم
لوگو اپلیکیشن کیلید

کیلید kilid

کیلید یکی از اپلیکیشن های املاک در کشور است که سایتی در این زمینه نیز دارد. این اپلیکیشن برای خرید و فروش انواع ملک استفاده می‌شود. چه مالکین شخصی و چه آژانس‌های معاملات ملکی می‌توانند آگهی‌های خود را به صورت رایگان در اپلیکیشن کیلید قرار دهند. علاوه بر این در این اپلیکیشن اطلاعات تمام آژانس‌های معاملاتی ثبت شده است. می‌توانید طراحی اپلیکیشن شبیه کیلید را انجام دهید.

ایران فایل

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های جستجوی ملک اپلیکیشن ایران فایل است. ایران فایل نیز شامل جدیدترین و غنی ترین اطلاعات ملکی در زمینه خرید، فروش، رهن و اجاره است. این اپلیکیشن باعث تسهیل کار آژانس های معاملاتی املاک شده است. علاوه بر اپلیکیش، ایران فایل سایت در این زمینه دارد که فقط با دسترسی به اینترنت می‌توانید ملک مورد نظر خود را در آن جستجو کنید. اگر نیاز به طراحی اپلیکیشن مشابه ایران فایل دارید با ما تماس بگیرید.

لوگو اپلیکیشن ایران فایل
لوگو اپلیکیشن دلتا | جستجوی ملک

دلتا

اپلیکیشن دلتا به عنوان یکی از اپلیکیشن‌ها در زمینه جستجوی ملک است که در سال ۹۵ افتتاح شد. در این اپلیکیشن فروشندگان ملک می‌توانند ملک خود را با مشخصات کامل در اپلیکیشن قرار دهند. امکان جستجوی ملک در میان هزاران آگهی برای خریداران و مستاجران وجود دارد. اگر ملک خود را در اپلیکیشن پیدا نکردید می‌توانید درخواست خود را به مشاوران و آژانس های عضو دلتا بفرستید. طراحی اپلیکیشن مشابه دلتا را می‌توانید از ویستا بخواهید. 

این پین

این پین یکی از پلتفرم‌های آنلاین جستجو و درخواست ملک است. از ویژگی‌های خوب اپلیکیشن این پین این است که هر شخص می‌تواند مشخصات ملک مورد نظر خود را در محله های انتخابی خود ثبت کند و به مدت یک ماه آگهی‌های مناسب را به صورت ایمیل، پیامک و یا پوش موبایل دریافت کند. با طراحی اپلیکیشن شبیه این پین می‌توانید یک اپلیکیشن قدرتمند داشته باشید.

لوگو اپلیکیشن این پین inpin

آلونک

یکی از اپلیکیشن های معروف در زمینه پیدا کردن ملک، اپلیکیشن آلونک است. از ویژگی های اپ آلونک می‌توان به یافتن ملک های مختلف، بررسی و مقایسه قیمت ها، دسترسی به اطلاعات املاک محله،  یافتن ملک ایده آل در زمان کم، امکان مشاوره گرفتن از مردم و مشاوران املاک بصورت آنلاین و صرفه جویی در زمان و سرمایه اشاره کرد. برای طراحی اپلیکیشن مشابه آلونک می‌توانید از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید. 

سایت یا اپ کدنویسی شده

140.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت + اپ کدنویسی شده

170.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر متناسب با تم‌های موجود

سایت یا اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

200.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

سایت+ اپ کدنویسی با ظاهر اختصاصی

260.000.000 تومان

  • پشتیبانی از iOS و Android
  • ارائه نسخه PWA همراه با سایت
  • پشتیبانی یکساله رایگان
  • آموزش کامل پنل به مشتری
  • طراحی ظاهر اختصاصی مطابق نیاز شما

آمار کاربران اپلیکیشن املاک

باتوجه با آمار موثق، اولین اقدامی که مردم در طی مراحل خرید و اجاره مسکن انجام می‌دهند جستجوی ملک در اینترنت است. طبق انجمن ملی معاملات ملکی، ۴۴ درصد از خریدان ملک در سال ۲۰۱۶ از اپلیکیشن های آنلاین استفاده کردند. اکنون در سال ۲۰۲۱ اکثر مردم برای انتخاب خانه یا فروش ملک به اینترنت مراجعه می‌کنند. در واقع اکثریت مردم تقریبا برای هرکاری از سفارش غذا گرفته تا جستجوی خانه از اپلیکیشن استفاده می‌کنند. 

آمار کاربران طراحی اپلیکیشن املاک
مزیت اپلیکیشن بر سایت

مزیت اپلیکیشن بر سایت

اکثر مردم از اپلیکیشن ها بجای جستجو در مروگرها استفاده می‌کنند. دلیل این امر مزایای بیشتر اپلیکیشن بر سایت است. از جمله ارسال نوتیفیکیشن های هدفمند برای کاربران، استفاده از سخت افزارهای گوشی مانند دوربین گوشی و حتی واقعیت افزوده که اکنون تنها در اپلیکیشن های موبایل امکان پذیر است. با توجه به تغییر مخاطبان هدف شما و نسل جدید، باید به اهمیت اپلیکیشن های موبایل توجه ویژه داشته باشید. واقعیت افزوده به مشتریان کمک می‌کند خانه را بعد از خرید تصور کنند. این مورد برای تورهای مجازی از راه دور مناسب است که به فروشندگان و خریداران کمک می‌کند در وقت خود صرفه جویی کنند که به افزایش فروش نیز کمک می‌کند.

مراحل ساخت طراحی اپلیکیشن املاک

مشخص کردن ایده

در آغاز کار لازم است که شما ویژگی و مزیت های طراحی اپلیکیشن املاک خود را با سایر اپلیکیشن‌های املاک مشخص نمایید. این مزایا و برتری باعث سرعت بخشیدن به رشد و پیشرفت شما خواهد شد. آسان تر کردن کار با اپلیکیشن املاک و طراحی خاص تر باعث افزایش محبوبیت اپلیکیشن شما خواهد شد.

مشخص کردن طرح

بعد از مشخص کردن ایده نوبت به مشخص کردن طرح اپلیکیشن شما می‌رسد. در این مرحله می‌توانید بر روی برگه ای طرح اولیه خود را با جزئیات رسم نمایید. در این مرحله براحتی می‌توانید از مشاوره رایگان ویستا بهره مند شوید و طراحی وایرفریم حرفه ای را در ساخت اپلیکیشن به ما بسپارید.

طرح گرافیکی اولیه

بعد از مرحله طراحی وایرفریم تیم طراحی تجربه کاربری یا همان تیم ui/ux شروع به طراحی گرافیکی و ساخت اپلیکیشن شما می‌کند که با نرم افزارهای گرافیکی، ظاهر اپلیکیشن شما طراحی می‌شود. این بخش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که نمایانگر فضای کلی اپلیکیشن شماست.

پیاده سازی ظاهر اپلیکیشن

در این مرحله برنامه نویسی front طراحی اپلیکیشن املاک آغاز می‌شود. در این مرحله ظاهر اپلیکیشن بصورت کد نویسی منطبق بر طراحی اولیه که توسط تیم ui انجام شده بود پیاده سازی می‌شود و بعد از آن وبسایت به صورت کامل طراحی شده و تست تجربه کاربری انجام می‌گیرد.

برنامه نویسی

در این مرحله تیم برنامه نویسی ویستا دیتابیس نرم افزار را متناسب با ظاهر و جزئیات آن طراحی می‌نماید سپس روبط میان آن‌ها را مشخص کرده و شروع به api  نویسی نرم افزار می‌نماید تا نرم افزار پویا و داینامیک سازی شود. برنامه نویس های front-end از api ها ی طراحی شده در نرم افزار بهره می برند.

پشتیبانی اپلیکیشن

بعد از تمامی مراحل در مرحله آخر تست نرم افزار در حالات مختلف انجام می‌شود. بعنوان مثال اپلیکیشن بر اساس تعداد کاربران تست و کلیه ایرادات آن برطرف می‌شود. در جلسات آخر بصورت آنلاین یا حضوری نحوه کار در جلسه با شرکت طراحی سایت گفته شده  و کلیه توضیحات به ایشان داده می‌شود.

چرا ویستا ؟

طراحی حرفه ای

مشاوره کاملا رایگان

یکسال پشتیبانی رایگان

تیم جوان و حرفه ای

قیمت مناسب و به صرفه

سالها تجربه کاری و حرفه ای

رشد کسب و کار با طراحی اپلیکیشن موبایل

روش های قدیمی و سنتی رو به پایان می‌باشند. شرکت ها و کسب و کارهای بزرگ یا کوچک همواره به دنبال سود بیشتر و حفظ مشتریان خود هستند. آنها در این بازار بزرگ رقابتی، حریفان بسیار قدرتمندی دارند که همواره به نیاز کاربران وسهولت استفاده آنان از امکانات توجهی ویژه داشته اند. اگر بخواهیم مثل زمان گذشته تنها به استفاده از برنامه های کاربردی کامپیوتر به نیاز مشتریان پاسخ دهیم نتیجه ای جز شکست برای ما حاصل نخواهد شد. ما باید خدمات و امکانات خود را در هر لحظه و بصورت آنلاین ارائه دهیم. سرعت در خدمات رسانی و کیفیت بالا در اجرای آن راه حل ما با ساخت اپلیکیشن موبایل  می‌باشد.

طراحی سایت املاک

از دیگر فعالیت های تخصصی ویستا طراحی سایت املاک است. طراحی سایت در کنار طراحی اپلیکیشن می‌تواند بازدهی بالاتری برای شما داشته باشد. زیرا تعداد کاربران و مشتریان شما با استفاده از دو ابزار بیشتر می‌شود. همچنین همگام سازی میان سایت و اپلیکیشن نیز باید انجام شود. شرکت طراحی سایت ویستا متشکل از تیمی حرفه ای است که طراحی اختصاصی و حرفه ای سایت شما را انجام خواهند داد.

طراحی سایت بیمه

طراحی سایت فروشگاهی

یکی از حوزه های پرطرفدار در زمینه طراحی سایت، طراحی سایت فروشگاهی است. با طراحی سایت فروشگاهی می‌توانید کسب و کار خود را آنلاین کرده و به صورت دائمی با مشتریان خود ارتباط داشته باشید. داشتن ارتباط همیشگی و پایدار با مشتریان از فاکتورهای اصلی نگه داشتن مشتری است. در کنار طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن فروشگاهی گزینه خوبی برای اعتبار بخشیدن به برند تجاری و کسب درامد قابل توجه است. با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز محصولات خود را فروخته و کاربران بصورت ۲۴ ساعته می‌توانند از خدمات آنلاین شما بهره مند شوند. طراحی فروشگاه اینترنتی یکی دیگر از راه حل ها برای رشد کسب و کار است.

سئو سایت بیمه

سئو سایت املاک

شرکت سئو ویستا با داشتن تیمی مجرب و باتجربه می‌تواند سایت شما را با قیمت و زمان مناسب به رتبه برتر گوگل برساند. سئو سایت از مهمترین فعالیت های است که صاحبان وب سایت ها باید در نظر داشته باشند. برای مشاهده قیمت سئو می‌توانید با مشاوران ما تماس گرفته و یا برای سفارش سئو روی لینک زیر کلیک کنید. 

سوالات متداول

تیم مارکتینگ ویستا پس از بررسی همه جزئیات ایده شما، یک پروپزال و وایرفریم برای شما ارسال خواهد کرد که تمام جزئیات روند کار از جمله هزینه و زمان بندی اپلیکیشن در آن ذکر خواهد شد.

بله، شما می توانید طرح موردنظر خود را با استفاده از نرم افزار های گرافیکی نظیر Photoshop یا Illustrator ویا همچنین بر روی کاغذ رسم کنید و آن را برای تیم فنی ویستا ارسال کنید. پس از بررسی قالب از طرف تیم فنی،طراحی رابطه کاربری اپلیکیشن آغاز خواهد شد.

پس از مشخص کردن نوع سفارش خود و ارسال آن به ما چه به صورت تلفنی چه به صورت ایمیل، توافقی بین طرفین صورت می گیرد و تمام موارد بصورت قرار داد و مکتوب نوشته می شود و قرارداد میان طرفین بسته می شود.
شماره تماس:02188551470

تمام خدمات طراحی اپلیکیشن و نرم افزار ویستا، شامل یک سال پشتیبانی کامل و حرفه ای بوده است. پشتیبانی عموما بصورت آنلاین و غیرحضوری می باشد.

شرکت ویستا یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه طراحی اپلیکیشن می‌باشد. این شرکت کیفیت و عملکرد اپلیکیشن‌های خود را به صورت صد در صدی ضمانت خواهد کرد. همچنین می‌توانید نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن ویستا را مشاهده نمایید. ویستا یکسال پشتیبانی رایگان در تمامی طراحی‌های اپلیکیشن خود دارد.

پس از طراحی اپلیکیشن موبایل و تکمیل فرایند ساخت اپلیکیشن، تا یک سال پشتیبانی کامل اپلیکیشن شما (شامل توسعه، امنیت، پشتیبانی و …) توسط شرکت نرم افزاری ویستا انجام خواهد شد. پس از یک سال نیز در صورت رضایت، قرار داد پشتیبانی 1 ساله یا 6 ماهه بین ویستا و کارفرمای محترم بسته خواهد شد.

شما می توانید برای برقراری ارتباط با تیم مارکتینگ ویستا از طریق یکی از راهای زیر اقدام کنید:

1- تماس با شماره 02188551470

2- ارتباط با آی دی تلگرامی @technical_vistacode

دربار ه ویستا

طراحی اپلیکیشن، طراحی سایت، طراحی پورتال، طراحی نرم افزارهای تحت وب، سئو وب سایت و… از خدمات مهم شرکت نرم افزاری ویستا است. شرکت ویستا با داشتن تیمی جوان و حرفه ای در زمینه های فوق از برترین شرکت ها در سطح کشور است. نرم افزاری حسابداری آنلاین یکی از نمونه های موفق این شرکت در زمینه حسابداری است. 

طراحی اپلیکیشن حوزه های فراوانی دارد که این شرکت در تمامی زمینه های طراحی اپ تخصص دارد. طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار، طراحی اپ پزشکی، طراحی اپلیکیشن  اسنپ، طراحی اپلیکیشن ورزشی، طراحی اپلیکیشن شبیه دیجی کالا، طراحی اپلیکیشن حرفه ای، طراحی اپلیکیشن شرکتی، طراحی اپلیکیشن خدماتی، طراحی اپ بیمه و… بخشی از نمونه های طراحی اپ ویستا است.

طراحی سایت نیز از خدمات حرفه ای این شرکت محسوب می‌شود. طراحی سایت با وردپرس، طراحی سایت سازمانی، طراحی سایت فیلم، طراحی سایت دانلود، طراحی سایت خدماتی، طراحی سایت تاکسی آنلاین، طراحی سایت بیمه، طراحی سایت املاک، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت آموزشی، طراحی سایت حرفه ای و… نیز بخشی از خدمات ویستا در زمینه طراحی سایت است. 

2 پاسخ

  1. شما طراحی اپلیکیشن مشابه کیلید هم انجام میدید؟؟؟ برای اندروید یا اندروید و ios؟؟؟

    1. سلام . بله هر اپلیکیشنی که مد نظر شما باشه از جمله طراحی اپلیکیشن کیلید رو انجام میدیم. تمامی اپلیکیشن های طراحی شده ویستا در دو نسخه اندروید و ios به شما تحویل داده میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫4.3/5 ‏‫(14 نظر)‬
پشتیبانی ویستا

محمد رضایی

⭕ کارشناس پشتیبانی

اگر نیاز به دریافت راهنمایی و یا سوالی در رابطه با نحوه سفارش، برآورد هزینه، امکانات و یا… دارید همین حالا با ما تماس بگیرید یا شماره تماس خود را وارد بفرمائید و باقی کار رو بسپرید به ما :)

یا